Varanikki Minähän olin myös tuolla marraskuisissa silloin. Kovasti toivon, että voisin matkaa jatkaa täältä sinne toukokuisiin
Senni Kovasti plussatuulia sinnepäin +++++++++++++
Silent Kiitos! :d Ite en kyllä ovikseen usko, ennenku saan pistää sen irrotuspiikin. Vielä pessimistinä pelkään, ettei nuo munikset kasva tarpeeksi.. :/ Onnea oviksesta! Nyt vain alkaa sitten erittäin kova piina
Täällä kasn kyöty jo kirjoihin petipäivät, että varmasti olis siittiöitä sitten h-hetkellä
Zalmiakki :hug: :'(
Sintsu Jos hyvin käy, niin ovis saadaan akselille su-ti eli vielä ei päästä jännäilemään. Nyt vasta jännäilään, et saako sen irrotuspiikin pistää
ALM Iiiiikkssss!! Onnittelut!!
:flower: Toivottavasti viiva vain vahistuu siitä. Olisko kuvaa mahdollista saada?
Elwi Voi, toivotaan, että sun tuntemukset raskaudesta pitäisivät paikkansa :heart: Kovasti peukkuja testipäivään
Adelade Sultakihan löytyy lupaavia oireita
Wau, toivottavasti se nega sieltä plussaks muuttuu +++++++++
).( Olin aamulla koiran kans lenkillä ja silmiini osui sattumalta 2 neliapilaa, nyt kovasti toivon, että nämä kaksi toisivat onnea mun molemmille munasoluille, jotka yrittävät tuolla kasvaa. Toivottavasti sitä onnea riittäisi myös hedelmöittymiselle ja kiinnittymiselle