KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVIEN TALVIPINO

No voi itku, piprane ema. Voimia. Pahoittelut myös BM

Ja onnittelut melina84lle nopeasta ruotuuntumisesta!

ON Vielä emme ole päättäneet, jatkammeko suoraan vai pidämmekö taukoa ja jos niin kuinka pitkän. Mini-disperinit otetaan seuraavaksi käyttöön kuitenkin, kun ei niistä kuukkeloimalla näytä haittaakaan olevan, joskaan hyötykään ei ole taattu. Yrittänyttä ei laiteta. Muutenkin alkaa olla sellainen olo, että kaikki mahdolliset hivenaineet pitää ottaa käyttöön. Ettei ole sellainen olo, ettei itse olisi tehnyt kaikkea, mitä voi.
 
Pitkästä aikaa hei kaikille :wave:

Olen yrittänyt nyt kahlata palstaa läpi, paljon on tullut uusia kirjoituksia. Kaikille uusille isot osanotot menetyksienne suhteen. Kaikki surulliset kohtalot koskettavat, mutta erityisesti Mutzillan tarina, olenhan itse kokenut samankaltaista. Ei varmaan kukaan pysty ymmärtämään miksi tällaista tapahtuu. Julma, epäreilu elämä!

Keskustelua on ollut tuosta ennenaikaisesta synnytyksestä. Meidän kaksoset syntyivät viikolla 22+1. Jos olisivat syntyneet alle 22 viikolla, olisi se laskettu vielä keskenmenoksi. Eli nyt papereissa lukee ennenaikainen synnytys. Mutta kuten joku mainitsikin, jokainen itse tietää mitä on kokenut. Eikä varmaan monikaan ajattele, että rv 18 tulisi keskenmeno, koska kyllä se lapsen/lasten maailmaan työntämisen tuska on synnytykseen verrattavissa. En ehkä osaa valita parhaita sanoja kuvaamaan näitä asioita, mutta toivottavasti ymmärrätte!

Ja pahoittelut niille, jotka kokivat pettymyksen tädin saavuttua. Huomaan jatkuvasti ajattelevani kuinka väärin tämä kaikki on! Olen pahoillani meidän kaikkien puolesta ja taidan pikku hiljaa katkeroitua tälle maailmalle.

Omaa napaa: ei uutta. Pian on synnytyksestä 3 kk eikä menkkoja kuulu vieläkään! Alan olla todella turhautunut. Haluaisin jo niin kovasti saada elimistön mukaan uuteen yritykseen. Ajatuksen voimalla en saa elimistöäni parannettua, joten varasin ajan vyöhyketerapiaan. Olen saanut joskus mm. homeopatista apua vaivoihini, tällä kertaa kokeilen vyöhyketerapiaa. Yritän hellävaraisesti muistuttaa elimistölle, mitä sen kuuluu tehdä kuukausittain. Toivottavasti terapia auttaa!

Ja mielialasta. Hyvä ystäväni sai vauvan vain pari päivää sitten. Olin ajatellut kuinka ihanaa meillä sitten on, kun molemmilla on vauvat hoidettavinaan. Saamme jakaa huolet ja ilot toistemme kanssa. No nyt minä suren ja hän on onnensa kukkuloillaan. Epäreilua. En tiedä voinko koskaan mennä katsomaan hänen vauvaansa. Tuntuu niiiiin pahalta. Eikä näitä ajatuksia voi ystävän kanssa jakaa, ei kukaan halua kuulla tällaista, vaikka kuinka hyvä ystävä onkin. Onneksi voin teille avautua. Te ette tuomitse. Kiitos siitä :heart: :heart:
 
6.2. LAUANTAI




HAAVEISSA ESIKOINEN



Tuittu-.......................TM 01/10...............................KP 9/
Mahdotontako...........KM 02/08, 08/08, 12/08.......KP 15/30
Ninnatar....................KM 05/09..............................KP 16/
Naw2012...................KM 02/09..............................KP 23/
Rinja..........................KM -94,-95,-00,-08,-09.........KP 25/23
Silent whisper...........KM 05/09..............................KP 32/30
Heilo..........................KM 11/09.............................KP 41/
viirukissa...................KM, TM 07/09.......................KP 43/27
Kipinäkenkä..............TM 01/09, KM 12/09..............KP 47/28
Jeju81.......................KM 06/09
Marie1981.................KM 02/09, 07/09
Tash..........................KM 12/08, 05/09
Siiri80........................KM 04/07, 09/09
vauvakuume89..........KM 09/09
rikupi.........................KM 5/09, 10/09
Sunburned................ES 11/09
melina84...................KM 01/10
sasuma.....................KM 01/10



HAAVEISSA TOINEN



BlondeMonsoon...KM(TM) 07/09.....................................KP 1/27-29
tillukas.................KM 05/09, 08/09, 11/09.....................KP 5/29-33
SpanishDancer.....KM 10/09...........................................KP 7/28
haicu....................TM 10/09............................................KP 12/23
Minky...................KM 09/06,10/08,TM 03/09,KM 08/09...KP 20/30
Repa....................KM 02/07, TM 08/09............................KP 24/
Stemia.................KM 12/09............................................KP 24/28-30
Toivotar-80..........KM 07/08, 09/08, 08/09.....................KP 29/
Pippuri-83............KM 12/09
stella-h................TM 01/10
miiak....................KM 01/10
Catalia.................ES 01/10
Imoen..................KM 10/09, 01/10




HAAVEISSA KOLMAS



piprane ema.............KM 06/09, 10/09.......................KP 2/28-30
happihyppy..............KM 02/08, KU 12/08, 09/09.......KP 4/28
Mutzilla.......................ES 01/10.................................KP 7/28
Jaja78......................KM 11/09, 01/10........................KP 15/28-30
Unicco......................KM 07/07, 03/09........................KP 16/27
puupi.......................KM 01/98,12/09.........................KP 17/26-35
Riinu........................KM 02/07, KK 11/09...................KP 25/
Neila.........................KM 09/09, 01/10.......................KP 30/
Tsuba.......................KM 06/09
MayBeibi..................KM 09/09
Rhiannon.................KU 12/09
viivi ja vagner..........KM 12/09
äiti0408...................KM 10/09



HAAVEISSA NELJÄS



Sintsu78..........KM 01/09, 08/09.............................KP 10/28-47
rakuuna...........KM 03/97,01/08, TM 07/09,01/10...KP 19/28-34



HAAVEISSA VIIDES



Onnellinen x5..........KM 08/02, 01/09, 11/09, 01/10






TAUSTALLA:

Annemaarit, Murmelin, Miukkari, Piijuska, HopeaQ



:heart: :heart:


2009

Toukokuu: Pinguli, vauva-10, Ristiinkulkija

Kesäkuu: piipiäinen (=coitus interruptus), nimbe, Nemu, maaliskuu, kanella

Heinäkuu: MannaHari, BabyHope, harakanhattu, MLL (=aMansikka), tinttamaaria, Sapfo, tiitu87, Tupu76, papana77, mother4, kellopeliappelsiini, JääKyynel

Elokuu: Elviira-76, Sun Rise, Empuuu, Varanikki, marjutti86, A-L-M, Elwi, senni11, Adelade

Syyskuu: Unnukka75, Nappula, Alisa84

Lokakuu: Nasuli82, Millenia, omenaruusu, Zalmiakki

Marraskuu: Ansu85, NeitiKat, pinpella, n11na

Joulukuu: Huisi, Sinimarja, zanz, kreta, caribbee, marsa22


2010

Tammikuu: sanzibar, Annmari-76, Eelis, Hupu07, avee, Odottavainen, Liilia








 
Sunburned: Itselläni oli viime syksynä tilanne, jolloin olin vajaata 2vkoa ennen synnyttänyt enkelivauvamme, kun parhaan ystäväni tytär kastettiin. Olin jo käynyt katsomassa vauvaa kerran, tosin silloin vielä itsekin raskaana. Kastetilaisuudessa olin ihan ok niin kauan, kunnes pappi puhui niin koskettavasti, että kyyneleet tulivat. Itse vauvan näkeminen oli katkeransuloinen hetki. Ystäväni kanssa olemme puhuneet ja hän tiesi kaikenaikaa mun fiilikset. Ja jaksoi ymmärtää kauniisti. On se silti tosi rankkaa seurata viereltä, kun toisille onni suodaan. Ei kai siitä katkerastakaan tunteesta kannata itseään syytellä, ihmisyyttähän se on. Ja helpottanee aikanaan, katkeruuskin. Nyt vaan tuntuu, että jokapuolella tutut ovat raskaana... :ashamed:
Sympatia- :hug: teille, joiden toivo jo heräili.
ON: Tänä aamuna tein toisen digitestin ja tyly ei raskaana- teksti pärähti. Nyt vaan odottelen inhokkitätiä kylään. Seuraavassa kierrossa taidan ottaa taas greippimehun mukaan, viimeks tärppäs mehukierrosta. :LOL:
 
Heippa!
Olen roikkunut täällä listoilla, vaikka en ole palstaillutkaan aikoihin, kuukausiin? Välillä olen käynyt lukemassa teidän kuulumisia, mutten ole jättänyt itsestäni merkkejä... Täällä on tapahtunut paljon, voimahaleja :hug: ihan kaikille!

Minulla tauko vauvakuumeilusta tuotti tulosta, testi näytti eilen positiivista! Marraskuisen tuulimunan jälkeen olo on nyt todella epävarma ja pelokas, toki toisaalta myös onnellinen. Clomit ainakin tehoavat, nyt vaan toivotaan, että kaikki menisi hyvin. Parin viikon päästä olisi varhaisultra, sitä odotellessa...
 
Onnea Heilo!

Rinja.. jokos olet testaillut?

Tillukas, neuvoisin kysymään niistä minidisperineistä vielä lääkäriltä. Mäkin niitä meinasin omin luvin aloitella, mutta kysyin lääkäriltä sit kuitenkin "silleen yleisellä tasolla". Hän perusteli, että jos nimenomaan siinä veren hyytymisessä ei ole ongelmaa, niin silloin niistä ei ole apua. Ja oli siinä jotain muutakin mitä en nyt muista, mutta jätin sen perusteella ne ottamatta.

Joo, 22 viikkoa on se raja keskenmenojen ja kohtukuolemien välillä, mutta synnytys-nimeä varmaan voi käyttää ihan niin kuin itse asian on kokenut. Kohtukuolema yli 22 viikoilla vaikuttaa mm. äitiysloman saamiseen sekä siihen, että lapsi voisi teoreettisesti vielä selvitä syntyneenä keskoshoidossa.

Sunburned, mitä avoimemmin uskallat kohdata ystäväsi ja hänen lapsensa, niin sitä paremmin teidän suhde kestää. Mä en haluaisi lapsen lisäksi menettää myös ystäviäni, joten olen väkisin kohdannut vauvoja. Ja ajatellut, että ei ole meidän vauvan näköinen, ei tuo lapsi olisi meidän missään tilanteessa. Mutta kannattaa kertoa ystävälle, että miltä sinusta tuntuu. On sitten hänen sosiaalisista taidoistaan kiinni, että kuinka hän osaa kanssasi käyttäytyä. Kannattaa kuitenkin yrittää, vaikka ihan kamalaahan se on. Eka kerta varsinkin, mutta ajattelee aikaa vaikka viiden vuoden päähän. Et varmaan silloin haluaisi, että olisit vieraantunut lapsesta ja ystävästäsi. Elämä vaan on tällaista välillä, PMMP:n mukaan:

On mulla asiat joskus osuneet kohdalleen.
Se saattoi vahinko olla,
eikä tapahdu uudelleen.
Suru joskus käy, ja ikävää riittää;
kantaa laineet laivatkin.
Mistä mun pitäis ketäkin kiittää?
- Jossain on kai vastauskin.

Luulin ennen, että jossain
mitataan tarkalleen,
milloin on annettu liikaa jollekin kantaakseen.
Se on pelkkä harha, perätön luulo,
toiset hölmöt uskoo niin.
Jäävät hartiat väkevän, suuren,
pieneksi kuin heikonkin.

Tässä elämä on:
oma, kallis, ja tarpeeton.
Joki joutava laineillaan
mua lastuna vie mukanaan,
ja ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Pohjallakaan ei yksinään olla:
alakulo on seurana haikeuden.

Voimia kovasti!

R
 
Negan testanneet,iso :hug: Ei varmaan paljoo lohduta,mut koitetaan ajatella,et todennäköisyys plussaan nousee kierto kierrolta =)

Heilo,"luovutus" on useesti toimiva konsti ;) Paljon onnea :heart: :heart:

BM,On sekin jotain et on säännöllinen kierto...sitä kautta ajatellen pitäs kuitenkin olla kaikki kunnossa ja mahikset raskauteen hyvät,mut veetuttaahan se nega :kieh:

Jaa-a rakkaat kanssasisaret...mulla ei oo mitään tuntemuksia :eek: Minulla kuka on kärvistelly kaikenmaailman pahanolon tuntemuksissa ja vatsakrampeissa nää muutamat kierrot km:n vuodon loputtua... aloin täs jo epäileen ettei vaan olis käynyt niin et ei oo ovista tapahtunut ollenkaan :/ No sen näkee siitä sitte onko menkat myöhässä pahasti. Tässä kierrossa ei tarvi juur jännäillä,koska mun on pakko testata viim. ens lauantaina,jos ei menkkoja oo siihen mennessä tullut, kun oon lähdössä siskon kanssa linjoille... ne pitäs alkaa viim. sunnuntaina =)
 
Eilen illalla olin ihan varma että menkat alkaa kun koski masuun niin paljon anoppia hakiessa. Mutta ei sieltä mitään oo tullu ulos :eek: millonkohan tässä uskaltais sitten testailla kun huomenna tulee 1 viikkoa antibioottien lopetuksesta ja 2 viikkoa siitä 10mm kalvosta :whistle:

ja viime maanantaina kävin antamassa verikokeen hcg:tä varten ja se oli vielä sen 11, luulis jo nyt olevan normaalissa

 
Heilolle onnittelut! :flower:

:hug: ihan kaikille! Repalle pidän peukkuja. :)

Aika paljon olette kirjoittaneet viime kerrasta. Piti kuitenkin tarttua tuohon mitä Onnellinenx5 kirjoitti aikaisesta testaamisesta ja siihen liittyvästä pettymyksestä. Ihan kokonaan en sitä allekirjoita, vaikka jossain tapauksissa varmasti niin onkin. Uskon, kuten tillukaskin, että sen alkaneen raskauden kyllä tuntee jollain tasolla ilman testiäkin. Varsinkin kun niitä alkaa olla useampia lyhyen ajan sisällä. Ja tätä vuotoa ei kyllä olisi voinut erehtyä luulemaan normaaleiksi menkoiksi, jotka yleensä kestää mulla 3-4 päivää ja nyt kunnon vuotoa on ollut 2 viikkoa.

Jep. Siis vuoto jatkuu, vauvahanke on siksi taka-alalla. Mutta katkeruus ja kateus vaan kasvaa. :ashamed:
 
7.2. SUNNUNTAI




HAAVEISSA ESIKOINEN



viirukissa...................KM, TM 07/09.......................KP 1/27
Tuittu-.......................TM 01/10...............................KP 10/
Mahdotontako...........KM 02/08, 08/08, 12/08.......KP 16/30
Ninnatar....................KM 05/09..............................KP 17/
Naw2012...................KM 02/09..............................KP 24/
Rinja..........................KM -94,-95,-00,-08,-09.........KP 26/23
Silent whisper...........KM 05/09..............................KP 33/30
Kipinäkenkä..............TM 01/09, KM 12/09..............KP 48/28
Jeju81.......................KM 06/09
Marie1981.................KM 02/09, 07/09
Tash..........................KM 12/08, 05/09
Siiri80........................KM 04/07, 09/09
vauvakuume89..........KM 09/09
rikupi.........................KM 5/09, 10/09
Sunburned................ES 11/09
melina84...................KM 01/10
sasuma.....................KM 01/10



HAAVEISSA TOINEN



BlondeMonsoon...KM(TM) 07/09.....................................KP 2/27-29
tillukas.................KM 05/09, 08/09, 11/09.....................KP 6/29-33
SpanishDancer.....KM 10/09...........................................KP 8/28
haicu....................TM 10/09............................................KP 13/23
Minky...................KM 09/06,10/08,TM 03/09,KM 08/09...KP 21/30
Repa....................KM 02/07, TM 08/09............................KP 25/
Stemia.................KM 12/09............................................KP 25/28-30
Toivotar-80..........KM 07/08, 09/08, 08/09.....................KP 30/
Pippuri-83............KM 12/09
stella-h................TM 01/10
miiak....................KM 01/10
Catalia.................ES 01/10
Imoen..................KM 10/09, 01/10




HAAVEISSA KOLMAS



piprane ema.............KM 06/09, 10/09.......................KP 3/28-30
happihyppy..............KM 02/08, KU 12/08, 09/09.......KP 5/28
Mutzilla.......................ES 01/10.................................KP 8/28
Jaja78......................KM 11/09, 01/10........................KP 16/28-30
Unicco......................KM 07/07, 03/09........................KP 17/27
puupi.......................KM 01/98,12/09.........................KP 18/26-35
Riinu........................KM 02/07, KK 11/09...................KP 26/
Neila.........................KM 09/09, 01/10.......................KP 31/
Tsuba.......................KM 06/09
MayBeibi..................KM 09/09
Rhiannon.................KU 12/09
viivi ja vagner..........KM 12/09
äiti0408...................KM 10/09



HAAVEISSA NELJÄS



Sintsu78..........KM 01/09, 08/09.............................KP 11/28-47
rakuuna...........KM 03/97,01/08, TM 07/09,01/10...KP 20/28-34



HAAVEISSA VIIDES



Onnellinen x5..........KM 08/02, 01/09, 11/09, 01/10






TAUSTALLA:

Annemaarit, Murmelin, Miukkari, Piijuska, HopeaQ



:heart: :heart:


2009

Toukokuu: Pinguli, vauva-10, Ristiinkulkija

Kesäkuu: piipiäinen (=coitus interruptus), nimbe, Nemu, maaliskuu, kanella

Heinäkuu: MannaHari, BabyHope, harakanhattu, MLL (=aMansikka), tinttamaaria, Sapfo, tiitu87, Tupu76, papana77, mother4, kellopeliappelsiini, JääKyynel

Elokuu: Elviira-76, Sun Rise, Empuuu, Varanikki, marjutti86, A-L-M, Elwi, senni11, Adelade

Syyskuu: Unnukka75, Nappula, Alisa84

Lokakuu: Nasuli82, Millenia, omenaruusu, Zalmiakki

Marraskuu: Ansu85, NeitiKat, pinpella, n11na

Joulukuu: Huisi, Sinimarja, zanz, kreta, caribbee, marsa22


2010

Tammikuu: sanzibar, Annmari-76, Eelis, Hupu07, avee, Odottavainen, Liilia

Helmikuu: Heilo






 
Heilo: Tulihan se helmikuun eka plussa sieltä, hienoa! Onnea kovasti ja tarrasukkia :flower:

Uskon osittain siihen, että liikaa yrittäminen voi olla huono ja asian unohtaminen hetkeksi voi auttaa. Se olikin niiiiiiiiin paljon yksinkertaisempaa ekalla kerralla, kun oltiin vielä miehen kanssa kaksin, ja peittoa saattoi heiluttaa silloin kun vaan tuntui siltä, mutta nyt on toiset kuviot. Pesun sivuilla esim. neuvotaan rakastelemaan aamulla ja valot päällä hedelmällisyyden maksimoimiseksi. Voi sentään, ei oikein onnistu meidän perheessä :LOL: Lapsi kömpii joka yö meidän väliin nukkumaan eli meillä pupuillaan aina noin tunti siitä, kun poika on nukahtanut omaan huoneeseensa. Aamutouhut pitäisi siis mennä suorittamaan arkisin ennen kuutta aamulla pojan huoneen lattialle? Tai keittiöön, mistä nyt kukakin tykkää :LOL:

Repa: Oot ihan oikeessa, uskonkin että kaikki on muuten "osastoilla" ok, tuurista tämä nyt on enää kiinni. Nyt on vaan se tuulimuna-katkeruus alkanut nostaa päätään ja mitäjos-pohdinnat käynnissä. Eli jos olisin ajoissa mennyt varhaisultraan, ei tuulimuna olisi päässyt viikolle 11 ja mulla ei olis menny koko loppukesä ja syksy kiertoa tasatessa. Jos olisin nyt raskaana, ei tarvitsisi miettiä palaamista töihin, jonne en halua. En ole työtäpelkäävä ihminen mutta ravintola-ala ei ole mun, olen siellä olosuhteiden pakosta ollut useamman vuoden. Onneksi sentään viime vuodet ruokapuolella, mihinkään baareihin en enää suostuisi menemään kaljanappia painamaan.
Minulla on yksi yo-tutkinto ikuisesti kesken ja haen keväällä toiseen, että sinällään voisin kestää sen ohella osa-aikatyön ruokaravintolassa. Mies sanoi, ettei onneksi ihan just nyt tarvii päättää, mitä syksyllä tapahtuu..

Mutzillalle tsemppiä ja jaksamista palautumiseen, tiiän että se aika tuntuu pitkältä!

Samoin Imoenille jaksamista vuodon kanssa :hug:

Riinulle kiitos hienosta sitaatista, kyllä PMMP osaa :)
 
Hei! Täällä joutuu yksi liittymään mukaan. Sain keskenmenon eilen. :( Kipu on kamalaa ja burana 800 oon ottanut. Toinen oli toiveissa kovin ja yritystä oli 4kk! Alusta asti oli olo, ettei ole kaikki hyvin. Ja näin 2 yötä ennen keskemenoa siis unta että mulla on kohdun ulkopuolinen. Voi kamalaa tätä olo, en olisi uskonut että näin paha olo on. Onneks on tuo ihana 1v 4kk ikänen poika viimeltämässä ja antamassa äitille haleja ja pusuja kovin! :heart:

Kysyisinkin nyt että kauan tuota vuotoa kestää.. oon kuullu että joku 1kk?? Ja että olisi hyvä odottaa ensimmäisiin kuukautisiin, ennekuin alkaa yrittää taas?
 
Minäkin liittyisin joukkoonne! Toivun parhaillaan kaavinnasta joka tehtiin kolme päivää sitten. Lääkkeellinen tyhjennyskin oli mutta se epäonnistui :kieh: ja istukan pala jäi kohtuun. Antibioottejakin ehdin tuossa syömään mahdollisen tulehduksen varalta. Että kantapään kautta tämä tyhjennys mennyt. Ensimmäinen keskenmeno mulla oli v.2005 ja se okli ihan spontaani ja kaikki siis tyhjeni itsestään. Eli jos huolitte mukaan niin tässä tietoja: km 08/05 ja 01/10. Kolmas lapsi haaveissa. Kiertopäiviä ei vielä ole ennen kuin normaali kuukautisvuoto alkaa. Mutta heti yksien kuukautisten jälkeen uutta yritystä.

Icefairy voi kurja että sinullekin kävi näin :hug: :hug: :hug: . Ei se vuoto kuukautta kestä. Minulla spontaanissa keskenmenossa vuotoa kesti joku vajaa pari viikkoa. Kannattaa käydä ultrassa myöhemmin jotta näkee onko kohtu kokonaan tyhjentynyt!!!
 
Icefairy Tervetuloa ja ikävää, että jouduit tänne pinoon :hug:
Kannattaa tosiaan käydä ultrassa tarkistuttamassa, että kohtu on tyhjä. Jos ei kunnallisella puolella palvelu pelaa niin sitten yksityiselle. Maksaahan se toki, mutta on pieni hinta verrattuna siihen mihin voi johtaa jos ja kun kohtu ei kunnolla tyhjene.
Jos kohtu on tyhjentynyt spontaanisti niin ei tarvitse odottaa kuukautisia vaan heti kun vuoto loppuu niin uuteen yritykseen.

erka Toivottottavasti sinä toivut pian ja pääsette uuteen yritykseen!
 
Icefairy :hug: ja erkan kanssa tuttuja ollaankin jo tuolta keskenmeno puolelta :hug: :wave:

Nyt sitten miulla juilii yläselkää, oisko munuaisten kohdalta...huoh...haluis vaan päästä joko tekemään sen raskaustestin tai sitten vois menkat alkaa, tää odottaminen on niin väsyttävää |O
 
Kyllähän sen raskauden vaistoaa ja jos on säännöllinen kierto niin huomaa kyllä että menkat myöhässä, ehkä se raskaus konkretisoituu kun tekee positiivisen testin. Tavallaan mulla odotus alkaa plus testistä. En mäkään oo täysin sitä mieltä ettei kannata testata... mieli heittelee näissä asioissa. ja onhan se kahden viivan näkeminen ihanaa niin miksi ei voisi nauttia sen näkemisestä...
Icefairy voimia ja :hug: vuodon kestäminen on joka kerta niin oma juttunsa mutta yleisesti 1-2 viikkoo..
Erka nopeaa toipumista toivotan. Ei meidän 2,4 v haluu potalle mutta pöntöllä käy pissat tekemässä ku laittaa pienentimen,kakan tekee aioastaa yksin ähertäen vaippaan. Ei millään viitsisi noin ison kakkoja enää pestä.
Heilo Onnittelut plussasta ja toivotaan että nyt kaveri on mukana!!!
Imoen voimia sinulle
Mä en itse osaa olla katkera odottaville...mutta me ollaankin kaikki erilaisia ja käymme asiat eritavalla läpi. Ajattelen niin että ei toisten onni ole minulta pois..tietty mulla on jo 4 lasta joten se varmaan osaltaa auttaa näissä asioissa.. olen niin kiitollinen näistä lapsista vaikka haluaisinkin mieheni kanssa edes yhden yhteisen lapsen.
 
erka toivottavasti sinäkin jo pääsisit eteenpäin...jotenkin rupeaa tuntumaan ettei kovin monella tuo lääkkeellinen ole onnistunut.

Icefairy :hug:

Heilo ONNEA


lopuksi omia kuulumisia; kävin kaavinnanjälkeisessä "lisätarkastuksessa" ja valittelin huonoa oloanani lääkärille...no sehn totesi ultralla että jotain siellä on mutta ei mitään vaarallista (oli kuulemma vaikeuksia tulkita kuvaa, kun kohtu kenollaa)...no onneksi olen itse labrahoitaja ja tein kaikki testit mitä meidän työpaikalla vaan voi tehdä ja niinhän se oli että virtsatie infektio löytyi...no seuraavaksi yritin saada kaavinnan ja muut hoidot antaneelta sairaalalta itselleni lääkettä...EN kuulu enää heidän potilaisiin joten koska olen itse aasian testannut joudun myös itse lääkärin hankkimaan!!!! voi juma että kiehahti, no onneksi kun lopullinen bakteeritunnistus tulos valmistui soitti sairaalan lääkäri ja pahoitteli että "kyllähän tämän pitäisi meidän kautta hoitua"...no nyt jälleen antibiootti kuurilla, mutta se hyvä puoli tilanteessa on, että nämä lääkkeet saivat vuodonkin lopppumaan eli nyt vain odottelemaan ekoja menkkoja :D joskohan nyt elämä rupeais hymyilemään ;) toivoa sopii...

Toivoa myös muille palstalaisille !!!
 
Icefairy,Tervetuloa joukkoomme ja pahoittelut :hug: Mulla valitettavasti on kertoa et spontaanissakin keskenmenossa vuoto voi kestää useamman viikon,mulla tais kaikkine tuhruineen kestää 5 viikkoa ja kesken meni siis rv6+,tää oli ennen esikoista. Nyt tuulimunassa vuotoa kestikin 2kk,mut oli ehtinyt viikolle 11+4 ja tehtiin lääkkeillä keskeytys. Mut useilla toi vuoto kestää sen pari-kolme viikkoa ja toivotaan et näin sullakin =)

Erka,Tervetuloa myös sulle... ja pahoittelut keskenmenosta ja siitä et sullakin menee pidemmän kaavan kautta homma nyt :hug:

Miiak,Noi voi karva...onneks sait tulehduksen kuitenkin bongattua ja lopulta lääkkeetkin...ja sentään sit vuoto loppu =)

BM,Miä oon ihan samaa veivannu päässä,et miks en menny ultraan aiemmin niin ei olis tarvinu useampaa kuukautta uhrata kaikenmaailman hormonihöyryihin ja vuoteluihin,kun mullakin meni 11+4 viikolle se tuulimunan löytö :kieh: No varmaa on et samaa virhettä en tee toistamiseen.... Minuu ei myöskään kiinnosta työelämään paluu,joten siinäsuhteessa alkaa kohta mullakin oleen tosi kyseessä jos meinaan ennättää ennenkuin esikko täyttää kolme :/ Tosin jos niin käy et joudun välillä duuniin niin en kyl meinaa palata vanhaan... mulla on täs vielä aikaa kekata muuta =)

Juu-u,kattelin tos kiertopäiviä ja tosiaan oon jo noin pitkällä :p Hitto,täytyy sanoo et aikakin menee nopeemmin kun ei kärvistä jatkuvasti....
 
Heippa! Mulle voi pistää kp 2 tänään eli kp 2 huomenna...plääh. Näin kävi nyt ja pitää vain katsoa uuteen kiertoon.
Heilo :flower: onnea! Ja tarrasukkia.
Olen vähän nyt väsynyt, niin en nyt ehdi lukea kaikkea uutta tietoa. Kaikille plussia ja haleja niille,jotka niitä tarvitsevat. :hug:
 
Apua, hirveästi tullut tekstiä ja uusia ihmisiä kun olen ollut muutaman päivän poissa koneelta!

Iso :hug: kaikille uusille, ikävä, että tänne jouduitte, mutta lämpimästi silti tervetuloa jakamaan tuntoja ja toiveita!

Tillukas, ei hyvää päivää sun tilanteen kanssa... Eipä käy kateeksi. Ei se sit vissiin auta kuin tosiaan opiskella itse naistentautien proffaksi ;) kun joka tuutista pukkaa eri ohjetta. Jaksamisia!

Jaksamisia myös monelle muulle, Imoen ja Sunburned :hug: , Rinja, BlondeMonsoon ja Viirukissa, pahoittelut tädistä ja Toivottarelle samat sanat negasta. Myös kaikille nimeltä mainitsemattomille tsemppiä!

Repa, eikös ollut puhe, että se oireeton kierto on sit se oikea kierto ;) ..? Kaikki peukut varpaita myöten pystyssä sulle, nyt sitä plussaa kehiin! Ja jos ei tuu plussaa, niin ainakin on helkkaristi mukavampaa olla voimatta pahoin "vääristä syistä", eikös? =)

Omalle navalle ei uutta edelleenkään, ovista tässä vietelty, uskon et se oli nyt tässä pe-la oireista päätellen... Peitot on heiluneet 1-2 vrk välein, eli ei nyt hampaat irvessä olla millään muotoa väännetty, mutta kyllä pitäisi kaikki ainekset olla olemassa siihen plussaan parin viikon päästä :) . Toivotaan parasta.
 
erka Juu minäki tämmösen jouduin nyt kokemaan. :(

Siis ultrassa kävin jo eilen ja olin aika sekasin etten tajunnu mittää mitä se sanos. Mutta ainaki sen että sikiöpussia ei ollut. Mutta mulla vuoto on nyt tosi niukkaa tänään, eilen ja yöllä tuli paljon.. mut eii edes semmosia hyytymiä oikeen. :eek: Aamulla otetaan verikokeet ja sitte kattoo onko ne arvot laskenu.. toivottavasti on!
 
No hyvänen aika, Heilolle tietty onnea! Säästin onnitteluja terveislistan viimeiseksi ja sitten ne unohtuikin laittaa. No tässä ne nyt kuitenkin tulee ONNEA :flower: :heart: ! Lykkyä pyttyyn, toivottavasti pysyt poissa täältä vastedes =) .

Btw, mitäs Neilalle kuuluu?! Tuliko siitä haamusta selkoa? Onko multa mennyt vaan ohi..?
 

Yhteistyössä