Km:n jälkeen kuumeilevat vol.2

Miikkis Lämmin :hug: ja jaksamisia sinne kovasti toivon,teillekkin on jo liikaa noita koettelemuksia annettu :hug:

Julietta Täälläkin toi huumori on jo kauaksi jäänyttä elämää tän asian suhteen ja huomaan että toivo on kanssa mennyttä ja alistuneena odotan sitä punapäätä :'(

(.) testiä en vielä tehnyt, vasta lauantaina kun on miehen pikkujoulut ni aamulla testaan ellei se punapää ole tänne tietään löytäny...mie en enää jaksa.Tänään iski ihan kauhee luovutus mieliala joka tulee joka kierto jossain vaiheessa joten eiköhän se ollu sitten tässä...ja anteeksi purkaus. :ashamed: :(
 
En ehtiny kirjoittamaan tonne maalismasuihin,kun se pahin taas tapahtui.Viikkoja 16+2.Lääkäri ei löytänyt sykettä ja ultrassa näkyi jotain epämääräistä.Äippäpolille tarkistukseen ja parempaan ultraan.Ei näkyny enää virtauksia ei mitään.Viikkoa aiemmin lääkäri tk:ssa pelästytti,kun ei ääniä kuuluviin saanu,joten yksityisellä kävin ja kaikki oli niin ok kuin mahdollista.
Otettiin osastolle ja perjantaina synnytin pikkiriikkisen (poika ainakin näytti)vauvan.Tämä oli ensimmäinen luomu raskaus hormoonien jälkeen.Lapsia minulla on jo 3,mutta ei tämä tee asiaa sen helpommaksi.Tämä oli 6.keskenmenoni ja oli pakko turvautua jo asiantuntija apuun.Elämä meni siinä määrin sekaisin.
Tammikuulle pitää odottaa,että saa selville kaikki tulokset,mutta ehkäisyähän meillä ei ole.Hormoonit saan vasta silloin tammikuussa,mutt mies ei enää haluaisi katsoa mun kärsimyksiä.Mulla on ihan järkyttävä vauva kuume!Ei auta mikään ei.
Jos vielä raskaudun,niin saan kaikki tutkimusket mitä voi tehdä ja pääsen sellaiseen tutkimusryhmään,että saan sen tukoslääkityksen raskauden ajaksi.Kaikki on vielä auki ja sattuu niin julmetusti tuo viimeisin keskenmeno.Muut ovat olleet kohdunulkopuolinen,3*alkuraskaudenkeskenmeno ja 18+jotain napanuorakomplikaatio(kuristui napanuoraan poika)ja nyt tämä viimeisin.
Tässä jo toivoo,että vauvassa olisi jotain vikaa,että löytyisi syy miksi näin kävi. :'( .Hirvee vauvan kaipuu,mutta raskautta en haluaisi,mutta pakkohan se on ei niitä muutenkaan voi saada.Ei auta kun odotella tammikuuhun,jos vaikka luomusti ennen sitä onnistuu,mutta epäilen suuresti.Mullahan kun on tuo pco,niin munasolut ei kypsy ja kierto on mitä on.Siksi ihmettelenkin suuresti tuota kesällä raskaaksi tulemista,kun aiemmin ei ole onnistunut.Menkat jäi pois pitkäksi aikaa ja oli menossa lääkäriin masennuksen vuoksi,koska en jaksanu enää mitään ja useamman testinkin olin jo tehnyt.Lääkäri kehotti vielä kerran testaamaan ja + näytti.Olo oli epätodellinen ja vauva täysi yllätys kaikille.Pääsin heti ultraan tarkistukseen,että raskaus on normaali ja kohdun sisäinen ja äitipolilla sit aloitettiin verenpainelääkitys,koska nousee raskauden myötä,vaikka myrkytystä koskaan ei ole ollutkaan.
Tässäpä tämä mun juttu tulikin.Plussa onnee teille kaikille ja toivottavasti tärppää pian kaikilla halukkailla.Itse työstän vielä kokemaani ja ensiviikon olen vielä sairaslomalla ja sit palaan takas töihin,että saan muuta ajateltavaa.Pää muuten menee ihan sekaisin.
 
zelda:lämpimästi tervetuloa joukkoomme. :hug:
tuntui tosi pahalta lukea kärsimyksiänne :'( itse tipuin myös tuolta maalismassuista. Toivon mukaan teille vielä pikkuinen suodaan :hug:

Mistä tulikin mieleeni että miten Myymä ja Tuizu jaksaa??? :hug: molemmille.

poika nukkumassa eikä mee huomena hoitoon.. ihmettelin illasta että miten on noin vaisu niin kuumetta oli 38 :/

mut nyt illan jatkoja
 
Voi ihanaa kun Danjuska kyselit kuulumisia!! Täällä ollaan, mun täytyy tunnustaa että melkein joka päivä olen käynyt lukemassa kuulumisianne ja itse asiassa nyt kävinkin kurkkimassa miten Epsun testi osoitti, ja ihanaa olikin lukea plussauksesta, olinkin siitä satavarma:)!! Mutta olen ollut nyt huono kirjoittaa, ja itse asiassa en hirveästi kirjoittelekaan, mä olen vähän tälläinen taustailija... :ashamed: , mutta musta tuntuu kunhan mulla alkaa menkat ja hommat saadaan taas käyntiin, niin mullakin on jännättävää, ja tulee kirjoitettua. Nyt vaan ei kuulu mitään uutta, odottelen niitä menkkoja, varmaankin n. 2 vkon kuluttua alkaa. Siitä olen iloinen että tuhruttelu on loppunut, niitä hiton rättejä on joutunut pitää suunnilleen parin kuukauden ajan, että tekeepä hyvää tonne alapäähän, jäk!! Mutta siis ei MITÄÄN uutta, hyvin siis todella hyvin jaksan!! Kiitos paljon kysymästä :hug: =)

Mutta todella paljon onne kaikille jotka on plussannut ja Epsua mä jännittelin kovasti, onnea todella paljon!! :flower:

Ikäviäkin uutisia on saanut lukea, niistä olen pahoillani jotka ovat saaneet sellaistakin kokea.
zeldan tarina sai kyyneleet silmiin.....teidän onnea on koeteltu, omat surut tuntuu niin pieniltä.... :hug: , toivon että onni kääntyy vielä.

Mutta kaikille terkut, kyllä mä täällä seurailen teitä :wave: , palataan taas!!
 
HIRMUISESTI ONNEA EPSU :flower: :flower: =)

Kyllä olen odottanut ja toivonutkin sullekkin plussaa.
Pari päivää olen ollut nettipimennossa ja heti täällä tapahtuu salaa
kaikkea ihanaa :heart:

Vielä kerran onnea sulle =)

Ja muille kanssa kauheasti paljon plussatuulia puhaltelen tänne!
PUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUH!!!!!! :whistle: :whistle:

Toivoopi: Strömsö ja Epeli 19+1
 
Kiitos kaunis kaikille teille! On ihan liikuttavaa miten paljon näitä onnitteluja on tänne tullut
Menen ihan sanattomaksi.. Kiitos!!
On aika epätodellinen olo kyllä tässä vielä, hyvä kun todeksi tätä uskon. :saint: Mä hipsin sinne odotuspuolelle sitten kun uskallan..


Nyt vaan plussatsunami liikkeelle!!!


 




Haaveissa esikoinen

Syksyinen haave....KM/KU 10/07
Bee........................KM/KU 10/07
Neitikevät 26v..........KM 08/07
NinaTT......................KM 09/07
Jemima.....................KM 07/07
Julietta......................KM 09/07
Gatsu 25v.................KM 06/07
Tuizu 31v Nurmijärvi..KM 08/07
Mouse......................TM 07/07
Betania...................KM 06/07
Angelina..................KM 07/07
Pullenah85..............KM 03/07
Emppu78.................KM 06/07
Mymmelis.................KM 05/07, 07/07
Nannukka................KM 04/07, 07/07
Miikkis 25v LAHTI....KM 12/06,TM03/07,KU05/07
Kummi.....................KM 11/06, 06/07...................KP -/30-32
Irtosora 35v.............KM 08/07.............................KP 7/29
Kiti07.......................KM 05/07.......................KP 8/28-29(-35)
Miukuli 22v HKI........KM 07/07..............................KP 13/-
SatuKa 29v..............KM 05/07..............................KP 18/28-32
Tinii 21v HKI.............KM 02/07.............................KP 28/28-40

Haaveissa toinen

Typy83....................KM
Tapsu85..................KM 09/07
Smigul.....................KM 09/07
Myymä....................KM 09/07
EevaRouva.............KM 07/07
Kentia.....................KM 04/07
Emik 30v.................KM 06/07, 09/07
MyAngel.................enkelipoika 06/07.................KP 10/28-29
Danjuska................KM 08/07..............................KP 11/-
Sonja74..................KM 07/07..............................KP 14/26-29
Orchid.....................RK 06/07..............................KP 28/28-30
Epskeps 36v...........KM 12/06, 03/07..................KP 31/28

Haaveissa kolmas

MissMaisa.................KM 09/07
Minda........................KM 07/07
Äitee2 28v.................KM 06/07............................KP 1/26-28
Aurinkoenergiaa 27v..KM 06/07...........................KP 5/28
Eliisa80.....................KM 05/07,09/07..................KP 7/-
Nättitähti...................KM 09/07............................KP 10/31
Tuulenpuuska...........KM 02/06, 08/07..................KP 23/-

Haaveissa neljäs

Zelda
MargeSimpson 24v LAHTI KM 07/06,10/06,enkelipoika 07/07 KP...12/29

Haaveissa kuudes

Rouva Rajatapaus 34v......KM 08/07.....................KP 17/-

Haamuilijat


Epskeps
Tuutikki

Plussanneet


Vieras
Jonttu
Nasu
Suurperheellinen
Pikkupeikko85
Pippuri84
Viia
mjss
Riikkuli
Napsuh87
Minky
Vinja
Sipuli
Sopuli83
Ninni78
Tyynex
Suppis76
Haikara
Tonttutiina
Strömsö (ent.Hippula)
Puella
Pulttibois
Nasuliini
Mimmuli82
Malttamaton
Beccy
Repa
Viuhtis
Hiidi
Giia
Risukasa
Amira
Dulle
Marleena83
Stoppis
Margherita
 
Sieltähän se täti tuli että jos Epsu miulle laittasit kp1.

Zelda Olen todella pahoillani puolestanne,liikaa on teillekkin tapahtunut,lämmin :hug:

(.)tällä hetkellä mieliala on aika :'( :kieh: |O (<-kyllästyny) kun se täti sieltä tiensä tänne kaivoi...Mies hakee tänään clomit ja niitten voimin taas yritetään...jos sellain sitä tulosta saatais mein taloon.
 
Äitee:
voi ei...
musta tuntuu että me plussataan tässä kierrossa..


Zelda: kyyneleet silmissä luin kertomustasi..
, oma km tuntuu niin pieneltä (vaikka onkin iso juttu ) , miten sinä jaksat?
mie olisin varmaan ihan täysin murtunut.. kyllä sinä olet sissi, jaksat vielä jatkaa
.

).:) mie aloitin eilen tuon Flagyl-kuurin, kun oli se kn tulehdus, tms.

ja tänään lekuri soittaa niistä arvoista, ja katsotaan pitääkö aloittaa kilpirauhaslääkitys...
 
Epskeps roppakaupalla onnea! Mahtava juttu! :flower: =)

Zeldalle :hug: ja tervetuloa mukaan! Toivottavasti kaikki selviää niissä testeissä.

Äitee2 :hug: Hemmetin täti! Pysyis nyt jo poissa!

Omaa napaa: olen flunssassa kotosalla, eilen oli 39,2 astetta kuumetta ja kurkku kipeä. Ainakin vielä tällä hetkellä olo on parempi, mutta ehkä se taas iltaa kohti nousee. :(
 
Voi Miikkis-muruseni
tosi kurja juttu. Mä laitan sulle yv:tä..... Hei hetkeksi aikaa
myö ootetaan sinnuu täällä, ihan varmasti, minä ainakin



Danjuska: Mäpä kysäsen sopivan unen tullen teidän tilannetta
jotta milloin pikkuinen suodaan :heart:


Tuulenpuuska: Kiitos
Ja kyllä mustakin joskus tuntuu, että mikähän noita mä oon noitten unieni ja näkyjeni kanssa




Zelda: Voi teitä

Tosi paljon ootte joutunut kokemaan. Oot kaksi menehtynyttä lasta joutunut synnyttämään...
Mä ite jouduin kesäkuussa synnyttämään esikoisemme, poikavauvan rv 23. Täytyy sanoa että te ootte kyllä erittäin vahvoja ihmisiä. Toivotaan että onnenne kääntyy :hug:


Tuizu: Toivotaan että täti tulisi pian vierailulle! Harvoin toivotaan näinpäin



Äitee2: Kurja täti
Voimia kyllästyneisyyteen, tiedän miltä tuntuu...



Arskaenergy: Toivottavasti saat hyviä uutisia tohtorilta. Ja vaikka aloitat kilpirauhaslääkityksen, niin tärkeintä että siut saadaan kuntoon



Strömsö: Kiitos plussapuhureista =) Kaikkea hyvää teille!


ON: Heh, en oo vieläkään kattonu kiertopäiviäni, vaan ovelasti oon ohittanut tuon oman kohtani tuosta listasta


On sitten ensilumikin satanu maahan...
vois käydä keräämässä poikien lelut pihalta, niitäkun on siellä varmaan 1000 palloa ja 500 pehmolelua, kun aina ulosmentäessä on vaan NIIN kiva viedä joku lelu mukanaan. Puhun siis koiristamme


Nyt vois mennä keittämään kaffit, tai no, onhan täs tullu juotua jo muutama kupillinen, mutta tahtoo lissää =) Kaikkea hyvää kaikille :hug:

: MyAngel
 
Perjantaihuomenta!!! (joo, heräsin vasta äsken.. :whistle: ) Oon jääny koukkuun lukemiseen ja eihän sitä malta hyvää kirjaa jättää ennenku se kolahtaa otsaan kesken parhaimpien unien...

En ehtinyt eilen apteekkiin testiostoksille, katsotaan josko tänään olisi aikaa... Mä kyllä epäilen suuresti että olisin raskaana.. Tänään on kp jotain...öö...37tai38. Ei siis ole yhtään raskautunut olo ja luulen että täti yrittää saada mut hermoromahduksen partaalle ennen kyläilyä, koska se haluaa ärsyttää mua oikein kunnolla, koska se tietää että tämän jälkeen ei oo meille tulemista!!!!!!!

Miikkis: :hug: voi että olen pahoillani sun puolesta! Miksi sua koetellaan näin paljon... Onneksi kuitenkin syy löytyi. Onko tuohon jotain lääkkeitä vai onko "lepo" ainoa lääke?

Zelda: Voih! :hug: Itku meinas tulla silmään sun tarinaa lukiessa ja oma km tuntuu niin pieneltä harmilta sun koettelemuksien jälkeen. Paljon voimia ja tsemppiä sinulle ja miehellesi!

Äitee2: Pahoittelut tädistä! :hug: Mä oottelen edelleen...

Typy: Toivottavasti saatte nyytin pian! 9kk olisi sopiva aika eikö? =) :hug:

Toivotaan meille kaikille pikkunyyttiä!!!

T:J
 
Äitee
Olen pahoillani että se täti sittenkin löysi tiensä sinne :( Nyt toivotetaan se niin pitkälle kuin pippuri kasvaa!!!


Typy83 Ikävää että sinäkin olet joutunut km:n kokemaan :( Olet lämpimästi tervetullut tänne meidän mukaan.


Neitikevät, kiitos =) Paranemisia sinne kovasti!


Toivottavasti kaikki kääntyy parhain päin ja lääkityksillä sut saadaan kuntoon että tärppi voi tulla!


Julietta nyt vain apteekkiin testiostoksille, mars mars!
Ja saahan niitä netistäkin tilattua.. ;)

).( juup, ei ihmeempiä. Epätodellinen olo edelleenkin..
Mennään tässä nyt vaan päivä kerrallaan eteenpäin, hissuksiin..
 
Epskeps:Niinhän sitä pitäisi... uutta testiä mennä ostamaan... Toisaalta en uskalla....: Jos olisin nyt raskaana, olisin tietysti onnellinen, MUTTA olisin samalla peloissani... Minulla ei nimittäin ole minkäänlaista oiretta suuntaan tai toiseen... Viimeksi raskauduttuani oli vahvat oireet. Pelkään siis että jokin olisi vinossa... Niin... ota tästä nyt sitten selvää... Toisaalta voihan kaikki olla hyvin vaikka oireet puuttuvatkin ja jokainen raskaus on erilainen, tiedän. Joo, että näin....

Ehkä mä kurvaan sen apoteekin kautta. Selviää sitten asia.

Olipas epäselvä vastaus
 
zelda: olen sanaton, sinulla on ollut todella rankkaa eikä varmasti mikään lohdutus auta. :hug:

äitee2: pahoittelut tädistä

Miikkis: :hug: Inhottavaa, löytyi kuitenkin joku syy (vaikka eipä se varmaan kauheasti lohduta.

Julietta: Alahan kipittää apteekkiin, kun täällä alkaa jo ihmisiä jännittää

Typy83: pahoittelut kokemastasi ja tervetuloa!

Innostuin jo viime yrityksessä tunnustelemaan tuota kn:n tilaa, vaikken siitä paljon tajunnutkaan =) Eilen se oli koko päivän vähän "kumman" tuntuinen. Vähän auki ja ikään kuin "ulkoneva" (kuulostaapa hassulta) ja nyt sen lisäksi vatsassa tuntui välillä polttava ja nipistelevä kipu. Nyt se värkki on sitten ihan supussa. Ihmettelen tässä nyt että menikö se ovis jo. Ite oisin ottanu sitä vklopulle ja alkuviikolle. Kyllähän mä tiedän, että kierto saattaa olla vähän eripituinen ku normaalisti, kun keskenmenostakin on vasta muutama viikko, mutta kun mulla on AINA ollu pisempi kierto. Jos mulla nyt olisi jo ollut ovis, niin se tekis kierrosta alle 28 pv (26-27 ehkä) kun mun normaali kierron pituus on aina ilman pillereitä ollu 30-34 pv...
 
Kiitos kaikille halauksista, olette niin ihania ja vahvoja naisia että olen varma että te kaikki vielä jonain päivänä saatte oman käärön !! :heart:

Vätäydyn nyt tästä ensin polttamaan kynttilöitä huomisen la vuoksi ja sitten miettimään tätä kaikkea ja tarkoitusta. Täytyypi katsella sitten jossain vaiheessa että mitä sitten jatkossa. Kellekään en siis kellekään soisi tapahtuvan näin paljon, joskus ihmettelen miten vi...ssa tästä kaikeasta olen oikein selvinnyt. No....

Sen verran että tervetuloa zelda: teitäkin on koeteltu enemmän kuin tarpeeksi, toivottavasti kun seuraava raskaus saa alkunsa, niin kaikki sujuu hyvin ja saat kaiken mahdollisen avun ja helpotuksen :heart: Voima :hug:

Äitee2: jo on röyhkeä täti.. Anna sen nyt nauttia ja sitten teet Epsut eli päätät että nyt se on menoa ;)

No heissan ihanaiset, ikävöin jo nyt teitä :wave: :hug:
 
Kiitti kaikille.Epskeps : voi mut lisätä siihen listaan.Kuumeilen vaikka yksinäni ilman miestä.Pidetään puutteessa sitä vähän aikaa,niin eiköhän ala tapahtuu.Ja pitää odottaa,et toi jälkivuoto,jota viikon piti kestää,loppus.Ei ole loppua kyl näkyvissä.
Tänään oli taas huonompi päivä.Näin työkaveria kirpparilla joka odottaa vauvaa,poikaa,kun tytön kamppeet oli myynnnissä.Ei voi mitään tunteet on niin pinnassa,että oon todella kade kaikille raskaana oleville ja joka puolella vaan näkyy isoja mahoja =(.
Epskeps,kipin kapin menet nyt odotus puolella ja hehkutat raskautta ja nautit jokaisesta hetkestä ja päivästä,ja valitat vaivojasi ja oireitasi.Siihen sinulla on täysi oikeus.Minä pöljä,kun palstailen muuallaki pidin raskauteni salassa ja ajattelin,että jos kerron jollekkin vauvalle tapahtuu jotakin ja kuitenkin se tulee kesken.No eipä puhumattomuuskaan tähän auttanut.Jos raskaaksi vielä tulen kirjoitan jokaisella odotuspalstalla ja hehkutan jo plussaamista kaikille ihmisille ja palstalaisille.Sinne maaliskuisiinkaan en siis ehtinyt kirjoittaa,vaikka sataan kertaan siellä kävin lukemassa muitten juttuja.Monesti jo kirjoitin,mut sit pyyhin teksitin pois.Ihan kuin se olisi minulta ollut jotenkin pois,jos olisin raskaudesta voinut nauttia muiden kanssa edes sen hetken.
Ja jotenkin sitä vaan aina selviää.Onhan mulla noi 3 ihanaa lasta jotka pitää pystyssä ja mieskin myös.Ja noi mun keskenmenot on sattunu toisen ja vikan raskauden välillä ja sen jälkeen,et ei ne ihan peräjälkeen oo tulleet.Synnytykset siis-98.01 ja 05.Mulla on työn alla noi keskenmenojen ajat,kun ne pitäs sinne lääkäriinkin saada.On niilä ne sielä papereissa,mut ei ne jaksa niitä plarata ku sellanen kauhee pinkka.Viimeisimmät ja pahimmat on muistissa,mut noi alkuraskaudenkeskenmenot jotenkin pitää kaivaa jostain muistin kätköistä.Eli 18viikon keskenmeno 04,alkuraskauden keskenmeno 06,kohdunulkopuolinen06 ja viikolla 16 nyt 07.Jotain tuonne päin.Laitan tarkemmin,kun olen saanut ne mietittyä kunnolla.
Miikkis,sen tiedän,että romahduksia on tulossa.Ainakin kun patologin lausunto tulee marraskuussa ja kun tammikuussa on se lääkärin tapaaminen raskausasioissa,että voinko niitä hormooneja enää edes saada ja pahin mikä sullakin nyt eli laskettu aika maaliskuun 20 päivä.Sen kun pääsee ohi,niin sit se on lopullisesti ohi.Samoin kävi sille 18 viikkoselle.Nää alkukeskenmenot ei oo niin pahalta tuntunu,kun ei edes neuvolaan ole kerennyt eikä laskettua aikaa katteleen,en siis ole uskaltanu kattella mitään ennen ekaa neuvolaa,ettei tuu ihan hirveitä pettymyksiä=( :hug: Voimia ja haleja kaikille ja raskautumis onnea.Toivotaan et tädit pysyy loitolla,vaikka itse niitä ekoja ootan innolla,et tietää edes suunnilleen millon yrittää...
 
Miikkis älä vielä luovuta.Uskon,että sullekkin vauva vielä suodaan.Jos mulla ei olisi yhtään lasta en varmaan noista keskenmenoista olisi todellakaan selvinny näin helposti.Jo raskaaksi tuleminen on mullekkin saavutus,kun mulla on kans toi pco.Tämä eka oli e-pilleriraskaus ja vika oli ihan täysi ylläty luomuraskaus,mutta muut on clomeilla aikaan saatettu.mullahan kiertokin on mitä sattuu,että vaikee edes alkaa yritteleen mitään ilman hormoonien apua.
Ainut hetki mistä iloitsen,on se viiva siinä testissä.sen jälkeen alkaa huoli ja suru,että miten käy.Jos edes raskaaksi tulo onnistuisi helposti,sekin toisi jonkun verran lohtua.Ei se auta nyt kuin odottaa mitä tuleman pitää.Mun olisi vaan ollut erittäi tärkeää saada jäädä kotiin vauvaa hoitamaan ja tuota meidän erityislasta,joka tarvii tavista enemmän vanhempien huolenpitoa ja kun tuo tokakin aloittaa koulun.Nyt on koko pakka sekasin ja sitä olen ammattilaisella käyny läpi käymässä.Lottovaoittoa odotellessa,että voisi jäädä lasten kanssa kotiin....
 
Zelda voi kunpa osaisin sua auttaa ja lohduttaa jotenkin :ashamed: Toivon sulle kaikkea hyvää ja paljon onnea elämääsi :) ja sitä onnistunutta raskautta ja uutta perheenjäsentä teidän perheeseenne :heart:
Teidän kokemuksenne vetävät kyllä sanattomaksi.. :ashamed: Kait se pitäis uskaltaa tuonne odotuspuolelle mennä, mutta kun ei tätä meinaa todeksi uskoa niin senkään puolesta ei sinne "osaa" mennä. Kurkkimassa olen jo vähän käynyt.. :whistle: Laitanko sut listaan tuohon "kuudes toiveissa"? Kun sulla on 3 lasta ja 2 enkeliä.. vai haluatko tuohon "neljäs toiveissa"? Ihan miten itse haluat. Mä sitten laitan :)

Miikkis
Voimia sisko kulta!!
Laitan sulle myöhemmin yksäriä :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja tapsu85:
miks mulle tulee aina ton viimisen sulun tilalle tollanen silmää iskevä hymiö? sen ei todellakaan ollu tarkotus tulla siihen :LOL: :LOL: :LOL:
Se silmää iskevä hymiö tuolee jostain ihmeen syystä jos Ä tai Ö-kirjain on ennen sulkua. Joten siihen kannattaa jättää väli.

(hymiö) (hymiö )
 

Yhteistyössä