km:n jälkeen kuumeilevat...

Heipähei!

Tytti,pahoittelut km:n takia :hug: Tervetuloa meidän joukkoomme...

Pippurille ja Pikkupeikolle varovaiset onnittelut plussasta
:heart: Kädet on kyynärpäitä myöten ristissä että kaikki menisi nyt niinkuin pitää....

Toivottavasti malttamattomalla kaikki hyvin tutkimuksissa!! :heart: :heart:

Viuhtikselle täti pahoittelut :hug: Parempaa onnea uuteen kiertoon...+++ :whistle:

Viialle tsemiä,kyllä se siitä iloksi muuttuu... ehkä raivokohtaukset onkin raskausoireita :D

Täällä kanssa :headwall: Fiilis... tää aika kierrosta matelee kuin etana...noh,viikonloppu menee ihan toisissa aatoksissa kun mihen 3kymppiset luvassa...huomenna alkaa leivontaruljanssi :p
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2007 klo 18:35 Tytti kirjoitti:
Heippa
Mahtuuko vielä mukaan rinkiin? Olisi mukava jutella kohtalotovereiden kanssa.
Kauheesti haluisin vauvan ja tuntuu et se on ainoa asia maailmassa tällä hetkellä.
tottakai mukaan mahtuu.
ja niin oma olo tuli mieleen tuosta että vauva vaan haluaa ja maailma pyörii sen asian ympärillä- niin mullakin oli. pidettiin vielä yksi väli kk keskenmenon jälkeen ja nyt odotyetaan kovasti molemmat uutta mahdollista plussaa tästä kierrosta.
aikaa km suru vaatii ja paljon.
mutta päivä kerrallaan vaan eteenpäin ja katse ylös päin :wave: :hug:
 
Moi :wave:

Ajattelin etten tule vielä kertoilemaan mitään, mutta tässä se taas nähtiin :snotty:

Ekaksi, tervetuloa tytti aina on tilaa. Ja mukava saada uusia kohtalotovereita, :hug: keskenmenostasi!

:hug: myös repalle ja muille jotka pähkäilevät kaiken myllerryksessä!

Pippuri voi kun ihanaa!! Tiedän tasan miltä susta tuntuu kun raskautuu heti km:n jälkeen, ilman että tulee menkkoja välissä. Piipahdin tulla odottojat puolella kyselemässä asiasta ja sain monta ihanaa ja positiivista vastausta kuinka pikkuinen oli pysynyt matkassa mukana!!! Toivon todella että kaikki menisi tällä kertaa hyvin teillä :heart:

Malttamaton voi sinua :hug: Kyllä kaikki vielä järjestyy! Tule kertomaan että miten meni..

Itsestäni vielä äkkösää... Tuhru muuttui keskiviikkona veriseksi vuodoksi jota edelleen on, kipuja aina aika ajoin, panacodia ja panadolia olen nyt ottanut, hyytymiä ei ole tullut. Ens keskiviikkona ultra varattu joten nähdään mikä tilanne on... Empä jaksa paljoa toivoa elätellä..

Viikonloppuja kaikille :hug:
 
greippimehusta
heips. millä te muut keskenmenon kokeneet olette yrittäneet parantaa mahiksia tulla uudelleen raskaaksi??
mä ajattelin alkaa kiskomaan tota greippimehua ainakin, kun kaikki siitä puhuu. Mut mistä sitä saa??? en koskaan nähny sellast ;)
mulla oli km melkee 2kk sit, rv 15+1 oli sikiön kehitys pysähtyny joka melko pian huomattiin. aloitin e-pillerit heti sen jälkeen, ja nyt ollu jo kahet menkat..
haluaisin niin oman pienokaisen, ja pian. mutta kun se ei omasta tahdosta ole kiinni..
toivon niin itselleni kuin kaikille muillekin plussatuulia!!!!!!!! koittakaa jaksaa.
p.s. miten saisin mielestäni edes vähäksi aikaa vauva-asiat. pelottaa et ku liikaa toivon uutta raskautta, et en koskaan siks tuu raskaaksi...... :(
no jospa se tännekkin se plussa tulisi pian, eikä raskaus menisi enää kesken..
 
Miikkis :hug: Voi kun kaikki olisi kuitenkin hyvin ja pieni jaksaisi pitää kiinni. Älä vielä kuitenkaan kaikkea toivoa menetä, vaikka tiedän miten vaikeeta se on.

Tänä aamuna tein uuden testin ja vahvempi ihan selkeesti tummempi viiva kuin edellinen tuli. Epskeps kun kyselit voiko mut lisätä plussanneisiin niin joo voi, vaikka hirmu epäilevä olen vieläkin, mutta kai kahta testiä on uskottava.

Pikkupeikko voin hyvin kuvitella mitä kaikkea sulla päässä pyörii ja miltä tuntuu. Kävittekö te missään tutkimuksissa toistuvien km takia?

Mulla ei juuri mitään muuta päässä nyt pyörikään kun tää raskaus ja se miten tässä käy. Pelottaa niiin paljon että. Oon jotenkin ihan valmistautunut siihenkin että kesken menee vaikka kuitenkin sitä haluu uskoo että nyt vihdoin ois meidän vuoro. Päivä kerrallaan mentävä eteenpäin. Tulis vaan jotain oireita niin ois helpompi uskoo, nyt ei nimittäin oo yhtään oiretta. Edellisistä raskauksista on aina jotain oireita ollut...

:hug: kaikille sitä tarvitsiville.
 
Voi Miikkis :hug:

Taas on siis yksi tutkimus/hoito lisää takana: tuli hyviä uutisia ja huonoja. Itse ssg:ssä kaikki oli ok eli molemmat munajohtimet hienosti auki ja nyt siis toivon mukaan loistokunnossa kaikki pienet värekarvat yms. Ultrassa ei näkynyt yhtä selvää johtotähteä, mutta paljon munasoluja oli taas kypsymässä, tässä vaiheessa kiertoa mulla ei ikinä näykään johtavaa, kun on niin pitkä kierto. Mutta siis ovulaaatio luultavasti on tulossa ja oikeana aikana, joten mies ehtii reissusta kotiin. Eli ne oli niitä hyviä uutisia!

Ja sitten ne huonot: täälläkin joskus puhuin siitä, että teetätin yksityisellä verikokeen joka normaalisti otetaan 3 km:n jälkeen, mullahan ei ole kuin yksi km ja yksi kemiallinen. Halusin kuitenkin teettää sen vaikka oli järkyttävän hintainen, koska se on ainoa keino estää tulevat keskenmenot, jos vikaa löytyi. Viimeksi lääkärissä käydessä kaikki tulokset ei olleet vielä tulleet, mutta nyt sitten olivat. Sieltä sitten löytyi se mitä pelättiinkin eli kaksi arvoista oli koholla. Toisella oli tekemistä tukostaipumuksen kanssa eli istukan verenkierto ei luultavasti toimi kunnolla ja siksi aiheuttaa keskenmenon ja toisella oli jotain tekemistä vasta-aine tuotannon kanssa eli hyljin vierasta kudosta?!? Oma lapsettomuuslääkärini ei suostunut näistä spekuloimaan sen enempää, koska ovat sen verran enemmän toisen erikoislääkärin alaa eikä halunnut säikyttää mua. Nyt sitten sain spesialistille ajan 14.5. jossa sitten käydään nämä ja hoitomuodot läpi. Käsittääkseni kortisoni on hoito tuohon tukostaipumukseen eli nyt sitten melkein voi todeta että minusta tulee pallo joksikin aikaa ;) Itse asiassa ei kyllä kauheasti naurata, kun miettii tulevien lääkkeiden määrää j aniiden kaikkien sivuvaikutuksia. Nyt syön jo metformiinia siihen pco:n, ensi kierrossa aloitan clomit (joilla on miljoonasivuvaikutusta) ja jos tuohon vielä pukataan kortisoni niin tervetuloa turvotus...

Nyt en voi muuta kuin sanoa, että onneksi teetätin tuon testin tässä vaiheessa enkä odotellut, että se olisi tehty julkisella 3 km:n jälkeen! Vaikka maksoi, on sen sen väärti. Jokainen teistä täällä ymmärtää mitä tarkoitan, koska km:n uhatessa olisi valmis maksamaan melkein mitä vaan estääkseen sen.
 
sipuli
No mä olen uusivanha ;)
Eli tuolta mitäs nyt puolelta, moderaattorina pyörin ja pidän nykysin taukoa palstailussa..
Sit aattelin et eihän tätä sillei lasketa B)
Eli voinen kuumeilla täällä teitin kanssa =D
Lapsia on siis ennestään kaksi -01 ja -03, nykyiselle miehelle olisi ensimmäinen, jos me nyt saataisiin se aluilleenkin ensin..
Tuntuu käsittämättömältä että vasta kahdet kuukautiset olleet tässä, yhdet pettymys kuukautiset ja yhdet joista olin peräti iloinen, siis ne ihka ekat km jälkeen =)
En olisi arvannu kuinka paha pettymys nää menkat oli, olin aivan maassa kun alkoivat.
Mutta nyt kun on kaikkea muutakin surtavaa ja stressattavaa niin en viitsi enempää noita surra, toiveet vaan sinne kuun loppuun josko saisi ihastella plussaa silloin.

Ja onnea ihan kauheasti kaikille plussanneille!!! :)
 
HUI!!!

JOstain käsittämättömästä hetken mielijohteesta kävelin töiden jälkeen apteekkiin ja ostin raskaustestin. Varmana negasta tein sen äskettäin. No aluksi se näyttikin negalta, mutta pikkuhiljaa aloin hahmottaa ihan ihan äärimmäisen hennon viivan! Ja siis vielä määräajan sisällä. Menkkojen olisi siis pitänyt alkaa tänään ja edellisessä raskaudessa sain haamun vasta kun menkat oli myöhässä noin viikon. Apua, kuvittelenkohan mie tuon viivanhäivähdyksen vain vai onko se siinä oikeesti (ravaa tyhmänä eri lamppujen ja ikkunan luona sekä ilman että silmälasien kanssa ja näkee sen silti).

 
kmkokenut
MALTTAMATON: paljonko maksoi sen verikokeen tekeminen? ja mistä saan selville mitkä yksityiset niitä tekee??
montako km:a sinulla on ollut ja kuinka pitkällä on/ovat olleet??
Itelläni km rv 15, ja pelkään et mulla on jotai tukostaipumuksia.. mä en jaksais yhtään km:a enää, joten haluaisin teettää samat verikokeet..
kiitos jo etukäteen jos viitsit vastata :)
 
Viia: ONNEA plussasta, ihanaa!, ehkä se eilinen olo olikin vain hormonien syytä. Viiva on plussa! Toivotaan että vauva pysyy matkassa.
PulttiBois, kiitos kannustuksesta.
Miikkis, miten jakselet? onko muutosta eiliseen vuotoon? Pidän täällä peukkuja että vauva jaksaisi pysyä matkassa!

Greippimehusta kyselevälle, kaupan kylmäpuolelta sitä saa. Valiolla on ainakin tarjolla litran purkkeja. Pahaa mutta tehokasta (vai kuvittelenko vain ;))
Pippuri84:lle valtavasti onnea, kaksi testiä on jo vahva Plus! Yritä jotenkin olla murehtimatta, niin vauvakin pysyy matkassa.

Malttamaton onneksi selvisi syy. Pieni hinta kun saa tietää syyn km ja onneksi hoitomuotoja löytyy! Helpottaa stressiä ja epävarmuutta. Olen iloinen puolestasi.

Itse kävin tänää lekurissa. Ultrassa ei näkynyt muuta kuin kohdun paksu limakalvo ja keltarauhasrakkula? munasarjoissa. Aamulla raskaustesti näytti edelleen haaleaa plussaa. Uusi ultra on parin viikon päästä. Lääkäri sanoi että lämmöt kohoaa 0,8 astetta raskauden myötä, kotona mittasin ja oli 36,8. Normaalisti 36,2. Lääkäri epäili vahvasti uutta raskautta, mutta itse en uskalla vielä iloita. Katsotaan nyt.
Ällötys olo jatkuu, pientä mahakipua (menkka kivut hävinneet), lisääntynyt valkovuoto oireina. Vaikea kuitenkin uskoa et olis tärpännyt heti km jälkeen ilman yhtiäkään kuukautisia.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 18:21 Tytti kirjoitti:
Lääkäri epäili vahvasti uutta raskautta, mutta itse en uskalla vielä iloita. Katsotaan nyt.
Ällötys olo jatkuu, pientä mahakipua (menkka kivut hävinneet), lisääntynyt valkovuoto oireina. Vaikea kuitenkin uskoa et olis tärpännyt heti km jälkeen ilman yhtiäkään kuukautisia.
toivotaan parasta, musta kuulostaa erittäin lupaavalle :D :hug: :heart:
 
kmkokenut Kyselit siitä verikokeesta. Mulla on taustalla se, että entisen miehen kanssa yritimme yli 2 vuotta vauvaa eikä tärpännyt. Uuden miehen kanssa tärppäsi siis 3:sta kierrosta, mutta meni kesken rv 9 7/2006, kemiallisen eli haamun sain 12/2006, silloin siis vuoto alkoi samantien haamun jälkeen, joten en oikein usko että edes olin raskaana. 3/2007 hakeuduimme yksityiselle lapsettomuusklinikalle, kun periaatteessa tuli vuosi täyteen yrittämisessä. Siellä lääkäri 1. käynnillä löysi verikokeista pco epäilyn ja kun sitten itkin, että siis seuraavakin raskaus menee kesken, kun olin lukenut että pco nostaa keskenmeno riskiä niin lääkäri ehdotti, että voidaan ottaa tuo testi jos olen valmis maksamaan, mutta että jos syy löytyy ei tarvitse ainakaan sen syyn takia kestää toista keskenmenoa. Maksoi muistaakseni 360?, on sen takia kallis kun veri kuljetaan kylmäkallejen kanssa erikoiskuljetuksella veripalveluun missä se tutkitaan. Meillä on se erikoislääkäri, joka sitten kertoo tarkemmin siitä mitä tulokset tarkoittivat, mutta olen ainakin onnellinen, että seuraavassa raskaudessa pystyn ainakin yrittämään ehkäistä km:n, mutta ainahan voi jotain muuta tapahtua, mutta metformiini pitäisi ainakin pienentää pco:n aiheuttamaa riskiä ja tuleva lääkitys jostain muusta johtuvaa!

Ihanaa, kun tänne on tullut näin paljon plussia! Oikein paljon onnea teille kaikille tasaisesti raskauteen, muistakaa nauttia :heart: Kyllä me loput täältä jossain vaiheessa seuraamme perässä odotuspuolelle, vai mitä tytöt? ;)
 
kmkokenut
MALTTAMATON:
kiitos sulle vastauksesta :)
mullaki on lievä pco sekä endo.. joten olen itsekin aika huolissaan kaikesta, ja kun vielä ensimmäinen raskauteni päättyi keskenmenoon, niin en oikein tiedä mitä tehdä. tulevaisuus lievästi sanottuna pelottaa...
ja kun tuo raskaaksi tuleminen voi minulla olla vähän vaikeampaa, niin haluaisin sitten selvitellä asioita mahd paljon, ennen kuin raskaudet ovat kokonaan mahdottomia kohdallani...
missäs muuten kävit vastaanotolla?? kai ne ihan kaikilla yksityisillä ton alan jutskissa sit tekee verikokeita??
toivon kaikille ihmisille onnea elämään ja varsinkin näissä vauva-asioissa!
 
Vielä en pysty uskomaan että tuo on plussa vaikka edelleen testissä on näkyvissä heikko viiva (tunnin päästä testin teosta se oli jo selvästi näkyvissä). Täytyy vaikka maanantaina vielä varmistaa. Tässä listassa varmaan kaikki ymmärtää että kauheasti ei vielä uskalla hihkua. Mielessä paina pelko että jos se onkin vain kemiallinen tai menee taas kesken.
 
Kentia
Olipa taas sivuja muutamassa päivässä kertynyt :) Tosi mahtavaa, että tällainen ketju täällä on! Toivotan minäkin isosti onnea kaikille plussanneille ja tietysti myös meille, jotka emme ole plussanneet :) Kyllähän sitä tarvitaan... Täällä tosin touhut vielä jäissä, ei uskalla... :snotty:
 
? Sunnuntai 6.5?

Haaveissa esikoinen

Repa 27v KOTKA......KM 02/07..........................KP 23/28-30
Minky 23v................KM 09/06
Tuutikki ..................KM 02/07...........................KP 15/36
Viuhtis 26v TRE........KM 12/06...........................KP 4/34
Anni .......................KM 09/06...........................KP ?/28
Ellen .......................KM 01/07
Empula81.................KM 03/07...........................KP 12/50
Pippuri84.................KM 09/06, 01/07, 04/07.......KP 37/28-30
Hippula....................KM 03/07

Haaveissa kakkonen

Vinja 28v .................KM 02/06, 02/07................KP 15/27-33
Merika .....................KM ?/07
Riikkuli ....................KM 03/07...........................KP 68/30
Epskeps ...................KM 12/06, TM 03/07...........KP 10/26-31
Kaipaava..................KM 08/06, 03/07
mjss 28v...................KM 01/07..........................KP 28/40
Kentia.......................KM 04/07
Suppis76...................KM 03/05, 09/05, /07
Tytti.........................KM ..............................KP 33/28-34

Haaveissa kolmonen

Nasuliini .....................KM 09/06, 02/07
Luhtalemmikki ....Toinen lapsi enkeliksi 12/06.......KP-/26-28
Pulttibois 25v HKI.........KM 03/07.........................KP 10/28-30
Sipuli

Haaveissa neljäs

Espoir.........................KM 03/07


Plussanneet :heart:

Vieras
Jonttu
Nasu
Miikkis
Suurperheellinen
Pikkupeikko85
Pippuri84
Viia
<br><br>
 
Apuva, kukaan ei ollu päivitelly tuota listaa, saas nähdä menikö oikein kun päivitin suoraan huomiselle eli sunnuntaille.. :eek: :p

Viia, onnittelut plussasta!!! :) :flower: Tarrasukkia hirmuläjä pikkuiselle salamatkustajalle!! :) :heart: Saako sut laittaa tuonne plussanneisiin? :)

Miikkis :hug: Kunpa ois väärä hälytys!! Täällä kaikki sormet ja varpaat pystyssä, että kaikki olisi vuodosta huolimatta kunnossa!!! Iso voima :hug: sulle!!! :heart: <br><br>
 
(Olen siis ent. What..) jos nyt kirjoittelisi rekisteröitynäkin välillä...

Onnea Viia ja Tytti! :flower: :flower: :flower: =)

Tytti, yleensähän sanotaan että juuri keskenmenon jälkeen on helpoin tulla raskaaksi, paikat on jotensakin hedelmällisimmillään, eli uskon että olet ihan oikeasti raskaana! Me oltiin ekassa kierrossa km jälkeen muutaman kerran ilman, mut ei tärpännyt.

 
Jemina-81

Epähuomiossa tää meni uusien aiheiden alueelle, mutta laitan viestin nyt myös siis tänne.


Mulla km 12/06, hiljalleen alan toipua, uusi yritys aloitettiin ekojen kuukautisten jälkeen ja nyt alkaa kierto tasoittua normaaliin 30-32 kohdille. Mukava lukea muiden kokemuksia ja plussanneita!

Antakaa vinkkejä miten saisi ajatukset välillä muualle, kun koko ajan pienokainen mielessä... mies varmasti hengessä mukana mutta ei samalla tavalla koko ajan laskeske päiviä, etsi tietoa yms. Sänkyhommiin kyllä osallistuu hyvinkin mielellään nyt kp 18/30-32 eli harjoittelua on ollut viimeisen viikon ajan joka päivä. Ovulaation tunnistin kp 16 alavatsakivuista, "kosteudesta" ja rintojen arkuudesta. Onko muilla ollut rintojen ts nännien kipua ovulaatioon liittyen? Ovat tosin vieläkin kipeät, aiemmin näin ei ole ollut. Ihmeellinen tuo naisen kroppa, eikös?

Onnea plussanneille!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 13:24 Jemina-81 kirjoitti:
Antakaa vinkkejä miten saisi ajatukset välillä muualle, kun koko ajan pienokainen mielessä...
. Ovulaation tunnistin kp 16 alavatsakivuista, "kosteudesta" ja rintojen arkuudesta. Onko muilla ollut rintojen ts nännien kipua ovulaatioon liittyen? Ovat tosin vieläkin kipeät, aiemmin näin ei ole ollut. Ihmeellinen tuo naisen kroppa, eikös?

Onnea plussanneille!
en osaa antaa vinkkejä miten "unohtaa" asia edes hetkeksi. mulla ihan sama vika jos sitä viaksi voi sanoa :whistle:
vauvakuume on vaan niin hirveä tällä hetkellä km:n jälkeen että.. :ashamed:
mä tunnen oviksen juuri tuosta "kosteudesta" ja joskus nipistää sillein hassusti.
joten ei auta kun kosteena vaan olla ja jahdata mies raukkaa :LOL: :heart:

tosin mulla paljon työjuttuja mielessä, 2 aikaansaavaa poikaa pitää päivät kiireisinä ja tuleva reissu- joten en ihan joka minuutti mieti vauvaa. illalla varmaan eniten kun hiljenee tämäkin talo ;)

iso :hug: ja toivotaan että tästä kierrosta olisi tullut pieni aarre :heart:
 
Kyllä minut taitaa voida laittaa tuonne plussanneiden puolelle. Huomenaamuna teen toisen testin, mutta on kyllä ollut sellainen viikonloppu että taidan olla aika varma tästä. Ja tosiaan viiva on aina viiva, vaikka vähän himmeämpänäkin. Saman merkkisiä testejä on tullut viimeisen vuoden aikana tehtyä useampiakin, eikä edes kaikkein herkimmästä ole kyse. Ikinä ennen ei ole ollut häivähdystäkään mistään, vaan kenttä on ollut täysin valkoinen. En kyllä ole vielä uskaltanut siirtyä tuonne odottajien keskusteluihin. Täällä on niin tuttua ja turvallista

:)

Tuo ajatusten muualle saattaminen on kyllä kaikkein vaikein asia keskenmenon jälkeen. Itse istun työkseni toimistossa yksin tietokoneen takana hämärässä huoneessa, missä ajatukset kyllä ehtivät päivän aikana kiertää monta kertaa maailman ympäri ja kyyneliä on pidätelty. Minulla parhaat tavat saada muuta ajateltavaa on ollut harrastusmatkan suunnittelu ja odottaminen (onneksi se oli heti km:n jälkeen), lopputyöstressi (mikä ilmeisesti kuitenkin blokkasi raskautumisen erittäin tehokkaasti) ja sen jälkeen innostus uudelle paikkakunnalle muuttamisesta ja asunnon etsiminen. Eli ehdotan hankkimaan jonkin uuden projektin joka samalla tuo myös toivottua piristystä ja intoa surun keskelle.
 
Jemina-81
Kiitos vinkeistä!

Välillä tosiaan on päiviä ettei pahemmin vauvahaaveita ehdi ajatella, joskus taas koko ajan mielessä. Oltiin jokin aika sitten reissussa, juuri ovulaation aikaan ja siellähän sitä tuli pupuiltua koko ajan ihan mielellään:) Mut ajatukset oli kuitenkin iloisia, niitä kaipaan lisää. Kuumeiluhan on iloinen asia, tosin tuo km toi siihenkin ihanaan asiaan ikävänkin puolen esiin. Sitä vaan ei ole koskaan aiemmin ole ajatellut ettei lapsia tuosta vain "pyöräytetä".

No jaa.. kertokaa miten hyvät ystävänne ovat suhtautuneet keskenmenoonne jos ovat saaneet tietää, entäpä ne jotka samalla odottavat? Minulla hyvä ystävä nyt raskaana ja tosi arasti puhuu mitään omasta raskaudestaan. Luultavasti pelkää mitä mä ajattelen.
Toinen tuttava ei oikein osaa sanoa kuin 'kyllä se sieltä tulee', mikä ei enää tässä vaiheessa kun on yk 14 menossa..

 
Laitoin tämän viestin vahingon uudeksi viestiksi, vaikka tarkoitin sen tänne;

Hei kaikille pitkästä aikaa!! Minä ilmaannun pitkän tauon jälkeen kertomaan ilouutisia me saimme tänään testiin haalean plussan Tuntuu niin ihanalta!!!
Bongasin oviksen varemmin kuin muissa kierroissa km jälkeen, joten uskaltauduin testaamaan näin varhain.. Kiertopäivät tänään 30/40. Tämä on aivan uskomattoman ihanaa!!!! Katselin just allakasta että tässä on nyt esikoisen jälkeen tosissaan yritetty kymmenisen kuukautta, ja väliinhän mahtu yksi keskenmeno. Toivon sydämeni pohjasta että tällä kertaa menee kaikki hyvin ja tammikuussa saamme pienokaisen syliimme Tämä on kyllä täydellinen äitienpäivälahja

Olen nyt tietoisesti pitänyt taukoa netissä surffailusta, ja keskustelupalstoilla kiertelystä.. Minulla alkoi mennä kuumeilu jo ihan ylitte, ajatukset pyöri samaa rataa ja tahtoa ja yritystä oli jo liikaakin. Teki hyvää saada ajatukset vähän muihinkin asioihin.

Minulla on nyt hyvä tunne tämän raskauden suhteen. Kun nyt jo on ollut ensimmäisiä oikeita "oireita", mitkä keskenmenneessä raskaudessa puuttuivat. Minulla on ollut rintojen arkuutta ja alavatsassa jännä tunne aina välillä. Nyt vain luottavaisin mielin kohti tulevaa.. yritän olla panikoimatta :)

Täällä oli tullut jo monta plussaa ONNEA KAIKILLE PLUSSANNEILLE


Halit pettymyksen kokeneille ja tsemppiä tulevaan! Toivotaan että mahdollisimman pian plussia pärähtää jokaiselle!!!

mjss

 
pikkupeikko pikana
pippuri84

en tie ootko vielä tällä puolen mut kyselit noista kokeista mitä ottavat toistuvien km takia..

meilä on tutkittu tukostaipumukset,kromosomit ja dna kummastakin, ja mitä kaikke noita hormoneja jne.. sanova et nyt mitkä olisin käyny antaa olis olleet ni ku viimoset testit mitä voidaa ottaa et syy selviäis,et sit olis ollu kohdun kuvaus nukutuksessa,mut niitä ei sit tarvitakaa... =) toivotaa ni et pysyy pieni matkassa..
 

Yhteistyössä