KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVIEN KESÄPINO

Eelis Oikein isot onnittelut! :flower: Ihanaa, että plussalista senkun vain kasvaa :) :heart:

Harakanhatulle Oikein onnellista ja ihanaa odotusta! :heart:

Elviira Kiitos! :hug: Haluaisin uskoa, että kyllä se sieltä tulee, mutta pettymysten jälkeen on kyllä niin pessimistinen olo. Ehkä se meidän yksi enkeli on vain ollut maailman 8. ihme. Ei muutaku testien kimppuun ;) :D :whistle:

Marjutti Jep, sama täällä. Mää tänään kuulin, että yhen tutun la on paria viikkoa ennen mitä mulla olis ollu.. Alko kyl ahistaan ihan hulluna :/

Ninnatar Ite en oo vältelly mitään sen kummemmin. Särkylääkkeitäkin tulee syötyä niin harvoin, että en jaksa ressailla sillä asialla. On kuitenkin niin paljon muuta mitä pitää ressata, esim. tää ovis, joka ei näytä tulevan vaikka kiertoja menee eteenpäin.

Kellopeliappelsiini Kovasti jaksuja ja plussatuulia sinne :hug: Asioilla on aina tapana järjestyä, tulitpa mihin päätökseen tahansa.

Happihypylle Tsemppihali :hug: Kyllä siellä masussa on kaikki hyvin :)

Murmelin Onnistumiseen alan uskoa vasta sitten, kun se ovis saadaan aluille. Harmittaa vain, että nämä hormoonit eivät näköjään toimi mulla enää, joten näiden puolesta olen jo täysin luovuttanut.. Ehkä joku toinen lääke sitten.
 
Onneksi olkoon Eelis plussasta :flower: :flower: :heart:

Ja muutenki tsemppiä kaikille enemmän ja vähemmän huolestuneille/"surkeassa" jamassa oleville.

Ja sit omaan napaan: Yllätys, yllätys en ehdi tälläkään viikolla paljon täällä pyörimään. Oon aamussa töissä ja iltapäivät on nii täyteen puukattu ohjelmaa koko viikon, ett tuskin täällä paljon ehdin piipahtaa. Surku :( Siispä en oo käyny ostamassa edes vielä testejäkään apteekista, no viimestään torstaina jos ei menkat ala. Tänä aamuna tosin testasin laatikkossa jemmassa olleella One Step- testillä, mutt negaha sieltä tuli. Arvasin kyllä, koska sillä testillä en saanu edellisessäkään raskaudessa viivaa näkyviin kuin vasta paljon paljon paljon myöhemmin. Erittäin hailakan viivan sinä päivänä kun menkkojen ois pitäny alkaa. Mutt on tässä kiireessä se positiivinen puoli ettei ehdi miettimään ollako vai ei olla :)

Sen verran oon muute huomannu, ett on ollu jotenki äklö olo muutaman päivän ja väsymystä ollu, mutt se johtunee valvotuista ja huonosti nuktuista öistä. Mutt loppu viikosta nähdään kui kävi, edelleenkään en odota mitään suuria joten en sit tipukaan kovin korkealta :)

Tsemppiä vielä kerran kaikille!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja happihyppy:
kellopeliappelsiini ota se heppa ja jos et heti raskaudu, niin hyvä (saat ratsastaa) ja jos raskaudut, niin sekin hyvä (löydät varmaan jostain liikuttajan hepalle). :D Luulis tuossa asetelmassa raskautumispaineiden helpottavan.

(.) Mulla täällä tosi pelokas olo. Rinnat pehmeni ja ei enää kipeet. Lisäksi tuli vähän keltasta limaa (ei siis rinnoista). Oon ihan varma, että menee kesken :ashamed: Kävin mittauttaan tänään hCG:n. Huomenna saan tulokset. Viikkoja olis 4+4. Johan tässä ehdittiin olla viikko raskaana :ashamed: *huokaus*
Mulla oli viimeks aika samoja tuntemuksia ennen menkkoja. Rinnat oli kipeet ja oli muitakin raskausoireita. sit yhtäkkiä kaikki katosi ja menkat alkoi..
:|

Muuten ei nyt ole ollut yhtään vauva ajatuksia. Mut vähän kipeetä välillä tuol vasemmal puolel munanjohtimis (ehkä..tai sit sielpäin) Ja nyt illal kun söin puuroa ja mustikoita en millään meinannut saada alas, vaik muuten on niiin herkkua. Hohojaaa...en nyt enää jankuta. Väsynyt joten peiton alle tästä.

Onnea kaikille uusille +++
Ja haleja niille jotka niitä tarvitsevat.

Öitä :wave:
 
Ninnatar mäkin oon vaihtanut särkylääkkeet sellaisiin mitä voi raskaana ollessa käyttää, vaikka harvoin tarvitsenkin niitä yleensä, mut kuitenkin haluan että ne ovat sellaisia mitä voin huoletta sitte ottaa jos tarvii ja tosiaan syön niitä raskausmonivitamiineja jotka on tarkoitettu jo raskautta suunnitteleville, eli kyllä niitä vähän tulee jo mietittyä :)

kellopeliappelsiini b :) d ja kyllä ne asiat järjestyy

happihyppy :hug: toivotaan et kaikki on kuitenkin kunnossa ja huomenna kuulet arvojen nousseen mukavasti

).( mun maha nippailee välillä oikein tosissaan, hmm hmm. Tää ei voi olla sarjassamme kuvitellut jutut, ehkä :) mähän en oikein enää usko omiin oireisiini kun ennenkin ne on menneet ihan mäkeen, mut tälläisiä kuitenkin täällä tällä erää. Kävin tänään ostamassa niitä herkkiä testejä lisää, ostin niitä neljä kappaletta eli kyllä niiden kanssa nyt ainakin tämä kierto pärjätään

:wave:
 
Heippa kaikille.

Hirmuisesti olette plussia saaneet aikaseksi , onnittelut niistä kaikille.

Happihyppy yritä ottaa rauhallisesti ja edes hieman nauttia tästä alkuodotuksesta, vaikka varmasti on vaikeata.

Alisalle lähetän erityisesti halin, on ihan epäreilua kun ei ole edes teoreettista mahdollisuutta yrittää raskautua kun kroppa temppuilee.

Alkaa taas oma kierto laahustaa loppua kohti ja olo on raskautumisen suhteen toivoton. Ei oireen oiretta.

Miettiikö kukaan muu sitä vaihtoehtoa, että lopettaisi vauvaprojektin? Tämä joka kuu toistuva kahden viikon epätoivo (oviksen jälkeen) ja sen jälkeen tuleva suru kun taaskaan ei onnistunut alkaa jo väsyttämään. Itse olisin jäänyt 3 viikon päästä äitiyslomalle, jos meidän pienokainen olisi jaksanut. Olo on vaan toivoton, kun lukee tuolta yleiseltä puolelta lähes joka päivä juttuja miten on vahingossa raskauduttu kun kumi on luiskahtanut paikoiltaan jne. Miksi sitten me täällä olijat ei raskauduta vaikka sitä niin toivotaan ja jos raskaudutaan joudumme niistä halutuista pienokaisista luopumaan.

Anteeksi purkaukseni, joskus on vaan niin paha olla tämän projektin keskellä.

Toivotan kaikille kamalasti plussa onnea :hug:
 
Minut sitten vissiin voi siirtää plussanneisiin =) Toivotaan nyt kerta kaikkiaan että tämä neljäs kerta jo onnistuis että en listoille joudu enää tulemaan. En kyllä vielä täältä minnekkään uskalla mennä kun noita huonoja kokemuksia on niin paljon.
Happihyppy toivotaan nyt että saat hyviä tuloksia. Mulla olis nyt muka 5+0, mutta ei se ihan pidä paikkaansa. Että vähemmillä viikoilla oikeesti mennään.
 
Onnea kaikille plussanneille tasapuolisesti!!!! :flower:

Sitten kysymys:
Voiko ovis tulla vaikka on vielä jälkivuotoa? Kroppa sulattelee vielä tapahtunutta km:a ja vuotelee hieman. Nyt kuitenkin pari päivää sitten tuli hurjasti limaista vuotoa ja ne halut... :p Harmi vaan kun jälkivuodot ei ota loppuakseen. :kieh:
Huomenna on Hcg mittaus aamusta ja torstaina lääkäri soittelee sitten vastauksen. Jännittää.

:hug: Kaikille surun murtamille ja epätoivon partaalla olijoille!
 
28.7. TIISTAI




HAAVEISSA ESIKOINEN



Miukkari.....................KM 02/09..........................KP 8/26
marjutti86.................KM 06/09...........................KP 11/33
Empuuu.....................KM 09/08..........................KP 14/30
Alisa84......................TM 05/09...........................KP 18/26-32
Elviira-76...................RK 11/07...........................KP 18/28
Sun Rise....................KM 10/08 ..........................KP 18/28-37
Rinja..........................KM 04/09...........................KP 22/35
Silent whisper...........KM 05/09...........................KP 22/
Ninnatar....................KM 05/09...........................KP 22/
Orion.........................KM 02/09...........................KP 24/50
Perhosia....................KM 01/09...........................KP 25/28
JääKyynel..................TM 05/09...........................KP 27/30
mely...........................KM 12/08..........................KP 61/27-37
nanakuu....................KM 11/08
Hempukka87.............KM 12/08
MeaMimosa...............KM 04/08,06/08,08/08,TM 01/09
Alppiina.....................KM 04/09
Tash..........................KM 12/08, 05/09
mirzu.........................KM 04/09
Noella........................KM 04/09
Hupu07......................KU 04/09, KM 07/09
zanz...........................KM 07/09



HAAVEISSA TOINEN



AnnaStiina82.................KM 12/08............................KP 5/30
Zalmiakki.......................KM 03/09............................KP 8/32
tillukas...........................KM 05/09............................KP 9/31-35
Unnukka75...................KM 07/09.............................KP 15/29-30
nöttiäinen.....................RK 10/08, KM 05/09.............KP 19/31
Sinimarja......................TM 02/09..............................KP 22/25-34
Liilia...............................KM 03/09............................KP 22/27-30
Elwi...............................KM 11/08.............................KP 26/17-44
marsa22........................KM 06/09
Nappula.........................KU 10/08, KM 02/09
pyrola............................KU 03/09
mama-L.........................KM 04/09
jasimi.............................KM 01/09, 05/09



HAAVEISSA KOLMAS



Varanikki......................KM 04/09...........................KP 4/26-28
tikruliini........................KM, TM...............................KP 5/30-31
senni11........................KM 06/09...........................KP 6/30
pinpella........................KM 04/09...........................KP 22/27
Piijuska-78...................KM 05/09...........................KP 22/
hämy10........................KM 07/06, 01/09................KP 74/28-30
Neiti-81........................KM 06/09
Mymmyryy....................KM 12/07, 04/08, 07/08, 01/09
omenaruusu.................KM 10/01, 10/08, 07/09



HAAVEISSA NELJÄS



Valkovuokko-72............KM 05/09...........................KP 20/28-32
Sintsu78.......................KM 01/09...........................KP 40/30-33



HAAVEISSA VIIDES









TAUSTALLA:

Filuuri, Unicco, kanella, meriaani, Eppuliini, maaliskuu, P-E, A-L-M,
Eelis, zamoon, Spark, Adelade, MyAngelsMyHope, Murmelin, Annemaarit



PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:




2008

Marraskuu: linneaborealis-TYTTÖ,
Aava, SusSoo, heitu

Joulukuu: sini74, Nanniina, Maaria -76, Lymypiilo, Lehmis, miigu 123


2009

Tammikuu: Millukka, woodoo, Jellona84, Dada

Helmikuu: Yeb, rouva-77, Piki80, pinkkimieli, Barbapörrö,
annuli-nannuli, Amira

Maaliskuu: rituri, Jennyli, Olivia83,
Harhaanjohtaja (=Heinämassu82), Snow Leopard, Chira

Huhtikuu: Vatukka, Meritähti, sukkapari, Vernalis (=Leinikki),
tyttö onnellinen, sohvi77, awek123, kuumetta, Julietta, Heidi1985

Toukokuu: Pinguli, vauva-10, Ristiinkulkija

Kesäkuu: piipiäinen (=coitus interruptus), nimbe, Nemu

Heinäkuu: MannaHari, BabyHope, harakanhattu,
MLL (=aMansikka), tinttamaaria, Sapfo, tiitu87, Tupu76, happihyppy, papana77, Eelis, mother4, kellopeliappelsiini






 
plussa! :heart:

voiko tää olla totta?!?! yk2 kmn jälkeen ja vaikkei varsinaisesti yritetty ees ni tässä ollaan.. eilen illalla hailakkaakin hailakkaampi ja nyt selkee plussa (edelleen haalee viiva, mut ihan selkee viiva kuitenki!)

jospa kolmas kerta toden sanois ja tää raskaus sais jatkua niinku pitääki loppuun saakka.. :heart:

kellopeliappelsiini ja papu 4+0


ja tosta hevosprojektista niin hevonenhan on siirtynyt jo mun nimiin 23.6, joten eipä tarvii sitä miettiä enää et ottaako vai eikö ottaa.. nyt siis enää vaan mietitään et jos tää raskaus nyt jatkuu niinku pitääki et kuinka kauan voin ratsastella ja kuka ratsastaa sen jälkeen.. :whistle:
 
Onnea kaikille plussanneille!
Olen ollut kiireideni vuoksi vähän kadoksissa täältä. Yritystä ei vielä ole, sillä odotamme levollisempaa elämänjaksoa minulle. Mutta kyllä mun kroppa on aika sekaisin, sillä menkat jatkuvat yhä! Paljonkohan mun kp nyt onkaan? Varmaan kolme viikkoa on nyt vuodellut. Pitäsköhän mennä lääkäriin? Hormonit on aika sekaisin näemmä. Ja tuntuu siltä, että ne loppuu ja sit ne taas alkaakin.
 
Kotona taas!

Paljon onnea Eelis, mother4 ja kellopeliappelsiini plussista! Tarrasukkia ja rautaisia hermoja mukaan matkaan :heart:

Halit tarvitseville :hug:

).( Heräsin pe aamuna siihen että oli ihan kauhean paha olo. Hyvä ettei laatta lentänyt ja vatsa oli ihan sekasin. n. 30 min siitä alkoi ihan KAUHEA alavatsakipu! Se kesti noin 30 min ja loppui kuin seinään. Olisikohan voinut olla ovulaatio, kun testi oli edellisenä aamuna näyttänyt haaleaa viivaa? Jostain luin, että km:n jälkeen ovulaatio voi olla todella kivulias. Tultiin sitten äsken reissusta ja tein huvikseni kaappiin jääneen ovulaatiotestin ja se näytti selkeää plussaa. Nyt on jo kp22. Mitäköhän ihmettä. Jos se perjantainen ei ollut ovulaatio, niin mikäköhän se kauhea kipu sitten oli!? Taitaa olla tää kroppa ihan sekaisin :headwall:
 
mother4 onnea plussasta :) :flower:

kellopeliappelsiini onnea kovasti sullekin plussasta :flower: =)

Ihan mahtava määrä plussia tässä kuussa, ihanaa =)

tinttamaaria tuu kertomaan ultrakuulumiset sitte b :) d

Alisa84 onko ovista löytynyt, toivottavasti!

).( alavatsa nipistelee ja kehtaanko edes tunnustaa että joku hoppuhousu teki tänään jo ekan testin :ashamed: ihan liian aikaista oli se tehdä mut en voinut vastustaa kiusausta kun eilen niitä ostin, nyt yritän perjantaihin asti sinnitellä ennen seuraavaa testausta ;) yritän näköjään kovasti saada sen plussan tässä kuussa :heart:

:wave:
 
plussanneille hurjasti onnea!! :heart:

alamasua on nippaillu, välillä oikeelta läheltä nivusta ja välillä niinku navan alta.. ihmettelen mitä se on. ku tällasta tuntu selkeesti jo lauantaina. ovikseen pitäs olla viel aikaa ainakin viikko.
 
Onnea kaikille plussanneille :heart:

Km:n jälkeen näyttäisi monen meidän kohdalla olevan kroppa totaalisen sekaisin. Ovulaatiot tulee ja menee miten lystää jos ne ylipäätään tulevat ja saattaa olla nippailuja siellä sun täällä.

Hoh hoijaa, voikun kroppa palautuisi, jotta voisi seurailla tilannettaan.
 
Heippa!

Onnittelut plussanneille! Toivottavasti tällä kertaa kaikki menee hyvin loppuun saakka.
Minä olen ollut koko viime viikon mökillä, joten en päässyt tänne kirjoittelemaan. Mutta menkat tuli ajallaan ja nyt meneillään kp 8 ja yk 12. Ei siis tärpännyt meillä tälläkään kertaa :|

Nyt vietän pojan kanssa viimeistä "lomaviikkoa". Ensi viikolla käymme joka päivä yhdessä tutustumassa päiväkotiin ja sitten sitä seuraavalla viikolla minulla alkaakin jo opiskelu. Haikeat on tunnelmat ja keskenmeno on ollut mielessä taas useammin. Jos ei olisi keskenmenoa tullut, niin poikakin olisi saanut vielä jatkaa kotihoidossa.
Plussarikasta elokuuta meille kaikille vielä kuumeileville!
 
Pinpella :wave: :( tässä oon jo monta päivää suunnitellut koko projektin lopettamista. Päivä päivältä on kurjempi olo käydä lukemassa näitä juttuja, mutta jotenkin vaan ei osaa pysyä poissa... Vaikka kuin itku silmässä poistuukin taas..

Onnittelut taas plussanneille.. :'(
 
Hei, ja onnea taas ilmestyneille uusille plussille..muille jaksamisia ja kestämisiä...

Joo, ei ole kroppa normaali, ihan ihme vuotoa aina välillä ja kaikkea muutakin outouksia. Vajaan viikon verran niukkaa vuotoa (kp 22-27 km:n jälkeen) ja nyt kun vois alkaa menkat niin ei mitään sinne päinkään. Ehkä ne oli noi, ehkä ei, ei mitään tietoa.
 
Hurjasti onnea plussanneille!!!

Joku tuolla kertoi, miten kurjalle tuntui ristiäiset la:na. Meillä oli viime viikonloppuna siskon pojan ristiäiset ja omaa sydänalaa kuristi, kun minulla piti olla jo mahaa, mutta eipä pysynyt kyytiläinen matkassa. Eli ymmärrän, vaikken vielä tiedäkään. Hassusti keskenmeno edelleen on sydämessä, vaikka aikaa on jo 2,5 kk ja meni ihan normaaleilla viikoilla kesken. Mutta suuresti se lohduttaa, kun tietää, että mieskin edelleen suree syntymätöntä.

).( Laskeskelin että tärppipäivät osuu miehen viimeiselle lomaviikolle. Siispä käytämme päikkärit hyväksi ;)
 
Paljon onnea plussanneille :heart:

TILLUKAS Kyllä suru voimistuu erityisesti kun näkee kuinka toisinkin voisi olla :| Edelleen vauvamasujen näkeminen sattuu vaikka mullakin kohta 3 kk km:sta (rv 20+3)takana.Tärppionnea!

ZANZ Toivotaan että menkat pian alkavat, tuo odottaminen on niin tuskastuttavaa...

VARANIKKI Ei sanoja mutta :hug:

ELVIIRA Peukutan että tämä kuukausi olisi onnenkuu, meille molemmille :heart:

Useinhan se on niin että kun vähiten osaa odottaa niin onnistaa.Niin meilläkin kävi tämän km:n kanssa.Olin jo vauvahaaveista luopunut kun tulikin plussa.Nyt kolmas kierto menossa, en osaa arvailla yhtään miten nyt on käynyt, ei minkäänlaisia tuntemuksia mutta ei niitä tässä vaiheessa ole ennenkään ollut.Ihan rauhassa odottelen sinne kp 32 asti.

Etukäteen pelottaa mahdollinen pettymys ja itsekin miettinyt pitäisikö sittenkin unohtaa vauvahaaveet kokonaan. Toisaalta ehkä ja toisaalta ei...sen aikaa jatketaan kun tuntuu hyvältä. Miettinyt jotain mikä toisi elämään iloa ja saisi uutta ajateltavaa ja meillä nyt haaveissa kissanpentu :heart: Meidän kissaherrahan nukkui pois juuri ennen kun aloin enkelityttöä odottamaan, joten näiden kahden menetyksen jälkeen lapsillekin tekisi hyvää kokea jotakin ihanaa.

Kaikille oikein paljon tärppionnea!
 
kiitokset kaikille onnittelijoille! :heart:

siirryn nyt ainakin toistaiseksi (toivottavasti tälläkertaa pysyvästi) tuonne odottajien puolelle..

käyn kyllä kurkkimassa teitäkin täällä välillä..

puhaltelen hurjasti tänne plussapuhureita! :whistle:
ja parempaa onnea seuraavaan raskauteen!! :heart:
 

Yhteistyössä