KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVIEN TALVIPINO

avee, ei tule tähän ketjuun mutta on sitten tuolla syyskuisissa... Mietin jo muutama päivä sitten, että jos nyt plussaa, niin "joutuu" sitten samaan pinoon. Tai pakkokos sinne on mennä, onhan siellä se "meidänkin" ikioma pino. :)

Ja Blonde, tyhmää että sullekin avautuu.

Mutta siis ystävät, meille tuli tänään miehen kanssa riitaa heti kun tulin töistä kotiin. Ajattelin sitten, että prkle, tässä olotilassa ei yksi nega enää tunnu missään, ja kiukuissani tein testin vaikka just tunti sitten olin viimeksi käynyt vessassa. Ja ne kaksi viivaa siihen vaan piirtyi. Toinen haaleana, mutta kuitenkin. :heart:

Nyt on ihan epätodellinen olo, ei tiedä itkiskö vai nauraisko. Mies sanoi heti, että nyt et sitten kerro kenellekään seuraavaan neljään kuukauteen. Mutta toki mä ystäville kerron, jotka tietää tästä koko km-jutusta ja kuumeilusta ihan varmaan liiankin kanssa.

Syyskuinen on tuo mun 12 v esikoinenkin. Josko isoveli saisi tästä synttärilahjan.

No, kipeän tarkkaan tiedän, että nyt on vasta ensimmäinen askel pitkällä matkalla saavutettu. Joten jos teille vaan sopii, roikun täällä vielä jonkin aikaa.
 
BlondeMonsoon Voi jessus sentään sen tyypin kanssa. Mun oli tarkoitus hoitaa sotku siististi yv:nä pois päiväjärjestyksestä. Mutta ei tosiaan tullut mieleen, että siitähän hän saa vain puhtia ja alkaa sitten yv:nä muidenkin silmille hyppimään. Nää ketjut on avoimia kaikille, joten kenelläkään ei ole oikeutta määrätä kuka saa mihinkin ketjuun kirjoittaa.

Imoen Oon huomannut, että on tuolla syyskuisissa, joten minä en sinne ketjuun ilmottaudu. Oon käynyt kurkkimassa "pikkukakkosta odottavat" ja "keskenmenon jälkeen plussanneet"-ketjuja, jos vaikka niihin jossain vaihessa rohkenis :) Mielummin jaan ajatuksia ja tuntemuksia "samassa tilanteessa" olevien kanssa kuin innokkaiden nenäkkäiden kuumelijoiden kanssa.

 
Imoen Mahtavaa, onnea!

Syyskuun pinoa vältteleville uskallan kyllä lämpimästi suositella keskenmenon jälkeen plussanneita. Siitähän tulee oma syyskuun pinonne, jos joukolla jää porukkaa sinne menemättä. Ja joka ei esikkoaan odota, todennäköisesti kohtaa enemmän samaa maata olevia ihmisiä jossain muussa kuin kuukausipinossa. Esikon aikana olin kuukausipinossa, mutta en usko, että uudelleenraskautuessani enää kuukausipinoon menen (huomatkaa: en lupaa). Silloinen kk-pino ainakin pyöri pitkälle esikoistaan odottavien varassa plus pari 5+ lastaan odottavaa.

ON Enpä usko, että tästä kierrosta tulee mitään. Oli sen verran topakka vatsatauti, että voipi kroppa antaa mahd. hedelmöittyneelle munikselle viestiä, ettei ihan kaikki vitamiinot ole balanssissa ;) Onneksi tänään on ollut jo ihan ok olo, kanakeitto oli viimeinen niitti toipumisen tielle. Se on se suola.
 
Onnea Imoen :flower:

Eilen itellä sellaset oireet et olin satavarma et nyt kyl on tärpännyt ja tein sit testin uudestaan. (koska tuo eka testi tuli tehtyä aikaisin) Mut negaa se vaan näytti taas :(
Harmittaa.
Mutta kuten sanotaan, odottavan aika on pitkä.

 
19.1. TIISTAI




HAAVEISSA ESIKOINEN



Naw2012...................KM 02/09.............................KP 5/
Rinja..........................KM -94,-95,-00,-08,-09.........KP 7/23
Silent whisper...........KM 05/09..............................KP 14/30
Heilo..........................KM 11/09.............................KP 23/
Mahdotontako...........KM 02/08, 08/08, 12/08.......KP 24/30
viirukissa...................KM, TM 07/09.......................KP 25/27
Kipinäkenkä..............TM 01/09, KM 12/09..............KP 29/28
Ninnatar....................KM 05/09..............................KP 31/
Jeju81.......................KM 06/09
Marie1981.................KM 02/09, 07/09
Tash..........................KM 12/08, 05/09
Siiri80........................KM 04/07, 09/09
vauvakuume89..........KM 09/09
Odottavainen............KM 09/09
rikupi.........................KM 5/09, 10/09
Sunburned................ES 11/09



HAAVEISSA TOINEN



Minky...................KM 09/06,10/08,TM 03/09,KM 08/09....KP 4/30
Repa....................KM 02/07, TM 08/09............................KP 6/
Stemia.................KM 12/09............................................KP 6/28-30
BlondeMonsoon...KM(TM) 07/09.....................................KP 10/27-29
Toivotar-80..........KM 07/08, 09/08, 08/09.....................KP 11/
haicu....................TM 10/09............................................KP 17/26
SpanishDancer.....KM 10/09...........................................KP 17/28-34
tillukas.................KM 05/09, 08/09, 11/09.....................KP 24/29-33
Liilia.....................KM 02/09............................................KP 27/28
Imoen..................KM 10/09............................................KP 34/30
avee....................KM 10/09, 12/09.................................KP 43/
Pippuri-83............KM 12/09
stella-h................TM 01/10




HAAVEISSA KOLMAS



Riinu........................KM 02/07, KK 11/09...................KP 7/
piprane ema.............KM 06/09, 10/09.......................KP 11/28-30
Neila.........................KM 09/09, 01/10.......................KP 12/
happihyppy..............KM 02/08, KU 12/08, 09/09.......KP 13/28
puupi.......................KM 01/98,12/09.......................KP 24/(28)30-35
Unicco......................KM 07/07, 03/09.......................KP 27/27
Jaja78......................KM 11/09..................................KP 35/
Tsuba.......................KM 06/09
MayBeibi..................KM 09/09
Rhiannon.................KU 12/09
viivi ja vagner..........KM 12/09
äiti0408...................KM 10/09



HAAVEISSA NELJÄS



Sintsu78.................KM 01/09, 08/09.....................KP 33/28-47
rakuuna..................KM 03/97, 01/08, TM 07/09....KP 35/28-34(41)



HAAVEISSA VIIDES








TAUSTALLA:

Annemaarit, Murmelin, Miukkari, Piijuska



:heart: :heart:


2009

Toukokuu: Pinguli, vauva-10, Ristiinkulkija

Kesäkuu: piipiäinen (=coitus interruptus), nimbe, Nemu, maaliskuu, kanella

Heinäkuu: MannaHari, BabyHope, harakanhattu, MLL (=aMansikka), tinttamaaria, Sapfo, tiitu87, Tupu76, papana77, mother4, kellopeliappelsiini, JääKyynel

Elokuu: Elviira-76, Sun Rise, Empuuu, Varanikki, marjutti86, A-L-M, Elwi, senni11, Adelade

Syyskuu: Unnukka75, Nappula, Alisa84

Lokakuu: Nasuli82, Millenia, omenaruusu, Zalmiakki

Marraskuu: Ansu85, NeitiKat, pinpella, n11na

Joulukuu: Huisi, Sinimarja, zanz, kreta, caribbee, marsa22


2010

Tammikuu: sanzibar, Annmari-76, Eelis, Hupu07, avee, rakuuna, Imoen






 
Imoen,no miä vähä ajattelinkin et vois plussaa tulla :flower: Onnea tuhennesti :heart: :heart: :heart:

Minky,Jos sulla hormonikuuri edelleen päällä,niin en ihmettelis tuhrutteluja...mullahan oli kans jotain tuhruilua sen kuurin jälkeen,mut tosiaan söin vaan sen yhden kierron. Niistä tabuista varmaan johtuu =)

Tääl alkaa menkat hiipumaan vihdoin...pääsee taas tositoimiin :D
 
Onnea Imoen, aivan mahtava juttu :D ! :flower: :heart: Ja mä oon niin kade sun hermoista ;)... Just noinhan se pitäis mennä, että malttaa olla testaamatta niin kauan, että tulos on sitten aivan päivänselvä, onnittelut myös siitä saavutuksesta!

Siitä päästäänkin sitten omaan napaan... Eli täällä siten taas se hätähousu/kuumakalle/täysin itsekuriton ja hermoheikko tapaus, joka ei vaan näköjään voi olla pitämättä näppejään erossa testistä jos sellainen kaapista löytyy :ashamed: . Su käytin vikan netti-liuskatestin ja ajattelin, että torstaina vasta sitten testaan jollakin "kunnollisella" testillä. No, eilen oli muuta asiaa apteekkiin ja ostin valmiiksi Apteekin raskaustestin ja kuinka ollakkaan, yllätin itseni aamulla puolinukuksissa tekemässä sitä :headwall: ... No, haamu siihen tuli , eli ei sinänsä ihan hukkareissu :) . Ainoa vaan, että oli kyllä niin hennonhento, että pakko se on uusiksi testata vielä parin päivän päästä kuitenkin. Eli mitä opimme tästä: jos vaan malttaisi sen mielensä, niin ei tulisi tätä turhaa showta ja rahanmenoa. Mutta puolustuksen puheenvuoro on taas se, että musta on vaan niin mielenkiintoista tietää mitä kropassa tapahtuu, erityisesti tämän km-hormonimyllerryksen jälkeen, että haluan tietää kaiken, kiinnittymisyrityksetkin. Ja toisaalta myös mulla ei ole mitään varmaa tietoa oviksen ajankohdasta tai odotettavissa olevasta kierron pituudesta, eli siinä mielessä säännöllinen testailuhan on lähes perusteltua ;) ! Summa summarum: tämä ei ole vielä plussa, mutta toivoa se antaa, ehkä siellä jotain yrittää tapahtua :heart: ... Toivon jalat ristissä vielä pari päivää, torstaina tulisi siitä mun ovis-veikkauksesta 2 vkoa ja siitä mun kiinnittymis-veikkauksesta viikko, eli se vois sit olla 4+0 jos tästä plussa nyt tulisi. Huh, jännää on!
 
d =) b Peukut pystyssä Jajalle. :LOL: Moon kans just tommonen, että kun testejä on kaapissa, niin siinä ei paljon aivot huomaa kun kädet repii jo testipakettia. No, ei muuta kuin uutta testiä ostaan. Osta kerralla pari =)

Mitä rakuunalle ja Liilianille kuuluu????
 
Heh, apua, mähän kuulostan haamuineni kohta ihan eräältä aktiiviselta kuumeilijalta :LOL: ! Lupaan kyllä, etten ala raivoamaan teille jos osoittautuu kemialliseksi tai muuta vastaavaa ;) ... Kestäkee mua, joohan!
 
Jaja78, täällä pidetään peukkuja pystyssä sun puolesta!

Voi naiset. Mä olen niin kateellinen teille, kun voitte yrittää raskautua. Tai voin mäkin yrittää, mutta toivottomalta se tuntuu, koska mun elimistö on mennyt lakkoon. Ei siis menkkoja vieläkään. Tai eihän niiden ole pakko tulla ikinä, mutta tulisin sitten edes raskaaksi. Mutta ei. :(
 
Imoen, ihanaa - onnea =)
Ja Jajalle myöskin, haamuonnea - toivotaan että viiva pääsee pian vahvistumaan!

Sunburned, toivotaan että sulla kroppa tasaantuu pian. Tuntuu jotenkin kohtuuttomalta, että kokemasi jälkeen menee vielä monta monta kuukautta ennen kuin pääsee normaaliin kiertoon. Mulla on nyt 3 kk tapahtuneesta ilmeisesti ensimmäinen oikea kierto käynnissä (ja olen tässä tyhjennyslääkkeiden ottamisen jälkeen käynyt yhteensä 3 kertaa ultrassa ja verikokeissa varmistamassa että keskenmeno on mennyt loppuun asti).

Jee - nyt jo KP 18, oon niin fiiliksissä. Eikä enää mitään vuotohäiriöitä näkynyt (tosin silloin alkukierrosta oli jotain kummaa tuhrua). Ovis on nyt toivottavasti hyödynnetty kunnolla :whistle: joten seuraavaksi pääsee kyttäämään oireita. En millään malttaisi odottaa (yllätys yllätys).

Tammikuu on ollut meidän ketjulle ihanan plussarikasta aikaa =) Eli jatketaan samaan malliin!
 
Jaja Hienosti puhuit ja perustelit tuon testaamisen :LOL: Onnittelut haamusta!

Mä kattelin kanssa, että aika monta plussaa on jo tässä kuussa saatu ja onhan tätä kuuta vielä jäljellä, joten toivottavasti saadaan lisää nimiä tuohon plussalistaan.

Vielä tuosta testaamisesta. Kyllä voi ihminen tosiaan olla heikko. Vaikka kuinka sitä päättää, että ei testaa vielä niin kuitenkin sitä on heti seuraavana aamuna pisssimässä tikkuun tai sitten jo päivällä kun ei jaksa odottaa seuraavaan aamuun. Sitten taas mietitään, että pitikin olla näin hölmö ja mennä tuhlaamaan testi. Ja tuostahan se kierre sitten lähtee :ashamed:

Mä voin tunnustaa sellaisen homman, että mä oon täällä plussan jälkeen noita ovistikkuja käyttänyt ja katellut kuinka niissä on viiva tummunut. En edes tiennyt että niihin voi niin tumma viiva tulla ja niin nopesti :) Voishan sitä huonompiakin harrastuksia olla.
 
Imoen: ONNEA :flower: :flower:
Jaja78: eiköhän se sieltä vahvistu, ONNITTELUT :flower:
Sunburned: tsemppiä sulle, että alkais tasaantuun toi sun juttu :)

Oma napa.. Olen vähän ihmeissäni täällä ku eilen aivan selvät ovisoireet, vaikka en se vielä pitäs mun mielestä olla.. mie en testaile ovistesteillä eli mututuntumalla mennään =) Peittoja heiluteltiin kuitenkin ja toivotaan taas parasta =)

Plussatuulia kaikille tasapuolisesti :whistle:
 
Ihan ensiksi kiitos teille kaikille onnitteluista! =)

Jaja, mä olenkin jo odottanut täällä sinun kuulumisia, ja hyvältähän tuo kuulostaa! Nyt odotetaan vaan viivan vahvistumista! :heart:

Testaamisesta sen verran, että mullahan just ei niitä hermoja ole, kun en uskalla testata. Viime kierrossa tein negatestin päivää ennen ku menkat alkoi, ja se negatesti vaan näyttää niin lohduttomalta. Muistan että aikoinaan kuumeilun alkaessa (melkein puolitoista vuotta sitten) olin alussa aina niitä testejä tekemässä ja sitten ne pettymykset alkoi käydä turhan raskaaksi ja lopetin sen testailun. Ensimmäistä plussaa sillon syyskuussa en edes suuremmin odottanut, tuli vaan sellainen olo että nyt voisi pitkästä aikaa testata. Mä en silloin edes kuumeillut näillä palstoilla, kun en tiennyt että tällaisiakin on. :LOL: Vasta kun plussan jälkeen aloitin kirjoittelun tuolla toukokuisissa ja sieltä tipuin, löysin tänne. Onneksi! No, nyt menee jo vähän aiheesta ohi, mut menköön..

SpanishDancerille ja piprane emalle tsemppiä piinaviikoille, toivotaan että tulee tulosta!

Sunburned :hug: , eiköhän se kierto sieltä ajan kanssa taas palaudu.

ON Täällä on jotenkin rauhallinen olo. Kuvittelin että plussan jälkeen olisi ihan paniikissa ja pelkäisi uutta KM:a, mutta en olekaan. Jos tämäkään lapsenalku ei ole tulossa jäädäkseen, niin en minä sille voi mitään. Se, että sai alkunsa näinkin nopeasti (keskenmenosta tasan kolme kuukautta) antaa toivoa siitä että vielä se lapsi joskus saadaan. Pelkäsin että joutuisin taas sen vuoden odottamaan uutta plussaa. Mulla ei ole mitään kiirettä soittaa neuvolaan tai kertoa kenellekään, niinku viimeksi. En tiedä sitten, valmistanko itseäni henkisesti ottamaan vastaan sen toisenkin KM:n.

Saakohan tästä kukaan mitään selvää... Tuntuu että pää on jotenkin jumissa..
 
20.1. KESKIVIIKKO




HAAVEISSA ESIKOINEN



Naw2012...................KM 02/09.............................KP 6/
Rinja..........................KM -94,-95,-00,-08,-09.........KP 8/23
Silent whisper...........KM 05/09..............................KP 15/30
Heilo..........................KM 11/09.............................KP 24/
Mahdotontako...........KM 02/08, 08/08, 12/08.......KP 25/30
viirukissa...................KM, TM 07/09.......................KP 26/27
Kipinäkenkä..............TM 01/09, KM 12/09..............KP 30/28
Ninnatar....................KM 05/09..............................KP 32/
Jeju81.......................KM 06/09
Marie1981.................KM 02/09, 07/09
Tash..........................KM 12/08, 05/09
Siiri80........................KM 04/07, 09/09
vauvakuume89..........KM 09/09
Odottavainen............KM 09/09
rikupi.........................KM 5/09, 10/09
Sunburned................ES 11/09
Tuittu-.......................TM 01/10



HAAVEISSA TOINEN



Minky...................KM 09/06,10/08,TM 03/09,KM 08/09....KP 3/30
Repa....................KM 02/07, TM 08/09............................KP 7/
Stemia.................KM 12/09............................................KP 7/28-30
BlondeMonsoon...KM(TM) 07/09.....................................KP 11/27-29
Toivotar-80..........KM 07/08, 09/08, 08/09.....................KP 12/
haicu....................TM 10/09............................................KP 18/26
SpanishDancer.....KM 10/09...........................................KP 18/28-34
tillukas.................KM 05/09, 08/09, 11/09.....................KP 25/29-33
Liilia.....................KM 02/09............................................KP 28/28
Imoen..................KM 10/09............................................KP 35/30
avee....................KM 10/09, 12/09.................................KP 44/
Pippuri-83............KM 12/09
stella-h................TM 01/10




HAAVEISSA KOLMAS



Riinu........................KM 02/07, KK 11/09...................KP 8/
piprane ema.............KM 06/09, 10/09.......................KP 12/28-30
Neila.........................KM 09/09, 01/10.......................KP 13/
happihyppy..............KM 02/08, KU 12/08, 09/09.......KP 14/28
puupi.......................KM 01/98,12/09.......................KP 25/(28)30-35
Unicco......................KM 07/07, 03/09.......................KP 28/27
Jaja78......................KM 11/09..................................KP 36/
Tsuba.......................KM 06/09
MayBeibi..................KM 09/09
Rhiannon.................KU 12/09
viivi ja vagner..........KM 12/09
äiti0408...................KM 10/09



HAAVEISSA NELJÄS



Sintsu78.................KM 01/09, 08/09.....................KP 34/28-47
rakuuna..................KM 03/97, 01/08, TM 07/09....KP 36/28-34(41)



HAAVEISSA VIIDES








TAUSTALLA:

Annemaarit, Murmelin, Miukkari, Piijuska



:heart: :heart:


2009

Toukokuu: Pinguli, vauva-10, Ristiinkulkija

Kesäkuu: piipiäinen (=coitus interruptus), nimbe, Nemu, maaliskuu, kanella

Heinäkuu: MannaHari, BabyHope, harakanhattu, MLL (=aMansikka), tinttamaaria, Sapfo, tiitu87, Tupu76, papana77, mother4, kellopeliappelsiini, JääKyynel

Elokuu: Elviira-76, Sun Rise, Empuuu, Varanikki, marjutti86, A-L-M, Elwi, senni11, Adelade

Syyskuu: Unnukka75, Nappula, Alisa84

Lokakuu: Nasuli82, Millenia, omenaruusu, Zalmiakki

Marraskuu: Ansu85, NeitiKat, pinpella, n11na

Joulukuu: Huisi, Sinimarja, zanz, kreta, caribbee, marsa22


2010

Tammikuu: sanzibar, Annmari-76, Eelis, Hupu07, avee, rakuuna, Imoen, Jaja78






 

Yhteistyössä