KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVIEN KESÄPINO

Terve kaikille pitkästä aikaa.. en ole viime aikoina jaksanut kirjoitella, mutta olen käynyt päivittäin lueskelemassa mitä teille muille kuuluu.
Ihanan paljon täällä ropissut plussa uutisia, paljon onnea ja tarrasukkia matkaan.

Omaa napaa: täällä odotellaan ensimmäisiä kuukautisia keskenmenon jälkeen...eikä ainakaan vielä ole näkynyt, voi kun niitä ei tuliskaan :)
Nyt ollaan menossa kierrossa 37/30... eka kiertohan venuu varmaan parilla viikolla, että menkkoja odotellaan saapuvaksi noin viikon sisällä. Eli tänne ei kuulu mitään erkoista.

Senni
 
Varanikki :hug:

Ninnatar mä ostin ekan vaatteen kaks päivää sen jälkeen kun plussa tuli testiin, ihan vaan sen takia että tajuaisin paremmin asian :) mut aloin mä sitte heti ostelemaan kaikkee mahdollista lisää, et nyt ei sitte ookkaan paljoo ostettavaa enää kun se plussa sieltä pärähtää jossain vaiheessa toivottavasti :)

Miukkari :hug:

sintsu mukavaa reissua :)

).( tänään muistin tikuttaa ovista :) ja tulihan sieltä jo viivaa, ei tosin vielä ihan yhtä vahvaa mut kuitenkin aika lähellä jo oli eli ei tässä enää kauaa ole ovikseen aikaa :) Mites teidän muiden miehet, puhuuko ne vauva toiveistaan paljon ja kyselee että milloin olis oikea hetki yrittää jne. Meillä ei kyl isäntä paljoo mitään koko asiasta puhu, tosin meillä ei kyl kummallakaan ole mitään sellaista järjetöntä vauvakuumetta, mut pikkunen kuume mulla on ja välillä mulle tulee vaan olo et haluaako isäntä edes kun ei se mitään ikinä puhu asiasta, tai siis puhuu kun mä otan asian puheeksi mut ei siis koskaan oma aloitteisesti. Välillä mulle tulee mieleen et se haluu vaan sen takia kun mä haluan. Ois niin kiva jos se ottais sen ite joskus puheeksi niin tietäisin sen edes ajatelleen asiaa, et tällaisia mulla tänään mielessä :/

:wave:
 
21.7. TIISTAI




HAAVEISSA ESIKOINEN



Miukkari.....................KM 02/09..........................KP 1/26
marjutti86.................KM 06/09...........................KP 4/33
Empuuu.....................KM 09/08..........................KP 7/26-30
Alisa84......................TM 05/09...........................KP 11/26-32
Elviira-76...................RK 11/07...........................KP 11/28
Sun Rise....................KM 10/08 ..........................KP 11/28-37
Rinja..........................KM 04/09...........................KP 15/35
Silent whisper...........KM 05/09...........................KP 15/
Ninnatar....................KM 05/09...........................KP 15/
Orion.........................KM 02/09...........................KP 17/50
Perhosia....................KM 01/09...........................KP 18/28
JääKyynel..................TM 05/09...........................KP 21/30
mely...........................KM 12/08..........................KP 54/27-37
nanakuu....................KM 11/08
Hempukka87.............KM 12/08
MeaMimosa...............KM 04/08,06/08,08/08,TM 01/09
Alppiina.....................KM 04/09
Tash..........................KM 12/08, 05/09
mirzu.........................KM 04/09
Noella........................KM 04/09
papana77..................KM 06/09



HAAVEISSA TOINEN



Unnukka75...................KM 07/09.............................KP 8/29-30
nöttiäinen.....................RK 10/08, KM 05/09.............KP 12/31
Sinimarja......................TM 02/09..............................KP 15/25-34
Elwi...............................KM 11/08.............................KP 19/17-44
kellopeliappelsiini.........TM 04/08, KM 05/09.............KP 22/28
Zalmiakki.......................KM 03/09............................KP 30/32
AnnaStiina82.................KM 12/08............................KP 32/30
tillukas...........................KM 05/09............................KP 34/31-35
marsa22........................KM 06/09
Nappula.........................KU 10/08, KM 02/09
pyrola............................KU 03/09
mama-L.........................KM 04/09
jasimi.............................KM 01/09, 05/09
Liilia...............................KM 03/09



HAAVEISSA KOLMAS



pinpella........................KM 04/09...........................KP 15/27
Piijuska-78...................KM 05/09...........................KP 15/
Varanikki......................KM 04/09...........................KP 22/28
tikruliini........................KM, TM................................KP 29/30
senni11........................KM 06/09............................KP 37/30
hämy10........................KM 07/06, 01/09.................KP 67/28-30
Neiti-81........................KM 06/09
Mymmyryy....................KM 12/07, 04/08, 07/08, 01/09
omenaruusu.................KM 10/01, 10/08, 07/09



HAAVEISSA NELJÄS



Valkovuokko-72............KM 05/09...........................KP 13/28-32
Sintsu78.......................KM 01/09...........................KP 33/30-33



HAAVEISSA VIIDES




mother4.......................TM 02, KM 06/08, 12/08, 06/08.......KP




TAUSTALLA:

Filuuri, Unicco, kanella, meriaani, Eppuliini, maaliskuu, P-E, A-L-M,
Eelis, zamoon, Spark, Adelade, MyAngelsMyHope, Murmelin, Annemaarit



PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:




2008

Marraskuu: linneaborealis-TYTTÖ,
Aava, SusSoo, heitu

Joulukuu: sini74, Nanniina, Maaria -76, Lymypiilo, Lehmis, miigu 123


2009

Tammikuu: Millukka, woodoo, Jellona84, Dada

Helmikuu: Yeb, rouva-77, Piki80, pinkkimieli, Barbapörrö,
annuli-nannuli, Amira

Maaliskuu: rituri, Jennyli, Olivia83,
Harhaanjohtaja (=Heinämassu82), Snow Leopard, Chira

Huhtikuu: Vatukka, Meritähti, sukkapari, Vernalis (=Leinikki),
tyttö onnellinen, sohvi77, awek123, kuumetta, Julietta, Heidi1985

Toukokuu: Pinguli, vauva-10, Ristiinkulkija

Kesäkuu: piipiäinen (=coitus interruptus), nimbe, Nemu

Heinäkuu: MannaHari, BabyHope, harakanhattu,
MLL (=aMansikka), tinttamaaria, Sapfo, tiitu87, Tupu76, happihyppy




 
Annemaarit - laitoin sinut taustailemaan, ok? Mukavaa kesää!

senni11 - toivottavasti menkat alkavat pian niin pääsette tekin uuteen yritykseen :)

Voi harmi Miukkari , toivottavasti seuraavia ei sitten enää tulekaan!

Ninnatar, Rinja, Sinimarja, Pinpella ja Piijuska - samoilla päivillä kun mennään, niin ajattelin kysellä onko teillä ollut jo ovulaatio? Mä tikutin ekan kerran sunnuntaina, ja silloin oli haalea viiva. Eilen vielä haaleampi ja tänään ei mitään! Voikohan ovis ollut olla jo ennen sunnuntaita (silloin kp 13) vai eiköhän sitä taas tule ollenkaan??? huohh.. Tuntuu että menee kuukausi taas IHAN HUKKAAN jos ei tule edes ovista!!
 
Silent whisper Mulla ei ole mitään käsitystä, koska ovis tulisi. En ole koskaan käyttänyt niitä ovistikkuja, mutta ehkä niitäkin pitäisi alkaa käyttämään. Mulle nää raskausjutut ovat niin uusi asia, enkä ole koskaan aiemmin uhrannut ovikselle ajatustakaan, ja nyt sitten ihmettelen kaikkia ihan perusjuttujakin :ashamed:

Kun menkat loppuivat n. viikko sitten, niin siitä alkaen on ollut sellaista ajoittaista menkkaoloa. Tänään tajusin, että se voi hyvinkin olla merkki siitä, että kohdussa olisi VIELÄKIN raskausmateriaalia (vaikka arvo onkin nolla), koska sama olo oli silloin kun materiaalia tuli jatkuvasti. Voi elämä, jos se tosiaankin on siitä johtuvaa menkkaoloa. Oletin jo km vuotojen olevan ohi. Huoh :/
 
Kaikille uusille plussanneille suojelusenkeli matkaan, että pikkuiset pysyisivät kyydissä :heart: :hug:

Annemaarit Iso hali :hug: Toivottavasti teillekin se pikkuinen tarraisi kyytiin tässä lähi kuukausina :hug:

Ne ketkä on käyttäny kotitesti.fi:n ovistikkuja (liuskoja) niin ootteko antanu sen pissin seistä niinku ohjeissa lukee, vai ootteko vain heti uittanu tikkua? :wave:

Elviira Ei meillä mies kysele oviksista eikä mistään, ainut mitä se jaksaa miettiä on sänkypuuhat ;) :LOL: Meillä miekkosella on kuumetta, mutta eipä se sitä oikeastaan esille tuo (niinku minä), pienistä jutuista näkee, että kovasti vauva olisi toivottu :)

Ninnatar Vaadi ultraa jos asia vaivaa :hug: Kurjaa lietsoa omassa päässä kauhekuvia :(

Silent Mää pelkään samaa juttua, että ovista ei taaskaan tule, niinkuin viime kierrossa kävi.. Vaikka lääkkeitä siihen syönkin.. Pelkään niin, että joudun odottamaan ihan turhaan.

On: Ei muutoksia, pientä paineen tunnetta alavatsalla, mutta ei vielä lähellekään tarpeeksi, että olisi ovis päällä. Kohta pitäs alkaa tikutteleenkin.. :headwall:
 
Ninnatar - mä olin myös km:n jälkeen ihan pihalla näistä kaikista jutuista. Nyt on ollut tässä n.7 viikon aikana aikaa lukea kaikki mahdollinen :/ ennen mentiin vaan fiilispohjalla ja nyt kauhea stressi ovulaatioista sun muista. tieto lisää tuskaa :headwall: Toi menkkamainen olo voi kai johtua myös oviksesta, mutta niinkuin Alisa sanoi, vaadi ultraa jos liikaa alkaa vaivaamaan!

Alisa84 - mä oon käyttäny nyt niitä kotitestin tikkuja, liuskoista ei oo kokemusta. Monenkohan ovulaatiottoman kierron jälkeen voi mennä hakemaan siihen jotain lääkitystä? Ja missä se tehdään? Voinko mennä arvauskeskukseen vai pitääkö mennä yksityiselle? Meillä työterveyshuolto kattaa myös gynegologin, mutta eikai se tällaista kata kuitenkaan?

Blääh on tää rasittavaa..
 
Ninnatar mä en ostanu mitään vauvajuttuja silloin. Kovasti kyllä kattelin kaikkea ja suunnittelin. Ajatuksena oli sitten ultran jälkeen ostaa jotain, mutta eipä sitten tarvinnutkaan... :( kyllä mä vieläkin aina ohi mennen kattelen kaikkee ihanaa ja nyt kun kaveri on raskaana niin varmaan sen seurassa kaupoissa pyöriessä sitten joutuu enemmän hypistelemään vauvajuttuja.

Silenet whisper mullekkin oli kaikki ihan uutta km:n jälkeen, jopa kaikki ovulaatioon liittyvät hommat. Mutta hyvin on nyt oppinu tässä kaikkea kun on palstaa lukenu. Alkuun jopa ajattelin että en lähe mihkään tikkutouhuun mukaan että kyllähän se lapsi muutenkin saa alkunsa. Ja paskat
:'( Oon kanssa miettiny että lähteekö mihkään hoitoihin sitten, ehkä mua vaan kiinnostaa että ovuloinko ollenkaan. Kierto on kuitenkin ihan säännöllinen mutta ei kai sekään mitään merkkaa. Kertokaas te viisaammat että miten noi hoitoon menot ym käytännössä toimii.

Hupu07, tervetuloa ja :hug: ikävistä kokemuksistasi :(

 
Silent Whisper: Ennen km ovulaatio oli oireeneen ihan selvä kierron puolessa välissä,tunsin ihan selvästi kummalta puolelta munasolu irtoaa,limaisuutta ja halut ku hiirellä,,,nyt km:n jälkeen luulin tunteneeni samoja tuntemuksia kierron 11pvä,mutta ne loppu sitten jo heti seuraavana päivänä. Koskaan en ole käyttäny ovistikkuja vaan menny ovistuntemusten perusteella. Nytkin sitten hyödynnetty kierron puoliväli varmuuden vuoksi =) en tiedä oliko tässä kierrossa ovis vaan minun toiveajattelu
 
Kiitos Alisa, sitä tarvitaan. Heräsin aamulla, eikä rinnat kipeet. Nyt tietty pienoinen paniikki päällä, että tässäkö tää nyt sitte oli :eek: Sallitte varmaan, että roikun vielä täällä varalta. Nyt ei ainakaan oo toiveikas olo :ashamed:

Silent, mulla oli viimeksi ovis kp. 11 tai 12. Sain ovisplussat kp 10 ja 11. Kannattaa tikuttaa jo siis aiemmin. Mää oon käyttänyt niitä Prisman testejä ja ne on toiminu mulla hyvin. Ne tehdään aamupissasta (helpompaa).
 
Pikaseen. Töihin pitää olla lähössä, joten en ehtiny lukee teitin juttuja. Paitsi toi Alisan kysymys pisti silmään. Mulla on kotitestin liuskoja ja oon antanu seistä pissan ohjeissa "määrätyn" ajan. En muista oonko koskaan suoraan ilkman seisotusta tikuttanu.

Muuten ei kyllä omaan napaan sitten yhtään mitään kuulu.
 
22.7. KESKIVIIKKO




HAAVEISSA ESIKOINEN



Miukkari.....................KM 02/09..........................KP 2/26
marjutti86.................KM 06/09...........................KP 5/33
Empuuu.....................KM 09/08..........................KP 8/26-30
Alisa84......................TM 05/09...........................KP 12/26-32
Elviira-76...................RK 11/07...........................KP 12/28
Sun Rise....................KM 10/08 ..........................KP 12/28-37
Rinja..........................KM 04/09...........................KP 16/35
Silent whisper...........KM 05/09...........................KP 16/
Ninnatar....................KM 05/09...........................KP 16/
Orion.........................KM 02/09...........................KP 18/50
Perhosia....................KM 01/09...........................KP 19/28
JääKyynel..................TM 05/09...........................KP 22/30
mely...........................KM 12/08..........................KP 55/27-37
nanakuu....................KM 11/08
Hempukka87.............KM 12/08
MeaMimosa...............KM 04/08,06/08,08/08,TM 01/09
Alppiina.....................KM 04/09
Tash..........................KM 12/08, 05/09
mirzu.........................KM 04/09
Noella........................KM 04/09
papana77..................KM 06/09
Hupu07......................KU 04/09, KM 07/09



HAAVEISSA TOINEN



Unnukka75...................KM 07/09.............................KP 9/29-30
nöttiäinen.....................RK 10/08, KM 05/09.............KP 13/31
Sinimarja......................TM 02/09..............................KP 16/25-34
Elwi...............................KM 11/08.............................KP 20/17-44
kellopeliappelsiini.........TM 04/08, KM 05/09.............KP 23/28
Zalmiakki.......................KM 03/09............................KP 31/32
AnnaStiina82.................KM 12/08............................KP 33/30
tillukas...........................KM 05/09............................KP 35/31-35
marsa22........................KM 06/09
Nappula.........................KU 10/08, KM 02/09
pyrola............................KU 03/09
mama-L.........................KM 04/09
jasimi.............................KM 01/09, 05/09
Liilia...............................KM 03/09



HAAVEISSA KOLMAS



pinpella........................KM 04/09...........................KP 16/27
Piijuska-78...................KM 05/09...........................KP 16/
Varanikki......................KM 04/09...........................KP 23/28
tikruliini........................KM, TM...............................KP 30/30
senni11........................KM 06/09...........................KP 38/30
hämy10........................KM 07/06, 01/09................KP 68/28-30
Neiti-81........................KM 06/09
Mymmyryy....................KM 12/07, 04/08, 07/08, 01/09
omenaruusu.................KM 10/01, 10/08, 07/09



HAAVEISSA NELJÄS



Valkovuokko-72............KM 05/09...........................KP 14/28-32
Sintsu78.......................KM 01/09...........................KP 34/30-33



HAAVEISSA VIIDES




mother4.......................TM 02, KM 06/08, 12/08, 06/08.......KP





TAUSTALLA:

Filuuri, Unicco, kanella, meriaani, Eppuliini, maaliskuu, P-E, A-L-M,
Eelis, zamoon, Spark, Adelade, MyAngelsMyHope, Murmelin, Annemaarit



PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:




2008

Marraskuu: linneaborealis-TYTTÖ,
Aava, SusSoo, heitu

Joulukuu: sini74, Nanniina, Maaria -76, Lymypiilo, Lehmis, miigu 123


2009

Tammikuu: Millukka, woodoo, Jellona84, Dada

Helmikuu: Yeb, rouva-77, Piki80, pinkkimieli, Barbapörrö,
annuli-nannuli, Amira

Maaliskuu: rituri, Jennyli, Olivia83,
Harhaanjohtaja (=Heinämassu82), Snow Leopard, Chira

Huhtikuu: Vatukka, Meritähti, sukkapari, Vernalis (=Leinikki),
tyttö onnellinen, sohvi77, awek123, kuumetta, Julietta, Heidi1985

Toukokuu: Pinguli, vauva-10, Ristiinkulkija

Kesäkuu: piipiäinen (=coitus interruptus), nimbe, Nemu

Heinäkuu: MannaHari, BabyHope, harakanhattu,
MLL (=aMansikka), tinttamaaria, Sapfo, tiitu87, Tupu76, happihyppy




[/quote]

 
Hupu07 - tervetuloa mukaan! Ihanan positiivinen asenne sinulla! :hug:

Miukkari - mä myös ajattelin että en lähde mihinkään tikkuhommiin mukaan, mutta kun huomasin että ekassa kierrossa km:n jälkeen ei tullut ovista ollenkaan, päätin tikutella vain sen takia että tiedän tuleeko sitä jatkossakaan. Ja huonolta kai näyttää :(

Piijuska-78 - mäkin mielestäni tunsin oviksen ennen km:ää limojen ja vatsakipujen perusteella. Nyt vähän nippaillut satunnaisesti kummaltakin puolelta mutta muuten ei mitään.

happihyppy - mulla ainakin oli raskauden aikana aamulla rinnat vähemmän kipeät kuin päivällä/illalla, eli tuskin se mitään meinaa :) Voi oisinpa mäkin vaan tikuttanut liian myöhään ja sen takia ei näkynyt. Su ja ma:han tuli haaleat viivat ja tänään ja eilen ei enää mitään. Toisaalta, katselin äsken viimevuoden kalenteria ja silloin mulla on näköjään saattanut olla kierrot jopa 35 päivää, eli jos sitä ei vielä olisi tullutkaan.. ärsyttävää!
 
Hei, mäkin ilmoittautuisin mukaan joukkoonne, valitettavasti...Eli kovasti olisi ensimmäinen lapsi toiveissa, mutta mutta...Nt-ultrassa 11+2 todettiin kehityksen pysähtyneen jo 8+4. Lääkeillä tyhjennettiin 2.7. ja nyt tässä odotellaan elämän normalisoitumista ja kropan (ja pääkopan) palautumista... :ashamed:

 
Taidan nyt jättää tämän klubin ja toivottavasti ei tarvitse enää palata. Tsemppiä kaikille ja paljon plussatuulia :hug: :hug: Olen tuolla odotuspuolen km:n jälkeen plussanneiden pinossa ja siirryn huhtikuisiin kun sellainen klubi perustetaan. Itse en halua perustaa sitä kun viimeksi olin perustaja ja sitten tuli km joten.. en vain halua tehdä asioita nyt samalla tavalla.

Kiitos tuesta ja nähdään pian plussapuolella! Ehkäpä täältäkin tulee huhtikuisiin tuttuja nikkejä, toivotaan =)
 
Annemaarit iso halaus! Jospa se plussa teillekkin
ilmestyy kun sitä vähiten odottaa...toivotaan niin! :hug:
Vuoden olen minäkin täällä roikkunu, ja kerran jo palannutkin,
joten nyt en uskalla lähteä mihinkään...

papana sullakin plussa? ONNEA! :heart:


Sapfo :wave: jospa toisella puolella tavataan...


ja taas on tullut uusia... :'( :hug:

Happihyppy :hug: jospa tää tästä?
Itekkin tääl roikuskelen kun en edetä uskalla...

Iso halaus :hug: tarvitseville...
 
Silent varmaan julkisella puolella vaaditaan se vuosi yirtystä ennenku tekevät yhtään mitään. Yksityiseltä saa heti ajat verikokeisiin ym. juttuihin ja lääkkeet samoin, jos homma ei pelitä.

Hupu Pahoittelut tänne puolelle joutumisesta! :hug:

Miukkari Ite lompsin yksityiselle, joka pisti verikokeisiin ja ultras. Sen jälkeen ku huomattiin, etten ovuloi sain lääkkeet ja jatkoja katellaan syksyllä, jos mitään ei tapahdu (siis ovista tule)

Happihyppy Ilman muuta saat olla täällä, ketään ei ajeta pois :hug:

zanz Pahoittelut tapahtuneesta! :hug:

Sapfo Oikein ihanaa ja turvallista matkaa sinne odotuspuolelle :wave: Eiköhän kaikki mene tällä kertaa aivan hyvin :heart:
 
Hei, tietääkö joku, mitä sitten pitää tehdä, kun on tullut vuosi yritystä täyteen? Minne otetaan yhteyttä jne.? Ei oo mitään tietoa noista asioista. :)

Eilen tuntui kipuilua vasemmalla puolella siellä, missä luulen munasarjojen olevan. Oisko se merkki lähenevästä ovulaatiosta? Jälleen kerran vasemmalla puolella tuntuu, oikealta puolelta en ole ikinä bongannut moista kipuilua...

Käytiin miehen kanssa tänään Korkeasaaressa. Voi että siellä oli paljon isoja masuja, lapsia ja iiiihan pikkuisia vauvoja. :heart: Hyvää viikon jatkoa kaikille! Meinasin toivottaa hyvää viikonloppua, näin lomalla on sekaisin päivistä. ;)
 
zanz :hug: ja tervetuloa joukkoomme!

Alisa mitä lääkkeitä syöt ja onko jotain sivuvaikutuksia? onko sulla aina kierto ollu noin ailahteleva? mä en millään haluis alkaa syömään mitään hormoneja, söin aikoinaan e-pillereitä ja ne ei vaan sopinu mulle. Tosin syynä saatto olla mun kilpirauhanenkin mikä sai mun mielen myrskyämään :D mutta jotenkin "ylimääräisten" hormonien syöminen kauhistuttaa mua, muutenkaan en mielellään syö mitään lääkkeitä ellei oo ihan pakko. Valinna vaikeuksia....

Oonkin tässä miettiny että jatkaako ihan vaan tjottailemalla, se että alkais johonkin hoitoihin ja nekin menis pieleen ja rahat hukkaan niin kuinka hajalla sitte oon henkisesti...No, katotaan taas muutama kuukaus eteenpäin niin oon varmaan valmis vaikka mihin pistoihin ja pillereihin :)
 
Alisa84 pidetään peukkuja et ovis tulee nyt :) onks sulla taas se testi et onks ovis ollu vai ei, tikutitko sä ovista, nyt en muista varmaks? Onko se ihan vaan verikoe vai miten sitä tutkitaan et onks ovis ollu? Kauhee kysymys tulva :whistle:

Hupu07 :hug: ja tervetuloa joukkoon

happihyppy :hug:

zanz :hug: ja tervetuloa mukaan juttelemaan

Sapfo onnea matkaan =) :wave:

).( täällä on tänään masu nipistellyt siihen malliin ja välillä oikein jo ollu kipeä, et taitaa ovis olla =) , eiliset simpat voivat siis hyvin olla työn tuohussa siellä just ;) mietin jo tossa kauhulla että kun näin kipeä on niin entäs jos sieltä irtoaakin kaks munasolua :|

On tääki, eka odottaa kierron noin puolta välii ja sitte alkaa jännittää sitä loppu kiertoo :D

Pitää varmaan mennä ostamaan niitä herkkiä testejä lisää, kun viimeks käytin niistä viimeisen ja haluun kuitenkin hyvissä ajoin alkaa varmaankin jo testaamaan :D pitäis olla sellainen testi mikä näyttäis heti oviksen jälkeen niin tietäis heti onks tärpännyt =)

:wave:
 
Empuuu mua ainakin kehotettiin varaamaan aika terveyskeskukseen omalle lääkärille, jonka sitten pitäisi tehdä lähete tuonne lapsettomuustutkimuksiin. Tosin eivät meidän tk:ssa anna tällä hetkellä ei-kiireellisiä aikoja, seuraavat ajat saa aikaisintaan syyskuulle :(
Jos on valmis maksamaan, voi ottaa yhteyttä suoraan johonkin yksityiseen lapsettomuusklinikkaan, jota kautta asia eteneekin sitten yleensä nopeasti.
 
23.7. TORSTAI




HAAVEISSA ESIKOINEN



Miukkari.....................KM 02/09..........................KP 3/26
marjutti86.................KM 06/09...........................KP 6/33
Empuuu.....................KM 09/08..........................KP 9/26-30
Alisa84......................TM 05/09...........................KP 13/26-32
Elviira-76...................RK 11/07...........................KP 13/28
Sun Rise....................KM 10/08 ..........................KP 13/28-37
Rinja..........................KM 04/09...........................KP 17/35
Silent whisper...........KM 05/09...........................KP 17/
Ninnatar....................KM 05/09...........................KP 17/
Orion.........................KM 02/09...........................KP 19/50
Perhosia....................KM 01/09...........................KP 20/28
JääKyynel..................TM 05/09...........................KP 21/30
mely...........................KM 12/08..........................KP 56/27-37
nanakuu....................KM 11/08
Hempukka87.............KM 12/08
MeaMimosa...............KM 04/08,06/08,08/08,TM 01/09
Alppiina.....................KM 04/09
Tash..........................KM 12/08, 05/09
mirzu.........................KM 04/09
Noella........................KM 04/09
papana77..................KM 06/09
Hupu07......................KU 04/09, KM 07/09
zanz...........................KM 07/09



HAAVEISSA TOINEN



Unnukka75...................KM 07/09.............................KP 10/29-30
nöttiäinen.....................RK 10/08, KM 05/09.............KP 14/31
Sinimarja......................TM 02/09..............................KP 17/25-34
Elwi...............................KM 11/08.............................KP 21/17-44
kellopeliappelsiini.........TM 04/08, KM 05/09.............KP 24/28
Zalmiakki.......................KM 03/09............................KP 32/32
AnnaStiina82.................KM 12/08............................KP 34/30
tillukas...........................KM 05/09............................KP 36/31-35
marsa22........................KM 06/09
Nappula.........................KU 10/08, KM 02/09
pyrola............................KU 03/09
mama-L.........................KM 04/09
jasimi.............................KM 01/09, 05/09
Liilia...............................KM 03/09



HAAVEISSA KOLMAS



senni11........................KM 06/09...........................KP 1/30
pinpella........................KM 04/09...........................KP 17/27
Piijuska-78...................KM 05/09...........................KP 17/
Varanikki......................KM 04/09...........................KP 24/28
tikruliini........................KM, TM...............................KP 31/30
hämy10........................KM 07/06, 01/09................KP 69/28-30
Neiti-81........................KM 06/09
Mymmyryy....................KM 12/07, 04/08, 07/08, 01/09
omenaruusu.................KM 10/01, 10/08, 07/09



HAAVEISSA NELJÄS



Valkovuokko-72............KM 05/09...........................KP 15/28-32
Sintsu78.......................KM 01/09...........................KP 35/30-33



HAAVEISSA VIIDES




mother4.......................TM 02, KM 06/08, 12/08, 06/08.......KP





TAUSTALLA:

Filuuri, Unicco, kanella, meriaani, Eppuliini, maaliskuu, P-E, A-L-M,
Eelis, zamoon, Spark, Adelade, MyAngelsMyHope, Murmelin, Annemaarit



PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:




2008

Marraskuu: linneaborealis-TYTTÖ,
Aava, SusSoo, heitu

Joulukuu: sini74, Nanniina, Maaria -76, Lymypiilo, Lehmis, miigu 123


2009

Tammikuu: Millukka, woodoo, Jellona84, Dada

Helmikuu: Yeb, rouva-77, Piki80, pinkkimieli, Barbapörrö,
annuli-nannuli, Amira

Maaliskuu: rituri, Jennyli, Olivia83,
Harhaanjohtaja (=Heinämassu82), Snow Leopard, Chira

Huhtikuu: Vatukka, Meritähti, sukkapari, Vernalis (=Leinikki),
tyttö onnellinen, sohvi77, awek123, kuumetta, Julietta, Heidi1985

Toukokuu: Pinguli, vauva-10, Ristiinkulkija

Kesäkuu: piipiäinen (=coitus interruptus), nimbe, Nemu

Heinäkuu: MannaHari, BabyHope, harakanhattu,
MLL (=aMansikka), tinttamaaria, Sapfo, tiitu87, Tupu76, happihyppy




 

Yhteistyössä