Km:n jälkeen kuumeilevat vol.2

MyAngel ihanaa odotusaikaa sulle
Toivon koko sydämestäni että kaikki sujuu nyt hyvin ja miksei sujuisi :heart: :heart: Tuu joskus meitä moikkaamaan :) Kiitos voimahaleista!! Niitä aina tarvitaan


ONNEA TAPSU
Tarriksii pienelle ja sulle onnellista odotusaikaa :heart: :heart: :heart:

Julietta voi harmi kun ei tullut plussaa :( Jospa se antaa hetken odottaa itseään. Toivotaan parasta ++++++++++++++++++++++ :whistle:


Oma.Nassu. Edelleen vähän plääh fiilikset täällä
Poitsukin taas eilen remus ihan urakalla sillä aikaa kun olin tallilla ja meno jatkui kun kotiin tulin, ei vaan jaksais semmoista enää yhtään
Luulin jo että helpotti mut p*skan marjat
Ja tietty tää että yritys on jäissä rassaa päätä ja se ettei tiedä mitä noista testeistä vielä eteen pläjähtää.. Mut yritän olla murehtimatta niitä, ei oo helppoo ei..
Mut kyllä täällä joten kuten pärjäillään, joten olkaa huoleti siskot :heart:
 
onnea tapsulle, tillylle ja ihan kaikille ihan vaan itsenäisen Suomen johdosta :D

vääryyksiä kokeneille :hug:

ja ei kun omaanapaa... öö, ei ole mitään kerrottavaa :D siivosin äskön hulluna, kohta meen kauppaan, huomenna vähän tsillailen ja pohdin joulua. huisin aktiivista ;) no siis, tarkoitus onki vetää henkee työkiireiden välillä, joten tollanen just on parasta nyt. ja kamu tulee valvomaan linnanjuhlia, päästään asutuomareiksi kerranki samalle soffalle. ja juu, 29/33 (tai jotain) on menossa (mulla se epätasainen 28-33 päivän kierto), ja tässä odottelen vaan, että miten käy :) en ala kuvittelemaan oireita ihtelleni, ku viimeks niin petyin, vaan yritän nyt keskittyä ihan vaan joulun tuloon!

arvon daameille ihanaista itsenäisyyden juhlapäivää! täällä meitin Suomessa meillä naisilla on (enimmäkseen) upeasti asiat (no, siis ymmärrättehän, elämä, maailmankaikkeus ja kaikki järjestyksessä ;D), mää ainaski nostan pipoani asialle! :xmas:
 
Kaa
ja paljon paremmalla tuulella kuin tuossa ennen matkaa. Reissu oli siis erittäin onnistunut ja hieman kapinoitiin noita lääkärin ohjeita vastaan... :whistle: Varovasti kylläkin.

Ja nyt ällövaroitus, yksityiskohtaista vuototekstiä tulossa:
Eli kaavinnasta on nyt 10 päivää ja vuotoa on yhä. Onko muilla kokemusta asiasta? Vuoto ei ole ollut missään vaiheessa kuukautisvuodon vertaista, vaan sellaista tuhruvuotoa. Suoja on oltava pöksyissä joka tapauksessa. Miten kauan teillä on vuotoa jatkunut kaavinnan jälkeen? Itseäni tämä vaivaa ihan sen uuden yrityksen suhteen. Odotan malttamattomana vuodon loppumista ja ensimmäisten kuukautisten alkamista. Vai kannattaako todelllakin odottaa yhdet menkat vai aloitetaanko heti? Vaikeita päätöksiä...

Toinen kysymys; Minulla on mitattu tuota HCG-arvoa nyt muutaman kerran. Ennen kaavintaa arvo oli 120 000. Rv 11+2 (olisi ollut siis, jos ei olisi mennyt kesken). Kaavinnan jälkeisenä päivänä se oli 35 000 ja seuraavana päivänä 22 000. Huomenna on sitten taas uusi mittaus. Ja se kysymys; miten teillä on hormoniarvo laskenut jos sitä on seurattu?
 
ihanaa tapsu onnea nyt vaan viivan vahvistumista odotellaan :D :hug:

ja onnea tilly minäkin sitä sillon äänestin ja hyvä että auttoi =) iloista matkaa sitten kun lähdette =)

epsulle haluan antaa nyt oikein jättiläisrutistuksen :hug: :hug: koitahan jaksaa, aina olet muita tsempannut niin nyt on meidän muiden vuoro tsempata sua, voimia kovasti, toivottavasti tämä yrittämätön aika menee kuin siivillä ja pian pääsette taas tositoimiin =) :hug:

ja miikkis onnea tammikuulle, jännityksellä odotan jo sun iloisia uutisia, mul on kans sellanen kutina et niitä voi tulla piankin ;) :D

julietta pahoittelut negasta, toivottavasti tulos muuttuu :hug:

irtikselle ++++++++ plussatuulosia :whistle:
niinkuin kaikille muillekkin =)

käyn kanssa kyllä lukemassa teidän jutut vaikka uskaltauduinkin tonne odottajien puolelle siihen meidän pinoon, elokuisiin menen vasta joskus, mutta kaikille ihanaa jatkoa ja suuri kiitos :hug:
 
ONNEA Tilly ihan hirmuisesti! Ihan mieletön juttu! :heart:

Ja Tapsu Onnea haamusta, eiköhän se vahvistu... Pidän peukkuja!

Epskeps Haleja! :hug: En tajua, kuinka ite kestäisin noin monta keskenmenoa samana vuonna. Kyllä teillekin pian taas oma nyytti suodaan.

Kaa Mukava kuulla, että teidän häämatka meni mukavasti ja saitte ajatuksia pois ikävästä. Kurjaa, että vuoto edelleen jatkuu. En ite tiedä, kuinka kauan kaavinnan jälkeen voi tulla vuotoa.

Katjuska-78 Mennään varmaan aika samoissa, kun meillä kans kovasti mietitään, koska vois uutta yritystä aloittaa.

Mulla siis oli lääkkeellinen tyhjennys 2 viikkoa sitten ja viikko sitten loppui vuoto. Nyt on ihan hyvä olo. Vkl:na jo pikkasen aloteltiin petipuuhia ja mies ei innostunut kumista, joten toinen kerta oltiin jo ilman, vaikka olin suunnitellut, että odotellaan nyt ne ekat kuukautiset. Toivottavasti siitä ei mitään suurempaa haittaa ollut. Nyt olen viikon työmatkalla, joten tulee hiukan taukoa.

Ristiriitaista, kun haluis vaan, että tärppäis pian, mut sit toisaalta...:( Jotenkin pelottaa raskautuminenkin, kun pelottaa nyt km:n mahdollisuus ihan eri tavalla. Aikaisemmin en voinut kuvitella, että se omalle kohdalle sattuisi.

Ja kaikki te muutkin, joita en nimeltä maininnut olette mielessäni ja toivon kaikille tulevaisuudessa sitä suurinta onnea. Meillä ainakin on ihan liian hiljaista, kun ei ole ketään taaperoa. Haluaa jo niin kovasti äidiksi!! :attn:

Positiivisia ajatuksia lähettelen kaikille ja paljon plussaonnea! :heart: :heart: :heart:
 
iltoja

tulin vain toivottamaan kaikille hyvää itsenäisyyspäivää (yhdyn täsysin irtosoran mietteisiin!) ja mukavaa tulevaa viikonloppua!

Tillylle :hug: mulla ehkä hiukan samoja fiiliksiä plussan suhteen mut toisaalta taas tuntuu että haluan tehdä sen työpätkän mikä on edessä.. no joo.. "vähän" ristiriidassa nämä minun mietteet keskenään.. kun kumminkin haluaisin vauvan niin palavasti :heart: :LOL:

Eliisalle ja Tapsulle vielä onnittelut!! :flower: :heart:

Kaa:
hienoa että mieli jo parempi, :hug:

Irtosoralle täällä kovasti pidän peukkuja!!

Huomenna lähdetään kohti mummoloita ja lauantaina juhlitaan meidän niin pienen ison poitusn synttäreitä :heart: ei se voi olla jo 2v..

mut nyt hyviä öitä kaikille! nukkumaan käy tie kun pitkä päivä takana |O
 
Kiitos Eliisa ja Juuliai ja KAIKKI!!!
Ilman teidän tukeanne en varmaan jaksaisi ja olisin jo toivosta luopunut.. Kiitos teille koko sydämestäni

Nyt täytyy vain jaksaa uskoa siihen että tässä vielä hyvin käy :saint:

Irtikselle lähetän täältä plussatuulen tuiverruksen
kuin myös kaikille muillekin piinapäiviä viettäville!! :heart:

Danjuska hyvää matkaa mummoloihin!
ja paljon onnea poitsulle 2v synttäripäivän johdosta!!





HYVÄÄ ITSENÄISYYSPÄIVÄÄ KAIKILLE!!
 




Haaveissa esikoinen

Vaimo85.................KM 11/07
Aili...........................KM 11/07
Juuliai......................KM 11/07
Kurreliini...................KM 11/07
Kaa 29v...................KM 11/07
Diodium...................KM 11/07
ToukoMuru..............KM 11/07
Valssu.....................KM 09/07
NinaTT.....................KM 09/07
Jemima....................KM 07/07
Betania...................KM 06/07
Angelina..................KM 07/07
Pullenah85..............KM 03/07
Emppu78.................KM 06/07
Tinii 21v HKI.............KM 02/07
Miukuli 22v HKI........KM 07/07
Mymmelis.................KM 05/07, 07/07
Nannukka................KM 04/07, 07/07
Kummi.....................KM 11/06, 06/07...................KP -/30-32
Tinkatar...................RK 10/07...............................KP 9/28
Miikkis 25v LAHTI....KM 12/06,TM03/07,KU05/07..KP 10/-
Tuizu 31v Nurmijärvi..KM 08/07............................KP 20/-
Irtosora 35v.............KM 08/07.............................KP 30/32
Julietta......................KM 09/07............................KP 31/28
Siilura......................KM 10/07.............................KP 34/40(?)

Haaveissa toinen

Fey.........................KM
Milba.......................KM 10/07
Äippä0806..............KM 10/07
Helmitaustailija.......KM 10/07
Kotirokki.................KM 10/07
Typy83....................KM
Smigul.....................KM 09/07
Myymä....................KM 09/07
EevaRouva.............KM 07/07
Kentia.....................KM 04/07
Orchid.....................RK 06/07..............................KP -/28-30
Danjuska................KM 08/07..............................KP 3/-
Sonja74..................KM 07/07..............................KP 12/26-29
Dasale....................KM -/07, -/07.......................KP 15/23-28
Epskeps 37v...........KM 12/06,03/07,10/07.....KP 25/28
Tapsu85..................KM 09/07.............................KP 35/-

Haaveissa kolmas

Katjuska-78 29v.......KM 11/07
Kutmula....................KM 11/07
Elriina.......................KM 10/07
Singa........................KM 10/07
MissMaisa.................KM 09/07..............................KP -/-
Tuulenpuuska...........KM 02/06, 08/07..................KP 16/30-32

Haaveissa neljäs

Masukki08.................KM 11/07
Zelda.........................KM
Berry76.....................KM --/07...............................KP 33/-

Haaveissa viides

Viidettä haaveillen....KM 10/07
Tilly...........................KM --/07, 10/07

Haaveissa kuudes

Rouva Rajatapaus 34v..KM 08/07........................KP -/-

Haamuilijat


Tapsu85

Plussanneet



Vieras
Jonttu
Nasu
Suurperheellinen
Pikkupeikko85 *poika 11/07*
Pippuri84
Viia
mjss
Riikkuli
Napsuh87
Minky
Vinja
Sipuli
Sopuli83
Ninni78
Tyynex
Suppis76
Haikara
Tonttutiina
Strömsö (ent.Hippula)
Puella
Pulttibois
Nasuliini
Mimmuli82
Malttamaton
Beccy
Repa
Hiidi
Giia
Risukasa
Amira
Dulle
Marleena83
Stoppis
Margherita
Tuutikki
Mouse
SatuKa
MargeSimpson
Nättitähti
Äitee2
Eevarouva
Neitikevät
Bee
Minda
Gatsu
MyAngel
Perämaan emäntä
Aurinkoenergiaa
Eliisa80
Syksyinen haave


 
Iltaa kaikille jotka vielä valvoo.. Musta on tullu ihme yökukkuja kun täällä vanhempien nurkissa pyöritään..

Niin.. tulin vaan ilmoittamaan, että hengissä ollaan. Mutta erityisesti piti rustata MEGAonnittelut plussan saaneille!!

Ja perään pahoittelut sukulaisen vierailun kohteeksi joutuneille :hug:

Kovasti toivon plussatuulta minäkin kaikille jännäilijöille, on se vaan kova paikka.. Ja Julietalle erityistoiveet vielä paremmasta testituloksesta.. :hug:
Kurjaa kun noin piinataan..

Epsu se vaan jaksaa listaa päivittää, vaikka voisi olla toisinkin! Olet kyllä reipas, yhdyn täysin muiden sanoihin! :hug: Ja muista, että ei tarvitse olla reipas (ainakaan täällä) jos siltä ei tunnu. Kiitos vaivannäöstä siis!

Mä oon kehittäny teorian.. Kun silloin tyhmänä tietämättömänä vasta lapsista haaveilevana ajattelin aina, että en halua loppuvuoden vauvaa.. Niin nyt sitten ajattelin ajatella, että en haluaisi edelleenkään (vaikka asia ei näin TODELLAKAAN ole), niin jospa tärppi kävisi sitten ihan niinkuin kiusallaan.. Joku jouluaaton lapsi.. Joo.. tunnustetaan, sanokaa vaan kaikki ääneen, säälittävä yritys.. Mut kaikkee pitää kokeilla! :D

Onnittelut siis täysin onnellista elämää viettävälle loppuvuoden lapselle, Danjuskan pojalle! :flower: Hieno ikä jo!! =)

Omaan napaan sitä samaa siis.. Odotellaan miestä työmatkalta. Voi käydä niinkin iloisesti, että pitää kehittää joulunaikaan jotain hässimishetkiä, jos siinä just paras aika olis.. Tässä kierrossa olen käyttänyt nimittäin aikani ovisoireiden kyttäilyyn.. Olen jopa jotain bongannutkin! :kieh:

No, nyt nukkumaan!

Ainiin, se piti vielä sanoa, että MyAngel, oikein paljon onnea matkaan rajan toiselle puolelle!! Tulehan tänne tosiaan kuulumisia kertomaan, vaikka käyn minä ainakin vakoilemassa sielläkin.. :ashamed: Toivotaan kovasti, että vedätte meidät muutkin sinne jatkamaan keskustelua!
 
huomenet!

meillä olan oltu hereillä jo kuudesta |O =)

Ja Tatu kiittää onnitteluista Epsu ja Helmitaustailija :D

Ei sulla Helmis oo yhtään hassumpi teoria :D Ite kaiketi joskus myös jotain tuon tapaista oon ajatellu mut pois se minusta :LOL:

Ja jos Epsukka viittis jossain vauheessa mulle laitta kp3 tonne kun listaa päivittelet. kiitos jo etukäteen =)

Kauhee on kyllä varmastikeli ajella mut hitaasti ja varmasti. täällä yli 3 astetta plussalla :eek:
 
Heippa! Tulin toivottelemaan hyvää itsenäisyyspäivää kaikille! Täällä me vietellään vapaapäivää ja katotaan tuntematonta sotilasta.

Sen verran vielä on pakko valittaa, että tätiä ei oo taas näkyny, vaikka tätioireita on ollu jo taas viikon verran.... Grr... Varmaan venyy taas kierto mikäli vanhat merkit paikkansa pitää. Kehtaanko taas mennä hakeen Terot kohta? Kirjottaiskohan lekuri kans samal niitä ovislääkeitä vaikkei olla montaa kertaa yritettykkään vielä, mutta kun.... niin....

 
Hyvää Itsenäisyyspäivää kaikille!

Danjuska Mukavaa reissua ja onnittelut pojalle synttäreiden johdosta! Meidän esikoinen on muuten teidän pojan kaima =)

Epskeps Voima :hug: täältä sulle =)

(.) Kävin eilen keskimmäisen kanssa silmäpolilla ja takaisin tulo oli niin tuskainen, etten osaa kuvaillakaan :/ Kivut alkoi siellä ollessa eikä mulla ollut mukana särkylääkettä. Tuli taas kamalasti hyytymiä ja verta.. Olin kahden vaiheilla, että ajanko suoraan oulaskankaalla, mutta tulin kuitenkin kotiin. Otin särkylääkettä reilusti ja makoilin sängyllä + nukuin kuopuksen kanssa päikkärit. Onneksi helpotti, mutta on edelleen arka ja välillä kipuilee tuo alamaha. Jotenkin tuntuu, että leikkuupöydälle meikäläisen tie vie :| Oon aivan yliväsynytkin, vaikka nukun tosi paljon. Alhainen hemoglobiini vie kyllä näköjään melko kunnottomaksi. Lisäksi vastuskyky muutenkin näyttää olevan tosi huono, mulla on 5. huuliherpes kahden kuukauden aikana, normaalisti on ehkä 1-2 kertaa vuodessa. Tekis mieli vaan nukkua :ashamed:
 
Hei!

Hyvää itsenäisyyspäivää! Täällä Briteissä se ei valitettavasti mitenkään näy, pitää itse yrittää juhlistaa jotenkin ja netin kautta katsoa linnanjuhlat illalla!

Syksyinen haave: Mahdottoman paljon onnea ja pino tarrasukkia!!!! Olen tosi onnellinen puolestasi! Teille sitten tuleekin kesävauva, kun eikös elokuu lasketa kesäksi vielä? Ihanaa!

Kaikille muillekin plussanneille ja haamuilijoille oikein paljon onnea!

(.) Päivät menevät hitaasti, nyt on menossa kait kp 25/30, mutta koska tämä on eka kierto km:n jälkeen ei tuosta kierron pituudesta nyt vielä tiedä. Oviksen bongasin vasta kp 17, kun yleensä se on jo kp14..Joten tää saattaa olla siksikin pidempi kierto sitten. Mahassa nippailee pikkuisen, mutta muuten olo on ihan normaali enkä kyllä usko olevani raskaana. Silti, vaikka olen siitä niin varma, testaaminen kiehtoo..Ihmeellistä! Noihin testeihin jää kyllä koukkuun!Onneksi kotona ei nyt ole yhtää r-testiä, joten joudun vain odottelemaan. Huomenna lähdemme viikonlopuksi Suomeen hautajaisiin, rankka viikonloppu tulossa eikä varmaan testaaminen ole mielessä. Että sitten vasta ensi viikolla, mikäli täti ei kurvaa paikalle ennen sitä.

Täällä sataa vettä ja on tosi harmaata, ihan masentava ilma. Ikävä on Suomeen, taidan illaksi mennä merimieskirkolle tapaamaan muita suomalaisia, jospa vähän tulisi itsenäisyyspäivä-fiiliksiä.

Oikein mukavaa vapaapäivää teille kaikille!
 
Kiitos haleista Berry ja Helmis :hug: :)

ONNEA SYKSYINEN HAAVE!! :flower: =) Onnellista odotusaikaa ja tarriksii pienelle!! :heart: :heart:

Berry olen nyt kyllä kovin huolissani susta. :( Mene nyt mahdollisimman pian lääkäriin ja käske selvittämään asia kunnolla. Ei tuollainen voi olla normaalia :( Voimia!!!!! :hug:

Tänne ei kummempia. Plääh-olo jatkuu edelleen.. :ashamed: Mut ollaan me tässä nyt joulukortteja väkerretty ja kohta aletaan vääntämään pipareita :p Sitten vietetään leffa-iltapäivää ja katsotaan telkkarista Nemoa etsimässä, mitä tuo poika on oottanut jo monta päivää (mitäs kerroin siitä ;) ) Eiköhän se illalla pidä sitten niitä pukukarkeloita katsoa. Hyvää itsenäisyyspäivää vielä kerran kaikille! =)
 
Kävin vakoilemassa vanhaa pinoa ja ihana nähdä kuinka pitkä plussanneiden lista jo on! Surullista vaan huomata, että haaveilijoiden lukumäärä on pysynyt myös melkein entisellään. Silloin kun Repan kanssa aloittelimme tätä pinoa meitä ei ollut aluksi montaa, mutta näköjään muutkin ovat tämän pinon tunteneet tarpeelliseksi. Epskeps ja Miikkis ainakin ovat olleet mukana jo alusta alkaen ja todellakin ansaitsisivat kyllä jo vihdoinkin päästä tuolle odotuspuolelle :hug:

Odotus on sujunut loistavasti, yli puolen välin mennään ja tyttö on yli viikon edellä kasvussa, joten luultavasti tuolla masussa on hyvät oltavat. Silti joka päivä lasken päiviä siihen, että päästään rv 27 yli, että vauvalla olisi mahdollisuus selvitä, jos syntyisi eli sitä nuo raskautumisongelmat ja keskenmenot on näköjään aiheuttanut, jatkuvan pienen epävarmuuden sisälle...

Tseppiä ja jaksamista yritykseen, ja toivotaan, että kaikki täällä saisivat joululahjaksi tai uudenvuoden kunniaksi sen odotetun plussan testiin :heart:

malttamaton&hippu rv 20+1
 
Epskeps ja Rouva Pikkumyy Kiitokset huolenpidostanne :hug: Tuo hematooma se edelleen vaivaa, eli siitä uskon kipujen ja vuodon johtuvan. Gyne sanoi, että tuollaiset 'plumpsahdukset' kuuluu asiaan, mutta jos vuoto on koko ajan sellaista, niin sitten ottaa aikaisemmin yhteyttä. Mulla siis maanantaina aika polille, enköhän sinne asti pärjää. Toki, jos aivan mahdottomaksi kivut yltyy, menen jo aiemmin.

Syksyinen haave Onnea kovasti plussasta!
 
Voi Tapsu :'( Ei ei ei, ei sulle saa nyt käydä samoin kun mulle lokakuussa, että heti menee kesken :'( Voi kunpa olisi jotain muuta.. Voimia kovasti :hug:

Malttamaton :wave: voi että, sulla on jo odotus puolivälissä, ihanaa :heart: Ihanaa että kaikki on sujunut hyvin. :) Nauti vaan nyt kovasti odotusajastasi :heart: Me täällä Miikkiksen kanssa ollaan edelleenkin :( mut jospa meitä onni vielä potkaisisi, kuin myös kaikkia muitakin pinolaisiamme :saint:
 




Haaveissa esikoinen

Vaimo85.................KM 11/07
Aili...........................KM 11/07
Juuliai......................KM 11/07
Kurreliini...................KM 11/07
Kaa 29v...................KM 11/07
Diodium...................KM 11/07
ToukoMuru..............KM 11/07
Valssu.....................KM 09/07
NinaTT.....................KM 09/07
Jemima....................KM 07/07
Betania...................KM 06/07
Angelina..................KM 07/07
Pullenah85..............KM 03/07
Emppu78.................KM 06/07
Tinii 21v HKI.............KM 02/07
Miukuli 22v HKI........KM 07/07
Mymmelis.................KM 05/07, 07/07
Nannukka................KM 04/07, 07/07
Kummi.....................KM 11/06, 06/07...................KP -/30-32
Tinkatar...................RK 10/07...............................KP 10/28
Miikkis 25v LAHTI....KM 12/06,TM03/07,KU05/07..KP 11/-
Tuizu 31v Nurmijärvi..KM 08/07............................KP 21/-
Irtosora 35v.............KM 08/07.............................KP 31/32
Julietta......................KM 09/07............................KP 32/28
Siilura......................KM 10/07.............................KP 35/40(?)

Haaveissa toinen

Fey.........................KM
Milba.......................KM 10/07
Äippä0806..............KM 10/07
Helmitaustailija.......KM 10/07
Kotirokki.................KM 10/07
Typy83....................KM
Smigul.....................KM 09/07
Myymä....................KM 09/07
EevaRouva.............KM 07/07
Kentia.....................KM 04/07
Orchid.....................RK 06/07..............................KP -/28-30
Danjuska................KM 08/07..............................KP 4/-
Sonja74..................KM 07/07..............................KP 13/26-29
Dasale....................KM -/07, -/07.......................KP 16/23-28
Epskeps 37v...........KM 12/06,03/07,10/07.....KP 26/28
Tapsu85..................KM 09/07.............................KP 36/-

Haaveissa kolmas

Katjuska-78 29v.......KM 11/07
Kutmula....................KM 11/07
Elriina.......................KM 10/07
Singa........................KM 10/07
MissMaisa.................KM 09/07..............................KP -/-
Tuulenpuuska...........KM 02/06, 08/07..................KP 17/30-32

Haaveissa neljäs

Masukki08.................KM 11/07
Zelda.........................KM
Berry76.....................KM --/07...............................KP 34/-

Haaveissa viides

Viidettä haaveillen....KM 10/07
Tilly...........................KM --/07, 10/07

Haaveissa kuudes

Rouva Rajatapaus 34v..KM 08/07........................KP -/-

Haamuilijat


Tapsu85

Plussanneet



Vieras
Jonttu
Nasu
Suurperheellinen
Pikkupeikko85 *poika 11/07*
Pippuri84
Viia
mjss
Riikkuli
Napsuh87
Minky
Vinja
Sipuli
Sopuli83
Ninni78
Tyynex
Suppis76
Haikara
Tonttutiina
Strömsö (ent.Hippula)
Puella
Pulttibois
Nasuliini
Mimmuli82
Malttamaton
Beccy
Repa
Hiidi
Giia
Risukasa
Amira
Dulle
Marleena83
Stoppis
Margherita
Tuutikki
Mouse
SatuKa
MargeSimpson
Nättitähti
Äitee2
Eevarouva
Neitikevät
Bee
Minda
Gatsu
MyAngel
Perämaan emäntä
Aurinkoenergiaa
Eliisa80
Syksyinen haave


 

Yhteistyössä