Kentia
Epskeps Unohdin sanoa, että olen kuullut, että km:n jälkeiset kuukautiset voi olla tavallista runsaammat ja kivuliaammat, joten ei sulla mitään syytä huoleen ole! Voiton puolella olet jo, hyvä! =)
meillä ainakin oli näin kun tulin raskaaks ni odotettii et meni sinne n.8vkolle asti enne kui peruttii aika sinne lapsettomuuskliniikalle. samana päivänä kun aika sinne olisi ollut olin sairaalassa kaavittavana :'( meillä päin ainakin sinne on täällä keski-suomessa tosi vaikee saada aikoja siks ei heti peruttu sitä.. ja tuosta testistä et jos mieskin on sen ihan selvästi erottanut niin eiköhän voi plussa uutisista onnitella?? <3Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2007 klo 13:50 Pippuri84 kirjoitti:Moi vaan kuumeilijat!
Mulla siis on kierto täynnä ja perjantaina aamulla testailin lähinnä siksi kun olin menossa illalla kaverin kanssa ulos että voiko pari sidukkaa ottaa. No siis puhdas nega ja aattelin et kyllä ne viikonlopun aikana tulee tai sit testaan maanantaina aamulla uudelleen että tietää miten sitä vappua juhlitaan. No siis testasin ja tosi tosi haalee viiva ilmesty!!! Mutta mieskin kumminkin näki sen että en voi kuvitellakaan sitä viivaa. Mutta siis TAASKAAN ei yhtään menkkoja km jälkeen ja näyttäs että jo raskaana. Muutama kerta ollaan ollu ilman kumia eikä mitenkään tietoisesti oletetun oviksen aikaan. Miehen veljen vaimolle oon kertonu ja hän vaan totesi että helpostipa se käy, johon vastasin että muuten ihan kiva mutta helpostipa menee myös kesken. En jotenkin vielä ees usko koko hommaan kun se oli niin haalee se viiva. Tänään jo teki mieli testata uudestaan mutta huomis aamuna teen uuden. Ja jos viiva vahvistunu ni pakko se on uskoo.
Nyt jo hirmunen pelko takaraivossa että tääkin menee kesken enkä mä enään jaksais sitä. Meil ois toukokuun lopulla aika sinne tutkimuksiin 3 km jälkeen, mut en tiiä ottaako ne meitä sinne enää jos oon raskaana. Yhen kerran mulla oli tässä viikolla tosi onnellinen tunne että nyt me saadaan se lapsi, mutta äkkiä noi tunteet hävis. Ollu muutenkin aikaa miettiä kaikenlaista ku oon kipeenä kotona ollu vapusta asti ja vasta ens viikolla meen töihin. Mutta tuun huomenna kertoo miten viivalle on käyny.