km:n jälkeen kuumeilevat...

hei pitkästä aikaa kaikille :wave:

olen tuolla 21 viikossa kuumeilemassa jospa meille vaikka saataisiin uusi tulokas tässä kierrossa
:heart:
joten siksi kai olen täältä poissa ollut. samalla kai koitan km:n unohtaa sillä että siellä vaan kuumeilen :ashamed:
en tiedä.
pakko oli vaan tännekin tulla laittamaan mitä meille 2 iltaa sitten tapahtui miehen kanssa, auttaa jotenkin kai uskomaan että jossain on joku suurempi joka päättää asioistamme

ennen kuin linkitän juttuni tuolta viikon 21 piinailijoista niin toivotan kaikille oikein ihanaa viikon jatkoa :wave: :hug:
:=)

..se on niin että vihdoin mies on ymmärtänyt miten niitä vauvoja voi ehkä saada ;)
joten kerrassaan hyvä mieli täällä päässä- molemmilla.
juteltiin yöllä myös varmaan 2,5h kaikesta maan ja taivaan väliltä, oli kerrankin ihana jutella kunnolla ja rauhassa toisen kainalossa.

nyt vasta tajua miten km sekoitti meidän elämän aivan totaalisesti.miten vaikea siitä on ollut päästä yli vaikka kukaan ei varmaan ulospäin sitä tajuakkaan ystävistä jne.. :/

ensimmäistä kertaa uskon että kaikella on tarkoitus sillä eilen meidän makkarin oveen hetki lemmen jälkeen ilmestyi risti. uskokaa pois, mä en ole todellakaan uskonnollinen, eikä mieskään.risti oli niin selvä, kuin kirkon seinältä ja aika isokin.
mies sen huomasi ja yhdessä tuijotettiin sitä sitten "kauhulla", mitä lie tarkoitti.
tuli vaan itselleni sellainen olo että nyt joku pitää huolen tuolla ylhäällä että me saadaan vauva meille ja että kaiken piti näin mennäkin jostain syystä.

ja kaikille vielä- en ole sekoamassa :)
se oli niin totta kun voi olla.
verhojen välistä heijasti oveen valoa ja oveen risti tuli. mies pyysi verhon laittamaan kiinni kunnolla ja se hävisi sitten..

(tuollainen siis)

:saint: :saint: :saint: <br><br>

Kiitti PulttiBois, et jaoit ton kokemuksen...Se varmaan jotenkin rohkas teitä, niinku kirjotit. Pitäkää ihmeessä siitä rohkeudesta ja uskosta, että se lteidän yhteinen toive saa vastauksen kaksin käsin kiinni!Tuntuu, että tässä elämässä on paljon sellasta mihin ei löydy loogista selistystä. Mä en osaa sanoa miten, mutta jotenkin se lohdutti ja rohkaisi muakin just nyt.

Kyllä mä jossain tosi syvällä tasolla uskon, että Joku pitää meistä huolta ja kaikki ei tapahdu vaan kaoottisesti, mutta välillä vaan se tuntuu niin vaikeelta uskoa ihan oikeesti todeksi.

Mä oon ollut uskon kanssa tekemisissä ennen pojan kuolemaa, mun mies ei pahemmin. Toi yllättävä onnetomuus ja pojan kuolema laitto kysymys merkit ennen uskosta opitulle ja meidät rinnakain yhdelle viivalle ihmisinä etsimään apua ihan tosissaan ja oikeesti läheisiltämme ja kyselemään että auttaako Joku kanssa tuolta ylhäältä ihan oikeesti vai ei. Useita semmosia hetkiä on sen jälkeen ollut, jotka vahvistaa sitä toivoa. Sit välillä vaan on hetkiä, kun tää arki väsyttää ja pelot painaa päälle.

Mulla itsellä oli pojan kuolinhetkellä myös yks erityinen kokemus. Sain pojan keskoskaapista syliini ekaa kertaa muutamaksi minuutiksi ennen hänen kuolemaansa. Laitoin silmät kiinni ja yhtäkkiä näin "kirkaan hahmon" , uskon, että Hän oli Jeesus, ylhäällä päin, jonka kasvoja en nähnyt, mutta jonka kädet näin selvästi. Hän ojensi käsiään alaspäin minua kohden. Minä kohotin lasta sylissäni Hänen käsiään kohden ja Hän otti nukkuvan lapseni käsilleen, silloin lapseni oli muuttunut vaaleanpunaiseksi, pyöreäksi täysaikaiseksi vauvaksi. Juuri sillä hetkellä kuulin lääkärin äänen takanani, että hän on pahoillaan, että mun lapsi kuoli juuri...

Elämä voittaa - sen täytyy olla niin, et voittaa- tavalla, toisella tai kolmannella.

Kevätaurinkoa meille kaikille!

Luhtalemmikki

PulttiBois ja Luhtalemmikki: kiitos kauniista ja koskettavista "tarinoistanne". Ihan kylmät väreet menivät pitkin kroppaa...
Myös me mieheni kanssa uskomme, että joku isompi voima on tämän kaiken takan, vain yksi päättää kuka saa elää ja kenet kutsutaan taivaan kotiin. Täytyy jaksaa uskoa, että kaikki nämä keskenmenot ovat tarkoitettu koetuksiksi ja kun aika on oikea ja olemme koetuksista selvinneet, tulee se meidänkin vuoro. Tulee se ihana kirkas heti, kun saamme osamme maailman kauneinta.
Kaikki tämä kova yrittäminen ja menettäminen on vain merkki siitä että ne lapset saadaan, ei niitä tehdä (muttei toisaalta ilman tekemistäkään voi niitä saada :D )

Oikein paljon voimia ja jaksamuksia ja ennen kaikkea uskoa siihen että vielä tulee meidän kaikkien aika :hug: :heart:

Ps. vaikka taustailenkin (mukamas) niin käyn kyllä lukemassa kuulumisianne, onnea kaikille!!

Malttamaton: joo, muistat oikein, mulla piti olla, mutta kun ma soitin gynelle, peruttiin eilinen aika ja sain lähetteen PHKS:laan naistenpolille tutkimuksiin. No, äskein soitin sinne että milloin olis se aika, ni se ois ollut ens ti eli 15.5. Meikäpoika on ens viikon lomalla ja ollaan keski-suomessa joten jouduttiin siirtää sitä eteenpäin ja on nyt sitten 22.5.. Lääkäri oli ryhmitellyt miut luokkaan 1-2 eli että pitäis päästä hoitoon 7-21 päivän kuluessa. Ja sanoi, että koska mulla ei mitään kovia kipuja ole enkä vuoda kuin niagaran putous, päivystykseen ei ehkä kannata tulla. Ihana hoitaja kyllä oli, koska sanoi siitäkin että mikäli tilanne muuttuu, tule soittamatta! Ja senkin vannotti vielä mulla että hakeudun Kuopioon sairaalaan jos ens viikolla tulee kipuja ym..

Että odotellaan...

Mitäs sulle kuuluu?

Ps. Pahoitteluni kaikille, joita nyppii se, että kirjoittelen edelleen täällä, en vaan osaa enkä halua siirtyä odottajat-puolelle :ashamed:
Tiedän että miun kirjoitukset ei ainenkaan helpota muitten oloa...

Miikkis: En kyllä usko että ketään nyppii sun täällä vierailu, päinvastoin! Mulla ainakin käy usein mielessä, että mitäköhän kuuluu esim. juuri tuo ultra... Tylsää sun odotella, mutta toisaalta jos kerta vuoto ei ole runsasta niin aina voi ajatella positiiviselta kannalta että kun lääkäri on vasta tuolloin niin ultrassa voi näkyä jo vaikka mitä silloin ;)
Minä täällä tuskailen metformiinin aiheuttamasta pahoinvoinnista, mutta eilen taisin löytää siihen lääkkeen: jatkuva syöminen! Kaverin oli kylässä joten pitkin iltaa tuli naposteltua jotain ja yhtäkkiä tajusin ettei ollut yhtään paha olo, joten nyt pyrin vaan 2h välein pistää suuhun jotain. Mies tulee jenkeistä huomenna viikon työmatkalta ja oikeaan aikaan, koska ovis alkaa lähenemään eli yritetään nyt vielä jos säästyttäis clomien syömiseltä. Maanantaina on erikoissisätautilääkäri joka tekee hoitosuunnitelma ja määrää lääkitykseen siihen mitä niistä verikokokeista löytyi eli se vähän jänskättää...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 09:41 Luhtalemmikki kirjoitti:
Kiitti PulttiBois, et jaoit ton kokemuksen...Se varmaan jotenkin rohkas teitä, niinku kirjotit. Pitäkää ihmeessä siitä rohkeudesta ja uskosta, että se lteidän yhteinen toive saa vastauksen kaksin käsin kiinni!Tuntuu, että tässä elämässä on paljon sellasta mihin ei löydy loogista selistystä. Mä en osaa sanoa miten, mutta jotenkin se lohdutti ja rohkaisi muakin just nyt.

Mulla itsellä oli pojan kuolinhetkellä myös yks erityinen kokemus. Sain pojan keskoskaapista syliini ekaa kertaa muutamaksi minuutiksi ennen hänen kuolemaansa. Laitoin silmät kiinni ja yhtäkkiä näin "kirkaan hahmon" , uskon, että Hän oli Jeesus, ylhäällä päin, jonka kasvoja en nähnyt, mutta jonka kädet näin selvästi. Hän ojensi käsiään alaspäin minua kohden. Minä kohotin lasta sylissäni Hänen käsiään kohden ja Hän otti nukkuvan lapseni käsilleen, silloin lapseni oli muuttunut vaaleanpunaiseksi, pyöreäksi täysaikaiseksi vauvaksi. Juuri sillä hetkellä kuulin lääkärin äänen takanani, että hän on pahoillaan, että mun lapsi kuoli juuri...

Luhtalemmikki
:'(
onneksi sain juuri lapset nukkumaan ennen kuin kävin lukemaan tätä- hirveä itku pääsi tuosta kirjoituksestasi :ashamed:
eikä siinä pahaa olisi jos lapset olisivat nähneet, vaikeita asioita vaan selvittää 2v ja 4v lapsille. :ashamed:
täytyy vaan uskoa että kaikella on tarkoitus :hug: :hug:
olet mielessä :heart: :wave:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 11:36 Miikkis kirjoitti:
[
Ps. Pahoitteluni kaikille, joita nyppii se, että kirjoittelen edelleen täällä, en vaan osaa enkä halua siirtyä odottajat-puolelle :ashamed:
Tiedän että miun kirjoitukset ei ainenkaan helpota muitten oloa...
ei ainakaan mua nypi =)
ole vaan täällä :wave:

Kentia
Luhtalemmikki ja PulttiBois: Kyllä täytyy sanoa, että tippa tuli linssiin, kun luin teidän tarinat! Ja kylmänväreet tosiaan hiipi selkäpiitä! Luhtalemmikki, otan todella osaa :hug: Kokemuksesi on tosiaan surullinen! En tiedä, mitä sanoa... :ashamed:

Itselläni ei ole mitään vastaavia "yliluonnollisia" juttuja ollut, mutta uniennäkijä olen aina ollut. Vuosia ennen esikoistytön syntymää näin unen, että sylissäni istui pieni tyttö. Oma tytär, sen tiesin siinä unessa. Tyttö oli kirjoittanut mulle runon, ja toi sen mulle. Siinä unessa hän siis valitsi mut äidikseen, ja se runo oli jotenkin siitä merkki. Noin vuosi sitten näin samanlaisen unen, että sylissäni istuu poika. Hiljaisen oloinen ja vakava pikkulapsi. Jotenkin tuntuu, että se olisi enne... Vaan kuka sen tietää... Toivoa uni kuitenkin tuo, koska se oli tunnelmaltaan samantyyppinen, ja hyvin todellinen, niin kuin ekakin uni... :heart:

Tämmöistä tällä kertaa!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 19:33 Kentia kirjoitti:
. Noin vuosi sitten näin samanlaisen unen, että sylissäni istuu poika. Hiljaisen oloinen ja vakava pikkulapsi. Jotenkin tuntuu, että se olisi enne... Vaan kuka sen tietää... Toivoa uni kuitenkin tuo, koska se oli tunnelmaltaan samantyyppinen, ja hyvin todellinen, niin kuin ekakin uni... :heart:
sehän olisi varsin ihana enneuni :heart: =)

Iltaa...

Kauniita ja koskettavia tarinoita Pulttis ja Luhtalemmikki.... :hug: Kohtalosi tuntuu niin pahalta....
Mut mäkin uskon että joku ylempi taho ohjaa näitä juttuja ja näkee ikäänkuin pitemmällä tähtäimellä mikä on loppujen lopuiksi parasta... uskon todella että kaikella on joku merkitys,mikä meille mahdollisesti selviää sitten kun vuosien jälken näitä asioita käydään läpi...

Ja Miikkis,ole vain täällä meidän hellässä huomassa niin kauan kuin siltä tuntuu :heart: Ei haittaa yhtään =)

? Perjantai 11.5 ?

Haaveissa esikoinen

Surusilmä 29v..........KM 02/07
Malttamaton.............KM 08/06
Minky 23v................KM 09/06
Hippula....................KM 03/07
Ellen .......................KM 01/07
Surullista 20v...........KM 12/06
Anni .......................KM 09/06...........................KP ?/28
Viuhtis 26v TRE........KM 12/06...........................KP 9/34
Empula81.................KM 03/07...........................KP 17/50
Tuutikki ..................KM 02/07...........................KP 20/36
Jemina-81................KM12/06............................KP 23/30-32
Repa 27v KOTKA......KM 02/07......................... .KP 28/28-30

Haaveissa kakkonen

Merika .....................KM ?/07
Kaipaava..................KM 08/06, 03/07
Kentia.......................KM 04/07
Suppis76...................KM 03/05, 09/05, /07
Epskeps ...................KM 12/06, TM 03/07...........KP 15/26-31
Vinja 28v .................KM 02/06, 02/07................KP 20/27-33
Tytti.........................KM....................................KP 38/28-34
Riikkuli ....................KM 03/07...........................KP 73/30

Haaveissa kolmonen

Sipuli..........................KM...................................KP-/29
Nasuliini .....................KM 09/06, 02/07
Luhtalemmikki ....Toinen lapsi enkeliksi 12/06.......KP -/26-28
Pulttibois 25v HKI.........KM 03/07.........................KP 15/28-30

Haaveissa neljäs

Espoir.........................KM 03/07

Plussanneet :heart:

Vieras
Jonttu
Nasu
Miikkis
Suurperheellinen
Pikkupeikko85
Pippuri84
Viia
mjss
<br><br>

? Lauantai 12.5 ?

Haaveissa esikoinen

Viuhtis 26v TRE........KM 12/06...........................KP 10/34
Empula81.................KM 03/07...........................KP 18/50
Tuutikki ..................KM 02/07...........................KP 21/36
Jemina-81................KM12/06............................KP 24/30-32
Repa 27v KOTKA......KM 02/07......................... .KP 29/28-30

Haaveissa kakkonen

Epskeps ...................KM 12/06, TM 03/07...........KP 16/26-31
Vinja 28v .................KM 02/06, 02/07................KP 21/27-33
Tytti.........................KM....................................KP 39/28-34
Riikkuli ....................KM 03/07...........................KP 74/30

Haaveissa kolmonen

Pulttibois 25v HKI.........KM 03/07.........................KP 16/28-30

Haaveissa neljäs

Vieras
Jonttu
Nasu
Miikkis
Suurperheellinen
Pikkupeikko85
Pippuri84
Viia
mjss

Onpas taas tullut paljon viestejä!

miikkis(köhän se oli): mua ei ainakaan haittaa että täällä edelleen käyt, käy ihmeessä kertoilemassa kuulumisia =)

Voi että sitä on lahopää kun jo meni muistista mitä piti muille kirjottaa :headwall: Mutta roppakaupalla onnea plussanneille ja :hug: kovia kokeneille ja pettyneille.

Mä kävin nyt perjantaina siellä labrassa, että nyt vaan ootellaan tuloksia. Tosin se labran täti siinä vähän mietti että voikohan sen ottaa kun se säilyy vaan 2-3 päivää ja maanantaina vasta lähtee eteenpäin että katotaan nyt sitte onnistuko. Soittoaika oli vasta reilun viikon päästä että sinne saakka joutuu ootteleen. Ja jotta kaikki olis niin ihanaa niin tiputtelutkin on jo alkanu \|O

Mutta mukavaa äitienpäivää kaikille jo äideille ja toivotaan että kaikki saavat juhlia äitienpäivää ensivuonna!!! :flower:

? Sunnuntai 13.5 ?

Haaveissa esikoinen

Viuhtis 26v TRE........KM 12/06...........................KP 11/34
Empula81.................KM 03/07...........................KP 19/50
Tuutikki ..................KM 02/07...........................KP 22/36
Jemina-81................KM12/06............................KP 25/30-32
Repa 27v KOTKA......KM 02/07......................... .KP30/28-30

Haaveissa kakkonen

Epskeps ...................KM 12/06, TM 03/07...........KP 17/26-31
Vinja 28v .................KM 02/06, 02/07................KP 22/27-33
Tytti.........................KM....................................KP 40/28-34
Riikkuli ....................KM 03/07...........................KP 75/30

Haaveissa kolmonen

Pulttibois 25v HKI.........KM 03/07.........................KP 17/28-30

Haaveissa neljäs

Vieras
Jonttu
Nasu
Miikkis
Suurperheellinen
Pikkupeikko85
Pippuri84
Viia
mjss

Hyvää äitienpäivää kellä äitienpäivä on!! :heart:

Täällä tätiä odotellaan...pari edellistä kiertoa ollu tosi säännölliset eli 28 mut nyt näköjään sitte tapahtu tällänen poikkeus. Menkkaoireita piisaa näppyjä ja v:mäisyyttä :D Eilen vihlo siihen malliin et nyt alkaa,mut ei... Yks ainoo juttu on mikä ei täsmää siihen menkkojen alkamiseen,eli lämmöt 36.9 kun yleensä on laskenu kun alkaa. Perkuleen paha olokin tällä hetkellä,mut hiukan huonoa oloo oli viimekierrossakin. Raskauteen vaan on vaikee uskoo kun niin heikosti tuli touhuiltua tässä kierrossa :D
Noh,aika näyttää ...

Mites muut,hiljasta ollut taas....<br><br>

Hyvää äitienpäivää kaikille äideille ja toivottavasti sitä äitienpäivää saavat kaikki muutkin viettää ensi vuonna! :flower: :)

Tänne ei ihmeempiä. Vähän ehkä tässä yritän etäisyyttä ottaa vauvakuumeiluun, ihan jo siitäkin syystä, että näiden selkäongelmien takia on yrittäminen jokseenkin jäässä. :( Toisekseen, muiden surulliset tarinat täällä koskettavat kovin syvältä :'( ja jollain tapaa niitä on tosi vaikea kohdata. En oikein osaa selittää mitä tarkoitan, mutta ehkä ymmärrätte mitä tarkoitan..

No äitienpäivää on vietetty täällä ihan mukavissa merkeissä. Lahjuksia on saatu ja ravintolassa käyty syömässä. :) Muuten täällä yritetään päivä kerrallaan mennä eteenpäin, ootella niitä hemmetin menkkoja jotta pääsisi sinne röntgeniin (vihdoin ja viimein). Sitten ehkä saan tietää, voiko tässä edes jatkaa yritystä.. :/ Jos selkä ei kestä raskautta niin.. :'( Mut mitä tässä liikoja etukäteen murehtimaan. Ei se mitään auta.

Joka tapauksessa aurinkoista alkavaa viikkoa kaikille! :)

Toivotaan että selkä kestää,Epskeps!

Täällä jännittää...menkkoja ei näy ja tänä aamuna lämpö 37 asteessa,koskahan sitä uskaltais testata...ois kyllä ihmeiden ihme jos toistamiseen raskautuu sellasesta kierrosta missä sänkyhommia ei juuri ole harrastettu :LOL: No Päivä kerrallaan,vielä ne menkatkin kerkee alkaa...

? Maanantai 14.5 ?

Haaveissa esikoinen

Viuhtis 26v TRE........KM 12/06...........................KP 12/34
Empula81.................KM 03/07...........................KP 20/50
Tuutikki ..................KM 02/07...........................KP 23/36
Jemina-81................KM12/06............................KP 26/30-32
Repa 27v KOTKA......KM 02/07......................... .KP31/28-30

Haaveissa kakkonen

Epskeps ...................KM 12/06, TM 03/07...........KP 18/26-31
Vinja 28v .................KM 02/06, 02/07................KP 23/27-33
Tytti.........................KM....................................KP 41/28-34
Riikkuli ....................KM 03/07...........................KP 76/30

Haaveissa kolmonen

Pulttibois 25v HKI.........KM 03/07.........................KP 18/28-30

Haaveissa neljäs

Vieras
Jonttu
Nasu
Miikkis
Suurperheellinen
Pikkupeikko85
Pippuri84
Viia
mjss
<br><br>

oho täällä on tapahtunut vaikka sun mitä
lykkyä raskautuneille ja onnea sitä jännittäville :D

minun keskenmenoni syy oli ilmeisesti tulehdus. patologin tulos tuli ja siinä löydöksessä oli tulehdusta ja syytä olisi tutkia listeria mahdollisuus??

verikokeet siittä on otettu ja tuloksia ootellaan.

jatkotutkimuksia odotan yhä ja tällä haavaa meille tehdään vaan kromosomitutkimukset.. ja siinä kaikki :/
Mikkelissä on kuuulema tapa että keskenmenojen tulee olla peräkkäiset 3 jotta tutkitaan..
aika inhottavaa kun niihän niitä voisi tulla vaikka taas kuinka jos aina välillä onnistuisi raskautumaan pysyvästi :headwall:

nuuh.. :$
huomiselle on soittoaika ja kyselen mitä tutkimuksien teko maksaisi niinkuin yksityissektorilla..
ainakin ne keltarauhastaso kokeet haluaisin teettää ja muut tarpeelliset.

mutta tein myöskin muistutuksen mikkelin ks johtaja ylilääkärille tästä km tehtailu vaatimuksesta että onkohan ihan perusteltua??
vastauksen tulisi tulla kuukauden sisällä.

että jossakin vaiheessä tässä osoitteessa on Ketuttanut tuo nyky säästösairaanhoito!!

joten ootellaan taas..

#&%?$!* olo on ollunna muutenni..

mutta töitäkin oon saanunna tehtyä.. perunamaat ja kasvimaat tehtyä ja kasvihuoneetkin on kunnossa :saint:

pulttis pikana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 12:16 Repa kirjoitti:
Täällä jännittää...menkkoja ei näy ja tänä aamuna lämpö 37 asteessa,koskahan sitä uskaltais testata...ois kyllä ihmeiden ihme jos toistamiseen raskautuu sellasesta kierrosta missä sänkyhommia ei juuri ole harrastettu :LOL: No Päivä kerrallaan,vielä ne menkatkin kerkee alkaa...
sullahan on aivan älyttömän hurja odotus menossa :eek: :D
etkä ole edes testannut vielä :whistle:
nyt kipin kapin apteekkiin ja plussa päräyttämään meille, antaisi toivoa että me muut kanssa tullaan perässä ;)
*jännittää ihan tuhannesti* :D

me ollaan kanssa nyt kp 18 mennessä oltu sillain vaan 2 kertaa, silti vahva tunne että plussa tulee ;) en osaa sanoa miksi, mutta sellainen olo vaan :heart:

? Tiistai 15.5 ?

Haaveissa esikoinen

Viuhtis 26v TRE........KM 12/06...........................KP 13/34
Empula81.................KM 03/07...........................KP 21/50
Tuutikki ..................KM 02/07...........................KP 24/36
Jemina-81................KM12/06............................KP 27/30-32
Repa 27v KOTKA......KM 02/07......................... .KP32/28-30

Haaveissa kakkonen

Epskeps ...................KM 12/06, TM 03/07...........KP 19/26-31
Vinja 28v .................KM 02/06, 02/07................KP 24/27-33
Tytti.........................KM....................................KP 42/28-34
Riikkuli ....................KM 03/07...........................KP 77/30

Haaveissa kolmonen

Pulttibois 25v HKI.........KM 03/07.........................KP 19/28-30

Haaveissa neljäs

Vieras
Jonttu
Nasu
Miikkis
Suurperheellinen
Pikkupeikko85
Pippuri84
Viia
mjss

No sorruin eilen testaamaan iltasella ja negahan se oli,mut menkkoja vaan ei kuulu...mulla on noi viimesimmät kierrot ollu 28,et ei nuo tavattomasti ole myöhässä,mut kun niin säännöllinen olen ollut :\|

Pakko huomenaamulla testata ihan vain eliminoidakseen sen mahiksen että ei näy vielä,kun viimeks sain tosi heikon positiivisen kun 3 päivää myöhässä ja sekin herkällä testillä,eilen testasin ihan normilla,eli kai se on vielä varmistettava. Vihloo kovasti... mut onhan sekin mahollista että mulla nyt vaan on muusta syystä mahapropleemeja...

Hei rakkaat ystävät,kuulumisia,kuulumisia!!!!!?? :D

Yhteistyössä