Km:n jälkeen kuumeilevat, toukokuu

• Viestiketjun aloittaja Sus soo
  • Ensimmäinen viesti
Sus soo
Tervetuloa keskustelemaan ymmärtäväiseen joukkoomme. Olemme kaikki joutuneet kokemaan keskenmenon. Täällä voit kysellä asioita sekä jakaa iloisia ja surullisiakin ajatuksia kanssamme.

Toukokuu on toivoa täynnä...

Sus soo
TORSTAI 1.5.2008

HAAVEISSA ESIKOINEN

Samary...................KM 10/07
Emppu78.................KM 06/07 (palstatauolla)
Snowball.................KM 04/08
Meritähti.................KM 02/08..............................KP 6/30-35
Mulmul....................KM 01/08..............................KP 8/27-30
Julietta....................KM 09/07, 03/08..................KP 14/?
Tuizu 32v................KM 08/07..............................KP 18/30
Riine.......................KM 10/07..............................KP 21/29
Betania...................KM 06/07..............................KP 22/27-30
JJ-t...........................KM 12/07.............................KP 24/30
Kvart över...............KM 01/08..............................KP 27/30
Frizzante................KM 01/08..............................KP 29/27-36
Miracle....................KM 04/08..............................KP 31/28-31
Pink1......................KU 12/07..............................KP 31/28
Kaa 29v...................KM 11/07.............................KP 36/32
Haaveilia.................KM 12/07.............................KP 41/30
dinaho...................KM 06/07...............................KP45/28

HAAVEISSA TOINEN

Mude-75..............KM 04/08
Marza1970..........KM 03/08
Minni-07...............KM 10/07
Säde82..................KM 01/08
Danjuska................KM 08/07
Kristallienkeli.........Enkelivauva 02/07
Leinikki 28v.............KM 12/04,01/08..................KP 3/31
Helmitaustailija.......KM 10/07.............................KP 5/29
Epskeps 37v.....KM 12/06,03/07,10/07....KP 7/28(palstatauolla)
Fey......................KM 3/07,9/07,2/08..................KP 16/29
Sonja74..................KM 07/07..............................KP17/26-29
Pompo79.............KM 03/08 ................................KP 19/-
Erzi......................KM 08/07.................................KP 21/29-35
Fleur05...................KM 02/08.............................KP 21/?
Myymä....................KM 09/07.............................KP 42/31(-39)

HAAVEISSA KOLMAS

Luminia...................KM 02/08..............................KP 9/32
Singa........................KM 10/07............................KP 13/28-32
Mymmyryy.................KM 12/07,04/08.................KP 25/?
Lemontree..............KM 2/08................................KP 27/28
Daizz........................KM 09/07, 01/08.................KP 30/29-35
Tuulenpuuska...........KM 02/06,08/07, 01/08......KP 31/29-32
Orchid................enkelipoika 06/07............KP 2/27 (palstatauolla)

HAAVEISSA NELJÄS

Tauski82.................... enkelivauva 2/08................KP 13/33
Iltsu-natsu............... KM 9/05,11/07, 2/08............KP 14/33
Muumiska..................KM 02/08.............................KP 16/34
Rouva Pikkumyy........KM 02/08.............................KP 22/31
Mimuli........................KM 08/07, 02/08..................KP 25/27
Berry76.....................KM/KU 10/07 (palstatauolla)

HAAMUILIJAT

PLUSSANNEET

Aubrieta.................. 03/08
Pamu k ..................
Äittä-67...................04/08
Millimenninkäinen....04/08
Miina-......................04/08
Aili ...........................04/08
Nti Kesäheinä..........04/08
Surusydän...............04/08
Ansku07..................04/08
Katherine................04/08
ElinaMaria...............04/08
Toive81...................04/08
Sussoo....................04/08

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

Kiitos uudesta pinosta :)

Kaalle isot pahoittelut!:hug::hug:

Tääl sitä verituhrua oli siis toissapvänä ja eilen ei mitään. Eikä menkatkaan sit alkaneet ainakaan vielä.. eli odottelua vain tänne suuntaan... mut semmosta kyselisin et:
Miten teil on kuukautiset alkanu km jälkeen?

onks tää siis iha normia jos ny ei pitkää aikaan esim menkat tulis ja silti tuota verituhrua tuli todel vähä ja vaa yhtenä pvänä?

Heippis! Uusi pino bongattu. Kiitos siitä!!! :flower:

Miracle: Mulla ekan km:n jälkeen menkat ei meinannu alkaa ollenkaan ja sain terot avuksi. Kp 72 alkoivat. Nyt lääkkeellisen jälkeen alkoivat kp 37. Voisiko se tuhru olla esim kiinnittymituhrua? Voisitko olla raskaana? Kannattaa ehkä käydä gynellä jos testi on nega eikä menkkoja kuulu. Mä itse silloin syksyllä olin niin kypsä siihen ettei menkkoja kuulu eikä päästä ikävän tapahtuman jälkeen edes yrittämään uudelleen, joten menin gynelle vaikka eräs kätilö kehottikin minua odottelemaan rauhassa vielä 2kk!! Terojen ansiosta menkat alkoivat 10 päivän päästä eikä vasta 2kk päästä.

Nyt mä lähden syömään, Mies on grillauspuuhissa... :p

Ilóista Vapun päivää!!! :D

Julietta, nii.. ko en yhtää tiiä.. voisin olla raskaana mut en kyl jostai syystä usko.. ja ny sit seksin jälkee tuli vähä punertavaa mut ei siltikää menkat ala.. et kaipa ne on silti menkat mitkä sielt ois tulossa. outoo vain tuommone et ku vähä tulee ja sit ei tuu yhtää ja taas tulee.. alkais ny kunnol ko kerra meinaavatkii..

Sus soo
Miracle :wave: kuulostaa tutulta tuo sun juttu. Mullahan kävi nyt tässä viimeisimmässä kierrossa näin: Oli raskausoireita (lämpöä, jotkut hajut etoivat ym.). Testasin innoissani kp28 --> nega. Pientä tuhrua tuli kp 30-31, jolloin lämpö laski hetkeksi. Sitten lämmöt taas nousi ja etova olokin tuli kuvioihin takaisin. Uusi testi kp37 --> positiivinen. Voi että kun toivon, että sulla olisi nyt samanlainen kierto menossa kuin minulla!
-Sussoo-

oi voi kaa olen pahoillani! toivottavasti saatte avun yksityiseltä. koitahan jaksaa. elämä potkii päähän aika-ajoin... epäreilua!

ja kiitos sus soo uudesta pinosta. kipin kapin odotajien puolelle :wave:

aika mahtava tuo huhtikuussa plussaneiden jono. eiköhän me loput räjäytetä pino toukokuussa ;)

Taidan liittyä seuraan, jos sopii...Tässä lyhyesti minusta: sain km:n helmikuun lopulla, se oli tuulimuna, joka selvisi np-ultrassa ja oli kova isku, kun "raskaus" oli sujunut siihen asti normaalisti. Tietenkin olin varautunut siihen, että ultrassa voi näkyä kaikenlaista, mutta en enää siihen, ettei siellä olisi vauvaa ollenkaan. No, näin kävi ja sain lääkkeet tyhjennykseen.

Menkat ovat tulleet suhtkoht normaalisti km:n jälkeen, nyt kahdesti ja kovasti toivon, että tulisin uudelleen raskaaksi. Yleensä olen tunnistanut ovulaation ajan aika selvästi, mutta nyt en oikein tiedä. Yritin löytää sen testin avulla, tikutin n. kp 11-18, mutta testi pysyi negana (tänä aikana kuitenkin tuntui, että ajankohta oli oikea). Onko teillä kokemusta näistä testeistä? Voiko testi näyttää negaa, vaikka olisikin ovulaatio, vai onkohan niin, ettei sitä ole ollutkaan?

Nyt on joka tapauksessa kp 21 ja odottelen, jospa kolmansia menkkoja ei tulisikaan...

terv. Fleur

PS: Toisesta lapsesta haaveilen, ensimmäinen on 2v 10kk)

Sus soo
Fleur05 :wave: tervetuloa ja pahoittelut kokemastasi :hug:

Mulla on suuria vaikeuksia siirtyä tuonne odottajiin. Tammikuisiin kävin ElinaMarialle jo ilmoittautumassa, joten vähitellen yritän siirtää ajatuksia sinne suuntaan. Kovasti kun pelkään palaavani takaisin tälle listalle... Huomisesta lähtien en kuitenkaan enää tätä listaa päivitä. Toivottavasti saamme paljon seuraa tuonne tammikuisiin!

-Sussoo-

Kaa
Fleurille tervetuloa mukaan. Täällä on hyvä purnata ja iloita, ihan miten vaan tarve on.

Itselläni alkoi viime aamuyöstä pieni vuoto. Tulin kotiin töistä ja nukahdin vajaaksi tunniksi. Heräsin tuskaiseen kipuun sitten. Koski niin, että oksetti. Vaikka yleensä en lääkkeitä käytä, nyt oli pakko ottaa 1000 mg panadol, kun oli niin kauhea olo. Se sitten vei tajun kankaalle ja heräsin kolmen aikaan. Vuotoa jatkuu yhä, ihan erilaista kuin kuukautisvuoto. Eli yhä olen ymmälläni. Soittelen huomenna neuvolaan ja kyselen, mitä ovat tästä koko hommasta mieltä... Mutta fiilis on nyt parempi kuin yöllä. Silloin vaan oli tosi paha olo, niin tekstikin oli sen mukaista. Nyt vaan mennään päivä kerralla eteenpäin ja otetaan uusi asenne asiaan.

Hyvää vapunpäivää kaikille! :flower:

kotiuduttu on, oli rauhallinen vappu mökillä ja nyt sitten kotona ja siivoiltu.. tänään taas alkoi tuakkalakko ja hyvin on mennyt koko päivän :D toivottavasti tulee pian plussa niin on entistä enemmänkin motivaatiota tupakoinnin lopettamiseen :saint:

ja raskausoireita on tullut lisää :headwall: tänään dpo 7 ja kaksi paivää sitten huomassin nänneissä värimuutoksia. ne on lähtenyt ruskeentumaan, ja tullut enemmän näppyjä ympärille :eek: yöllä heräsin kaksi kertaa kovaan repäisykipuun kun vaihdoin kylkeä ja ajoittaisia menkkamaisia kipuja löytyy. lämmöt on ollut koholla 36.8 asti, mutta eilen oli jo 37.1 (jostain oon lukenut että kiinnittymisen jälkeen nousisi hieman).

toiveet todella korkealla :saint:

anteeksi omanapisuus ja vielä teksti kopioitu toisesta pinosta :ashamed:

onnea sussoo ja toive !!! voi kuinka ihanaa!!!!! lämpimästi tervetuloa odotuspuolelle!! :hug: aivan mahtavaa!! tollanen lista jo plussanneita!! jiihuuu!!!
elinamaria onkin jo "vanha tuttu" , mutta vielä kerran onnea!! :flower: :heart:

jihuu, se on sitten toukokuu ja kovaa kyytiä mennään kohti kesää..ihanaa

B)
pink, kaa, haaveilia, dinaho... kaikki sitten ryntäätte plussa-aaltoon, wau!! ettekö muka oo vielä testailleet, vaikka päivät noin yli... +++++++++ :whistle:
vai anteeksi, onko joillain kierto vasta hakemassa uriaan? plussaa toivon kuitenkin kaikille kok :heart: täni!

väsyväsyväsy-olo terkuin katherine 5+5

Fleur, pahoitteluja kokemasi vuoksi, mutta tervetuloa tänne mistä ainakin vertaistukea saa :) :flower:

Sussoo, voi ei kun niin toivoisinkin.. nytkää ei edelleenkää oo menkat alkaneet eikä tuhruakaan enää tullu.. Se varmaa ratkeaa ny viimeistää matkan aikana et alkaako vai ei :ashamed: mut jospa se täst! :)

Huomenta kaikille!

Mahtaakohan olla muita, tänään töihin menijöitä? Minä ainakin pian taas polkasen, onneksi on vkloppu vapaata!
No nopeasti se yksi päivä menee!

Olisikohan jollakin jo pian plussailua testeissä, ?
tässä minä lukemassa uusia plussauutisia, kuka vaan niitä luettavaksi soisi!?

Kummallinen tämä kroppa ja mieli välillä on niin muka oireita, mutta ei niitä tässä vaiheessa kiertoa kuulu olla ja sitten välillä tunne ihan varma, että nega itselle tulee.
Se on vaan kiltisti odotettava testausaikaa.

Eilis aamuna sauvakävelimme miehen kanssa, teimme vähän pihahommia ja arvatkaapa , mitä minä tein?
Juu niin pitkää oli jo nurmikko täällä. Kiva seurailla lintujen pesimistouhujakin!
Mies kävi illalla vielä rullistelemassa
Pian hän on ollut jo 3 kuukautta ilman tupakkaa!

Kovasti lopuksi vielä plussatuulia toivottelen ympäri Suomen maan!

Ihanaa päivää kaikille!

Rva Pikkumyy

Ps mitä kuuluu jo raskaana oleville, toivottavasti hyvää!

Täällä ei vieläkää menkat ala. Jo on kumma! jo neljäs pvä ku pitäs menkkojen muka olla ni tuhrua on tullu todel todel vähä vain tiistaina ja eilen seksin jälkeen. Tänää ei edelleenkää mitään eikä eilenkää seksin jälkee loppupvästä enää mitään. Mitähää tääki sit taas on. Testi eilen nega. Noh, kai ne sielt sit joskus suvaitsee saapua. Varmaa matkalla ollessa :p Mut onneks mul o kuukautiskuppi ni nekkää ei haittaa :)

Täällähän on plussailtu oikein urakalla!! Paljon onnea kaikille!! :heart:

Ite edelleen palstataukoilen, lueskellut olen kyllä mutta eipä ole mitään raportoitavaa kun oviksen aikaan oltiin eri maissa miehen kanssa. Menkkoja odottelen maanantaille, saa nähdä alkaako kierto tasaantumaan. Ensi kierrossa sitten taas täysillä mukana, ilman testejä ja lämpöjen päivittäistä mittailua tosin, ei nuppi kestä enää...

Jatkakaa ihmeessa plussa-aaltoa, ehkä me loputkin ehditään sitten siihen mukaan :D

Aurinkoista toukokuuta! Täällähän on hienosti plussa-aalto jatkanut kulkuaan! Lämpimät onnittelut Ansku07 Katherine ElinaMaria Toive81 ja Sussoo plussasta :heart: Kilokaupalla tarrasukkia teidän jokaisen masuasukille mukaan :heart: Nyt, kun on tullut näin paljon plussia, niin eiköhän toukokuu tuo tullessaan odotettuja plussia myös monelle muulle =) Hurjasti vaan tsemppiä ja uskoa tulevaisuuteen!

Täällä mennään rauhallisesti päivä kerrallaan. Pahoinvointi alkaa hieman kiusata, mutta vielä ei onneksi ole tarvinnut halailla pyttyä :x Hajuttomiin pesuaineisiin ja deodorantteihin yms. on pian siirryttävä, kun hajut ovat alkaneet taas yököttää :/ Näin on käynyt joka raskaudessa... Jonkin verran väsyttää ja on päänsärkyä, mutta ne ovat pieniä murheita näin ison ja iloisen asian rinnalla.

Toivottavasti saan pian monet teistä seurakseni tuonne odottavien puolelle :heart:

Terkuin, surusydän & ipana 6+4

Heippa ja vappua! ...pikaisesti, hirmuista kiirettä pitää. :D

Mulla on menossa kp 4 (hui... jo! :D ). Yltyi lopulta tosi voimakkaaksi tuo vuoto, ehdin jo pelästyä, että missä mennään, mutta tänään on näköjään sitten käännetty hana kiinni. :xmas: Meillä ei ala vielä varsinainen yk 1, joskaan kumiukkeleitakaan ei enää käytetä. Mut jotenkin tämä mun hormonitoiminta ei tunnu olevan ihan kohdillaan vielä, jotta en vielä edes uskalla nostaa toiveita siihen suuntaan, ettäkö oikeesti tästä kierrosta voisin edes raskautua.. (kattotaan nyt ovuloinko edes...)

Jotta vähän joka kantilta mennään ja katsellaan, kuinka meidän käy. :D

(Juu ja onnea plussanneille, jos vielä tätä uutta listaa lueskelette! Siellä oli hirmuinen määrä plussia loppulistassa, kun kävin katsomassa. :heart: :flower: :D )

Kaa
Minulle voi laittaa sitten

kp 2/31-36

Soitin neuvolaan tuosta haamusta ja alkaneesta vuodosta. Laitoivat asian ylös mun papereihin. Onpahan sitten asiasta jotain hyötyä, jos taas uusi keskenmeno tulee joskus. Itse en tiedä oliko tuo nyt keskenmneo vai mikä, mutta neuvolan papereissa se keskenmenona lukee. Eli periaatteessa mulla on sitten km 11/07, km 05/08... masentavaa... Mutta tästä noustaan! =)

Tervehdys kaikille!

Nyt on vapun vietosta mökiltä kotiuduttu. Olipahan rentouttava vappu, kerrankin! Mulle voipi merkitä kiertopäiviksi 3/28-30. Täti tuli muutaman päivän myöhässä. JOten ei muuta, kuin uuteen kiertoon...

Yhteistyössä