Marza :hug: :hug: :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja herkkupeppu:
Meritähti, mikä testi sulla on ja mikäs sen herkkyys on? Mulla oli siis apteekin oma, herkkyyttä en tiedä enkä netistäkään löytänyt. Siinä vain lukee, että näkyy jo sinä päivänä, kun kuukautisten PITÄISI alkaa... Ajattelin odotella ihan rauhassa. Ellei tätiä näy, testaan lauantaina uudestaan (la ryyppäjäiset tulossa :ashamed: ). Hieman olen kyllä malttamaton näissä asioissa :snotty:
Jos maltat
herkkupeppu lauantaihin odotella niin nostan hattua! Mulla on jostain sellainen mielikuva, että tuon apteekin testin herkkyys olisi 25...olisikohan joku täällä palstalla sillä lailla valistanut. Ei ole kyllä mikään tieto.
Minä tilasin mammaksin sivuilta raskaustestejä samalla kun niitä ovistikkuja tilailin. Nämä oli niitä herkkiä liuskoja "david's" tais siinä paketissa lukea. Herkkyys oli 10. Monet on täällä mun mielikuvan mukaan saanut noilla haamua dpo 9 tai 10.
Tosin nyt kun katsoin, niin ohjeissa lukee, että raskaus voidaan havaita "jopa 6-15 päivää hedelmöityksestä", eli aika iso haitarihan tuossa on.
Mulla kun tuli se ovisplussa kp19 ja nyt on kp29, niin hedelmöityksestä kaiketi olisi vasta 8-9 päivää (jos siis ovis 24-48 tuntia ovisplussan jälkeen)...että minä se vasta hätäinen olen.... :ashamed:
Intouduin vain testaamaan kun alkoi tissejä särkemään, mikä kävi viimeksikin kun plussasin.
Nyt kun mietin, niin viimeksi plussasin vasta kun menkat oli pari päivää myöhässä, mutta silloin oli kyllä käytössä joku normi testi, olisko ollut
clearblue, tietääkö joku sen herkkyyttä? Mutta sillä siis plussa vasta niinkin myöhään, ja sekin tais olla kyllä haamu ennemmin. :/
Ehkei pitäisi vielä heittää kirvestä kaivoon, mutta taidanpa kuitenkin.
-Meritähti-