km:n jälkeen kuumeilevat...

? Maanantai 7.5?

Haaveissa esikoinen

Minky 23v................KM 09/06
Hippula....................KM 03/07
Anni .......................KM 09/06...........................KP ?/28
Ellen .......................KM 01/07
Viuhtis 26v TRE........KM 12/06...........................KP 5/34
Empula81.................KM 03/07...........................KP 13/50
Tuutikki ..................KM 02/07...........................KP 16/36
Jemina-81................KM12/06............................KP 19/30-32
Repa 27v KOTKA......KM 02/07......................... .KP 24/28-30
Pippuri84.................KM 09/06, 01/07, 04/07.......KP 38/28-30

Haaveissa kakkonen

Merika .....................KM ?/07
Kaipaava..................KM 08/06, 03/07
Kentia.......................KM 04/07
Suppis76...................KM 03/05, 09/05, /07
Epskeps ...................KM 12/06, TM 03/07...........KP 11/26-31
Vinja 28v .................KM 02/06, 02/07................KP 16/27-33
Tytti.........................KM....................................KP 34/28-34
Riikkuli ....................KM 03/07...........................KP 69/30

Haaveissa kolmonen

Sipuli
Nasuliini .....................KM 09/06, 02/07
Luhtalemmikki ....Toinen lapsi enkeliksi 12/06.......KP -/26-28
Pulttibois 25v HKI.........KM 03/07.........................KP 11/28-30

Haaveissa neljäs

Espoir.........................KM 03/07


Plussanneet :heart:

Vieras
Jonttu
Nasu
Miikkis
Suurperheellinen
Pikkupeikko85
Pippuri84
Viia
mjss
<br><br>
 
Onnittelut mjss :flower: :) Paljon tarrasukkia pienokaiselle! Toivottavasti kaikki sujuu hyvin! :heart:

Tervetuloa mukaan Jemina-81 :) Osanottoni keskenmenosi johdosta :hug: Itselläni myös km 12/06 :'( Paljon onnea uuteen yritykseen! :flower:

OMAA:

Täällä ollaan aika alamaissa :( Röntgenkuvaus ei onnistunutkaan, koska olivat töpeksineet ajanvarauksessa ja antaneet ajan kun mulla kp 11. Sitä kuvaa ei voi silloin enää ottaa, LAKI MÄÄRÄÄ niin! :headwall: :( Et eipä sitten tarvii tässäkään kuussa yrittää.. :'( Kun tuo kuvaus siirtyi niin samalla siirtyi yrityskin. Kun ei siellä kuvassa saa olla raskaana.. :\| :( Ette usko miten kovin ottaa päähän. :headwall: :'( #&%?$!*! \|O <br><br>
 
mjss ja viia todella ihanat uutiset tulitte kertomaan :flower: Onnea ja paljon tarrasukkia matkaan :heart:

Epskeps no kyllähän on.. varmaan ottaa päähän, toi on just jotain tk meininkiä että mikään ei mene niin kuin olis toivottua, toivotaan että saat pian "lähtölaukauksen" uudelle yrittämiselle!!

Omaa hieman:
No.. vuoto jatkuu edelleen, joskus enemmän veristä joskus enemmän ruskeaa, pikkuhousun suojaan asti ei ehdi eli vuoto sillai niukkaa ollut koko ajan. Launtaina tuli sellainen "hyytymä". Oli kyllä ihan erilainen kuin viime km aikaan, nyt sellainen vajaa pikkurilli pitkä, ihan tosi ohut, oikein mustikansininen-juttu (tulipas kuvainnoillisesti kerrottua!!) No.. edelleen heikotusta ja rinnat sillai arat, joten tiedä sitten...

Päähajoaa kohta tämän kanssa, joten varmaan jään hieman taustailemaan.. miut voi silti pitää listalla ja tulen kyllä kertomaan miten tämä päättyy...

Onnea ihan mielettömästi kaikille :heart:
 
No niin,pitkästä aikaa linjoilla!!!

Olin nettipimennossa kun miehen synttärikemut vaati veronsa :D

Paljon olitte kirjotellu,mut onnea mjss ja Viia!!! Superpaljon liimaa ja tarrasukkia pikkuisille :heart:

Tytinkin tilanne kuulosti hyvältä,toivotaan että kyseessä on raskaus!!!

Miikkis :hug: Toivotaan nyt kuitenkin että kaikki olis ok!!!!!

Malttamaton,hyvä että syyt selviää ja pääsee hoitamaan ongelmaa :heart:

Niin ja Tervetuloa uudet kuumeilijat mukaan,osanottoni keskenmenoista :hug: ,nimiä en tietenkään enää muistanut kun tänne asti pääsin :ashamed:

Täällä mieli aika tyyni,en oo paljoa ajatellut koko tilannetta...ilmeisesti se että mahikset raskauteen on häviän pienet auttaa asiassa :\| Joku kyseli ovis oireista,niin mulla ihan samanlaiset,nännit kipeenä jne...joskus enempi joskus vähempi...siis ovisoireita =) Ja greippimehusta...se on musta hyvää,mutta ei meikän raskautumisiin oo vaikuttanu,eikä sitä kannata paljoo putkeen juoda,kun on niin hapokasta ja hampeista menee kiilteet :x ....

Pitäs lähtä asioimaan kylille mutta ei millään jaksais :p kai se on pakko....

Plussatuulia kaikille :wave: <br><br>
 
sipuli
Eipä taida olla nyt mitään uutta asiaa täälläkään..
Menkat loppui eilen,jei!
Ja nyt sitten koittaa vaan olla ajattelematta asiaa ennen kuun vaihdetta, kuukautiskierto lienee suht normaali keskenmenosta huolimatta.
Ennen oli siis 28, nykyään 29.
Mä olin aivan varma et heittäis ihan häränpyllyä :)
 
? Tiistai 8.5 ?

Haaveissa esikoinen

Minky 23v................KM 09/06
Hippula....................KM 03/07
Anni .......................KM 09/06...........................KP ?/28
Ellen .......................KM 01/07
Viuhtis 26v TRE........KM 12/06...........................KP 6/34
Empula81.................KM 03/07...........................KP 14/50
Tuutikki ..................KM 02/07...........................KP 17/36
Jemina-81................KM12/06............................KP 20/30-32
Repa 27v KOTKA......KM 02/07......................... .KP 25/28-30


Haaveissa kakkonen

Merika .....................KM ?/07
Kaipaava..................KM 08/06, 03/07
Kentia.......................KM 04/07
Suppis76...................KM 03/05, 09/05, /07
Epskeps ...................KM 12/06, TM 03/07...........KP 12/26-31
Vinja 28v .................KM 02/06, 02/07................KP 17/27-33
Tytti.........................KM....................................KP 35/28-34
Riikkuli ....................KM 03/07...........................KP70/30

Haaveissa kolmonen

Sipuli..........................KM...................................KP-/29
Nasuliini .....................KM 09/06, 02/07
Luhtalemmikki ....Toinen lapsi enkeliksi 12/06.......KP -/26-28
Pulttibois 25v HKI.........KM 03/07.........................KP 12/28-30

Haaveissa neljäs

Espoir.........................KM 03/07


Plussanneet :heart:

Vieras
Jonttu
Nasu
Miikkis
Suurperheellinen
Pikkupeikko85
Pippuri84

Viia
mjss

<br><br>
 
Tiistaita... :wave:

Päivitys asiaa.... :attn: Poistin Pippuri84 esikoisista haaveilevien alta,kun oli laitettu jo plussanneisiin....Toivottavastio meni oikein,eikä ollu tarkotuksella molemmissa kohdissa,pannaan takas jos mokasin =)

Sit semmonen kummastuttaa pieniä aivonystyröitäni,kun selailin tossa taaksepäin näitä juttuja ja olin lukevinani että Tytti haaveilis esikoisesta,mut se on kuitenkin tuolla kakkosesta haaveilevissa :/ ...oonko lukenu väärin :ashamed: ...kun tytti ei oo siitä mitään huomauttanut, vai onko sattuna erhe? En menny sorkkimaan vielä mitään...kun on niin tod.näköstä,että mulla vaan viiraa ;)

Jepulis,Mulla on ollu jo jonkinverran menkkaoireita(otaksun),tissit kipeet,mahaa nippaa ja uusinpana oireena paha olo :x ...viimekierrossakin oli,mut ei näin ikävä,tosin ajottaista tämäkin on.
Eli loppuun asti pitää taas kattoo ennenkuin saa tietää :D
 
surusilmä
Nyt mäkin löysin tänne. Ei tartte aloittaa uutta. Mulla oli tosi rankka kokemus pari kuukautta sitten, kun ensimmäinen vietiin eikä mitään syytä löytynyt. Uusi raskaus helpottaisi varmaan vähän. Olen 29-vuotias ja raskautta oli 18 viikkoa takana. Erityisesti olen tässä ihmetellyt, miten voimakkaita raskaus oireita on vieläkin. Miten kauan teillä kesti oireet? Mulla on nyt jo kolmas kierto ja rinnat on kipeet ja kohtu pulputtaa sekä turpoo. Tosi kurjaa.
 
Hei vaan,

En kuulu tähän ketjuun, mutta tulin toivottamaan paljon onnea matkaan teille kaikille! :hug: Ja rohkeutta olla postitiivisella mielellä uuden raskauden kanssa!

Ja erityisterkut malttamattomalle: Ikävää, että et ole vielä päässyt odotuspuolelle. Olen saanut jostain lukea, että sait nyt clomeja tms., toivottavasti ne auttavat!

:heart: piip
 
? Tiistai 8.5 ?

Haaveissa esikoinen

Surusilmä 29v..........KM 02/07
Malttamaton.............KM 08/06
Minky 23v................KM 09/06
Hippula....................KM 03/07
Anni .......................KM 09/06...........................KP ?/28
Ellen .......................KM 01/07
Viuhtis 26v TRE........KM 12/06...........................KP 6/34
Empula81.................KM 03/07...........................KP 14/50
Tuutikki ..................KM 02/07...........................KP 17/36
Jemina-81................KM12/06............................KP 20/30-32
Repa 27v KOTKA......KM 02/07......................... .KP 25/28-30
Malttamaton.............KM 08/06...........................KP

Haaveissa kakkonen

Merika .....................KM ?/07
Kaipaava..................KM 08/06, 03/07
Kentia.......................KM 04/07
Suppis76...................KM 03/05, 09/05, /07
Epskeps ...................KM 12/06, TM 03/07...........KP 12/26-31
Vinja 28v .................KM 02/06, 02/07................KP 17/27-33
Tytti.........................KM....................................KP 35/28-34
Riikkuli ....................KM 03/07...........................KP70/30

Haaveissa kolmonen

Sipuli..........................KM...................................KP-/29
Nasuliini .....................KM 09/06, 02/07
Luhtalemmikki ....Toinen lapsi enkeliksi 12/06.......KP -/26-28
Pulttibois 25v HKI.........KM 03/07.........................KP 12/28-30

Haaveissa neljäs

Espoir.........................KM 03/07


Plussanneet :heart:

Vieras
Jonttu
Nasu
Miikkis
Suurperheellinen
Pikkupeikko85
Pippuri84
Viia
mjss

<br><br>
 
Kun täällä nyt näemmä notkun,niin päivittelin tota listaa ja laitoin malttamattoman taas mukaan =)

Surusilmän toivotan lämpimästi tervetulleeksi joukkoomme :heart: ja otan osaa suureen suruusi :'( :hug: Kokemus on varmasti ollut tuskainen,niin pitkällä raskautesi kuitenkin oli ja sitä varmasti luotti siihen että pienokaisen käsivarsilleen saa... Lähetän sulle paljon voimia täältä :heart: :heart: Yritetään yhdessä mennä eteenpäin.....

Lisäsin sut listalle ja yritin päätellä tuon km kuukauden,mut hihkase jos meni väärin niin korjataan....

Ja vielä noista oireista...mulla on kokonaan muuttunu tuntenmukset keskenmenon jälkeen...tullu uusia menkkoja enteileviä tuntemuksia ja ovisoireet voimakkaammat ja nyt menossa kolmas kierto km:n jälkeen,muistuttavat nimenomaan mun raskausoireita silloin viimeks...Mut kai tää on normaalia sitte....<br><br>
 
Jemina-81
Repa, mulla myös aivan samalla tavalla menska oireet ja edeltävät tuntemukset voimistuneet, myöskään ovista en ennen juurikaan tuntenut, mut tässäkin kierrossa kunnon poltot munasarjoissa. Lämpötaulukkoa olen täytellyt ja sen mukaa ovis oli juuri viime perjantaina (la-ma lämmöt nousi) ja pe oli tuo kipu.

Miten muilla, mun rinnat on nyt viidettä päivää kipeät, johtuuko vielä oviksesta vai sekoileeko kroppa vain?

Halaukset surusilmälle :hug:
 
surullista
hei!
olen jo muutaman kerran lueskellut tätä palstaa.itse sain km 12/06 raskaus viikolla 5.sen jälkeen yritetty mutta ei tulosta. menkat tuntuu vain tulleen kivuliaammiksi ja vuodot melko runsaita.voiko tosiaan olla ettei kroppa ole VIELÄKÄÄN toipunut km:sta vaikka siitä on jo melko kauan? kierto heittelee 28-38 päivää.. masentaa...kuitenkin helpottavaa lukea että muille on käynyt samoin vaikkei tätä kellekkään toivo... niin tuo keskenmenoon päättynyt raskaus oli yk.3 ja nyt siis ollaan yrittämässä jo viidettä kertaa km:n jälkeen...olen vasta 20..tuntuu todella pahalta edelleen..
 
? Keskiviikko 9.5 ?

Haaveissa esikoinen

Surusilmä 29v..........KM 02/07
Malttamaton.............KM 08/06
Minky 23v................KM 09/06
Hippula....................KM 03/07
Ellen .......................KM 01/07
Surullista.................KM 12/06
Anni .......................KM 09/06...........................KP ?/28
Viuhtis 26v TRE........KM 12/06...........................KP 7/34
Empula81.................KM 03/07...........................KP 15/50
Tuutikki ..................KM 02/07...........................KP 18/36
Jemina-81................KM12/06............................KP 21/30-32
Repa 27v KOTKA......KM 02/07......................... .KP 26/28-30
Malttamaton.............KM 08/06...........................KP

Haaveissa kakkonen

Merika .....................KM ?/07
Kaipaava..................KM 08/06, 03/07
Kentia.......................KM 04/07
Suppis76...................KM 03/05, 09/05, /07
Epskeps ...................KM 12/06, TM 03/07...........KP 13/26-31
Vinja 28v .................KM 02/06, 02/07................KP 18/27-33
Tytti.........................KM....................................KP 36/28-34
Riikkuli ....................KM 03/07...........................KP 71/30

Haaveissa kolmonen

Sipuli..........................KM...................................KP-/29
Nasuliini .....................KM 09/06, 02/07
Luhtalemmikki ....Toinen lapsi enkeliksi 12/06.......KP -/26-28
Pulttibois 25v HKI.........KM 03/07.........................KP 13/28-30

Haaveissa neljäs

Espoir.........................KM 03/07


Plussanneet :heart:

Vieras
Jonttu
Nasu
Miikkis
Suurperheellinen
Pikkupeikko85
Pippuri84
Viia
mjss
<br><br>
 
Osanottoni Surusilmä :( Olen todella pahoillani puolestasi. Samoin Surullista, samoin osanottoni sinulle :hug:

Tervetuloa takaisin Malttamaton :)

Ja sinulle hemuli sanoisin vaan, että kyllä tuon asian kaikki tietää. Km:n kokeneille asia on kuitenkin vähän toinen, se uusi raskaus voi jopa pelottaa, että jos taas käy huonosti.. ei siihen tuollaiset kommentit auta. :/ :(
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 13:59 Epskeps kirjoitti:
Ja sinulle hemuli sanoisin vaan, että kyllä tuon asian kaikki tietää. Km:n kokeneille asia on kuitenkin vähän toinen, se uusi raskaus voi jopa pelottaa, että jos taas käy huonosti.. ei siihen tuollaiset kommentit auta. :/ :(
olen samaa mieltä kyllä.
täällä mies pas.kat housussa ilman ehkäisyä touhuu ja vain ja ainoastaan sen pelon varjossa- entä jos taas sama tapahtuu uudestaan (km siis)..

joten helpommin sanottu kuin tehty :whistle:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 14:25 PulttiBois kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 13:59 Epskeps kirjoitti:
Ja sinulle hemuli sanoisin vaan, että kyllä tuon asian kaikki tietää. Km:n kokeneille asia on kuitenkin vähän toinen, se uusi raskaus voi jopa pelottaa, että jos taas käy huonosti.. ei siihen tuollaiset kommentit auta. :/ :(
olen samaa mieltä kyllä.
täällä mies pas.kat housussa ilman ehkäisyä touhuu ja vain ja ainoastaan sen pelon varjossa- entä jos taas sama tapahtuu uudestaan (km siis)..

joten helpommin sanottu kuin tehty :whistle:
Olen itse myös kokenut keskenmenon.. ei voi elää pelon kanssa. On rohkeasti vaan uskallettava, niin minäkin teen.
 
? Keskiviikko 9.5 ?

Haaveissa esikoinen

Surusilmä 29v..........KM 02/07
Malttamaton.............KM 08/06
Minky 23v................KM 09/06
Hippula....................KM 03/07
Ellen .......................KM 01/07
Surullista 20v...........KM 12/06
Anni .......................KM 09/06...........................KP ?/28
Viuhtis 26v TRE........KM 12/06...........................KP 7/34
Empula81.................KM 03/07...........................KP 15/50
Tuutikki ..................KM 02/07...........................KP 18/36
Jemina-81................KM12/06............................KP 21/30-32
Repa 27v KOTKA......KM 02/07......................... .KP 26/28-30


Haaveissa kakkonen

Merika .....................KM ?/07
Kaipaava..................KM 08/06, 03/07
Kentia.......................KM 04/07
Suppis76...................KM 03/05, 09/05, /07
Epskeps ...................KM 12/06, TM 03/07...........KP 13/26-31
Vinja 28v .................KM 02/06, 02/07................KP 18/27-33
Tytti.........................KM....................................KP 36/28-34
Riikkuli ....................KM 03/07...........................KP 71/30

Haaveissa kolmonen

Sipuli..........................KM...................................KP-/29
Nasuliini .....................KM 09/06, 02/07
Luhtalemmikki ....Toinen lapsi enkeliksi 12/06.......KP -/26-28
Pulttibois 25v HKI.........KM 03/07.........................KP 13/28-30

Haaveissa neljäs

Espoir.........................KM 03/07


Plussanneet :heart:

Vieras
Jonttu
Nasu
Miikkis
Suurperheellinen
Pikkupeikko85
Pippuri84
Viia
mjss
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 14:43 hemuli kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 14:25 PulttiBois kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 13:59 Epskeps kirjoitti:
Ja sinulle hemuli sanoisin vaan, että kyllä tuon asian kaikki tietää. Km:n kokeneille asia on kuitenkin vähän toinen, se uusi raskaus voi jopa pelottaa, että jos taas käy huonosti.. ei siihen tuollaiset kommentit auta. :/ :(
olen samaa mieltä kyllä.
täällä mies pas.kat housussa ilman ehkäisyä touhuu ja vain ja ainoastaan sen pelon varjossa- entä jos taas sama tapahtuu uudestaan (km siis)..

joten helpommin sanottu kuin tehty :whistle:
Olen itse myös kokenut keskenmenon.. ei voi elää pelon kanssa. On rohkeasti vaan uskallettava, niin minäkin teen.
Minulla pelko on hieman laantunut ajan kuluessa eli jos olisin tullut samantien keskenmenon jälkeen raskaaksi, olisin varmaan ollut paniikissa koko raskauden ajan. Nyt kun siitä on kulunut jo 9 kk, ei pelko uudesta keskenmenosta ole enää niin suuri vaan alkaa vaihtumaan peloksi siihen etten ikinä enää tule raskaaksi...ennen sitä raskautta ei minulla ollut mitään paniikkia raskaaksi tulemisesta, mutta sen raskauden jälkeen paniikki on sitten tullutkin. Kun kerran sen tunsi todelliseksi siis tulevan vauvan ja kaikki muut, ei vaan jaksaisi odottaa,e ttä se olisi todellisuutta taas!

Ajatus vauvasta pöyrii päässä 24/7. Varsinkin nyt kun on nuo lääkitykset päällä, jotka aiheuttaa ihan järkyttävää pahoinvointia aamusta iltaan, muistuttaa tuo pahoinvointi siitä miksi tämä on pakko yrittää jaksaa ja joskus tästä kaikesta rääksitä ehkä saa sen toivomansa palkinnon. Vaikka kuinka Hemuli tiedetään, että asia pitäisi unohtaa jne. ei se vaan ole niin helppoa. Minullakin kuitenkin yritystä elämän aikana on ollut reilusti yli 3 vuotta niin asia on vaan aika iso osa elämää!
 
Rukkasin taas tota listaa kun olin laittanu malttamattoman sinne kahteen otteeseen viimeks B)

Hemulille haluaisin sanoa,että hyvä jos olet päässyt pelkosi yli ja pystyt jatkamaan eteenpäin puhtaalta pöydältä...muttamutta me ihmiset ei olla samanlaisia,ei edes keskenmenon saaneet...On niitä keillä km ei ole juuri tuntunut missään, ja meitä jotka painitaan surun ja pelon kanssa enemmän ja vähemmän päivittäin.
Valittettavasti se ei ole niin yksinkertaista että "rohkeasti eteenpäin,niin minäkin tein"...jos se oliskin siitä kiinni että kun ääneen sanotaan ja päätetään,et enää en pelkää,nii se olis sitte siinä.Tuskin kukaan vapaaehtoisesti tässä on epävarma tulevasta,tunteilleen vain ei aina voi mitään.

Tän palstan tarkotus on nimenomaan olla sellanen paikka missä kaikki km aiheuttamat pelot ja surut ym... saa tuoda julki ja sitä kautta sitten niistä ehkä pikkuhiljaa päästään eroon. Eikä täällä kaikki niin kovasti yrittämällä yritäkkään,tuleva vaan mietityttää...myös käsittelemätön pelko ja suru saattaa aiheuttaa ongelmia uudelleen raskautumiseen...

Joten kuumeillaan kaikki niinkuin parhaaksi näemme

:heart: <br><br>
 
Tervehdys kaikille! Tässä taustaillessa oon kuiteskin käynyt välillä lukaisemassa viestejänne. Onnittelut kaikille teille, jotka ootte plussanneet. Sydämestäni toivon ja uskon, että kaikilla sujuis kaikki hyvin loppuun asti.

Mulla itsellä on nyt ollut jotenkin väsynyt olo. Sellasta tää välillä on - taitelua erilaisia pelkoja vastaan. Enkeliksi lentänyttä poikaa (rv28+) ei kukaan voi asentaa, mutta jotenkin tunnen, et hirveesti auttais pääsemään tässä elämässä taas eteenpäin, jos vielä joskus sais oman vauvan syliin ja kotiin esikolle seuraksi. Se jotenkin palauttais uskoa siihen, että toivoa on ja elämää ei tarvitse pelätä, et Joku jossain myös varjelee ja auttaa tässä ihmisen elämässä...Esikoinen kyselee harvase päivä, miksi veikka ei tullut kotiin ja milloin me sit saadaan uus vauva kotiin, kun kerran veikka ei tule. Mut elämä voittaa, muuta vaihtoehtoa ei oo :)

Mutta kaunista kevättä kaikille ja valoisaa mieltä!

T:Luhtalemmikki
 

Yhteistyössä