KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVIEN SYYSPINO

No onhan tänne saatu plussiakin, onnea siis plussanneille! :flower:

Ja pahoittelut uusille/ palanneille... :hug: Niiin väärin.

Mä en oo oikein jaksanut käydä täällä, vähän on tarvinnut etäisyyttä koko touhuun. Muutenkin on kauhean ristiriitaiset tunteet. En jaksa millään uskoa raskautumiseen ja lisäksi on ihan plääh-olo kaikesta.

Kiitos onnitteluista!

Oma olo on vielä että mitä HÄH! :whistle: En oikein uskalla antaa itselleni lupaa iloita liikoja ennen kun ainakin muutama viikko on vielä vierähätnyt... Ehkä sitten viimeistään viikolla 39 uskon et kaikki menee ok ;)

Jos ei haittaa niin roikun tovin täällä "taustalla" mukana kun en USKALLA liittyä nuihin odottaja porukoihin :ashamed:

K :wave:

28.11.LAUANTAI

HAAVEISSA ESIKOINEN

Miukkari.....................KM 02/09.............................KP 4/26
Ninnatar....................KM 05/09.............................KP 5/
Heilo..........................KM 11/09.............................KP 18/
zanz..........................KM 07/09.............................KP 23/27-32
Silent whisper...........KM 05/09.............................KP 23/31
viirukissa...................KM, TM 07/09.......................KP 28/
Mahdotontako...........KM 02/08, 08/08, 12/08.......KP 31/28
Jeju81.......................KM 06/09..............................KP 52/30
Nam2018...................KM 02/09
Marie1981.................KM 02/09, 07/09
Hupu07.....................KU 04/09, KM 07/09
Tash..........................KM 12/08, 05/09
Siiri80........................KM 04/07, 09/09
vauvakuume89..........KM 09/09
Odottavainen............KM 09/09
rikupi.........................KM 5/09, 10/09
Sunburned................KM 11/09

HAAVEISSA TOINEN

marsa22...............KM 06/09...........................................KP 9/31-33
Minky...................KM 09/06,10/08,TM 03/09,KM 08/09...KP 10/
Imoen..................KM 10/09............................................KP 12/28-46
sanzibar...............KM 09/09............................................KP 13/28-34
BlondeMonsoon...KM 07/09............................................KP 14/27
Sinimarja..............TM 02/09............................................KP 15/25-34
haicu....................TM 10/09............................................KP 16/25
tillukas.................KM 05/09, 08/09, 11/09......................KP 17/
Huisi.....................KM 08/09............................................KP 24/28-30
Annemari-76........KM 11/06, 09/09.................................KP 24/28-34
Repa....................KM 02/07, TM 08/09
Eelis.....................KM 04/09, 09/09
SpanishDancer.....KM 10/09
caribbee...............KM 07/09
kreta....................KM 08/09, 11/09

HAAVEISSA KOLMAS

Unicco......................KM 07/07, 03/09........................KP 3/27
happihyppy..............KM 02/08, KU 12/08, 09/09.......KP 20/
Tsuba.......................KM 06/09...................................KP 53/28-31
Piijuska-78...............KM 05/09...................................KP 60/29
MayBeibi..................KM 09/09
Neila........................KM 09/09

HAAVEISSA NELJÄS

rakuuna..................KM 03/97, 01/08, TM 07/09....KP 13/28-34(41)
Sintsu78.................KM 01/09, 08/09.....................KP 27/27-34

HAAVEISSA VIIDES

TAUSTALLA:

Annemaarit, Liilia, Murmelin, Rinja

PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:

2009

Tammikuu: Millukka, woodoo, Jellona84, Dada

Helmikuu: Yeb, rouva-77, Piki80, pinkkimieli, Barbapörrö,
annuli-nannuli, Amira

Maaliskuu: rituri, Jennyli, Olivia83,
Harhaanjohtaja (=Heinämassu82), Snow Leopard, Chira

Huhtikuu: Vatukka, Meritähti, sukkapari, Vernalis (=Leinikki),
tyttö onnellinen, sohvi77, awek123, kuumetta, Julietta, Heidi1985

Toukokuu: Pinguli, vauva-10, Ristiinkulkija

Kesäkuu: piipiäinen (=coitus interruptus), nimbe, Nemu, maaliskuu, kanella

Heinäkuu: MannaHari, BabyHope, harakanhattu, MLL (=aMansikka), tinttamaaria, Sapfo, tiitu87, Tupu76, papana77, mother4, kellopeliappelsiini, JääKyynel

Elokuu: Elviira-76, Sun Rise, Empuuu, Varanikki, marjutti86, A-L-M, Elwi, senni11, Adelade

Syyskuu: Unnukka75, Nappula, Alisa84, tillukas

Lokakuu: Nasuli82, Millenia, omenaruusu, Zalmiakki

Marraskuu: Aappa, Ansu85, NeitiKat, pinpella, n11na

[/quote]

kreta - olen itse käynyt Graviditaksessa (http://www.laakariin.fi/palvelut/?file=content_exec&id=590&submenu=514), ja voin lämpimästi suositella! Klinikka sijaitsee Helsingissä Citykäytävällä melkein Stockan kelloa vastapäätä. Sieltä saa lämmintä ja asiantuntevaa palvelua.

Täällä menossa dpo 4. Jostain syystä tuntuu että tärppiä ei ole käynyt TÄSSÄKÄÄN kierrossa.. vaikka eihän sitä vielä voi tietää :/ Sama fiilis kuin zanzilla, meinaa usko mennä koko hommaan!

täällä on omituinen olo ollut tämän viikon oviksen jälkeen, ei mitään tuntemuksia että menkat alkaisi ja yleensä näin viikkoa ennen ainakin jotain on ollut, nyt ei siis mitään, ei raskausoireita kuten ei menkkaoireita,,,,omituista :p

no toivo on tietenkin korkealla mutta peiton heiluttelu jäin vähän vähemmälle oviksen jälkeen , kun miehessä loppui tehot, kun sanoi ettei osaa enää nauttia kun tuntuu suorittamiselta , kun joka päivä oon valmiina suorittamaan :D :whistle: :p

noh, joko se sitten ensi viikonloppuna selviäisi kun on pikkujoulutkin tulossa :heart:

OIKEIN PALJON KAIKILLE PLUSSANNEILLE, OIKEIN HYVÄÄ STRESSITÖNTÄ ODOTUSAIKAA TOIVOTTELEN :saint:

No niin, sain soiton eilen Kättäriltä.

Lääkäri oli sitä mieltä, etten ole ollutkaan raskaana ja että kyse on kemiallisesta raskaudesta. Enpä voinut pidätellä itseäni ja pyysin päästä sukupuolitesteihin varmistaakseni, olenko nainen vai mies. Suoraan sanottuna veetutti niin penteleesti, että olisin voinut ratketa vähän pahempaankin kielen käyttöön.

Lääkäri totesi ykskantaan, että en ole ollut raskaana ja tätä ei keskenmenoksi lasketa. Mua kummaksuttaa tämä. Mä tiedän, mikä on kemiallinen raskaus (on kait täällä ketjussakin ihmisiä, jotka ovat kokeneet lukuisia kemiallisia) ja voin olla varma, ettei kyse ollut kohdallani siitä. Kehtasi sanoa mulle, että kyseessä oli vain vähän pidempi kierto. Huoh. Mä olen lääkäriin valitellut sitä, kun kierrot on niin lyhyitä ja nyt sitten olisikin kierto näin pitkä! Täytynee vielä sekin mainita, että keskenmenovuodoksi vuoto oli varsin niukkaa, joka on nyt jo loppumaan päin. Normaalissa kkvuodossa menee se 7 päivää. Myös ultratessa sanottiin jo toisen vuotopäivän kohdalla, että kohtuontelo on lähes tyhjä. Jos minä lasken yksi ynnä yksi, niin saan vastaukseksi keltarauhashormonin puutteen, joka taas kielii kilpirauhasen vajaatoiminnasta. Eli limakalvot on olemattomat. Onko se jotenkin vaikeaa lääkäreille tajuta?

Varasin yksityiselle ajan. Mä olen ihan hemmetin vihainen ja kiukkuinen tästä tyylistä. Kätilöystäväni oli aivan pyörryksissä tästä lääkärin kommentista ja hänen mielestään mun tulis vaatia oikaisua. Kuulemma kemialliset raskaudet eivät pidennä kiertoa muutamaa päivää enempää. Niin tai näin.

Mulle sanottiin, että mitä todennäköisimmin vaiva johtuu kilpparista, mutta mulla kun on se yksi täysiaikainen raskaus ollut, niin varmasti seuraava on myös. Unohtui varmaan lääkäriltä sitten se, että juuri tuon täysiaikaisen raskauden jälkeen sairastuin kilpirauhasen vajaatoimintaan todella ärhäkkäästi. PRKL! :o :o
Jos se johtuu siitä kilpparista ja hormoneista, niin miksi asialle ei tehdä mitään?? No, koska olen vasta yhden keskenmenon kokenut. Ja mitä sitten, jos olisikin ollut kemiallinen raskaus?? Ei kait sellainenkaan toistuvasti ole normaalia?? Kyllä kait olisi kiva, jos sekin tutkitaan ja mietitään, että miksi näin!

Pahoittelen suurimmassa määrin, jos jota kuta ärsyttää monologini tästä aiheesta. Pyörittelen tätä päässäni ja kait vihan kautta koetan toeta uuteen nousuun saadakseni voimia vaatia hoitoa. Tai voimia yrittää.

Miten teillä vaikuttaa parisuhteeseen tämmöinen? Meillä on aika raskasta. Tällä hetkellä ei tunnu, että kovasti lähentäis. Tuntuu, että on niin yksin näiden kokemuksien ja tunteiden kanssa. Onneksi mulla on teidät, tai onneksi ja onneksi. No, olette silti tärkeitä :heart: Kiitokset siitä.

kreta ymmärrän ketutuksesi ihan täysin. Vaikka en ole samassa asiassa joutunut lääkärin kanssa vääntämään, on "muutama" väärä diagnoosi tullut meidän omalääkäriltä ja muutenkin olemme päättäneet, että emme hänellä käy. Kyseessä oli siis ilmeisesti sun terveyskeskuksen lääkäri? Jos näin, niin potilasasiamieheen voi olla yhteydessä ja vaatia omalääkäriä vaihtoon. On aika ankeeta, että pitää yksityiselle mennä ja maksaa ittensä kipeeksi, vaikka ihan perustutkimukset ois kyseessä ja niistähän me veroja maksetaan.

Oon kans ite miettiny, miten täällä muilla nuo parisuhdeasiat on menneet ja mihin suuntaan keskenmenojen ja kuumeilun myötä. Tuo olikohan se zanzin tai jonkun mainitsema rutinoituminen ja väsymys on varmaan kaikille jossain vaiheessa ajankohtaista, eihän se ole kovin helppoa miehellekään yrittää suoriutua aina tiettyyn aikaan kuusta ja sitten katsoa piinaviikkojen oireilua ja taas alkaa kierto alusta... Ja niinku tiedetään, miehelle se peittojen heilutus ei legendasta huolimatta oo aina mahdollista, niilläkin joskus "päätä särkee" :)

Siinäpä se pulma sitten onkin, miten saada ylläpidettyä se rento, leppoisa tunnelma joka helpommin edesauttaa pupuiluun pääsyä, kun samalla pinnan alla kytee niin monenlaisia tunteita pelosta jännitykseen ja epätoivoon. Täytyy sanoa, että parit jotka tällaista joutuu kokemaan selviää todennäköisesti myöhemmin mistä vaan, kyllä tässä sen verran paineensietokykyä mitataan.

Ja siitä luontevasti ON: Ovulaatiolaskurin ja tuntemusten mukaan ovis on ollu eilen tai tänään, joka tapauksessa laskurin mukaan huomenna päättyis mun hedelmällisin jakso tässä kierrossa. Vain yhdellä rähinällä selvittiin aiheen tiimoilta, eli peitto on heilunut ja mies kiltisti siis suorittanut velvollisuutensa tasaisesti koko viikon :laugh: .

Lupposaa viikonloppua kaikille, ja niinkuin kretakin sanoi, onneksi ollaan täällä, toistemme virtuaalikorvina ja -olkapäinä :flower:

Mun resepti miehen paineiden vähentämiseen on se, etten kerro sille oikeastaan mitään :p Mitäs sitä turhia puhumaan kun kierto ilman apuja on jotain 32- ties mihin ja jatkuvasti vaihdellen.

Ja apujahan meillä ei ole näitä Teroluteja lukkunottamatta käytetty aikoihin ja Terojen aikaan en usko raskautuvani. Mutta vielä pari kolme kiertoa jos sen jälkeen kokeilisi, paitsi, että just laskin, että jos on samanlainen kierto kun viimeisin niin menkat alkaa jouluaattona, ärs! Ajattelinkin hieman rukata kiertoa kun kerran se on mahdollista :)

Iloista adventti aikaa kaikille!

:wave: Unicco

Mulla kans sama tyyli, eli en puhu miehen kanssa asiasta yhtään mitään. Bongailen itsekseni jatkuvasti kaikenlaisia oloja, tuntemuksia ja mahdollisia oviksia ja niiden perusteella olen sopivasti "tyrkyllä" tiettyinä päivinä. Mies sitten kyselee parin kuukauden välein, että olisinko mahdollisesti jo raskaana. Ikävä aina sanoa, että en. Olen meinannut muutaman kerran kertoa kun oli tosi paljon kaikenlaisia muka raskausoireita, kun olin ihan varma, mutta luojan kiitos en kertonut, koska menkkoihinhan ne aina päätyivät.

Jos joku päivä tulen raskaaksi, niin en todellakaan kerro siitä ystäville ennen kuin vähintään 5 kuukautta on takana. Oli nimittäin sen verran epämiellyttävää viime kerralla perua uutista vauvan tulosta.

Tuossa joskus aiemmin tiedustelin, että onko teidän kroppiin jäänyt merkkejä km:ään päättyneestä raskaudesta. Itselläni ovat nännin päät jääneet vaaleiksi ja täplikkäisksi ja sydämen tykytystä on aina ajoittain. Aluksi kun en ymmärtänyt, että ne ovat jääneet luultavasti ainiaaksi, niin luulin, että olen raskaana. Nyt en enää usko mitään.

Onko jollakulla muullakin PCO? Eli kuuluuko siihen jonkin sortin kipuilu ja/tai jomotus ajoittain?

Kreta :hug: Juu,mulla on kans muutama tarina julkisen puolen lekureista...yhden kämmi oli aika lähellä uhata meidän pojan henkeä kun oli vajaan kk vanha...sen jälkeen en oo käyttänyt julkista muutakuin tuleviin mahdollisiin sairaalan palveluksiin=) Todella ärsyttävää :kieh:

Ekan KM:n jälkeen mulle tuli sellasia nystyjä nänniin,mitä lie ja siinä ovat tänäpäivänäkin... poikaa odottaessa tuli lisää luomia :o ,mut tästä tuulimunasta en huomannut mitään...ei varmaan näkyiskään kun on jo kaikkee muuta jokapaikassa |O

Meillä tää yritys ja edellinenkin lähentää seksuaalisella tasolla kyllä :D Ollaan oltu laiskoja niissä puuhissa sitten ekan yhdessäolovuoden jälkeen :ashamed: Mut sit piristytään kun on miellyttävästi "pakko"..on niiku jännää :p Keskenmeno,etenkin eka,oli mulle kauheen vaikee ja mies ei tietty ottanu samalla lailla kun meni niin alussa...siitä tuli kyllä sanomista puolin ja toisin,mut siis itse yritys on ollu ihan ok molemmille. Ehkä ollaan kuitenkin pidetty roti eikä nyt ihan pakolla jyystetä...mitään tikutteluja tms. en tee,mut kyl miä hiukan yritän laskelmoida kierron puoliväliin ;) sit lopun voi ottaa lunkisti :laugh: Nyt etenkin on aika rento fiilis kun ei oo mitään hättää eikä kiirettä =)

Mistä puheenollen,poika menee hoitoon ens viikonloppuna...saadaan romanttinen ilta :heart:

Kreta, mehän ei miehen kanssa vielä olla varsinaisesti jouduttu/päästy yrittämään uudestaan. Mutta voin kuvitella, että meidän hermot eivät kestäisi ainaista yrittämistä. Siitä tulee varmaan kamala paine ja eikä sellaisessa tilanteessa oikein pupututa. Mietinkin, että otan varmaan aluksi samanlaisen taktiikan kuinUniccolla on ollut käytössä, eli en pahemmin kerro miehelle missä vaiheessa mennään.
Tai muutenkaan voisi kertoa, koska mulla ei ole mitään hajua mun kierrosta. Ennen edellistä yritystä olin syönyt e-pillereitä n. 7 vuotta. Ja pillereiden lopetuksen ja raskautumisen välissä ehti olla yhdet kuukautiset. Nyt odottelen kuukautisia alkaviksi JOSKUS ja sitten katotaan miten meidän käy. Mutta hei, ei mulla siitäkään ole hajua, että missä vaiheessa ovis tulee. Heh. Kannattaako tuollaista paljastaa tällä palstalla, tunnutte kaikki niin hyvin tuntevan kiertonne ja oviksenne..

ninnatar, kyselit onko jäänyt raskauden merkkejä. Mulla oli jo ennen raskautta linea negra, mutta se on edelleen näkyvissä, tosin paljon tummempana kuin ennen. Ja rinnat ovat isommat kuin ennen, hiukset rasvoittuvat nopeammin. Mutta luulen tuon rasvoittumisen ja rintojen palautuvan pian ennalleen, kun hormonitoiminta tasoittuu.

Kreta, älä huoli, mä myös ymmärrän sun ketutuksen. Eipä tällä palstalla kukaan taida sanoa sulle, että älä nyt valita. "Kuunnellaan" ja autetaan miten mahdetaan. Useesti sekin auttaa, että saa vuodattaa murheensa tänne. Ainakin näin on mun kohdalla ollut.
ON, mulle on tullut omituista vaivaa.. Mua sattuu pissaaminen. Ei siis kirvele tms, siis kyseessä ei ole pissatulehdus. Vaan kun rakko tyhjenee, sinne sattuu. Ja jos on kova pissahätä, niin sattuu TOSI paljon. Onko kenelläkään ollut vastaavaa? Tai mistähän tämä voisi johtua? Ja kuinka kauan tätä uskaltaa seurata kotona ennen kuin lähden lääkäriin? Jälkitarkistus on vasta 21.12 eli siihen tuntuu olevan liian pitkä aika..

Mutta rauhallista lauantaita kaikille! :wave:

Sunburned Mulla oli kans tuossa kesällä jonkin aikaa samantyyppistä ongelmaa. Se oli sellaista, että jos ei mennyt heti pissalle kun alkoi vähänkin siltä tuntua, niin virtsarakkoa tuntui pakottavan tai jotain vastaavaa. Eli yritin käydä tiheästi vessassa. Meni itsekseen ohi, mutta ko. vaiva ei ollut ihan identtinen omasi kanssa, joten kandee ehkä pirauttaa johonkin ja kysyä jos se vaan jatkuu.

Sit mulla oli km:n jälkeen myös sellainen ongelma, että lirahti tosi helposti jos aivasti tai ei mennyt heti vessaan kun tarvis oli. Oletan, että johtuu huonoista lantionpohjalihaksista (löystyivät ehkä lisää raskauden aikana). Alkuraskaudesta annettiin neuvolasta paperi, jossa oli ohjeita lantionpohjalihasten jumppaamiseen. En alkanut niitä tekemään. Jos tulen raskaaksi, niin aloitan treenaamisen heti, koska ko. vaiva tulee pahemmaksi raskauden aikana ja sen jälkeen. Noita treenejä olisi varmaan hyvä tehdä läpi elämän, koska vanhana taitaa tulla sama ongelma.

siis häh, onko päivittäjä jäänyt jälkeen vai onko mun kp jäänyt pyörimään siihen 17 pvä än. ole annmari76 kanssa samoissa about, mutta nyt siis menossa en edes tiedä?! ja täällä valveilla oon :laugh:
turhauttavaa ! MÄ HALUAN VAUVAN ja ei ole ees oviksesta hyötyä vaik sen bongaa !!! :o

öitä kaikille ihanille :hug:

sorry, oli siis 24 kp :ashamed: mutta ei tunnu siltä että täti kurvailisi paikalle... :$

29.11.SUNNUNTAI

HAAVEISSA ESIKOINEN

Mahdotontako...........KM 02/08, 08/08, 12/08.......KP 1/30
viirukissa...................KM, TM 07/09.......................KP 1/
Miukkari.....................KM 02/09.............................KP 5/26
Ninnatar....................KM 05/09.............................KP 6/
Heilo..........................KM 11/09.............................KP 19/
zanz..........................KM 07/09.............................KP 24/27-32
Silent whisper...........KM 05/09.............................KP 24/31
Jeju81.......................KM 06/09.............................KP 53/30
Nam2018...................KM 02/09
Marie1981.................KM 02/09, 07/09
Hupu07.....................KU 04/09, KM 07/09
Tash..........................KM 12/08, 05/09
Siiri80........................KM 04/07, 09/09
vauvakuume89..........KM 09/09
Odottavainen............KM 09/09
rikupi.........................KM 5/09, 10/09
Sunburned................KM 11/09

HAAVEISSA TOINEN

marsa22...............KM 06/09...........................................KP 10/31-33
Minky...................KM 09/06,10/08,TM 03/09,KM 08/09...KP 11/
Imoen..................KM 10/09............................................KP 13/28-46
sanzibar...............KM 09/09............................................KP 14/28-34
BlondeMonsoon...KM 07/09............................................KP 15/27
Sinimarja..............TM 02/09............................................KP 16/25-34
haicu....................TM 10/09............................................KP 17/25
tillukas.................KM 05/09, 08/09, 11/09......................KP 18/
Huisi.....................KM 08/09............................................KP 25/28-30
Annemari-76........KM 11/06, 09/09.................................KP 25/28-34
Repa....................KM 02/07, TM 08/09
Eelis.....................KM 04/09, 09/09
SpanishDancer.....KM 10/09
caribbee...............KM 07/09
kreta....................KM 08/09, 11/09

HAAVEISSA KOLMAS

Unicco......................KM 07/07, 03/09........................KP 4/27
happihyppy..............KM 02/08, KU 12/08, 09/09.......KP 21/
Tsuba.......................KM 06/09...................................KP 54/28-31
Piijuska-78...............KM 05/09...................................KP 61/29
MayBeibi..................KM 09/09
Neila........................KM 09/09

HAAVEISSA NELJÄS

rakuuna..................KM 03/97, 01/08, TM 07/09....KP 14/28-34(41)
Sintsu78.................KM 01/09, 08/09.....................KP 28/27-34

HAAVEISSA VIIDES

TAUSTALLA:

Annemaarit, Liilia, Murmelin, Rinja

PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:

2009

Tammikuu: Millukka, woodoo, Jellona84, Dada

Helmikuu: Yeb, rouva-77, Piki80, pinkkimieli, Barbapörrö,
annuli-nannuli, Amira

Maaliskuu: rituri, Jennyli, Olivia83,
Harhaanjohtaja (=Heinämassu82), Snow Leopard, Chira

Huhtikuu: Vatukka, Meritähti, sukkapari, Vernalis (=Leinikki),
tyttö onnellinen, sohvi77, awek123, kuumetta, Julietta, Heidi1985

Toukokuu: Pinguli, vauva-10, Ristiinkulkija

Kesäkuu: piipiäinen (=coitus interruptus), nimbe, Nemu, maaliskuu, kanella

Heinäkuu: MannaHari, BabyHope, harakanhattu, MLL (=aMansikka), tinttamaaria, Sapfo, tiitu87, Tupu76, papana77, mother4, kellopeliappelsiini, JääKyynel

Elokuu: Elviira-76, Sun Rise, Empuuu, Varanikki, marjutti86, A-L-M, Elwi, senni11, Adelade

Syyskuu: Unnukka75, Nappula, Alisa84, tillukas

Lokakuu: Nasuli82, Millenia, omenaruusu, Zalmiakki

Marraskuu: Aappa, Ansu85, NeitiKat, pinpella, n11na

kreta - Saitpa tosiaan huonoa palvelua :headwall: Meillä vähän sama tilanne kun Repalla eli yritys on lähentänyt seksuaalisella tasolla. Ennen meni noin kerran viikkoon ja nyt oviksen aikaan melkein joka päivä :laugh:

BlondeMonsoon - Ovistuulia ++++++++ :whistle:

Sunburned - Kuulostaapas inhottavalta vaivalta. Kannattaa varmaankin soitella lekuriin jos pidempään jatkuu.

viirukissa - Pahoittelut tädistä :(

Huisi - Mitäääääh? KP 25:han sulla on menossa myös listan mukaan :)

Alkuperäinen kirjoittaja Silent whisper:
kreta - Saitpa tosiaan huonoa palvelua :headwall: Meillä vähän sama tilanne kun Repalla eli yritys on lähentänyt seksuaalisella tasolla. Ennen meni noin kerran viikkoon ja nyt oviksen aikaan melkein joka päivä :laugh:

BlondeMonsoon - Ovistuulia ++++++++ :whistle:

Sunburned - Kuulostaapas inhottavalta vaivalta. Kannattaa varmaankin soitella lekuriin jos pidempään jatkuu.

viirukissa - Pahoittelut tädistä :(

Huisi - Mitäääääh? KP 25:han sulla on menossa myös listan mukaan :)

:laugh:

joo :ashamed: olin kattonut väärää riviä :saint:
mutta juu, kai tää on laittanut jo pään sekaisin :snotty:

Tsaukka!

Sunburned,
mee lääkäriin käymään, jos sattuu. Ei sais sattua, mun mielestä.

Kiitos Kaikille komppauksesta! :heart:

Vielä tarkennan, että kyseessä oli Kätilöopiston sairaalalääkäri, jonka ei kuuluis ihan pihalla olla. Vaikutti kyllä tosi nuorelta. Mutta, ei kait se ikää katso, jos on pätevä niin on pätevä.

Lähinnä tarkoitin sitä, että miten teillä KM on otettu vastaan. Musta tuntuu, että olen tosi yksin näiden tunteiden kanssa ja ettei miestä juuri hetkauta keskenmeno. Lieneekö sitten hormonit tai jotain, kun ottaa tää paljon kovemmille kuin ensimmäinen. On todella hakattu olo. Jotenkin tahmeelta tuntuu tästä mihinkään liikahtaminen, siis henkisesti. Toki mies on sanonut, että harmittaa jne. Ei varmaan kuitenkaan samoissa mittakaavoissa kuin minua. Kait se on ihan ymmärrettävääkin.

Meillä muuten yritys on mennyt niin, että peittoja heilutellaan kun heilutellaan, mutta ovisaikaan olen ilmoittanut, että nyt olis hyvä yrittää. Toistaiseksi mies on ollut ihan okei sen kanssa. Muuten koetan olla hissukseen, ettei itelle tule lietsottua liikoja.

Nyt heräs päikkäreiltä pikku matami!

kreta - Me ei paljon miehen kanssa puhuttu keskenmenosta. Aika paljon mietin niitä juttuja itsekseni, juttelin kavereiden kanssa ja löysin onneksi tämän ihanan keskustelupalstan :heart:

Huisi - hih, sattuuhan sitä :D

Mahdotontako - täti sitten löysi tiensä myös sinne :attn:

ON: Tänään on tullut kauheasti valkkaria! Paljon enemmän kuin oviksen aikaan yhteensä. Mistäköhän tällainen voi johtua..?

Mimis KP 24 (dpo 5)

SW: Jep, täysin mahdollista, et valkkari viittais osumaan :) Jännää, ihan hirmusen jännää!

Pikaisesti ON: Nyt mä sen oviksen bongasin, ihan kerta kaikkiaan. Eli pari päivää on nipistelly ja valkkarit ollu sen tyyppiset, mut tänään sitten jomotti vatsaa oikeen urakalla ja niinhän ne sanoo, et ovis on yleensä sinä viimeisenä valkkari-päivänä. Lämpöjäkin mittasin, aamulla ja aamupäivälläki vielä oli alilämpöö ja iltaa kohti noussu, tosin tuo kuumemittari on ihan hanurista (enkä silti mitannu hanurista B) ). Jotenka tämä ovis on nyt hyödynnetty kaikin voimin, oishan se pitäny arvata myös, että juuri tänä iltana lapsi herää kesken touhun vaatimaan uudelleen iltasatua. Voi apua =)

Toiveikkaana, pitkästä aikaa, lähtee viikko käyntiin täällä! Huomenna alkaakin sitten luisu piinailuun..

ps. Mies kysy, kenen kans mä chattaan ja kerroin että teille heti juoruan tekemisistä, joten käski sanoo terveisiä :D On tää hullua puuhaa..

Parisuhteesta, meillä KM lähensi ainakin hetkeksi. Mutta kun mies jäi samaan aikaan työttömäksi, se alkoi murehtia sitä ja mä jo pelkäsin, että nyt se ei haluakaan lasta sitten kun ei ole työstä tietoa. Onneksi on kuitenkin jonkinlaista yritystä ollut. Mä koetan kanssa olla suht hiljaa koko asiasta ettei tule painostusta, mutta "oikeaan" aikaan vihjaan kyllä että nyt pitäis olla aktiivisempi.. :)

Sunburned Tämä tuskin on vastaus ongelmaasi, mutta kerron omian kokemuksia. Mulla on endometrioosi (googleta, jos on vieras) ja sitä kautta tutntemus oli ennestään tuttu. Viimeisin keskenmeno tuli yöllä ja menin aika pian itse tapahtuman jälkeen nukkumaan, jolloin väitän verta ja limakalvoa pääseen valumaan myös vatsaonteloon (sinänsä normaalia). Tämä ylimääräinen aines aiheutti/aiheuttaa noin viikon ajan kipua virtsatessa/jos on pissahätä/kakkahätä. Oire vaimenee hiljalleen sitä mukaa, kun elimistö saa tuhottua veren ja limakalvonroippeet vatsaontelosta. Nyt vaan pelkään, kun oli niin äkäinen kipu tällä kertaa, että viimeisin keskenmeno saa endon nostamaan taas päätään...

Yhteistyössä