KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVIEN KESÄPINO

Voi kurjuuksien kurjuus, marsa22! Koitahan jaksaa.

).( On kyllä todella omituinen vuoto. Eilen aamulla tiputti tuokion ns. vanhaa verta ja sen jälkeen ei mitään. Jos jatkoa ei tule, teen kyllä uuden testin huomenna tai ylihuomenna. Kun jotenkin vaan on sellainen varmuus, että jotain tuolla ainakin oli. Ja kun ei minulla ole ikuna-kuunaan-päivänä ollut tällaisia kuukautisia. Epäilyttää. Jos eilinen olisikin ollut valekuukautiset tai ovis olisikin ollut myöhemmin ja tuo olisikin kiinnittymistä... Aina saa toivoa. Miehen kanssa eilen tuumattiin, että pistetään kädet nilkkoja myöten ristiin ja toivotaan ;)
 
Miten te, jotka olette jo pitempään toivoneet lasta, mutta ette ole raskautuneet olette jatkaneet elämää?

Mä päätin etten vaaranna sikiötä, vaikken tiedä edes olenko raskaana. Nyt kun tätä on kestänyt kuukausia en enää tiedä mitä normaalit ihmiset tekee odotellessa. Se ajan varaaminen hammasleikkaukseen on yksi mitä mietin (hampaat on jo nyt menneet ristiin kun viisuri painaa) ja sata muutakin asiaa on pyörinyt mielessä. Otin röntgen kuvat hammaslääkärissä ja nyt mietin että olisko sekin pitänyt jättää väliin tai ilmoittaa että mä tässä yritän lasta. Alkoholista pidättäytyminen ei ole mulle ongelma, mutta se on yks hyvä esimerkki. Mulla on migreeni, joka menee vaan disperiinillä ohi. Eli ovulaation jälkeinen pari viikonen on aina se kysymysmerkki ja sisäinen taistelu.
 
19.8. KESKIVIIKKO




HAAVEISSA ESIKOINEN



Miukkari.....................KM 02/09..........................KP 6/26 :flower:
Alisa84......................TM 05/09..........................KP 7/26-32 :flower:
Silent whisper...........KM 05/09..........................KP 13/29-32 :flower:
Ninnatar....................KM 05/09..........................KP 17/ :flower:
zanz..........................KM 07/09..........................KP 17/27-32 :flower:
Rinja..........................KM 04/09..........................KP 17/35
A-L-M.........................KM 04/09..........................KP 20/26-36 :flower:
Perhosia....................KM 01/09...........................KP 24/28
marjutti86.................KM 06/09...........................KP 33/33 :flower:
Orion.........................KM 02/09...........................KP 46/50 :flower:
mely..........................KM 12/08...........................KP 82/27-37
nanakuu....................KM 11/08
Hempukka87.............KM 12/08
MeaMimosa...............KM 04/08,06/08,08/08,TM 01/09
Alppiina.....................KM 04/09
Tash..........................KM 12/08, 05/09
mirzu.........................KM 04/09
Noella........................KM 04/09
Hupu07.....................KU 04/09, KM 07/09
Marie1981.................KM 02/09, 07/09 :flower:



HAAVEISSA TOINEN



tillukas..........................KM 05/09............................KP 3/31-35 :flower:
Nappula........................KU 10/08, KM 02/09............KP 7/ :flower:
Unnukka75...................KM 07/09.............................KP 8/29-30 :flower:
Liilia..............................KM 03/09.............................KP 16/27-30 :flower:
Sinimarja......................TM 02/09..............................KP 18/25-34
Elwi...............................KM 11/08.............................KP 20/17-44 :flower:
AnnaStiina82.................KM 12/08............................KP 27/30
Zalmiakki.......................KM 03/09............................KP 30/32 :flower:
nöttiäinen.....................RK 10/08, KM 05/09............KP 41/31
pyrola...........................KU 03/09
mama-L........................KM 04/09
jasimi............................KM 01/09, 05/09
Minky............................KM 09/06, 10/08, TM 03/09, KM 08/09 :flower:



HAAVEISSA KOLMAS



Piijuska-78...................KM 05/09...........................KP 16/29 :flower:
Adelade.......................TM 6/09..............................KP 21/26-30 :flower:
Varanikki......................KM 04/09...........................KP 26/26-28 :flower:
tikruliini........................KM, TM...............................KP 27/30-31
senni11........................KM 06/09...........................KP 28/30
hämy10........................KM 07/06, 01/09................KP 96/28-30
Neiti-81........................KM 06/09
Mymmyryy....................KM 12/07, 04/08, 07/08, 01/09



HAAVEISSA NELJÄS



Valkovuokko-72............KM 05/09...........................KP 16/26-32 :flower:



HAAVEISSA VIIDES









TAUSTALLA:

Filuuri, Unicco :flower:, meriaani, Eppuliini, P-E,
Eelis, zamoon, Spark, MyAngelsMyHope, Murmelin :flower:, Annemaarit :flower:, omenaruusu :flower:, marsa22 :flower:



PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:




2008

Marraskuu: linneaborealis-TYTTÖ,
Aava, SusSoo, heitu

Joulukuu: sini74, Nanniina, Maaria -76, Lymypiilo, Lehmis, miigu 123


2009

Tammikuu: Millukka, woodoo, Jellona84, Dada

Helmikuu: Yeb, rouva-77, Piki80, pinkkimieli, Barbapörrö,
annuli-nannuli, Amira

Maaliskuu: rituri, Jennyli, Olivia83,
Harhaanjohtaja (=Heinämassu82), Snow Leopard, Chira

Huhtikuu: Vatukka, Meritähti, sukkapari, Vernalis (=Leinikki),
tyttö onnellinen, sohvi77, awek123, kuumetta, Julietta, Heidi1985

Toukokuu: Pinguli, vauva-10, Ristiinkulkija

Kesäkuu: piipiäinen (=coitus interruptus), nimbe, Nemu, maaliskuu, kanella

Heinäkuu: MannaHari, BabyHope, harakanhattu,
MLL (=aMansikka), tinttamaaria, Sapfo, tiitu87, Tupu76, happihyppy, papana77, Eelis, mother4, kellopeliappelsiini, JääKyynel

Elokuu: Pinpella, Elviira-76, Sun Rise, Sintsu78, Empuuu



 
voi itku marsa. on kyllä tosi ikävä juttu :( tuuhan takasin sitten kun saat luvan.

Marie1981 - meillä yritystä takana nyt kohta 8kk ja siitä saldona yksi keskenmeno. tiedän että täällä on muita joilla vielä pidempi taival takanaan. mä yritän elää ihan normaalia elämää siihen asti kun TOIVOTTAVASTI joskus saan sen plussan testiin.

Varanikki - älä vielä luovuta :)

++++++ :whistle:
 
Marie1981, kyllä minäkin oon jättänyt vahvemmat lääkkeet. Mullakin tekee parina päivänä ennen menkkoja ison pääkipeen, johon oon nyt sit käyttänyt vaan kylmägeeliä niskaan ja parasetamolia. Heti kun täti kurvaa, niin nappaan buranaa, jos vielä sattuu särkemään.

Mulla on kn raollaan, eiköhän se täti sieltä taas tule :(
 
Marie1981 mä oon miettinyt ihan samaa, tosin meillä ei tuota yritystä ole kuin vuodenvaihteesta ja tähän aikaan sisältyy se km:kin. Ite oon kans vaihtanut Buranan Panadoliin ja oviksesta menkkoihin olen juomatta alkoholia. Tupakanpoltto on jälleen kerran lopetettu, tosin saatan satunnaisesti poltella yhden silloin tällöin kun en kuitenkaan raskaana ole. Ruokia en tässä vaiheessa oo karsinut, monet r-aikana kielletyt kun sattuu oleen suurinta herkkua :)

marsa22 voi ei..... Voin lohduttaa että kyllä se kuukausi loppujen lopuksi äkkiä menee, vaikka se nyt tuntuu pitkältä ajalta.. Mullahan kanssa km:sta toipumiseen meni 3kk, tuntui kyllä tosi pahalta kun juuri oli ajatellut "kärsineensä" ne ekat menkat ja toivoi yrityksen taas alkavan, vedettiin matto jalkojen alta pois... Voimia sulle, kyllä se siitä.

muoks**
Tajusin just että viikon päästä on taas jännittävät hetket käsillä, sitten sen tietää onko meille kääröä tulossa vai ei... Huh miten tää onkin taas niin jännää :LOL:
 
Marie1981 Samaan asiaan alan itse tuskastua, vaikka takana on vasta 3 kiertoa keskenmenon jälkeen. Itselläni on krooninen sairaus, joka aiheuttaa mm. voimakkaita kiputiloja ja univaikeuksia. Kuten arvata saattaa, lääkitys ei ole sallittu raskauden aikana. Olen nyt ollut lääkkeittä huhti-toukokuun vaihteesta, eli plussasta saakka, josta seuraa, että nukun kunnolla 1-2 yötä viikossa. Lääkistystä on turhauttavaa aloittaa, sille sen sisäänajo kestää pari viikkoa, ja sitten on ovis ja lääkitys tarttis jättää ja sitten tulee vuoto ja kaikki alkaa alusta... Raskauden aikana ei ole ongelmia, sillä hormonit pistävät nukkumaan tarpeeksi, samoin imetys.

).( R-testi edelleen nega, eikä vuotoa. Kiertopäivistä en siis tiedä mitään. Vatsa juilii ihan tarpeeksi. Pännii.
 
:hug: kaikille sitä tarvitseville.

On: testit polttelee kaapissa, ens viikon lopulla meinasin pisasta tikkuun, mikäli sitä ennen ei menkkoja näy... En uskalla toivoa mitään, aattelen vaan etten kumminkaan ole raskautunu niin ei ainakaan pety kovin pahasti.
 
Kiitos kaikille kohtutulehduksesta selventäneille. Tänään kävin ottaas CRP:n ja oli ok, eli toivon mukaan ei siis tulehdusta ole tulossa. Mutta sitten hoitaja huomas, että virtsanäyte, jonka olin ehtinyt ottaa vielä raskaana ollessa, ei ollut puhdas, vaan raja-arvoilla. uusi testi huomenna ja jos arvot kohonneet niin antibiootit sitten siihen.. Ja siks veikkas, et selkä saattaa kipuilla! Onneks kävin tk:ssa, koska ei olis toikaan muuten selvinny! :)

:hug: kaikille tarvitseville! :hug:
 
parina päivänä lämmöt ollu nyt yli 37. alaselkä on kipee.. masuakin juilii, tuntuu et menkat alkaa koska vaan. kauhee väsy, lötkähän kohta sohvalle kattoon täydellisiä naisia =)

ja parina iltana oon halunnu nukkuun 10 jälkeen, joka on tälle yökukkujalle outoa!! :LOL:

eilen ku mittasin lämpöjä, sanoin et 37,3 niin mies tuli mun masua silitteleen ja kysy ihanasti et tuleeko meille vauva :heart:
voi kun jo tuliskin.

eilen näin viikon ikäsen tyttelin, ei ainakaan vauvakuumetta vähentäny.. :D
 
A-L-M ja Adelade - tsemppiä jännäilyyn! toi vika viikko menee aina niiiin hitaasti :p

Minky - kiva juttu kun sait asioita selvitettyä :) toivotaan että näyte tulee takaisin puhtaana.

marjutti86 - kuulostaa lupaavalta! koska meinasit testailla ;)

Omaan napaan ei juurikaan mitään uutta.. ovista koitin tikuttaa tänään ekan kerran tässä kierrossa eikä vielä ainakaan ole tulossa.. no sitä odotellessa :wave:
 
voih, en mä millään malta sitten pysyä täältä poissa vaikka kuinka kovasti oon yrittäny aattella nyt muuta ku uutta raskautta.. eli turhaan pyysin laittaan taustaileen, kyllä mä oon täällä edelleen aktiivisena :LOL: :LOL:
Minkytoivotaan ettei ole mitään tulehdukseen viittaavaa :)
marjutti86Sulla jännät paikat, toivotaan että kunhan testailet niin saat plussan :heart:

 
Orion Täällä yleisesti makean himo meinaa karata käsistä :| Joka päivä tulee kopattua kaappeja ja etsittyä sieltä pienen pientä murusta jostain keksistä tai vastaavasta :ashamed:

silent Tikuttelu onnea! :)

Marsa Voi ei, olen niin pahoillani :hug: Voimia!

Varanikki Toivottavasti ei tuu tippumista :hug:

Marie Minä/me eletään ihan normaalisti siihen asti, kunnes plussa tulee. Muuten olisin saanut elää varpaillaan jo 1,5vuotta.. Jotenkin usko mennyt tähän hommaan, joten en sen vuoksi jaksa miettiä joka suupalaa tai tekemistä ennenkuin siihen on aihetta.

Adelade ++++++ :whistle:

Marjutti Toivottavasti lämmöt tietää ;) Iiiiks!

 
Marie: Mulla on elämä aika pysähtynyt... No, syömisten kans en varo yhtään (paitsi nyt makean kans mutta se onkin raskautumista ajatellen), mutta noin muuten en oo pystyny jatkamaan elämää. En osaa suunnitella yhtään eteenpäin. Pitäis ammattiki opiskella, ja sen olisin tässä välissä mainiosti ehtinytkin, mutta pari huonoa valintaa tuli tehtyä (väärät alat) ja toisekseen ei oo intoa ku ajattelen että kohta jäisin pois... Ja näin syksyllä mietin jopa jumpan kanski että kannattaako alottaa jos en pystykään käymään loppuun asti (syksy ja kevät molemmat pitää maksaa heti). Vaikka se ei ole edes mikään iso summa. Ajattelin alottaa kuitenki.

Marsa22 :hug:

:hug: Kaikille tippuneille.

Me nyt oikeesti pistettiin rahat lukon taka. :D Tänään on jo heti ollu suklaanhimot, mut kyllä mä oon niin tyytyväinen etten enää pääsekään ostamaan. Kuukausi mennään näin ja sitten katsotaan voidaanko jatkaa normaalisti. :) Jospas tää laihtuminenkin lähtis nyt uuteen suuntaan. :) Vielä pitäis miehen syödä kaapista loput keksit ja jäätelöt pois, ni ei nekään enää houkuttelis. Onneksi miehellä ei oo mitään himoja herkkuja kohtaan, ni ei tuu sit kaupastakaan kannettua mitään jos en minä oo kantamassa. :)
 
20.8. TORSTAI




HAAVEISSA ESIKOINEN



Miukkari.....................KM 02/09..........................KP 7/26 :flower:
Alisa84......................TM 05/09..........................KP 8/26-32 :flower:
Silent whisper...........KM 05/09..........................KP 14/29-32 :flower:
Ninnatar....................KM 05/09..........................KP 18/ :flower:
zanz..........................KM 07/09..........................KP 18/27-32 :flower:
Rinja..........................KM 04/09..........................KP 18/35
A-L-M.........................KM 04/09..........................KP 21/26-36 :flower:
Perhosia....................KM 01/09...........................KP 25/28
marjutti86.................KM 06/09...........................KP 34/33 :flower:
Orion.........................KM 02/09...........................KP 47/50 :flower:
mely..........................KM 12/08...........................KP 83/27-37
nanakuu....................KM 11/08
Hempukka87.............KM 12/08
MeaMimosa...............KM 04/08,06/08,08/08,TM 01/09
Alppiina.....................KM 04/09
Tash..........................KM 12/08, 05/09
mirzu.........................KM 04/09
Noella........................KM 04/09
Hupu07.....................KU 04/09, KM 07/09
Marie1981.................KM 02/09, 07/09 :flower:



HAAVEISSA TOINEN



Nappula........................KU 10/08, KM 02/09............KP 8/ :flower:
Unnukka75...................KM 07/09.............................KP 9/29-30 :flower:
Liilia..............................KM 03/09.............................KP 17/27-30 :flower:
Sinimarja......................TM 02/09..............................KP 19/25-34
Elwi...............................KM 11/08.............................KP 21/17-44 :flower:
AnnaStiina82.................KM 12/08............................KP 28/30
Zalmiakki.......................KM 03/09............................KP 31/32 :flower:
tillukas..........................KM 05/09............................KP 32/31-35 :flower:
nöttiäinen.....................RK 10/08, KM 05/09............KP 42/31
pyrola...........................KU 03/09
mama-L........................KM 04/09
jasimi............................KM 01/09, 05/09
Minky............................KM 09/06, 10/08, TM 03/09, KM 08/09 :flower:
marsa22.......................KM 06/09 :flower:



HAAVEISSA KOLMAS



Piijuska-78...................KM 05/09...........................KP 17/29 :flower:
Adelade.......................TM 6/09..............................KP 22/26-30 :flower:
Varanikki......................KM 04/09...........................KP 27/26-28 :flower:
tikruliini........................KM, TM...............................KP 28/30-31
senni11........................KM 06/09...........................KP 29/30
hämy10........................KM 07/06, 01/09................KP 97/28-30
Neiti-81........................KM 06/09
Mymmyryy....................KM 12/07, 04/08, 07/08, 01/09



HAAVEISSA NELJÄS



Valkovuokko-72............KM 05/09...........................KP 17/26-32 :flower:
Sintsu78.......................KM 01/09, 08/09 :flower:



HAAVEISSA VIIDES









TAUSTALLA:

Filuuri, Unicco :flower:, meriaani, Eppuliini, P-E,
Eelis, zamoon, Spark, MyAngelsMyHope, Murmelin :flower:, Annemaarit :flower:, omenaruusu :flower:, marsa22 :flower:



PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:




2008

Marraskuu: linneaborealis-TYTTÖ,
Aava, SusSoo, heitu

Joulukuu: sini74, Nanniina, Maaria -76, Lymypiilo, Lehmis, miigu 123


2009

Tammikuu: Millukka, woodoo, Jellona84, Dada

Helmikuu: Yeb, rouva-77, Piki80, pinkkimieli, Barbapörrö,
annuli-nannuli, Amira

Maaliskuu: rituri, Jennyli, Olivia83,
Harhaanjohtaja (=Heinämassu82), Snow Leopard, Chira

Huhtikuu: Vatukka, Meritähti, sukkapari, Vernalis (=Leinikki),
tyttö onnellinen, sohvi77, awek123, kuumetta, Julietta, Heidi1985

Toukokuu: Pinguli, vauva-10, Ristiinkulkija

Kesäkuu: piipiäinen (=coitus interruptus), nimbe, Nemu, maaliskuu, kanella

Heinäkuu: MannaHari, BabyHope, harakanhattu,
MLL (=aMansikka), tinttamaaria, Sapfo, tiitu87, Tupu76, happihyppy, papana77, Eelis, mother4, kellopeliappelsiini, JääKyynel

Elokuu: Pinpella, Elviira-76, Sun Rise, Empuuu



 
Mä palaan tänne takaisin.Ei meille sitten vieläkään tule vauvaa :'( :'( :'(
Mä en ymmärrä miksi ne ei pysy mun masussa? Ei siellä pitäis mitään vikaa olla ja on kuitenkin...
Aikaisemmin ei ole ollut mitään ongelmaa (tai siis ainakaan niin et olisin huomannut,mut tää on eka kerta kun "oikeesti" yritetäään) ja nyt tästä ei tule mitään :headwall:
Lääkärille varasin ajan.Viikonpäästä sinne sitten juttelemaan et miten jatkossa.
Osisko joku teistä neuvoa onko mitään lääkettä jos on Kiinnittymisessä ongelmii ja voi olla et on liian ohut limakalvo tai ainakin on aika niukat menkat yleensä...Aika on meinaan terveyskeskus lääkärille ja sitä kautta sitten tarvittaessa eteenpäin.Ja mulla on vähän sellainen käsitys et noille tarvitsee melkein sanoa et mä haluun ne ja ne lääkkeet siihen ja siihen vaivaan, kiitos. Ja ne nyökyttelee ja sanoo et joo...muuten ei saa mitään... :( siis kun ei ole varsinaisia tutkimuksia tehty.Ovat kyllä muuten ihan taitavia ja mukavia...
Laittavat kyllä lähetteen eteenpäin...tai sitten mä olen van jotenkin hankala :ashamed:
 
Voi ei sintsu :( :hug: :hug: :hug: Mää painiskelen vähän samankaltasten juttujen kans ite, veikkaan että hedelmöitys tapahtuu, mut ei kiinnittyminen onnistu. Vähän ennen menkkoja nimittäin raskausoireet katoaa kuin seinään ja tulee tää pirun päänsärky tilalle :(

Päätä särkee, tätiä odotellessa :(
 
Voi paska sintsu :hug:

Orion Totaalikielto on paras apu herkkuhimoon. Toki silloin niitä vasta ajatteleekin, mutta kun ei vaan voi ostaa niin ei auta. Mun on ainakin oltava karkkilakossa, muuten ostan lohtusuklaata, tsemppikarkkia, palkitsemissalmiakkia yms. tuon tuosta.

Marjutti Joko oot testaillu.. :heart:

Marie Ihan normaalia elämää siihen plussaan asti. Viime kerralla olin kyllä jo viikkoa ennen plussaa aika varma tilanteesta oireiden (juokseminen onnistui vain kahdet todella tukevat urheiluliivt päällä tissikipujen takia) perusteella, joten vappu vedettiin kevyesti ja allergialääkkeet jäi ottamatta. Ja muutenkin oon nyt muuttumassa kauheeksi terveysterroristiksi ruokien ja kemikaalien suhteen, että parempi vain kun edes yritän elellä suht. normaalisti.

Kaikille muille joko tsemppiä tai plussia. Niin joo ja marsalle erityisesti, inhottava tilanne. :(

 
Voi Sintsu :hug: !! Mulla hieman samanlainen tilanne. Ennen esikoista oli kyl yks keskenmeno, mut sit seuraava raskaus sujui ongelmitta. Nyt sitten 3 putkeen... Tuntuu niin käsittämättömältä, että miksi nyt kaikki ei onnistukaan, ku aikaisemmin meni hyvin... Tiedän niin sun fiilikset... Mä myös olen hieman kiukkunen lääkäreille, kun eivät suostu tekemään kuin perus verikoetutkimukset tätä selvittääkseen. Mulle tokaistiin tän viimesen keskenmenon jälkeen, et sullahan on yksi lapsi, joten ei lähdetä tutkimaan lapsettomuutta... Vain perus verikokeet siis otettu. Mut mulle sit neuvolas kyl sanottiin, et jos niissä ei selviä mitään, niin sit vaan varaat omalle lääkärille ajan, niin se voi lähettää kuitenkin lisätutkimuksiin! :) Toivossa eletään! Toivottavasti säkin saat vastauksia epäonnistumisien syihin! Oikein paljon jaksamisia surun keskelle! :hug:
 
Voi sintsua! Koita jaksaa!

Ja toivottavasti marjutti saa ilouutisia!

).( Ehkäpä mun kiertopäiviin saisi merkata 32? Maanantai-aamun lirauksen jälkeen ei ole tullut mitään ja testi näyttää negaa. Jos ei viikonlopun aikana jotain tapahdu, tarttee soitella lääkärille, jokin on nyt vialla. Jotenkin on sellainen olo, ettei vuoto ala ja testitulos säilyy tuollaisena.
 
Sintsulle halauksia!! :hug: :hug: Lugesteron olisi aika hyvä apu tuohon ongelmaan, jos se aloitetaan oviksen jälkeen jo. En tiedä olisiko se ollut ratkaisuna tässä minun raskaudessa mikä jollakin ihmeellä on jo rv 22+0. Eli aloitin Luget 3 päivää oviksen jälkeen ja ne lopetettiin vasta rv 9. Syynä voi olla keltarauhasen ns. vajaatoiminta. Keltarauhanen ei jaksa toimia loppuun asti ja siksi limakalvo romahtaa ja valuu ulos, ja siinä mukana mahdollinen raskaus.
Mulle ne määrättiin lähinnä varmuuden vuoksi sanoin Klexane, kun hyytymistekijöissä ei ollut niissä kokeissa mitään häikkää mutta kaikkia hyytymistekijöitä ei siis tunneta eikä siksi pystytä tutkimaan. Ja sain varmuuden vuoksi Klexane-lääkityksen jota jatkettiin v 14 asti, ja ihme ja kumma nyt olen jo näin pitkällä tässä raskaudessa.

Minkylle myöskin suuret halit täältä. :hug: Mulla myöskin ihan samanlainen tarina takana. Ensin 1 keskeytynyt km sitten normaali raskaus ja synnytys (poika) ja sitten taas 3 km joista yksi oli tuulimuna. Ja nyt jollakin ihmeellä sitten odotan toista lasta :heart:

Jos haluatte kysyä jotain noista tutkimuksista ja km:sta pistäkää rohkeasti yv:tä. Alan myös tekemään seminaarityötä toistuvista keskenmenoista tässä joskus kun kerkiän synnytyksen jälkeen, joten tietoa löytyy paljon tutkimuksista ym. asioista.

Pitäkäähän täällä lippu korkealla ja plussapuhurit käynnissä!! :D

Terveisin Vernis ja Baby-J rv 22+0 :heart:
 
Orion Kovasti tsemppiä suklaa/herkkulakkoon =)

Sintsu Eikä, ei voi olla totta! Tää on niin väärin :'( Olen pahoillani :hug:

Tillukas Voi tiedän tuon odottamisen tunteen. Kurjaa kun testi näyttää negaa, mutta menkat ei ala. Kurjaa joutua odottamaan, uuteen kiertoon olisi kiva päästä :hug:

Vernalis Mielenkiintoinen aihe sulla :) Kovasti toivotan ihanaa raskausaikaa sulle :heart:

Huomenna ultra, jossa selviää onko lääkkeistä ollut apua.. Jotenkin sellanen fiilis, ettei ne munikset oo mihinkään kasvanu.. Ilmeisesti sitten vain nostetaan annosta... :ashamed:
T. Pessimisti ei pety..
 

Yhteistyössä