Km:n jälkeen kuumeilevat vol.2

Heips! Nyt mulla on sitten se oikea vauvakuume!
Oon koko päivän murehtinu, km:eek:a ja että aina tulee nega jnejne.... Äsken sitten mies alko että hänellä on ihan flunssaolo ja tunki mittarin kainaloon. No mäkin sitten laitoin ja kappas... mullahan olikin 37,4 lämpöä... Onkin ollu vähän vetämätön olo tänään ja nenä vuotaa edelleen... Tarkottaaks tää nyt sitä että huomenna ois saikkupäivä? :D No, ei vaan kyllä mä töihin meen, jossei nyt tosta nouse sitten.
 
Voi Tapsu... :'( iso :hug: sinulle.

Syksyiselle haavelle onnittelut plussasta ja pikkuiselle paljon tarrasukkia matkaan :heart:

Julietta...kyllä sulla aikast hyvät merkit on ;)

Tänään ois tarkoitus mennä :xmas: pikkujouluihin...saas nähä kuinka :xmas: sitä on, kun tällaisesta juhlinnasta on aika paljon aikaa :whistle:
Meillä on pojalla taas korvat vähän tulehtuneet :snotty: Putkituksestakin lääkäri jo mainitsi, jos näin jatkuu...viimeks siis oli lokakuussa tulehdus ja tiedä sitten oliko lääkkeet kuitenkaan auttaneet täysin, kun käytiin tarkistuksessa marraskuun puolessa välissä ja silloin oli tulehdus pois, mutta tärykalvon liikkuvuus oli heikompi kuin normaalisti ja nyt sit taas tää tulehdus. :/

mutta mukavaa viikonloppua kaikille, jos en ehdi myöhemmin toivottelemaan :wave:
 
Voi Tapsu voimia ja lohtu :hug:

Julietta josko ois salamatkustaja kuitenkin kyydissä ;)

Syksyinen haave isot onnittelut :heart:

Epsu sä oot kyllä tosi aurinkoinen ihminen, jaksat kannustaa ja lohduttaa toisia vaikka moni sinun tilanteessa ei enää jaksaisi. Mahtavaa kun olet täällä seuranamme =) toivottavasti teidän tilanne selviää ja saatte pikkuisen alulle ja syliin.

MyAngel Kovasti haluaisin kanssa sille puolelle jo, mutta ei nyt meillä taida oikein lykästää... :'(

ON ihan hirvee olo ollut jo tiistaista lähtien, eilen jo pystyin jopa kuvittelemaan että on tärpänny ku päivän ellotti kaikki mitä söi ja oli ihan armo väsy olo, mutta tänäänhän se totuus taas paljastu :'( . En edes tiistaina vielä uskonu mihinkään raskautumiseen, niin kummasti sitä vaan pilvistä tippuu kun täti tuli kylään... Ei nyt oikein jaksa mitään... tänään siis kait kp1 / 26-30. Tosiaan tää kierto vähän lyheni tänään vasta kp27 ja täti tekee tuloaan, viime kierto oli 29 joten ota nyt tästä kropasta taas selvän.
Mä rupeen nyt tekee töitä ja lähden parin tunnin päästä kotiin sairastamaan :snotty: poitsun luokse. Pikkusella onkin sitten enterorokko...

Olipas taas epäselvää...

Viikonloppuja :wave: ja parempaa onnea muille
 
Kiitos osanotoista, pyydän anteeksi, etten pahemmin kommentoi muita, mutta nyt on mieli pahasti maassa. Tämä on kyllä epsu juuri sitä itseään. Supistelee, hyytymiä, selkäsärky on ihan mieletön. Kysyisin teiltä, että lasketaanko tämä kuitenkin ihan keskenmenoksi, siis että jos saan vielä kolmannen niin aletaanko sitä tutkia? koska enemmän taitaa viitata kemialliseen... Ja pitääkö se todeta jotenkin. eli pitääkö mun lähteä johonkin verikokeisiin? Kun on vähän vaikea päästä pojan kanssa mihinkään...

Nyt on kyllä kurja olo. Odottelen vain, että vähentyneet raskausoireet loppuisivat kokonaan. Eilisilta meni itkiessä. Onneksi poika antoi nukkua pitkään... nukkuu vieläkin... Ja kiitos teille kun olette täällä myötäelämässä. Moni täällä on kokenut sen mitä minäkin ja paljon enemmän, voimia kaikille!
 
Voi sua Tapsu! :hug: Mä en osaa vastata tohon kysymykseen... Mutta gynelle viimeks ihmettelin, kun viime talvena mulla oli täti 2 viikkoa myöhässä ja menkat oli ihan hirveet. Ei pystyny oikein oleen töis jne... Et oisko sekin ollu km. Sit se sano et paljon mahollista, mutta ei kannata alkaa jossitteleemaan kun sitä ei silloin tutkittu.. Siis ton kommentin perusteella vois kyllä luulla että sen vois sun kohdalla tutkia.

Orchid ja Katjuska: Kyllä mä aattelin vielä testata, esim, maanantaina, jos täti ei oo viel silloin tullu. Edelleen jatkuu selkäsärky ja mahakivut aaltoillen. Nännit on ehkä vähän kipeet.. ei muita oireita. En oikein enää tiiä sitten pitikö ne ovistestit paikkaansa kuitenkaan... Mä luin jostain et tädin pitäis tulla 14 päivän kuluttua oviksesta... Ja viime kierrossa, sitä ei varmaan ees ollu. Mä en vaan taas jaksais tätä, jos kierto on taas ihan päin p****ttä. Ens viikolla soitan kyl taas ajan gynelle jos mitn ei tapahdu.

Njoo... tänään ois taas työpäivä... tuntuu ihan sunnuntailta tää päivä, kun eilen oli vapaata.
 
Voi tapsu85 kun olen surullinen puolestasi... :( Voimia vaan, en tiedä mitä muuta sanoa...
Ja onnea taas plussanneille! Luen kyllä joka päivä ketjua, mutta olen laiska kirjottamaan.. :ashamed:
Minulla alkoi keskenmeno vuoto siis 5.11 (sanoin vahingossa väärän kuun tohon listaan), no mutta anyways..ja se kesti viikon ja sen jälkeen raskaustesti näytti negaa. Ja seksiä siis harrastettu sen jälkeen. Ma ja ti tein testin, jossa tosi haaleet haamut ja koko viikon pahaenteisesti selkää särkenyt, joten odotin pahinta enkä ajatellut olevani raskaana. Tänään tein testin ja edelleen vaan haamu, mut selkeesti silti näkyvissä, mutta kun tota selkää särkee lähes samallalailla kuin ennen tuota keskenmenoa. En usko vieläkään raskauteen. Ja miten tässä tapauksessa lasketaan raskauden alkaneen? Siitä km-vuodosta ilmeisesti? Ennen keskenmenoani sain kahtena päivänä peräkkäin haamut ja kerkesin olla viikon raskaana ennen vuotoa ja nyt tosiaan pelkään ihan samaa koska tuo viiva ei voimistu näköjään ollenkaan...
Semmosta omaa napaa vaan..
 
Saanko mä tulla tänne riehumaan,kirkumaan ja purkamaan pahaa mieltäni..
En vain enää kestä. en suostu enkä voi.
Tää on aivan uskomatonta miten voi olla näin HELVETIN vaikeeta.

Vaikka minkä tekis niin aina saa jäädä yksin negansa kanssa. Työkaveri sai pari päivää sitten pienen tyttösen ja toinen ystävä voi hyvin ihanan paksusti kaksostensa kanssa ja minä voin hyvin läskisti mutta en yhtään paksusti.

En tiedä että mihin pahan oloni purkisin kun mieskin on saanut siitä jo paljon enemmän kuin oman osansa..

PYYDÄN SYVÄSTI ANTEEKSI pahan mielen purkamisestanimutta jonnekkin oli pakko sydäntä tyhjentää..


:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
:headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:
 
Tinii! Kyllä tänne saa tulla riehumaan!!! Sitä vartenhan me ollaan täällä!!!!! :hug: :hug: :hug:

Mä aloin kans eilen riehumaan, ku katoin linnan juhlia! Siel näytti olevan puolet naisista pieniin päin! Ja mun kaks kaveria sai just vauvansa ja toiset kyselee tasasin väliajoin mun mahan kasvusta ja se ei oo kivaa.... Mä ymmärrän sua ihan täysin!
 
Tapsulle minulta kans voima :hug: :hug: Pidä huolta itsestäsi ja anna toistenkin pitää huolta sinusta!
Samaten Tinii täällä voit purkaa sitä pahaa oloa, sitähän varten me täällä olemme, toinen toisiamme tukemassa! Nuo sinun tunteet ovat tuttuja meille kaikille km:n kokeneille, tuntuu että raskaana olevia on joka puolella...ja toivoisi niin itsensä olevan yksi niistä... :headwall: :ashamed: itselläni olisi jo 5 kk odotusta takana :'( .
 
Tinii Purkaa vain oloasi, en usko että ketään haittaa :hug: Itsellänikin kaverit saavat lapsia yhtenään, mutta minä joka alkujaan (ennen kuin kenelläkään oli lapsia) olin kovin kuumeilija, niin olen edelleen ilman..

Milba Toivotaan parasta, voimahali :hug:

tapsu voi että... :hug:

julietta Jaksamisia! :flower:

Plussanneille rutkasti onnea! :heart: :heart: :heart:

Olipa tullut paljon tekstiä viime päivien aikana.. En varmasti kaikkia muistanut, joten anteeksi, terveisiä teillekin! =)

ON: Jään itse varmaan hetkeksi aikaa taustalle.. Miehen kanssa keskusteltu siitä, milloin jätetään taas kumi pois.. Yhdet kuukautiset oli tarkoitus odottaa, mulla siis kaavinta kolme viikkoa sitten rv 11+6, sikiö vastasi 8+6 ikää, eli kuukautisten aika pitäis tulla tässä lähiviikkoina vastaan. Mies kuitenkin menettänyt yrittämisintoa tämän edellä mainitun jälkeen ja toivoisi, että odotamme yhteensä kahdet kuukautiset ennen kuin yritämme uudelleen.. Sen verran allapäin on hänellä mieli ja ikävä tätä menetettyä vauvaa.. Itsekin olen allapäin ja ikävissäni (ei se nyt päälisinpäin näy meistä kummastakaan, mutta kuitenkin), mutta haluaisin kuitenkin vain antaa tulla, jos on tullakseen.. Mut saas nähdä, mihinkäänhän en voi miestäni pakottaa. Ja ei se yksi lisäodotuskuukausi nyt niin paljoa ole... Kai.

Tällaista tajunnanvirtaa.. Sekava olo muutenkin. Jospa sitä sais painoa tiputettua muutamilla kiloilla sillä aikaa kun ei yritetä, niin olisi pienempi riski kuin nyt saada esim. raskausdiabetes seuraavan raskauden kohdalla :whistle:

Pluusatuulia kaikille! ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ ;)
 
noniin, soitin neuvolaan ja siellä sanottiin, että olisi hyvä mennä lääkärin kautta. Soittelin sitten aikaa (lekuriin pitää mennä 60 km päähän). Sanoi että päivälle ei saa aikaa, mutta kun päivystysajat tulee jakoon (klo 14), niin jos sitten heti soitan niin saan hyvän ilta-ajan. Hyvä näin kun en tosiaan näin päiväaikaan ees pääsis mitenkään sinne asti.
 
Tapsu... Hyvä, että meet sinne lääkäriin kuitenkin käymään :hug: mulla oli aivan samanlainen tää oma tapaus kuin sulla nyt ja keskenmenoksi se laskettiin. Ne tarkistaa kuitenkin siellä sen istukkahormoni arvon ja katsovat, että se alkaa laskemaan. Itsellä loppui neulatyynynä olo tällä viikolla kun arvo oli jo 0. Ja pitäähän siinä sulkea pois kohdunulkoisen raskauden mahdollisuus. Mullekin moni ehdotteli, että jos on ollut kaksi alkiota ja toinen vain tullut pois, mutta en siihen itse jaksanut uskoa kipujen takia. Voi kun antais mitä vaan ettei kenenkään tarttis näitä kokea :(

Milballe voimia kans tuon tietämättömyyden kanssa :hug: itse just oon aatellu, että kuinka herkässä sitä onkaan seuraavan raskauden (jos sitä suodaan) kanssa kaikkien kipujen suhteen kokemansa jälkeen :| Mutta toivotaan parasta sinne päin :heart:

Tiiniille kans voimia huonoon oloon...itsellä kans jotenkin osui linnanjuhlia katsellessa ne ihanat masut silmään...ja pikku kateus nosti päätään :ashamed:

ja vaimo85..hyvähän se on surra suru alta pois ensin. Jaksamista sinne myös ja nopeeta ne kaks kiertoa menee :hug:
 
Tapsu :hug:

Tinii Mullakin ollut samanlaisia ajatuksia nyt lähi-aikoina :(
Tuntuu pahalta kun yksi tuttuni rupesi yrittämään heti sen jälkeen kun kuuli minun keskenmenosta ja nyt sit on jo raskaana :'( Olen kyllä siis onnellinen heidän puolestaan mutta kyllä se tuntuu pahalta silti.Ja kaupassa isojen mahojen tai pienten vauvojen näkeminen tuntuu pahalta :'(

Mitenkähän tärkeää se lääkärien neuvojen noudattaminen on?? Siis kun meillä lääkäri sanoi että jälkitarkastuksen jälkeen saa ruveta jatkamaan yritystä...
Onneksi se tarkastus on ensi viikolla =) Mutta tuntuu jotenkin "turhalta" kun tunnen nyt että ovis on menoillaan niin tekisi ihan hirveästi mieli kokeilla :ashamed: ja kun meille sattui jo pieni vahinkokin viikonloppuna eli kumissa oli reikä :ashamed: Eihän se välttämättä tarkoita että vauva olisi tulossa :| mutta mietityttää vaan että tuleeko esim. sitten helpommin uudelleen kesken??

Tulipas sekava sepostus :whistle:

Voimia Meille Kaikille :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

 
kutmula noista on niin ristiriitaista tietoa että koska saa alkaa yrittämään taas. jos kokisin taas uuden keskenmenon niin yrittäisin HETI uudelleen yksiäkään menkkoja odottamatta sillä silloinhan raskautumisen mahdollisuus on vielä suurempi ;)

 
Jiiiihaaa! Palsta toimii taas!!
Jo tätä on ootettu... Kaksplussalle vaan semmoiset terveiset, et kerpele sentään riittää nää huolto- ym katkokset jo!!!


Mut nyt ei muuta kuin listan päivitykseen..

ON sen verran että se saamarin täti sitten hyökkäs tänne viime yönä. Eikä ollut kuin vasta 25 kp:ä täynnä.. Et onpahan taas sekaisin kierrot
 




Haaveissa esikoinen

Vaimo85.................KM 11/07
Aili...........................KM 11/07
Juuliai......................KM 11/07
Kurreliini...................KM 11/07
Kaa 29v...................KM 11/07
Diodium...................KM 11/07
ToukoMuru..............KM 11/07
Valssu.....................KM 09/07
NinaTT.....................KM 09/07
Jemima....................KM 07/07
Betania...................KM 06/07
Angelina..................KM 07/07
Pullenah85..............KM 03/07
Tinii 21v HKI.............KM 02/07
Miukuli 22v HKI........KM 07/07
Mymmelis.................KM 05/07, 07/07
Nannukka................KM 04/07, 07/07
Kummi.....................KM 11/06, 06/07...................KP -/30-32
Tinkatar...................RK 10/07...............................KP 12/28
Emppu78.................KM 06/07.............................KP 13/-
Miikkis 25v LAHTI....KM 12/06,TM03/07,KU05/07..KP 13/-
Tuizu 31v Nurmijärvi..KM 08/07............................KP 23/-
Irtosora 35v.............KM 08/07.............................KP 33/32
Julietta......................KM 09/07............................KP 34/28
Siilura......................KM 10/07.............................KP 37/40(?)

Haaveissa toinen

Fey.........................KM
Milba.......................KM 10/07
Äippä0806..............KM 10/07
Helmitaustailija.......KM 10/07
Kotirokki.................KM 10/07
Typy83....................KM
Smigul.....................KM 09/07
Myymä....................KM 09/07
EevaRouva.............KM 07/07
Kentia.....................KM 04/07
MyAngel.................Enkelipoika 06/07, KM 12/07
Orchid.....................RK 06/07..............................KP -/28-30
Epskeps 37v...........KM 12/06,03/07,10/07.....KP 2/28
Danjuska................KM 08/07..............................KP 6/-
Sonja74..................KM 07/07..............................KP 15/26-29
Dasale....................KM -/07, -/07.......................KP 18/23-28
Tapsu85..................KM 09/07.............................KP 38/-

Haaveissa kolmas

Katjuska-78 29v.......KM 11/07
Kutmula....................KM 11/07
Elriina.......................KM 10/07
Singa........................KM 10/07
MissMaisa.................KM 09/07..............................KP -/-
Tuulenpuuska...........KM 02/06, 08/07..................KP 19/30-32

Haaveissa neljäs

Masukki08.................KM 11/07
Zelda.........................KM
Berry76.....................KM --/07...............................KP 36/-

Haaveissa viides

Viidettä haaveillen....KM 10/07
Tilly...........................KM --/07, 10/07

Haaveissa kuudes

Rouva Rajatapaus 34v..KM 08/07........................KP -/-

Haamuilijat


Plussanneet



Vieras
Jonttu
Nasu
Suurperheellinen
Pikkupeikko85 *poika 11/07*
Pippuri84
Viia
mjss
Riikkuli
Napsuh87
Minky
Vinja
Sipuli
Sopuli83
Ninni78
Tyynex
Suppis76
Haikara
Tonttutiina
Strömsö (ent.Hippula)
Puella
Pulttibois
Nasuliini
Mimmuli82
Malttamaton
Beccy
Repa
Hiidi
Giia
Risukasa
Amira
Dulle
Marleena83
Stoppis
Margherita
Tuutikki
Mouse
SatuKa
MargeSimpson
Nättitähti
Äitee2
Eevarouva
Neitikevät
Bee
Minda
Gatsu
Perämaan emäntä
Aurinkoenergiaa
Eliisa80
Syksyinen haave


 
Tapsu :'( Voi sua! Lähetän haleja ja voimia sulle! En tiedä kuinka ite selviäisin jos tulis taas uusi keskenmeno.

Tinii ja muut, joilla paha mieli :hug: Mustakin tuntui pahalta kattoa itsenäisyysjuhlia ja niitä vatsoja. Tänään meidät on kutsuttu miehen ystävän pojan 1-vuotissynttäreille. Haluaa kans jo sen oman.

Berry Mitenkäs berry voi?

Kutmula Mulle tehtiin siis lääkkeellinen keskeytys ja olen myös ollut mietteliäs kuinka kauan pitää odottaa ennen uutta yritystä. Ekaksi suositeltiin yhet kuukautiset ja toinen lääkäri sanoi, että heti voi alkaa yrittää. Itse ajattelin ensin, että haluan odottaa ne yhdet, mutta mies ei ole halunnut käyttää kumia, joten ollaan sit menty ilman. Vähän pelottaa ja jänskättää. Toivottavasti ei olla tehty mitään liian äkkiä.

Me lähdetään tänään hakemaan jo joulukuusta miehen kanssa. Vietetään joulu poissa, joten sain päähäni haluta kuusen jo etukäteen, jotta pääsee nauttimaan omankin kodin joulusta.

Kaikille oikein hyvää ja voimia yritykseen. Toivotaan, että ehditään saada vielä se oma pienokainen maailmaan ensi vuoden puolella. :heart:
 
nyt selvästi tarvitaan täällä palstalla lohduttavia jättihalauksia! :hug: monella on mieli niin maassa, niin maassa... ja syystä!
voi sinua, pieni rakas tapsu, olen niin pahoillani puolestasi! itse ajattelen, että jos joku kaunis päivä onnistuisin vielä toistamiseen raskautumaan, pelkäisin vain hulluna, että meneekö tämäkin kesken... kaikki, joilla on useampi km takana, mitä supernaisia te oottekaan, kun jaksatte vielä uskoa unelmaan!
oma napa on näköjään siinä pisteessä, että kiertopäivät olis täynnä. jos täti ei tule tänään pyhäkahveille, ostan huomenna töiden jälkeen testin ja teen sen ti. kuluneella viikolla oon tuntenut muka vaikka mitä oireita, mutta kun katselin päiväkirjaani huomasin, että ihan samat toiveikkaat oireet olivat tarjolla jo viime kierrossa kokonaisen viikon ajan (kuten nytkin), ja ne olivatkin ihan vain menkkojen etiäisiä :( mikä on h*lvetin ärsyttävää, koska ennen km:ää mulla ei koskaan ollut tällaisia menkkaetiäisiä, ja nyt niitä sitten tulee, raskauden oloisia huijaustuntemuksia. ei sekään ole reilua :(
valoa ja iloa jokaiselle sen verran, että jaksatte taas hetken eteenpäin! pian se aurinko taas paistaa ihan täydeltä taivaalta, jonkin ihanan asian muodossa :flower:
 
Hei naikkoset pitkästä aikaa!

Nettipimento on vihdoin päättynyt.. =) Lokakuun lopussa muutettiin uuteen kotiin ja olikin yllättävän hankalaa saada tänne pukkaamaan laajakaistaa :D Toivoin koko ajan, etten näe täällä enää yhtään "vanhaa naamaa" kun palaan, mutta valitettavasti monet on täällä edelleen. Jaksamista kaikille..

Oma tilanne on ihan yhtä tylsä.. ei mitään uutisia. Huomenna taas kontrolliultra, miltä en odota yhtään mitään, koska mulla on hormoniton kierto menossa, jotta kohtu saisi kunnolla toipua. Jos Epsu päivittelee, niin humenna siis kp 14/ ?
Nyt on ollut viimeisen kuukauden hankalia hetkiä, kun vauvat piti leikata maailmaan ensi viikon tuntumassa.. Kaipa se tästä taas helpottaa.

Tapsulle iso voimahali... ei ole mitään sanoja helpottamaan oloasi.

Joka tapauksessa mukavaa joulunodotusta kaikille. On vaan niin koomista katsella tuota jouluvalojen ja vesisateen yhdistelmää. Ajattelin kun muutan tänne pohjoisemmaksi, niin ainakin on lunta jouluisin. Saas nähdä..

 
Lääkärissä käyty. Kohtu tyhjä, hcg oli eilen enää 1. Kyllä kai tää tästä... Tällä kertaa menen kuitenkin myös jälkitarkastukseen, 14.1. Sitä ennen ei varmaan saa yrittää??? Olen poikki ja niin uupunut kun ihminen voi olla. Nyt menen siivoamaan ja sitten kauppaan. Yritän palata huomenna, jos vaikka olisi enemmän energiaa...
 
Tapsu :'( Olen niin pahoillani :hug: sulle kävi nyt samoin kuin mulle lokakuussa, on se niin väärin :'( Mä sain tuolloin 2 kk yrityskiellon, mut se tuli varmasti vaan siksi kun näitä testejä nyt otetaan ja sen yhden testin kanssa ei SAA olla raskaana :/ Kyllä lääkäri olisi varmasti sanonut jos ette saa jatkaa yritystä. Kovasti, kovasti voimia sulle!!! :heart: :hug:

Empulle voimahalit :hug: Kunpa sun ei ois tarvinnu ees tänne palata :( Toivottavasti teitä pian onnistaa :heart:

Irtis muruseni :heart: Kunpa noi ei nyt mitään menkkaetiäisiä olisi vaan ihan ehtoja raskausoireita :heart: :saint: Toivotaan niin!! Täällä peukut ja varpaat pystyssä! bd bd bd ++++++++++++++++++++++ :whistle:
Mieli on maassa monella, kuin myös mullakin :ashamed: mutta eiköhän tämä tästä, meillä kaikilla, vielä nouse :)

Juuliaille iloista kuusenhakureissua ja vielä iloisempaa kuusen koristelua :xmas:

ON täti täällä kiusaa edelleen.. :kieh: Eiköhän tuo vielä pari päivää viihdy täällä :kieh: Huomenna sitten soittelen gynepolille, katsotaan mitä siellä sanotaan.. kertoilen sitten :)
 
Sunnuntaita!

Mä en ookkaan päässy tänne pariin päivään. Ei aukea keskustelut mulle vaikka monta kertaa kävin. Täällä on vissiin ollu jouluruuhkaa, ku sivut ihan jumissa.

Tänne ei uutta... Mieli maassa mennään... Ei tule plussaa testiin ja täti taas kadoksissa.... nyt sitten mietin, että mennäkkö jo taas lääkärille vai odotellakko? Mitäs mieltä ootte? Mulla ei kyllä enää kohta pää kestä ton tädin kanssa, varsinkin kun tiiän että raskaana en oo.
 

Yhteistyössä