KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVIEN TALVIPINO

10.2. KESKIVIIKKO




HAAVEISSA ESIKOINEN



Rinja..........................KM -94,-95,-00,-08,-09.........KP 4/23
viirukissa...................KM, TM 07/09.......................KP 4/27
Tuittu-.......................TM 01/10...............................KP 13/
Mahdotontako...........KM 02/08, 08/08, 12/08.......KP 19/30
Ninnatar....................KM 05/09..............................KP 20/
Naw2012...................KM 02/09..............................KP 27/
Silent whisper...........KM 05/09..............................KP 36/30
Kipinäkenkä..............TM 01/09, KM 12/09..............KP 51/28
Jeju81.......................KM 06/09
Marie1981.................KM 02/09, 07/09
Tash..........................KM 12/08, 05/09
Siiri80........................KM 04/07, 09/09
vauvakuume89..........KM 09/09
rikupi.........................KM 5/09, 10/09
Sunburned................ES 11/09
melina84...................KM 01/10
sasuma.....................KM 01/10



HAAVEISSA TOINEN



Memmu86............KM 03/07, 11/09.................................KP 4/28-56
Toivotar-80..........KM 07/08, 09/08, 08/09.....................KP 4/26-29
Nassi84...............KM 01/10............................................KP 5/28-29
BlondeMonsoon...KM(TM) 07/09.....................................KP 5/27-29
tillukas.................KM 05/09, 08/09, 11/09, 02/10..........KP 9/29-33
SpanishDancer.....KM 10/09...........................................KP 11/28
haicu....................TM 10/09............................................KP 16/23
Minky...................KM 09/06,10/08,TM 03/09,KM 08/09...KP 24/30
Repa....................KM 02/07, TM 08/09............................KP 28/
Stemia.................KM 12/09............................................KP 28/28-30
Pippuri-83............KM 12/09
stella-h................TM 01/10
miiak....................KM 01/10
Catalia.................ES 01/10
Imoen..................KM 10/09, 01/10
icefairy.................KM 02/10




HAAVEISSA KOLMAS



Mutzilla.......................ES 01/10.................................KP 1/28-41
piprane ema.............KM 06/09, 10/09.......................KP 6/28-30
happihyppy..............KM 02/08, KU 12/08, 09/09.......KP 8/28
Jaja78......................KM 11/09, 01/10........................KP 19/28-30
Unicco......................KM 07/07, 03/09........................KP 20/27
puupi.......................KM 01/98,12/09.........................KP 21/26-35
Riinu........................KM 02/07, KK 11/09...................KP 29/
Neila.........................KM 09/09, 01/10.......................KP 34/
Tsuba.......................KM 06/09
MayBeibi..................KM 09/09
Rhiannon.................KU 12/09
viivi ja vagner..........KM 12/09
äiti0408...................KM 10/09
erka.........................KM 08/05, 01/10



HAAVEISSA NELJÄS



Sintsu78..........KM 01/09, 08/09.............................KP 14/28-47
rakuuna...........KM 03/97,01/08, TM 07/09,01/10...KP 23/28-34



HAAVEISSA VIIDES



Onnellinen x5..........KM 08/02, 01/09, 11/09, 01/10






TAUSTALLA:

Annemaarit, Murmelin, Miukkari, Piijuska, HopeaQ



:heart: :heart:


2009

Toukokuu: Pinguli, vauva-10, Ristiinkulkija

Kesäkuu: piipiäinen (=coitus interruptus), nimbe, Nemu, maaliskuu, kanella

Heinäkuu: MannaHari, BabyHope, harakanhattu, MLL (=aMansikka), tinttamaaria, Sapfo, tiitu87, Tupu76, papana77, mother4, kellopeliappelsiini, JääKyynel

Elokuu: Elviira-76, Sun Rise, Empuuu, Varanikki, marjutti86, A-L-M, Elwi, senni11, Adelade

Syyskuu: Unnukka75, Nappula, Alisa84

Lokakuu: Nasuli82, Millenia, omenaruusu, Zalmiakki

Marraskuu: Ansu85, NeitiKat, pinpella, n11na

Joulukuu: Huisi, Sinimarja, zanz, kreta, caribbee, marsa22


2010

Tammikuu: sanzibar, Annmari-76, Eelis, Hupu07, avee, Odottavainen, Liilia

Helmikuu: Heilo, Stemia, Neila







 
Mutzilla: Sullahan on vielä kp:t aika aluilla, että testissä ei ehkä vielä näy? Vai oonko ny ihan pihalla sun kierron kanssa? =)

Aurinko paistaa, ainakin täällä meillä B) Huomaan, jälleen kerran, mieleni virkistyvän heti, kun alkaa tulla viitteitä keväästä ja kesästä. Vaikka olen syksyn lapsi, oon aina noussu vaikka mistä suosta kesän tullessa..
 
Juu ihana auringonpaiste täälläkin mutta hyrrrrr kun on kylmä! Odottelen postisetää kun oon tilannut o. ja r.testejä vinon pinon ha pakkasta noin paljon niin tarttis ne saada nopeesti sisälle lämpimään etteivät menen pilalle.
 
Aurinkoista päivää kaikille! :) Olen nyt kuukauden päivät vaan taustaillut ja tänään alkoi kuvotus ja mieletön väsymys. Lisäksi rinnat ovat olleet jo viikon päivät arat. Nooo, tästä sitten päätin että nyt testaan vaikka mielestäni ovuloin jotain kp 15-16 ja ajattelin että ei ne testit vielä plussaa näytä mut kappas vaan..CB:llä testasin ja selkeän heikon plussan sain =) Odotan nyt (jos maltan) :D viikonloppuun ja testaan vielä varmuuden vielä varmuuden vuoksi digitaalisella=) Tulen sitten vahvistamaan plussan :)
 
Onnea Stemia :flower: :flower: :flower:

Kertokaahan onko joku testaillut km:n jälkeen r. tai o.testeillä? Ihan mielenkiinnosta tänään kokeilin kumpaakin kun juuri sain niitä postista. kiinnostaa miten hcg-hormoni laskee ja milloin olis seuraava ovulaatio jotta tietäisin milloibn ensimmäinen normaali vuoto alkaa ja sais aloittaa yrityksen. Päivää ennen kaavintaa sain pregentstick r.testillä heikon plussan vielä. Nyt tein erittäin herkällä r.testillä kokeen ja juuru ja juuri havaittava haamun esiesiäiti :D . Eli ilmeisesti hcg voisi nyt 6 päivää kaavinnan jälkeen olla jotain 10-luokkaa!? On mulla kanssa huvit :LOL:
 
heips
Uusi olisin =) toista miehen kanss koitamme. jo pian 8kk takana. viime marraskuussa saimme varhaisen keskenmenon. Myös ennen ennen ensimmäistä lastamme oli yks keskenmeno...nyt menossa kp4/28(tai56) eli mulla saattaa jäädä joskus vallan välistä..
Tosi paljo onnea plussanneille =) toivottavasti perästä tullaan =)
 
erka: meillä keskenmenon jälkeen heti nappas..mie testailin ovistesteillä ihan uteliaisuudesta ja plussan sain tossa 30.1 elikkäs sillon mulla ois pitäny nor alkaa menkat...ja syyskuun ja tammikuun kokemuksella, mulla ainakin keskenmeno pidentää kiertoa noin 2 viikkoa, elikkäs oviskin tulee sen mukaan siis mylhemmin...tämä tosin siis vaan mun oma kokemus, aika lailla ovis testejä meni ennen kun löysin oviksen, jota vielä raskaudeksi ensin meinasin iloita kun tossa toooosi herkässä punertavaa viivaa olin näkevinäni...olikohan tästä jotain apua? yksiäkään menkkoja ei siis välissä ollu.
 
ihan eka keskenmeno oli 3/07.
Mulle sanottiin silloin sairaalas et keskenmenon jälkeen olis hyvä odottaa yhdet kuukautiset ja sit taas vois yrittää, syytä siihen en tarkimmin muista miks niin olis... Mut mullaki keskenmenon jälkeen kuukautiset tuli vähä myöhemmin...
 
Erka, mä testasin hailakan haamun tänään. Km oli jo yli 8 viikkoa sitten (17.12. alkoi vuoto), ja nyt on kp 14, joten raskaana en ainakaan ole :( Taitaa pikemminkin olla kohta asiaa lekurille. Muutenkin vähän mahassa painaa.

Mä olen valitettavasti tällä hetkellä ainoa kuumeilija tässä talossa... Mies otti oudon raskaasti tämän "epäonnistumisen". Mulla oli ehkä aiempi km syyskuussa - näin siis sanoi gyne, kun kävin 14 päivää kestäneen kuukautisvuodon takia katsastettavana. Siitä nyt ei tiedä, koska sitä ei todennettu testillä, mutta heti seuraavasta kierrosta olisi siis napannut tämä raskaus, joka meni joulukuussa kesken rv11.

Olen aiemminkin kuullut, että km:n jälkeen olisi erittäin otollinen aika hedelmöitystä ajatellen. Toisaalta sitten jotkut lääkärit neuvoo odottamaan yhdet menkat, ota siitäkin selvä.

Muoks* Paljon onnea plussanneille! :flower:
 
Onnittelut kaikille plussanneille :flower:
Tervetuloa uusille, vaikkei se iloinen asia olekaan...

Mä olen pääasiassa taustoillut koko ajan. Vaikka tiuhaan luenkin palstaa, mutta kirjottaminen aina jää.

Täällä ei omassa olossa ihmeitä. Ekat menkatkin tuli km jälkeen, eivätkä olleen mitenkään ihmeelliset. Kurjuutena on vain tasan viikon välein tuleva tiputteluvuoto.. Toistuu siis aina samana viikonpäivänä, joka viikko. Ja se kestää vain sen yhden päivän ja sitten lakkaa. Kummallista.
Vielä ollaan ehkäisyä käytetty, mutta eiköhän tuo tämän kierron jälkeen saa jäädä pois. =)

Kroppa tuntuu palautuneen km:sta mutta kauanpa tuntuu pääkopan palautuminen kestää. Töissä kesälomia miettiessä tuli taas niin mieleen, kun oli silloin tarkoitus olla jo äippälomalla... Nyt sitten nautin viikon kesälomasta, koska vasta aloitin työt...

Plussatuulia toivotellen!
 
Onnea Stemia ja Neila :flower: :flower:

On: sen verran vaan et mun kaikki huonot olot, huimaukset jne. jne. ilmeisesti johtuneet matalasta hemoglobiinista eli rautakuurilla mennään nyt.
Lääkäri aikaa en kuulema tämän vauva-asian tiimoilta saa haluamalleni lekurille ku aikaisintaan toukokuussa.. Kyse siis erikoislääkäristä, kyllä tavalliselle tk.tohtorille pääsee vähän nopeemmin.
 
Onnittelut plussanneille :heart:

Ja tervetuloa uusille.

).( Mun oli pakko tulla hehkuttaa ku sain ovis plussan tänään :D Eli nyt ei ole tulossa mega pitkää kiertoa ja mieskin vielä herätteli aamulla vauvaa tekemään :heart: Jos tuo innostuis vielä ainakin huomenna samaan hommaan :p
On ollut oikein hyvä päivä tänään :D
 
Duudlari sinulla on siis kuitenkin ollut kuukautisia km:n jälkeen kun sanoit kp:n olevan 14, vai kuinka? Oletko käynyt ultrassa km:n jälkeen? Minähän läkkeellisen jälkeen kävin yksityisellä ultrassa jossa löytyi vielä pala istukkaa joka kaavinnassa 6 päivää sitten poistettiin.
 
minulla kun oli hyvin varhainen keskenmeno viimeksi, niin se ei vaatinut mitään tutkimuksia sen jälkeen sillä vuodin siitä n.viikon ja terveydenhoitajani oli sitä mieltä että kaikki varmaan tuli pois. Ja jos jotakin sen jälkeen olis katsottu niin verikokeet olisi riittäny.
 
Alkuperäinen kirjoittaja BlondeMonsoon:
Mutzilla: Sullahan on vielä kp:t aika aluilla, että testissä ei ehkä vielä näy? Vai oonko ny ihan pihalla sun kierron kanssa?
Juu nuo tuo kierto mikä nyt listalla on siitä veriläntistä joka tuli 31.1. housuun, eli luulin menkkojen alkavan, mut ei ne ollukaan ne, nyt on sit kait menkat päällä, eli kp 1/28-41?
 
Neila ja stemia,aivan huippua!!! Onnea positiivisesta :heart: :heart: :heart:

Memmu,pahoittelut keskenmenoista ja tervetuloa joukkoon :hug:

Täällä kans samaa kakkaa,eri päivä B) Ei edelleen mitään menkkatuntemuksia,mut kerkiäähän noi vielä...tuntuu vaan oudolta kun tosiaan aiemmin ollu niin aikasessa.
Toisaalta polttelis tehdä testi,mut parempi venata,ettei jää sit jossittelulle varaa.
Nyt tuntuu et ehkä ei pettyis niin kovasti,kun ei oo sellasta oloakaan et olis raskaana,kunhan menkat vaan ei oo myöhässä...sit palaa käpy lopullisesti jos ne alkaa jätättämään :kieh:

Mietin et vois ottaa ovistestit käyttöön parin kk päästä jos ei sitä ennen tärppää... viimeks esikoista tehdessä kerkesin ostaa just ja sit olinkin raskaana. Eli en oo koskaan tikuttanut. Haluaisin vaan pikkasen kartottaa kiertoa ja muutenkin jos niistä sais lisäapua projektiin kun olis toiveissa saada kakkonen ennenkuin esikko täyttää kolme =) Vaikka pitäshän se ajotus olla kohillaan jos tasasesti "pistää menemään" :p Mut kun sen suhteen on vähän välillä motivaation puutetta :whistle:
 
Tänne tulee niin paljon tekstiä, ettei meinaa perässä pysyä! Hienoa, että aktiivisia palstalaisia :) Harmi vaan, kun aihe on tämä :/

Kovasti onnea Neila ja Stemia :flower: Ehkä me avattiin kunnolla tämä plussaputki, toivotaan, että monella muullakin tärppää pian!

Minä häitäisenä varailin ultran, tänään käytiin, viikkoja menkoista laskettuna 6+2, mutta ilmeisesti, ja toivottavasti, viikot onkin pienemmät. Ultrassa näkyi sikiöpussi, ruskuaispussi, ja EHKÄ sen takana sikiökaiut, mutta sydänääniä ei saatu kuulumaan. Gyne oli kuitenkin positiivinen ja oli sitä mieltä, että viikon päästä sieltä jo kuuluisi sykekin. Hedelmöittyminen onkin luultavasti tapahtunut myöhemmin, nyt kun itsekin oikein kalenterista päiviä muistelen, ja viikot voisivat olla tällä hetkellä 5+5 tai 5+6. Toivotaan siis parasta! Nyt yritän selvitä viikon liiemmin stressaamatta ja jännittämättä....
 

Yhteistyössä