Km:n jälkeen kuumeilevat Vol.3

Epskeps Juu, valmis oisin kyllä minäkin heti tositoimiin ja mieluummin niin ettei töihin välissä tarvis mennä, mutta lähinnä siis ajattelen työnantajaakin, ei varmasti ole kovin mukavaa, jos käyn muutaman kuukauden töissä ja jään taas pois.. Siksi ajattelinkin, että jos tämän kierron menis ilman mitään ( siis jos mies suostuu :whistle: ) ja jos sitten tärppäis ja kaikki menis hyvin, voisin jäädä äitiyslomalle sen 50 päivää ennen la eikä siis töissäkään tarvis sitten ihmetellä mun pikaista visiittiä ;) No, tää on epätoivoisen haaveilua.. Vaikka siis en kyllä ehtisi olla töissä kuin puolisen vuotta, jos tärppäis heti sitten kesällä. Ja sitten, tosiaan, ei sitä ikinä tiedä kuinka kauan menee ennenkuin tärppää. Vaikka meillä on kyllä pojat saanut nopeasti alkunsa, mutta kyllä tuo km/ku sai siinä suhteessa ajatukset muuttumaan. Voi, jospa lorahtelee vaan valkkaria, ei mitään muuta db Kovasti peukutan sitä plussaa sinne päin1

erzi Tervetuloa mukaan!
 
Onnea Siilura ja tilly! :flower: :flower: :heart: :heart:
Hirmuisesti vauvaliimaa matkaan :) :) :) :) :) :)

Tervetuloa erzi :heart: Pahoittelut menetyksestäsi :hug:

ON: Mielialavaihtelut senkun jatkuu...Välillä oon :eek: ja kohta :LOL: ja sitten taas :'( Mies naurahti kun sanoin että tuu tänne sohvalle, niin itketään yhes... Hän kysyi, että mitä me itketään? En osannut oikein syytä sanoa mikä veti sillä hetkellä suupielet alaspäin :/ Oli vaan niin kurja olo :'(

Satunnaisia alamasuvihlaisuja on ollut, ja jano on jo viidettä päivää... ;)
Inhottavaa, kun on tällaisia oireita, tulen kyllä tippumaan korkeelta ja kovaa ens viikolla. Vaikka kuinka oo yrittänyt pitää pään viileänä, niin nämä oireet muistuttavat koko ajan mahdollisuudesta... |O
 
moi!

Tännehhän on tullut sekä iloisia ettäs urullisia uutisia..

PamuK:Ei löydy sanoja lohduttamaan mutta erittäin pahoillani olen puolestanne, :hug: voi kunpa vuoto olisi ihan harmitonta!

Sitten plussanneille onnittelut!!! :flower: Paljon jarruja pienille mukaan!

Masukki:
Mites siellä??

Epsu:
Onko polella kaikki ok??

Mites Kaa:n reissu meni??

Miikkis: Voi kuinka toivon että plussa pärähtäisi sulle ke!!! :hug:

Epsun ja Myangelin puolesta jännitän myös kovasti! Kuten myös kaikkien muidenkin.. ihana on hyviä uutisia kuulla!

oma osia.. lämpöä on edelleen iltaisin.. huomenna soitan päivystykseen.
Tänään alkoi hirveet menkka kivut alamahalla.. repii ja viiltää.. että kaiket se täti viikon päästä kurvaa tänne.

mut nyt menen saunaan kun poika uinahti. väsyhän tuo on vaikka en oo mitään mainittavaa koko viikonloppuna tehnykkään.. toissa yö meni vähän huonosti kun poika yski mut muuten on kyllä hyvin nukuttukin.
 
Kaa
Meikäläisen reissu meni oikein hyvin, kiitos kysymästä. Kivut katosivat jo perjantaina (ehkä iltasella nautitusta siideristäkin oli vaikutusta :D ), baarissa oli todella hauskaa ja mökillä huippuhauskaa! Oltiin siis eräässä isommassa laskettelukeskuksessa viikonloppua viettämässä työporukan kanssa. Todella hyvää teki, vaikka menkat yllättivätkin lähtöpäivänä. Saunottiin neljä kertaa päivässä... sekin saattoi auttaa niihin vatsakramppeihin. Minut huijattiin jopa laulamaan mökissä karaokea... jotain mitä en olisi koskaan uskonut tekeväni. Mutta työkavereista taas huomasi, miten kivojen ja rentojen ihmisten kanssa sitä töitä tekee. Ihan tervetullutta tämän hetkiseen todella tiukkaan ja stressaavaan työtilanteeseen. =)

Tämä kierto mennään sitten ilman mitään kalenterin katselua tai lämpöjen tarkkailua, eli pidän silloin tällöin hieman taukoa myös palstailusta. Katsellaan, mitä tapahtuu.

Oikein hyvää alkavaa viikkoa kaikille!
 
Erzi olen pahoillani keskenmenosi johdosta :(
Olet lämpimästi tervetullut porukkaamme mukaan :heart: Mun poika on kans syntynyt -03, maaliskuussa. Meillä onkin sitten saman ikäiset esikoiset :)

Berry kiitos peukutuksista ja niitä myös sinne


MyAngels hyvältä kuulostaa
Joten peukut pystyyn!
ja ++++++++++++++++++++++++++ :whistle: sinne :heart: Mulla ei pahemmin mielialanvaihteluja ole, ihan hyvällä mielellä täällä olen =) Mikä on sinällään ihmeellistä kun yleensä kierron lopussa, ennen menkkoja, olen kuin persiiseen ammuttu karhu..


Danjuska kiitos kysymästä, polle voi taas hyvin =) Säikäytti mokoma vaan mut todella pahasti
Toivottavasti oma tilanteesi selviää parhain päin


Kaalla tais olla oikein lysti viikonloppu

Hyvä vaan, sait vähän "aivoja nollattua" :D Ja älä meitä nyt ihan kokonaan unholaan jätä vaan käy nyt joskus moikkaamassa :wave:

O.N no sitä samaa vaan, joten jatketaan jännäilyä...
 



Haaveissa esikoinen


Riine.......................KM 10/07
Vaimo85.................KM 11/07
Kurreliini...................KM 11/07
ToukoMuru..............KM 11/07
Valssu.....................KM 09/07
NinaTT.....................KM 09/07
Angelina..................KM 07/07
Pullenah85..............KM 03/07
Miukuli 22v HKI........KM 07/07
Mymmelis.................KM 05/07, 07/07
Kummi.....................KM 11/06, 06/07...................KP -/30-32
Kaa 29v...................KM 11/07.............................KP 4/30
Julietta......................KM 09/07............................KP 10/40
Katherine...............KM -/- ....................................KP 11/28
Miikkis 25v ............KM 12/06,TM03/07,KU05/07..PP 12(KP 28)
Tuizu 32v Nurmijärvi..KM 08/07...........................KP 13/-
Aili...........................KM 11/07..............................KP 14/-
Diodium...................KM 11/07..............................KP 17/30
JJ-t...........................KM 12/07.............................KP 19/30
Tinkatar...................RK 10/07...............................KP 30/28
Emppu78.................KM 06/07.............................KP 34/-
Betania...................KM 06/07..............................KP 40/-

Haaveissa toinen

Kristallienkeli.........Enkelivauva 02/07
Ansku07.................KM 01/08
Nti Kesäheinä.........KM 01/08
Kotirokki.................KM 10/07
Typy83....................KM
Smigul.....................KM 09/07
Myymä....................KM 09/07
EevaRouva.............KM 07/07
Kentia.....................KM 04/07
Dasale....................KM -/07, -/07........................KP -/23-28
Tapsu85..................KM 09/07,12/07...................KP 19/-
Helmitaustailija.......KM 10/07.............................KP 19/29
Danjuska................KM 08/07..............................KP 25/32
MyAngels.................Enkelipoika 06/07,KM 12/07..KP 25/28
Erzi.........................KM 08/07..............................KP 25/33-37
Epskeps 37v...........KM 12/06,03/07,10/07.........KP 26/26-28
Sonja74..................KM 07/07..............................KP 38/26-29

Haaveissa kolmas

Daizz........................KM 09/07, 01/08
Sussoo.....................KM 02/05,01/08
Mymmyry..................KM 12/07
Elriina.......................KM 10/07
Singa........................KM 10/07
Kutmula....................KM 11/07.............................KP -/28
MissMaisa.................KM 09/07..............................KP 25/27
Tuulenpuuska...........KM 02/06,08/07, 01/08......KP 28/30-32

Haaveissa neljäs

Zelda.........................KM
Surusydän...........Enkelipoika 11/07.....................KP 3/26
Berry76.....................KM/KU 10/07.......................KP 6/-

Haamuilijat



 
kiitos onnitteluista! :wave:
joudun nyt valitettavasti poistumaan palstalta kokonaan koska siskoni tuttava oli tunnistanut minut täältä palstalta ja juorunnut asioitani siskolleni :(
olen pettynyt käytöksestäsi,ei ollut mukavaa kun siskoni soittaa ja kertoo minulle että odotan lasta,vaikka itsekin sain sen selvile vasta edellisenä iltana..todellakin aijoin pitää raskauteni salaisuutenamme mieheni kanssa,kska olen jo kaksi km kokenut..
siskoni tietysti lupaa pitää asian salaisuutena mutta hän on valitettavasti kova puhumaan..joten..
millainen ihminen olet,n***a??
eikö ole omaa elämä kun pitää muiden yksityisasioita juoruta,asioita jotka eivät sinulle kuulu.
jo olisit ollut fiksu,et olisi reagoinut mitenkään vaikka olisitkkin minut tunnistanut.mutta hyvä näin.
tiedänpähän poistua tältä palstalta.. :ashamed:
kiitos kaikille kanssani kuumeileville!oli hauska ja rohkaisevaa jakaa asiaa kanssanne!
paljon plussa onnea jatkossa!!

hyvästi,tilly
 
tilly :hug: mua ärsyttää täälä sun puolestas niin hemmetisti!!! :kieh: oon kans miettinyt että kuinka mut pystyis tunnistaan täältä kaikkien nimimerkkien joukosta, kun moni tietää että täälä pyörin. mun nikki on kyllä kaikkee muuta kun mitään mun omaan nimeen liittyvää, niin siitä ei ainakaan, mutta kait sitä pitää varoa sitten millasia ja kuinka henkilökohtaisia asioita täällä kertoo!! mä en todellakaan halua että kukaan tuttu tietää kuka oon täälä palstoilla, kun joskus juttu on niin tyhmää, henkilökohtasta, oksettavaa(limat yms.) tai noloa!

mä hyvin ymmärrän kuinka sua suututtaa, pelottaa, vihastuttaa ja nolottaa nyt, mutta oot varmaan huomannu myös sen että täälä palstailu auttaa!! käy vaihtamassa nikki ja tuu takas joko"ihan uutena" tai pistä yv:tä niille jotka haluat että tietää, että oot vanha tuttu!! :saint:

oho, tulipas tekstiä!! :D tollaset tyypit vaan ärsyttää, nii sai vähän avautua :saint: mulle tää palsta on vähän niinkun päiväkirja, ei muiden luettavaksi!!!(paitsi koko maailman :LOL: ) tiedätte kyllä...
 
tilly: Voi kurja!
Inhottavaa kerrassaan..aargh!! Ei kaikki vaan ymmärrä olla fiksuja vaan juoruaa juoruamisen ilosta, itekin oon miettiny paljonko uskaltaa kirjoittaa tänne, ettei asioista tule turhan julkisia. mutta te, jotka toisten asioita juoruatte eteenpäin: miettikään ensin muutama kerta, kannattaako ja mitä ko. hlö asiasta siitä pitäisi, sen jälkeen miettikää miltä itsestä tuntuisi että omat, huonotkin, asiat levitellään ympäriinsä. Siinä voi mennä ystävät, toisaalta tosiystävät eivät juoruile!! Pitää olla sen verran omaa elämää mistä puhua, ni ei tarvi toisten elämästä juoruta, jos ei oo, niin GET A LIFE!!!
ja sitten itellä toiminu aika hyvin tää: kivoja, mukavia asioita voi (yleensä) kertoa jos tietää että asianosaiset sen kokonaan hyväksyy, mutta ikinä ei mitään negatiivista! Ja just em. raskaus ja kaiken ton kokemisen jälkeen, ymmärrän hyvin (paremmin kuin hyvin) että tilly haluausi pitää sen omana tietonaan, eikä kaiken kansan jaettavaksi, joten pyyhkeitä sulle, joka niin teit. :kieh:

jatketaan, nyt työt kutsuu!! Maanantaita kaikille, tästä se viikko alkaa.. ;)
 
tilly Pahoitteluni! Kurjaa kun ihmiset juoruavat asioista, jotka ei heille kuulu. Monilta voi mennä ainoa mahdollisuus puhua asioista toisen ajattelemattomuuden takia.

pamu k :hug: Olen niin surullinen puolestasi! Tulethan kertomaan, mitä lääkäri sanoi sitten kun jaksat!

erzi pahoittelut keskenmenosta ja tervetuloa mukaan

Oon vähän pihalla, mitä kaikkea täällä onkaan tapahtunut. Kiireiden takia en ole nettiin ehtinyt kauheasti. Olen kyllä käyny välillä sit lukemassa teidän juttuja, mut vastata en ehtinyt.

Kierron loppupuolisko on meneillään. Sillon oviksen aikaan kipeyty ihan oudosti koko tissit, mut nyt on kyllä vaan ihan tavis pms-oireet. Maha turvoksissa ja kohtua "aristaa", tissit vain vähän kipeät. Oudompia oireita on vaan huimaus, mutta en nyt tiiä, viittaako se mihinkään... Harmi kyllä jos ei tärpännyt, kun mä olin ihan varma, et tässä kierrossa ois ollu mahollisuus tupliin :D Oviksen aikaan niin kivasti molemmilta puolilta juili :D
 
se on plussa! eilen viivanpaikka mutta tänään selkeä plussa, eikä ollut edes aamupissa. voi, voi olen sekaisin!

mutta ymmärrän tillyn tunteet, koska itsekkin toivon ettei tieto raskaudesta vielä leviä. keskenmeno on niin tuoreessa muistissa vielä etten uskalla täysillä mennä "raskauden lumoihin" mukaan vielä ainakaan vähään aikaan! joten rakkaat ystäväiseni jotka kuulumisiani täällä lukevat niin ei vielä paljasteta asiaan pienelle sukulaumallemme ;)
 
Voi tilly olen pahoillani tuosta ihmisen käytöstä
Tee kuten JJ-t neuvoi
eli kohta tulet takaisin uudella nikillä.

Onnea masukki08!!

Mahtavaa!!

Vauvaliimaa ja tarrasukkia tonneittain!!


ON: Täällä testasin tänään tyylipuhtaan negan :ashamed: Testi oli erittäin herkkä, ja sen voi tehdä 3 päivää ennen oletettua menkkojen alkamispäivää. Mä tein nyt 4 päivää ennemmin, mutta mutta... :/
Enemmän ja enemmän tuntuu vaan siltä että kyllä se täti kurvaa perjantaina paikalle... |O
 
väsyttää |O

Ja töihin pitäs illaks mennä.
Lääkärissä käyty. labraan laitto ja puolen päivän jälkeen soittelee tulokset. ois antanu saikkua mut en ottanu.

Tilly: :hug: On se vaan kumma homma kun joillain ihmisillä ei oo muuta tekemistä kun levitellä toisten asioita! Myös tämmöisiä mitkä haluttas jonkun aikaa varmasti omana tietona pitää.

Masukille
onnittelut!

MytAngels:
Elä vielä luovuta! :hug:

poika nukahti että jos sitä suihkun kautta juoksis niin vähä heräis.
mukavaa maanantaita!
 
Tilly uskomatonta
Olen tosi pahoillani


Ja sinulle juoruileva akka sanon vaan, että on parempi pitää huoli vaan omista asioistaan kerpele!

Ja Tilly, aina voi nickin vaihtaa..
;)

Tapsulle plussatuulosia +++++++++++++++++ :whistle: Mullakin oli muutes tuota vihlontaa molemmin puolin..


Masukki08 ONNEA IHAN HIRMUISESTI!!!
Paljon tarriksii pienelle :heart: :heart: :heart:

MyAngels kanssapiinaileva siskosein, jospa olit vain liian aikaisin testailemassa
++++++++++++++++++++++++++++++++ :whistle: :heart:

OmaNapa alkaa pukkaamaan päälle pientä testailukuumetta..
Mut yritän malttaa vielä...vaikka sormet syyhyää mennä tilaamaan jostain testejä...
 
Heippanen!!!!

Onnea kaikille plussanneille!!! Tilly, masukki ja Siilura :flower: :flower: :flower: :flower:

Pahoittelut Pamulle!!! Joko kävit lääkärillä??

Tilly ja muut: Toi juoruilu on inhottavaaa ja olen sen myös saanut nyt kokea.... Oltiin lauantaina viihteellä ja varmaan joka toinen tuli sitten mua onnittelemaan tulevasta perheenlisäyksestä... Olin ihan että HÄH?? jOO... Sanoin sitten ettei pidä paikkaansa ja että voivat sitten sanoa muillekkin juoruilijoille... No, illan mittaan kun näitä onnittelijoita sitten tuli lisää ja myöskin kyselijölitä että miksi mä juon siideria ja istun tupakkakopissa, niin kerroin sitten, että mä oon mukana semmosessa testiryhmässä jossa tutkitaan että onko alkoholista ja tupakasta oikeasti haittaa sikiölle... Johan naamat venähti! Toi on niin ärsyttävää, varsinkin kun on tullut koettua vaikka mitä nyt..... KERPELE!!!!

No, tänne ei uutta millään rintamalla! KP on nyt 10 ja täti lähti siis perjantaina, mutta lämmöt on edelleen 37!!!! Ja on ollut siellä viime oviksesta lähtien. Eikö ne laskekkaan ollenkaan???? Alaselkää pakottaa ja välillä juilii mahaakin... Oon jo miettiny kaikki sisäelinsairaudet ymsyms.....


Epsulle onnea testailuun!!! Mitäs sä niin vähän niitä testejä tilasit? :D Mä tilasin viimeks 10, että riittävät sitten jokapäivälle!! :LOL:

My Angels: Jospa se testi oli rikki!! Kunpakunpa!!! :hug:

Danjuska: Ootko ollu flunssassa vai onko sulla lämpöä muuten vaan?? Pitäisköhän munkin mennä lääkäriin, kun noi lämmöt on edelleen koholla?
Tosin perjantaina mulla on se gyne vihdoin!! Vähän kyllä jopa pelottaa mennä, mutta eiköhän se siitä. Viime kerralla ei gynellä ainakaan ollut mitn sen kummempaa kerrottavaa ja kaikki oli kaikin osin kunnossa tuolla alhaalla. Mutta silti.
Nyt meen imuroimaan.... Kissasta on vissiin tulossa ihan karvaton, kun täällä ei kohta lattiaa näe, kun on yltäpäätä karvan peitossa... :p
 
tilly Voi ei! Tosi inhottavaa, en ymmärrä kyllä tuollaista ollenkaan.. Harmi, toivottavasti käyt joskus kuitenkin kuulumisia kertomassa :hug:

masukki Hirmuisesti onnea plussasta! :heart:

Epskeps Hyvä, hyvä! Sitten tuut kertomaan heti tuloksen, kun teet testin :whistle:

MyAngel Älä vielä luovuta, mulla kuopukselta näytti testi plussaa vasta yli viikon siitä kun ois menkkojen pitänyt alkaa :hug:

Danjuska Pitää muistaa levätä! Ei sitä muuten parannu :hug: Lupaathan, että jäät kotiin sairastamaan, jos kokeissa jotain ilmenee tai kuume jatkuu vielä!

Julietta Ohhoh, mistäköhän tuollainen juoru lähtenyt liikkeelle :/ siis ihana asiahan olisi olla raskaana, mutta siis että sitten olisit baarissa juomassa :kieh: :hug: Toivottavasti saat gyneltä mukavia uutisia!

pamu k:n kuulumisia minäkin kyselen :hug:

(.) Vielä tuhruilee.. Mutta eilen silti petipuuhissa ja ilman mitään :whistle: mies tieten luotti siihen, ettei vielä voi tärpätä :LOL: No, muuten ei uutta asian suhteen, mies ei ainakaan vielä ole asiaan suostunut, mutta toivossa on hyvä elää :D
 
Julietta
Voi hittolainen kun alko naurattaan tuo sun tokaisu. Mut kyllä ymmärrän tuohtumuksesi hyvin. Ihme ettet tintannu niitä kyselijöitä


Berry niin sitä pitää..


Jaa, en mä tiedä milloin testaan.. Huomen ne testit varmaan tulevat postin mukana eli joskus puolen päivän jälkeen. EHKÄ ke aamuna.. ehkä..
Ellei se täti löydä tietään tänne jo huomenna.. viime kiertohan oli 26 pv.. :/
Niin ja tilasin nyt nuo 3 vaan, kun ajattelin et josko se toivottu tulos niillä tulisi
Syksyllä 06 tilasin kerran 20 kpl ovistestejä ja saman verran raskaustestejäkin.. :whistle:
 
kiitokset kaikille lämpimästä vastaanotosta :) Kyllähän toi km oli kova paikka, eikä tullut koskaan ajateltua omalle kohdalle moista. Onks muilla millä viikoilla menny kesken? Itselläni meni rv12, just pari päivää ennen ekaa ultraa. Mites teidän puolisot suhtautu asiaan? Omani hieman oli syyttävä ja meinas kriisiä pukata koko parisuhteeseen. Onneks saatu asiat puhuttua selväksi, mutta sillä hetkellä tuntui syytökset todella pahalta.
 
Sus soo
Erzi, mulla eka km oli rv 10 ja tämä viimeisin rv 14. Itkuhan meiltä molemmilta on tullut joka kerta, mutta elämä jatkuu. Ollaan keskusteltu asiasta ja todettu että vauvanalulla oli varmaan molemmissa tapauksissa joku vikana ja näin oli parempi. Hyvä, että olette pystyneet asioista keskustelemaan.

Julietta! Kylläpä hyvän tokaisun keksit uteliaille! Mua harmittaa kun mulla ei ole tuollaista tilanneälyä, vaan yleensä keksin kaikki sutjautukset vasta jälkikäteen.

Apua kaipaisin tai oikeastaan kommenttia kokemuksistanne. Mulla on tänään aamusta ollut alavatsa tosi kipeä ja kipeytyy koko ajan enemmän. Oikeastaan kipua enemmän on tuolla vasemman munasarjan kohdalla. En oikein tiedä mitä tekisin. Km:sta on tänään kulunut tasan kolme viikkoa ja tosi niukahkoa vuotoa on edelleen. Olisiko kyseessä kivulias ovis vai peräti joku tulehdus?!? :/ Onko kenelläkään ollut tällaista tässä vaiheessa keskenmenon jälkeen. Jos näin selkeät merkit on ovulaatiosta, niin pitäisikö ryhtyä hommiin :whistle: Tosin näin kipeänä ei puuhailu kauheesti innosta.
 
Sussoo Ei kyllä ihan vastaavaa ole.. mutta miten sulla olikaan viikkoja, kun km tuli? Jos tuntuu, että kipu vaan pahenee, kannattaa kyllä käydä lääkärissä. Mulla kyllä oli eka ovulaatio km:n jälkeen melko kivulias, täytyy myöntää.
 
Sus soo
Mun km oli rv 14. Nyt olisi siitä 21 päivää eli vois vaikka olla ovulaation paikkakin. Normaali kierto mulla on n. 30 päivää. En muista enää millaista tämä oli mulla muutama vuosi sitten km:n jälkeen, joten on kiva kuulla millaisia tuntemuksia muilla on ollut. Seurailen nyt tilannetta ja jos kivut ei hirveen ylivoimaisia ole, niin katson tilannetta aamulla. Menen sitten lääkäriin työterveyden kautta, niin pääsen ilmaiseksi. Minäkö muka pihi? ;) =)
 
julietta :LOL: :LOL: hyvä!

sus soo onko kipu kovempi esim. kun menet istumaan? mulla nimittäin oli kohtutulehdus km:n jälkeen jossa kipu vahvistui pikkuhiljaa. ja silloin kipu aalto iski kun istui taikka esim. autoa ajaessa tuli töyssy tiessä. tosin kyllä mulla oviskin on ollut huomattavasti kipeämpi km:n jälkeen. tiputteluvuoto / tuhru saattaa olla myös merkki kohtutulehduksesta.
... mulla ollut niitä tulehduksia liian usein... kierukan aikana usemapi, otettiin pois koska näin ollen ei sopinut mulle. sekä km:n jälkeen, molemmilla kerroilla.
mutta jos ei lakkaa suosittelen lääkäriin menoa, antibiootilla se lähtee!
 

Yhteistyössä