Kiitos kaunis kaikille tsempityksestä :heart: Toivottavasti teitä ei haittaa, että notkun asioineni täällä, vaikka olenkin plussannut. En vain oikein uskalla vielä siirtyä odottajien puolelle. Ensi viikko on kannaltani kriittisin, koska se keskemeno on tullut/alkanut aina 5+0 jne. Ensi tiistaina olis sitten se 5+0, joten päätin, etten mieti asiaa ennen kuin rv 6+ jotain on mennyt ja olen käynyt siellä varhaisultrassa. Jos nyt menee taas kesken, niin vaadin raivolla tutkimuksia, koska sitten on jo kolme perättäistä keskenmenoa.
Mutta
Viivi ja vagner kovasti voimia sinulle :hug:
Kiitos
Mahdotontako vastauksestasi. Onko kohdallasi tehty jo joitain tutkimuksia, kun kolme on mennyt kesken?
Happihypyn uni oli aika jännä, varmaan vähän ahdistavakin... Kun saa rangaistuksen siitä, että haluaa lapsen... Onneksi se oli vain uni :/
Mä olen samaa mieltä
Ninnattaren kanssa siitä, että yrittämään vain, kun siltä tuntuu. Mä tiedän erään ihmisen, joka synnytti kaksoset rv36 ja molemmat menehtyivät ja siitä 5kk päästä oltiin taas raskaana ja terve poika syntyi. Mä olen sitä mieltä, että kroppa tulee raskaaksi koettelemusten jälkeen sitten, kun on siihen valmis. Tätä olenkin pohtinut, että eikös se mun kroppa ole ollenkaan toipunut siitä kesäisestä keskemenosta, kun menee kesken... Mutta, tätä mieltä olen kuitenkin. Yrittänyttä ei laiteta, vai miten se meni
Nyt puuron laittoon.
Mukavaa sunnuntaita, täällä onkin jo parempi mieli. Täytyy yrittää pistää ne aivot nurkkaan. =)