KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVIEN KESÄPINO

Terve kaikille pitkästä aikaan..olen kyllä käynyt tasaisesti lueskelemassa teidän kuulumisia, en vain ole itse jaksanut kirjoitella.
Paljon onnea plussasta Marjutti ja Varanikki :)

Täällä menossa kierrossa 33/30....eli menkat muutaman päivän myöhässä, pientä oireilua ilmassa, ei mitään ihmeempää. Vielä odotellaan rauhassa ja mahdollisesti loppu viikosta vasta testaillaan jos tätiä ei ala kuulua. Täällä ollaan yllättävän rauhallisin mielin :)

24.8. MAANANTAI

HAAVEISSA ESIKOINEN

Miukkari.....................KM 02/09..........................KP 11/26 :flower:
Alisa84......................TM 05/09..........................KP 12/26-32 :flower:
Silent whisper...........KM 05/09..........................KP 18/29-32 :flower:
Ninnatar....................KM 05/09..........................KP 22/ :flower:
zanz..........................KM 07/09..........................KP 22/27-32 :flower:
Rinja..........................KM 04/09..........................KP 22/35
A-L-M.........................KM 04/09..........................KP 25/26-36 :flower:
Perhosia....................KM 01/09..........................KP 29/28
Orion.........................KM 02/09...........................KP 51/50 :flower:
mely..........................KM 12/08...........................KP 87/27-37
nanakuu....................KM 11/08
Hempukka87.............KM 12/08
MeaMimosa...............KM 04/08,06/08,08/08,TM 01/09
Alppiina.....................KM 04/09
Tash..........................KM 12/08, 05/09
mirzu.........................KM 04/09
Noella........................KM 04/09
Hupu07.....................KU 04/09, KM 07/09
Marie1981.................KM 02/09, 07/09 :flower:

HAAVEISSA TOINEN

tillukas..........................KM 05/09.............................KP 5/31-35 :flower:
Nappula........................KU 10/08, KM 02/09............KP 12/ :flower:
Unnukka75...................KM 07/09.............................KP 13/29-30 :flower:
Sinimarja......................TM 02/09..............................KP 23/25-34 :flower:
Elwi...............................KM 11/08.............................KP 25/17-44 :flower:
AnnaStiina82.................KM 12/08............................KP 32/30
Zalmiakki.......................KM 03/09............................KP 35/32 :flower:
nöttiäinen.....................RK 10/08, KM 05/09............KP 46/31
pyrola...........................KU 03/09
mama-L........................KM 04/09
jasimi............................KM 01/09, 05/09
Minky............................KM 09/06, 10/08, TM 03/09, KM 08/09 :flower:
marsa22.......................KM 06/09 :flower:

HAAVEISSA KOLMAS

Piijuska-78...................KM 05/09...........................KP 21/29 :flower:
Adelade.......................TM 6/09..............................KP 26/26-30 :flower:
tikruliini........................KM, TM...............................KP 32/30-31
senni11........................KM 06/09...........................KP 33/30
hämy10........................KM 07/06, 01/09................KP 101/28-30
Neiti-81........................KM 06/09
Mymmyryy....................KM 12/07, 04/08, 07/08, 01/09

HAAVEISSA NELJÄS

Valkovuokko-72............KM 05/09...........................KP 21/26-32 :flower:
Sintsu78.......................KM 01/09, 08/09 :flower:

HAAVEISSA VIIDES

TAUSTALLA:

Filuuri, Unicco :flower:, meriaani, Eppuliini, P-E,
Eelis, zamoon, Spark, MyAngelsMyHope, Murmelin :flower:, Annemaarit :flower:, omenaruusu :flower:, Liilia :flower:

PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:

2008

Marraskuu: linneaborealis-TYTTÖ,
Aava, SusSoo, heitu

Joulukuu: sini74, Nanniina, Maaria -76, Lymypiilo, Lehmis, miigu 123

2009

Tammikuu: Millukka, woodoo, Jellona84, Dada

Helmikuu: Yeb, rouva-77, Piki80, pinkkimieli, Barbapörrö,
annuli-nannuli, Amira

Maaliskuu: rituri, Jennyli, Olivia83,
Harhaanjohtaja (=Heinämassu82), Snow Leopard, Chira

Huhtikuu: Vatukka, Meritähti, sukkapari, Vernalis (=Leinikki),
tyttö onnellinen, sohvi77, awek123, kuumetta, Julietta, Heidi1985

Toukokuu: Pinguli, vauva-10, Ristiinkulkija

Kesäkuu: piipiäinen (=coitus interruptus), nimbe, Nemu, maaliskuu, kanella

Heinäkuu: MannaHari, BabyHope, harakanhattu,
MLL (=aMansikka), tinttamaaria, Sapfo, tiitu87, Tupu76, happihyppy, papana77, Eelis, mother4, kellopeliappelsiini, JääKyynel

Elokuu: Pinpella, Elviira-76, Sun Rise, Empuuu, Varanikki marjutti86

marjutti86 - Tuhannesti onnea :heart:

Elwi - jännät paikat sulla edessä. peukut pystyssä plussan puolesta!

kiitos Unnukka75, jos mullakin jostain syystä vaan liman tulo loppunut.. Meillä ei mies pistä vastaan petipuuhille. Se onkin tollanen yliaktiivinen :) Oon käyttänyt kotitesti.fi tikkuja ja nyt ostin jotain cittarin liuskoja.

A-L-M - meillä tarjotaan alkuraskauden ultra ja rakenneultra. Vaikka ne joutuu kyllä käymään toisessa kaupungissa.

Ihanaa Alisa että ovis on näillä näkymin tulossa! Oli jo aikakin =) Ja jos hyvin käy, niin raskaudut jo siitä! Jes!

senni11 - olisiko sielläkin plussa tulossa ;)

).( JEEEE!! Tänään kai ovis tikutettu! Tai siis testiviivan toinen puoli oli yhtä tumma kuin kontrolliviivan ja toinen vähän haaleampi. Mutta siis ihan selvä viiva ekaa kertaa! Nyt tässä kova pohdinta heilutellakko peittoja jo tänään vai vasta huomenna jos se viiva VIELÄ vahvistuisikin ;) Eilen kyllä tuli jo heiluteltua. Jos jtp meiningillä jatketaan niin pitäisi vasta huomenna, mutta en toisaalta haluaisi että "kuumat päivät" menee ohi..

Alisa84 Onhan sitä jo odotettukin :hug: nyt sitten alkaa toisen laiset jännäilyt d :D b

Zalmiakki Voi harmi :hug: On se kumma kun toiset joutuu odottelemaan ihan älyttömän kauan.Vuosi odotuksen alkamisen odottamista on ihan tuskaa ja epäreiluu.Siinä pitäis olla joku takaraja...

Itse edelleen ihan :'( mut jos vaikka torstai saisi toiveita ja mielialaa kohennettua :D
Tänään mä olen ollut valmis huutamaan jokaiselle joka puhuu mulle :ashamed:

Apuaa... pitikin mennä olemaan malttamaton... Testasin äsken apteekin omalla hailakan plussan! Kyllä se ihan oikea viiva on eikä sitä tarvi ees tuhrustaa siitä mutta haalea se on. Pitänee testata uudelleen to tai pe, jos malttaa. Apua!Nyt on vasta kp 26, iso pelko nyt siitä että onkin kemiallinen.. Oireita ei ole, tissikipua ja päänsärkyä lukuunottamatta ja niitäkään ei nyt oikein oireiksi voi kutsua. Voi apua, nyt iski paniikki! Mies on töissä enkä viittis soittaa tämmöstä uutista, tarvinnee odottaa kun iltavuorosta kotiudun..

Alisa84:lle tulin tsemppiä toivottamaan ovikseen. Kyllä se jo sun vuoro olis d B) b

Huomenta!
Mun on vaan pakko tulla tilittämään tänne näitä mun ajatuksia kun ei ole muutakaan paikkaa. Siis nyt olen saanut itseni vakuutetuksi siitä, että olen raskaana. voi blaah, ei tän näin pitänyt mennä! Piti ottaa coolisti kierron loppuun asti, vaikka ois mitä raskaus/menkka enteilyjä. Nyt sitten juilimiset yms. oireet ovat kadonneet. Ei mitään tuntemuksia missään. Rupean jo epäilemään, että olen saanut pelkästä jännityksestä menkat myöhästymään. tänään siis kp26 ja aion odottaa kp29 tai 30 että testaan. Pelkään pahoin, että kyseessä vaan taas sellainen kierto, ettei ne menkat ala ollenkaan mutta en ole raskaanakaan ja taas joudun turvautumaan teroluteihin.
eli kun ja jos ne menkat vielä tällä viikolla alkaa niin tämä rouva tulee korkeelta ja kovaa! Onneksi olette täällä tukena ja turvana :heart:
Mies jaksaa vieläkin pysyä pessimistinä eikä halua toivoa mitään ennenkuin testi näyttää plussaa ja menkat ensin kunnolla myöhässä. Hyvä niin, ei siitä varmaan mitään tulisi jos molemmat olisivat yhtä kökkönä aina kierron lopussa kun menkat ilmaantuu.

Sorry tällaiset tilitykset heti aamutuimaan :D
Sintsu78: Mä voisin myös huutaa kaikille jotka edes katsoo mua
:D

Pirtsakkaa syyspäivää kuitenkin kaikille!
Älkää ottako mua niin vakavasti ;)

A-L-M: Voi iiks! Varovainen onnittelu täältä! Meillä kpt näköjään ihan samoissa :D
Pitäisköhän munkin testata vaan tänään ;) ja just paasasin etten testaa :whistle:
Tuo oireettomuuskin voi olla sitä itseään. Yhdellä tutulla ei ollut mitään oireita alkuraskaudessa.

Marjutti86 ja A-L-M paljon onnea! :flower: :flower: Tännehän alkaa ropista plussia kuin sieniä sateella, ihana juttu. :D

Alisalle toivotellaan ovista, ja kaikille tasapuolisesti :hug: jotka sitä tarvitsevat.

On: tein tossa äsken hätäpäissäni testin, negaahan se näytti. En kerenny ihan aamupissasta tekemään, mut vaikuttaneeko noissa herkissä testeissä mitään.
Oon varmaan kuvitellu nää kaikki oireet mitä mulla on. :/ Alavatsaa vihloo vuorotellen kummaltakin sivulta, esim. venyttelyt tuntuu pahalta tai äkkiä ylösnouseminen. Ja tänä aamuna jäi kahvit juomatta, tavallisesti juon vähintään 2isoa mukillista niin nyt jäi yhteen kun tuntui että :x :x
Eikä mitään menkkoihin viittavaa ole, ei tuhrutteluakaan mitä mulla on tavallaan ollu 1-2päivää ennen vuodon alkamista.
Pitänee varata rätti housuihin, alkaa ne kohta kumminkin. :xmas:

Kiitos onnitteluista :heart: Siitä keskenmenneestä raskaudesta sain toooosi haamuviivan (paljon haaleempi kun nyt) vasta kp 29 ja kp 32 sit uskottavan plussan, jotenkin epäuskottavaa että näyttäs nyt jo plussaa. En oikein nyt tiedä mitä ajatella, oon ihan sekaisin! Voi että mä toivon muillekin plussaonnea ja että tämä pino kuihtuis pois! En osaa siirtyä odotuspuolelle ainakaan vielä, toivottavasti voin täällä vielä kirjoitella :) Mittasin lämmön äsken, oli 37, mitäs se kertoikaan? Normilämpö mulla on siinä 36.5 paikkeilla.

Elwi plussaonnea! Toivotaan että tämä olis tarttuvaa!

Adelade Niin kauan on toivoa kun ei tätiä näy :hug:

Varanikki Minähän olin myös tuolla marraskuisissa silloin. Kovasti toivon, että voisin matkaa jatkaa täältä sinne toukokuisiin :)

Senni Kovasti plussatuulia sinnepäin +++++++++++++ :whistle:

Silent Kiitos! :d Ite en kyllä ovikseen usko, ennenku saan pistää sen irrotuspiikin. Vielä pessimistinä pelkään, ettei nuo munikset kasva tarpeeksi.. :/ Onnea oviksesta! Nyt vain alkaa sitten erittäin kova piina :D Täällä kasn kyöty jo kirjoihin petipäivät, että varmasti olis siittiöitä sitten h-hetkellä :LOL:

Zalmiakki :hug: :'(

Sintsu Jos hyvin käy, niin ovis saadaan akselille su-ti eli vielä ei päästä jännäilemään. Nyt vasta jännäilään, et saako sen irrotuspiikin pistää :D

ALM Iiiiikkssss!! Onnittelut!! :D :flower: Toivottavasti viiva vain vahistuu siitä. Olisko kuvaa mahdollista saada? :D :whistle:

Elwi Voi, toivotaan, että sun tuntemukset raskaudesta pitäisivät paikkansa :heart: Kovasti peukkuja testipäivään :)

Adelade Sultakihan löytyy lupaavia oireita :D Wau, toivottavasti se nega sieltä plussaks muuttuu +++++++++ :whistle:

).( Olin aamulla koiran kans lenkillä ja silmiini osui sattumalta 2 neliapilaa, nyt kovasti toivon, että nämä kaksi toisivat onnea mun molemmille munasoluille, jotka yrittävät tuolla kasvaa. Toivottavasti sitä onnea riittäisi myös hedelmöittymiselle ja kiinnittymiselle :D :whistle:

A-L-M Hieno viivahan siellä näkyy :D Paljon onnea :flower:

Alisa84 Jännäillään joo ensiksi et ne lääkkeet nyt vihdoin olisi tehneet tehtävänsä ja teillä olisi sitten hiukan mukavampaa tekemistä viikonvaihteeseen :D Ja sitten taas jännäillään...eipä käy elämä tylsäksi kun on koko ajan jännitystä ilmassa ;)

).( Mä jännäilen edelleen vaan sitä lääkärii :ashamed: Pelottaa jos ne sanoo et ei tee mitään.Mä niin haluisin meille sen yhteisen lapsen.Tuntuu et sitten vois olla tää porukka kasassa...tai sitten ei ku mies toivoo poikaa ja mä niin haluisin sen tytön.Niin et voihan olla et tuli kumpi vaan niin vielä yksi toivotaan...

Onnea A-L-M! Ja hirmuisesti toivotaan onnistumisia jännääjille.

).( Tänään on taas niitä päiviä, jolloin tuntuu niiiiin pahalle. Itkettää menetetty ja itkettää, ettei uuttakaan kuulu. Kamalan malttamaton siis olen. No, kohta loppuu vuoto, sitten taas uutta yritystä kohti. Sitä ei sitten ehdikään miettimään, kun pitää samalla pakata ja valmistautua muuttoon.

Käytiin eilen katsomassa yhtä taloa, joka on kyllä aika ihana. Mennään jättämään tarjous tänään. Tuossa ei ainakaan ole naapureista huolta: tontti vaatimattomat 2,3ha ;)

25.8. TIISTAI

HAAVEISSA ESIKOINEN

Miukkari.....................KM 02/09..........................KP 12/26 :flower:
Alisa84......................TM 05/09..........................KP 13/26-32 :flower:
Silent whisper...........KM 05/09..........................KP 19/29-32 :flower:
Ninnatar....................KM 05/09..........................KP 23/ :flower:
zanz..........................KM 07/09..........................KP 23/27-32 :flower:
Rinja..........................KM 04/09..........................KP 23/35
Perhosia....................KM 01/09..........................KP 30/28
Orion.........................KM 02/09...........................KP 52/50 :flower:
mely..........................KM 12/08...........................KP 88/27-37
nanakuu....................KM 11/08
Hempukka87.............KM 12/08
MeaMimosa...............KM 04/08,06/08,08/08,TM 01/09
Alppiina.....................KM 04/09
Tash..........................KM 12/08, 05/09
mirzu.........................KM 04/09
Noella........................KM 04/09
Hupu07.....................KU 04/09, KM 07/09
Marie1981.................KM 02/09, 07/09 :flower:

HAAVEISSA TOINEN

tillukas..........................KM 05/09.............................KP 6/31-35 :flower:
Nappula........................KU 10/08, KM 02/09............KP 13/ :flower:
Unnukka75...................KM 07/09.............................KP 14/29-30 :flower:
Sinimarja......................TM 02/09..............................KP 24/25-34 :flower:
Elwi...............................KM 11/08.............................KP 26/17-44 :flower:
AnnaStiina82.................KM 12/08............................KP 33/30
Zalmiakki.......................KM 03/09............................KP 4/ :flower:
nöttiäinen.....................RK 10/08, KM 05/09............KP 47/31
pyrola...........................KU 03/09
mama-L........................KM 04/09
jasimi............................KM 01/09, 05/09
Minky............................KM 09/06, 10/08, TM 03/09, KM 08/09 :flower:
marsa22.......................KM 06/09 :flower:

HAAVEISSA KOLMAS

Piijuska-78...................KM 05/09...........................KP 22/29 :flower:
Adelade.......................TM 6/09..............................KP 27/26-30 :flower:
tikruliini........................KM, TM...............................KP 33/30-31
senni11........................KM 06/09...........................KP 34/30
hämy10........................KM 07/06, 01/09................KP 102/28-30
Neiti-81........................KM 06/09
Mymmyryy....................KM 12/07, 04/08, 07/08, 01/09

HAAVEISSA NELJÄS

Valkovuokko-72............KM 05/09...........................KP 22/26-32 :flower:
Sintsu78.......................KM 01/09, 08/09 :flower:

HAAVEISSA VIIDES

TAUSTALLA:

Filuuri, Unicco :flower:, meriaani, Eppuliini, P-E,
Eelis, zamoon, Spark, MyAngelsMyHope, Murmelin :flower:, Annemaarit :flower:, omenaruusu :flower:, Liilia :flower:

PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:

2008

Marraskuu: linneaborealis-TYTTÖ,
Aava, SusSoo, heitu

Joulukuu: sini74, Nanniina, Maaria -76, Lymypiilo, Lehmis, miigu 123

2009

Tammikuu: Millukka, woodoo, Jellona84, Dada

Helmikuu: Yeb, rouva-77, Piki80, pinkkimieli, Barbapörrö,
annuli-nannuli, Amira

Maaliskuu: rituri, Jennyli, Olivia83,
Harhaanjohtaja (=Heinämassu82), Snow Leopard, Chira

Huhtikuu: Vatukka, Meritähti, sukkapari, Vernalis (=Leinikki),
tyttö onnellinen, sohvi77, awek123, kuumetta, Julietta, Heidi1985

Toukokuu: Pinguli, vauva-10, Ristiinkulkija

Kesäkuu: piipiäinen (=coitus interruptus), nimbe, Nemu, maaliskuu, kanella

Heinäkuu: MannaHari, BabyHope, harakanhattu,
MLL (=aMansikka), tinttamaaria, Sapfo, tiitu87, Tupu76, happihyppy, papana77, Eelis, mother4, kellopeliappelsiini, JääKyynel

Elokuu: Pinpella, Elviira-76, Sun Rise, Empuuu, Varanikki marjutti86, A-L-M

A-L-M - ONNNNEA!!!!

Täällä selvästi lisääkin plussia tulossa =)

Alisa84 - joo piinapäivät kohta edessä =) Niinkuin myös sulla! Neliapila oli selvästi merkki jostain positiivisesta :heart:

tillukas - tiedän tunteen! jaksamisia ja haleja :hug:

Taas tänään plussa ovistestiin. Onko se normaalia että tulee kahtena päivänä peräkkäin?

Tai katsokaapas, onko tämä teidän mielestä jo plussa?
http://www.aijaa.com/v.php?i=4743940.jpg
(tulipas näköjään huono kuva)

Varovasti ilmoittelen, että tänään testattu plussa :heart:
Herkällä viljatestillä plussan sain ja ensin näytti ettei ala piirtymään viivaa, mutta sitten se vahvistui vahvaksi plussaksi alle 5 min :D
Ihan epätodellinen olo. Keskenmenosta reilu 9kk aikaa ja vihdoin se plussa sitten saatiin aikaiseksi. Nyt sitten pelottavan ihanan odotusaika alkakoon. Vielä en osaa minnekää odotuspuolella varmaan mennä..kääk, on tässä sulattelemista...

Aivan mielettömästi onnea plussanneille :flower:
Paljon haleja sitä tarvitseville :hug:

Olen käyny lueskelemassa tekstejä mutta en oo jaksanu kirjotella,,,maan mahtavin flunssa ollu päällä ja nyt lääkekuuri,,,tässä kierrossa yritys nolla ja muutenkin mieli taas jossaki lattian rajassa...

Moikkamoi! Mä en ny tiennyt mihkä täällä pitäisi kirjoitella.. oon täs vähän aikaa seuraillut palstaa ja päätin tulla nyt vihdoin esittäytymäänkin. Tääl on yksi ensimmäisestä lapsesta haaveileva 'hömppä'. Pian ikää 27-blakkarissa ja kaipa tuo biologinen kello on jonkun asteen saavuttanut, vauvakuume on vaivannut vaihtelevasti jo pari vuotta..välillä enempi ja välillä vähempi.
Avomiehen (ja kihlattuni) kanssa ollaan tässä oltu jo kahdeksan vuotta ja mä tosiaan alan olla jo kypsä lapselle..mies vaan tuntuu vieläkin empivän. En tiedä oikein mitä ajatella tuosta miehen päättämättömyydestä, miten täkäläisillä on asiat mennyt.. viesteistä päätellen aika monella on ollut mieheke ihan halukas lapseen. Ei kellään ois tällaista empivää sorttia sattunut tielle? :/

On muuten todella ihanaa lukea ihmisten kokemuksia ja vinkkejä. Antaa mukavasti potkua vauvakuumeelle. :heart:

tillukas :hug: Onnea talon hankintaan!

silent whisper Musta toi näyttää jo haaleemmalta viivalta, eikö ovistikuissa kuitenkin ollut sillä viivan tummuudella väliä? Emmä kyllä tiiä...

senni11 aika lupaavalle kuulostaa, koska meinasit testata? Peukutuksia täältä d =) b

Elwi Ihan mieletöntä, onnea! Me oltiin nyt selkeesti saman junan kyydissä! Mä en myös osaa siirtyä tonne toiselle puolelle, tääl on turvallisempaa :LOL:

ShiruLi Saman ikäinen olen kuin sinäkin, mies hitusen vanhempi. Vuoden verran ajatusta sulateltiin, tai siis oikeastaan mies sulatteli. Kyllä asiasta taidettiin ottaa yhteenkin, kun mies ei ollut vielä valmis, mutta ei mitenkään pahasti. Meillä oli onneksi remontit tosi pahasti kesken viime vuonna, joten se oli hyvää aikaa vielä kuumeilla ja suunnitella tulevaa. En olisi halunnut vauvaa keskelle sahanpuruja, kun se aika muutenkin otti aika koville. Ehkäsy jätettiin pois vuodenvaihteessa ja täällä tosiaan kirjotellaan me yhden tai useamman keskenmenon kokeneet.

Omaa napaa: kuvottaako mua? Höh, outo olo..

Yhteistyössä