Kiitti kaikille.Epskeps : voi mut lisätä siihen listaan.Kuumeilen vaikka yksinäni ilman miestä.Pidetään puutteessa sitä vähän aikaa,niin eiköhän ala tapahtuu.Ja pitää odottaa,et toi jälkivuoto,jota viikon piti kestää,loppus.Ei ole loppua kyl näkyvissä.
Tänään oli taas huonompi päivä.Näin työkaveria kirpparilla joka odottaa vauvaa,poikaa,kun tytön kamppeet oli myynnnissä.Ei voi mitään tunteet on niin pinnassa,että oon todella kade kaikille raskaana oleville ja joka puolella vaan näkyy isoja mahoja =(.
Epskeps,kipin kapin menet nyt odotus puolella ja hehkutat raskautta ja nautit jokaisesta hetkestä ja päivästä,ja valitat vaivojasi ja oireitasi.Siihen sinulla on täysi oikeus.Minä pöljä,kun palstailen muuallaki pidin raskauteni salassa ja ajattelin,että jos kerron jollekkin vauvalle tapahtuu jotakin ja kuitenkin se tulee kesken.No eipä puhumattomuuskaan tähän auttanut.Jos raskaaksi vielä tulen kirjoitan jokaisella odotuspalstalla ja hehkutan jo plussaamista kaikille ihmisille ja palstalaisille.Sinne maaliskuisiinkaan en siis ehtinyt kirjoittaa,vaikka sataan kertaan siellä kävin lukemassa muitten juttuja.Monesti jo kirjoitin,mut sit pyyhin teksitin pois.Ihan kuin se olisi minulta ollut jotenkin pois,jos olisin raskaudesta voinut nauttia muiden kanssa edes sen hetken.
Ja jotenkin sitä vaan aina selviää.Onhan mulla noi 3 ihanaa lasta jotka pitää pystyssä ja mieskin myös.Ja noi mun keskenmenot on sattunu toisen ja vikan raskauden välillä ja sen jälkeen,et ei ne ihan peräjälkeen oo tulleet.Synnytykset siis-98.01 ja 05.Mulla on työn alla noi keskenmenojen ajat,kun ne pitäs sinne lääkäriinkin saada.On niilä ne sielä papereissa,mut ei ne jaksa niitä plarata ku sellanen kauhee pinkka.Viimeisimmät ja pahimmat on muistissa,mut noi alkuraskaudenkeskenmenot jotenkin pitää kaivaa jostain muistin kätköistä.Eli 18viikon keskenmeno 04,alkuraskauden keskenmeno 06,kohdunulkopuolinen06 ja viikolla 16 nyt 07.Jotain tuonne päin.Laitan tarkemmin,kun olen saanut ne mietittyä kunnolla.
Miikkis,sen tiedän,että romahduksia on tulossa.Ainakin kun patologin lausunto tulee marraskuussa ja kun tammikuussa on se lääkärin tapaaminen raskausasioissa,että voinko niitä hormooneja enää edes saada ja pahin mikä sullakin nyt eli laskettu aika maaliskuun 20 päivä.Sen kun pääsee ohi,niin sit se on lopullisesti ohi.Samoin kävi sille 18 viikkoselle.Nää alkukeskenmenot ei oo niin pahalta tuntunu,kun ei edes neuvolaan ole kerennyt eikä laskettua aikaa katteleen,en siis ole uskaltanu kattella mitään ennen ekaa neuvolaa,ettei tuu ihan hirveitä pettymyksiä=( :hug: Voimia ja haleja kaikille ja raskautumis onnea.Toivotaan et tädit pysyy loitolla,vaikka itse niitä ekoja ootan innolla,et tietää edes suunnilleen millon yrittää...