KM jälkeen kuumeilevat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SuukkoSuulle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Annemaarit :hug: menetyksestäsi ja tänne sekaan vai tuntoja jakamaan :heart:
Linneaborealikselle ja ystävälleen paljon haleja ja rutkasti onnea mukaan.. on sentään hyvät mahkut beibellä täällä suomessa kun syntyy, on niin huipussa tuo keskosten hoito :) :hug:

Mymmyryy. Biofolinia saa melko varmasti melkein jokaisesta luontaistuotekaupasta. Itse käyn kyllä aina life:ssa. Tarkalleen en hintaa muista koska siitä on aika lailla jo aikaa kun sen paketin ostin. Siinä paketissa on muistaakseni yli sata tablettia ja olin positiivisesti yllättynyt ettei se ollut kovin kallis. Esikoinen onnistui tuhoamaan paketin kuoret joten mulla on vaan jäljellä enää ne tabletti laatat =)

Annemaaritille tervetuloa ja :hug: menetyksestäsi.

Meritähti noi lämmöt ei sinänsä kerro mitään.. ainakaan mulla. :) Lämmöt nous oviksen jälkeen sen puol astetta, vähän reilu, mut ei mitenkään kovasti... eli ei mitään lämpöilyä ainakaan vielä havaittavissa. :) Pidän sulle peukkuja.

Annemaarit :hug: :'( tervetuloa ja pahoitteluni. :hug: myös kaikille jotka täti on löytänyt.

(.) :'( Testasin sitten tänä aamuna, kp 30/30-31. Puhdas nega tuli ja arvelen näiden "oireitteni" enteilevän vain mahatautia, joka kuopuksella on. On se ollut kahtena päivänä kiva herätä siihen, että toinen on nukkunut lierukakat housussa vaikka kuinka kauan ja ne on sitten jämähtäneet joka paikkaan ja kunnolla :x Palataanpa tähän omaan napaan... Mies yritti kyllä nostaa mielialaani kun tuli niin paha mieli tuosta; voihan kierto olla myöhässä (viime talvena heitteli paljon) ja muutenkin täytyy vaan enemmän yrittää :xmas: Enhän tiedä edes tuliko oilia ollenkaan, kun en mitään mittaillut/testaillut sen kummemmin :whistle:

Parempaa viikkoa kaikille toivoen, hp :wave:

Tervetuloa Annemaarit ja :hug:

Faktalta tuli Synnytyssairaala niminen ohjelma vkloppuna ja siinä oli ilmeisesti teemana keskossynnytykset ja vaikeat tapaukset. Yhdellä äidillä oli ollut 11 keskenmenoa ja nyt heille syntyi pikkuinen, terve vauva. Aina on siis toivoa!!
Toivekkaana uuteen kiertoon eli mulle saa päivittää kp 3. Niin ja muistutus: Tänäänhän tuli 19.05 se yks ohjelma, mikä se nyt oli...

8.9.2008

HAAVEISSA ESIKOINEN

Humu82..................KM 07/08
Samary...................KM 10/07
dinaho...................KM 06/07
Emppu78...............KM 6/07, KU&TM 6/08
Matsalu.................KM 06/08..............................
Lakta....................KM 05/08...............................KP
Minni-07................KM 11/07, TM 07/08..............KP
tytti82...................TM 05/08...............................KP 1/30-33
Liinakko..................TM 07/08..............................KP 3/28
Julietta..................KM 09/07, 03/08....................KP 11/20
Nanniina...............KM 07/08...............................KP 13/28-30
Lymypiilo.................KM 07/08............................KP 23/28
Kanella..................KM 05/08..............................KP 26/28
Meritähti...............KM 02/08...............................KP 29/30-40
Huhtityttö.............KM 5/08.................................KP 3/28
Mötiäinen..............TM 09/07, KM 06/08..............KP 34/28
Emiliana................KM 04/08,05/08.....................KP 37/28-33
Snowball...............KM 04/08...............................KP 39/32
Betania.................KM 06/07...............................KP 42/27-28 (palstatauolla)
Tinkatar................RK10/2007, KM 05/2008.........
Oxford...................KM 05/08...............................
whisnefka.............KM 05/08................................KP

HAAVEISSA TOINEN

Kristallienkeli..........Enkelivauva 02/07
Säde82...................KM 01/08
Mude-75.................KM 04/08
Allusmamma...........KM 04/08
pikkuvadelma.........KM 06/08
Annemaarit............KM 08/08................................KP 5/24-28
diddlina..................KM 07/08................................KP 5/26-28
Epskeps 37v...........KM 12/06,03/07,10/07...........KP 25/20(palstatauolla)
Leinikki...................KM 12/04, 01/08, TM 06/08....KP 3/31
Marza1970.............KM 03/08................................KP 44/30-40
Pesonen.................KM 07/08................................
Sonja74..................KM 07/07................................KP 59/26-29
Nemu......................KM 08/06, 08/08.....................KP

[color]

HAAVEISSA KOLMAS

woodoo....................KM 12/07, 05/08
Muumiblues..............KM 05/08
mammaRoi...............KM 05/08
Linneaborealis.........KM 2/08........................................KP 9/36
mymmyryy................KM 12/07, KM 04/08, KM 07/08....KP 16/28
Happihyppy.............KM 02/08.......................................KP 18/30
Unicco......................KM 07/07......................................KP 20/
Äittä-67......................KM 07/08....................................KP 22/28-30
SusSoo....................KM 02/05, 01/08, 05/08................KP (taustalla)

[color]

HAAVEISSA NELJÄS

Berry76.....................KM/KU 10/07 (palstatauolla)
Iltsu-natsu............... KM 09/05,11/07, 02/08...............
Rva Pikkymyy............KM 02/08, KM 08/08....................KP 13/32 *yk1
Herkkupeppu............KM 06/08.....................................KP 30/30-31
[color]

HAAVEISSA VIIDES

Millukka...................KM 05/08.................................KP 3/30 *yk13
mother4..................TM,KM 6/08..............................KP 12/27-28 *yk2
taaperotx4..............KM 06/08.................................KP 22/32-38

HAAVEISSA KUUDES

Lumi-Marja.....enkelityttö-92, KM4/98, KM5/99 rv 15+5 tyttö, KM11/04, RK2/08 15+5 poika, KM7/08, KM 8/08.......KP (taustailee)
[color]

[color]

Taustalla:
Dada
ElinaMaria
Sini74
L-M
Sussoo
[color]

Haamuilijat:
Mötiäinen
emiliana
[color]

PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:

Aubrieta.......................03/08
Pamu k ..................
Millimenninkäinen..........04/08
Miina-............................04/08
Aili ................................04/08
Nti Kesäheinä................04/08
Surusydän.....................04/08
Ansku07........................04/08
Katherine......................04/08
Toive81.........................04/08
Frizzante......................05/08
Tuulenpuuska...............05/08
Pompo79......................05/08
Tuizu............................05/09
Fleur05........................05/08
Luminia........................05/08
Helmitaustailija.............05/08
Orchidx2.......................05/08
Minni-07.........................05/08
Daizz..............................05/08
Muumiska.....................06/08
Fey...............................06/08
Kvart över....................06/08
Jonniina.......................06/08
Rimpuli.........................06/08
Kärppänä heinälatoon 06/08
Mae.............................06/08
Leidi............................06/08
Pink1...........................06/08
Kaa.............................07/08
Myymä........................07/08
Riine............................07/08
Tauski82......................07/08
Lakta...........................07/08
Danjuska.....................07/08
Kesis............................07/08
Mimuli...........................07/08
Allusmamma.................08/08
Miracle..........................08/08
Inkaliina83....................08/08
Superheppuli.................08/08
Oxford...........................08/08
JJ-t.................................08/08
iltsu-natsu.....................08/08
Pesonen........................08/08
Tinkatar.........................08/08
Nirtsu.............................08/08
Snowball........................09/08
ElinaMaria......................09/08

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

Huomenia,

Menin sitten pöljä testaamaan jo tänään (dpo 9-10 kaiketi) ja puhdas negahan sieltä pamahti.
Jotenkin en jaksa uskoa että se siitä plussaksi enää muuttuisi.
Tissitkin oli kipeet vain reilun vuorokauden, jotain kropan temppuiluja siis vaan...

Mies sanoi, että ehkei se vaan näy vielä ja niinhän se tietty onkin, mutta kun ei ollut edes haamujen haamua ja herkkä testi niin kyllä minä olen taas jo heittämässä kirvestä kaivoon.

Herkkupeppu pahoittelut negasta, tämä ei ollut hyvä aamu....

ElinaMaria mulla ei mielestäni ole nuo lämmöt yhtään koholla, paitsi illalla.

No joo...se siitä taas. Olenpas yltiöpositiivinen tänä aamuna. :ashamed:
Jos sitten tuun parkumaan tätiä tänne, niin muistuttakaa joku minua siitä, että viikko sitten sanoin olevani tyytyväinen jo pelkkään ovisplussaankin, kun sekin on niin paljon eteenpäin. :headwall:

-Meritähti-

Meritähti, mikä testi sulla on ja mikäs sen herkkyys on? Mulla oli siis apteekin oma, herkkyyttä en tiedä enkä netistäkään löytänyt. Siinä vain lukee, että näkyy josinä päivänä, kun kuukautisten PITÄISI alkaa... Ajattelin odotella ihan rauhassa. Ellei tätiä näy, testaan lauantaina uudestaan (la ryyppäjäiset tulossa :ashamed: ). Hieman olen kyllä malttamaton näissä asioissa :snotty:

Hei,

minut voisi laittaa listoille, jos se vaikka vauhdittaisi tärppiä. Mulla on siis ollut tm 05/08 ja nyt starttasi kolmas yrityskierto sen jälkeen, tänään kp 1 / 30-33. Tuulimuna tietenkin tuli heti ekasta yrityskerrasta.

Joku on saattanut huomata mun tänään alittaman aiheen siitä kun ei tärppää, eikä uskoa tulevaan tärppiin ole. Olen siis tosi maassa tällä hetkellä, enkä jaksa uskoa, että meille koskaan saadaan omaa nyyttiä. Ehkä se taas tästä, kunhan menkat on hoidettu alta pois. :'(

Ja mun on ihan pakko myöntää, että mua ei yhtään lohduta muiden tärpit täällä. Eikä ne tuo mulle ainakaan tällä hetkellä yhtään hyvää mieltä. Oon vaan katkera onnettarelle. Enkä halua olla ilkeä, mutta uskon, että meillä kaikilla on oikeus omiin tunteisiimme.
Silti kaikille taspuolisesti haluan toivottaa tärppionnea, kaikki ansaitsevat onnensa, vaikkei siihen nyt pysty yhtymään.

Huono viikonalku :/

tytti.

Voi tytti82 :hug: maanantait on aina ihan hanurista... lukuunottamatta satunnaisia poikkeamia.. jotka nekin tulee yleensä catchin kanssa--- jotai ikävää pitää kuitenkin sattua sittenkin.
Mä ainakin kävin lukemassa sun stoorin. kyllähän se totta on henkisesti tää vauvan saaminen tai raskaaksi hankkiutuminen kun sitä oikein haluaa on tosi rankkaa ja sitten tietysti KAIKKI muut on ympärillä raskautuu pelkästä kalsarikosketuksesta tyyliin :kieh: ja puhumattakaan että näkee liikenteessä pelkkiä raskaana olevia naisia niin syö naista sisältä :( TM oli meillä kans kevällä ja olin muka ettei ottanut koville mutta se on semmoi "haista *ittu-olo" jää tuulimunasta... olin sit ollut edes km.. :/ mutku mtn ei sisällä kasvanut niin voi perse!! eikä edes auttanut meilläkään yrittämis asiaan kolme ovuloimatonta kiertoa sen perään, voit uskoa että siinä oli uskonkariseminen herkässä kans täällä.. !!
Loppukaneetti: Sä olet nuori :) (sitä ne kaikki sanoo varmaan ) sulla on erittäin hyvät mahkut vielä raskautua luonnollisin keinoin ja jos ei onnaa niin sit hoitoihin.. ja jos on paha mieli niin tänne vaan avautumaan, me jaksetaan kuunnella murinoita ja narinoita :hug:

Tervetuloa Tytille tänne ja suuret pahoittelut tuulimunasta! :hug: Tuonne toiseen pinoon sulle jo vastailinkin. Mutta kyllä se niin totta on ettei kyllä tasan mene onnen lahjat. Meillä tulee kakkosen yritystä ens kuussa täyteen vuosi, ja voin kertoa että kyllä ottaa päähän ja niin p***leesti. Meillähän on vielä se ongelma että 4 raskaudestani vaan yksi on onnistunut, niin se kyllä vetää aika hiljaiseksi jopa minut joka on yleensä aika yltiöpositiivinen. Ja kyllä mua ottaa päähän että kaikista tyhmimmät tutut ja muutenkin sellaiset epämääräiset ihmiset joilla ei muutenkaan ole mitään otetta elämästä tulee ihan jatkuvalla syötöllä raskaaksi. Ja tottakai niiden ihmisten raskaudet onnistuu ihan aina. Ne ei edes pelkää keskenmenoa. Itse sitten taas olen aina pelko perseessä jo siitä asti kun edes vähän epäilen olevani raskaana.
Tuttu tunne täällä että olen myös aika katkera onnettarelle, mutta mielestäni tässä vaiheessa kyllä saankin olla. Silti aina yritän palauttaa itseni järjestykseen ja ajatella positiivisemmin. Vaikka hampaita kiristelemällä. :kieh:

Mutta tämä pino on siitä ihana että täällä saa ihan rauhassa märehtiä huonoa onneaan ja pahaa mieltään. Kaikki täällä ymmärtävät sen ja yrittävät parhaansa mukaan tsempata eteenpäin. Kiitos siitä teille kaikille! :heart: :heart: :heart:

On. Tätsy alkaa täällä pakkalailemaan kamppeitaan ja hyvä niin. Olinkin kyllä niin kipeä ja v***ttuuntunut koko viikonlopun. Nyt alkaa taas elämä pikkuhiljaa hymyilemään ja on parempi mieli.

Herkkupepulle ja Meritähdelle pahoittelut negoista. :hug: :hug: Meritähdelle vielä tsemppaukset että kyllä se siitä voi positiiviseksikin muuttua b =) d.

Annemaarit ja tytti82 tervetuloa vaikka oikeestaan tähän pinoon pitäis sanoa pahoittelut :(

Jospa me kuitenkin vielä Herkkupepulle ja Meritähdelle plussat saadaan =)
Kaipaisi tännekki sitä plussaa nyt aluks ovistestiin. Meinaa vähä olla masentunu olo kun tuntuu et viiva oli haaleampi kuin eilen. Tai en tiiä voiko niitä sillä lailla vertailla...tietääkö joku? Voiko esim tulla vaikka tyhjää välillä ja tulla silti plussa vielä? Kp on nyt 12 että voihan se tullakki vielä. =)

Haudi kanssasiskot!!
tohtiiko joka ottaa tikun kantaakseen ja paiskata itsensä ehdolle päivittäjä pestistä ? sillä ehdolla että minä pääsen siirtymään tuonne odottajiin oikein Aikuisten Oikeasti =)

mother4 hmm... täh oliks sulla siis tummemmat viivat ja nyt taas haalistuneet :/ ?
outoa.. menipä ovis sit aikaseen sulla (jos siis meni)... kyllä mä sinuna testailisin vielä ehkäpä sinne kp 16 asti. tai siis riippuen kierron pituudesta.
Mulla silloin testaillessa näytti tiukkaan negaa vaan ei mitään vaihtelua tavallaan negan vahvuudessakaan :|

tytti82 :hug: :hug: Tervetuloa joukkoon sekalaiseen ja vielä :hug: menetyksestäsi. Mä todella tiedän ton sun tunteen, ettei pysty iloitsemaan toisen plussasta ja onnesta. Mutta siihen auttaa aika. Annat itsellesi luvan surra ja "kiukutella", niin kauan kun siltä tuntuu. Mulla on kohta 1,5kk viimeisestä km:sta ja pienen vauvamme hautaamisesta. Toisten vauvoista ja plussista pystyn todella iloitsemaan ja toisten en.
Esimerkkinä: yksi tuttavapariskunta yrittivät pitkään lasta ja kävivät lapsettomuus-hoidoissa. No tärppi tuli ja aivan ihanat pienet tuloksena heillä siitä. Tästä onnesta pystyin heidän kanssaan iloitsemaan. No sitten eräs ihminen tuli raskaaksi, joka on tehnyt 3aborttia, vaan sen takia, ettei just silloin sattunut lapsi huvittamaan, no arvaappa 5 kertaa olen voinut iloita hänen raskaudestaan, NO EN. Tunsin/tunnen suurta vihaa edelleen asiasta. Olisi kiva päästä tästä katkeruudesta ja vihasta eroon, mutta ei se ole helppoa :ashamed: . Ehkä jonain päivänä...
Päivä paistaa risukasaan ja joku päivä on toista helpompi. Aika, aika ja aika. Ei siihen oo muuta lääkettä (paitsi tietenkin pieni elävä vauva). Voimia teille :hug: .
Leinikki Biofolinit haettu!! Nyt vaan niitä täytyy muistaa napsia. Mutta mitäpä ei yrittäis tälläsen asian puolesta :D .

Allusmamma...vertailin niin kyllä eilen oli himpun verran tummempi viiva kun tänään, mutta onneks ei oo ooteltu viivan paksuuntumista, vaan on kyllä puuhasteltu =)
Ja aattelin kyllä tosiaan jatkaa tikuttamista kun viimeks tikut loppu 13 päivään ja nyt tilasinki reilusti ettei lopu kesken:)

Kiitos teille kaikille tuesta. Auttaa ihan hirveästi, kun muut hoitaa ja lohduttaa, kun on paha olla :hug:

Eipä tässä tosiaan auta kun aika. Pakko vaan luottaa tulevaan. Kun oon taas paremmalla mielellä, niin tuun kommentoimaan myös muiden juttuja. Aurinkokin paistaa ulkona, kai se vähän paistetta tuo tähänkin risukasaan B)

mother4. Mulla menee aina noiden testejen kanssa niin, että eka näyttää tasaisesti haaleata viivaa ja sitten yhtenä päivänä niin haalea että sen just näkee, mutta sitä seuraavana päivänä tuleekin aika tumma viiva ja sitten seuraavana tulee kunnon ovisplussa, joten älä menetä vielä toivoas, veikkaisin että parin päivän kuluessa tulee se plussa. Ja touhuilla kannattaa aina. =)

Hyvä Mymmyryy! Mä otan aina vitskut aamupalalla niin muistan ne parhaiten. Mutta maitohappobakteerit ja magnesiumin otan aina illalla kun ne vaikuttavat silloin parhaiten. Vitamiineista ei ole ikinä mitään haittaa. Siksi syön sitä seleeniäkin kun luin että sen puute voi aihettaa km:ja. Että jos seuraava menee kesken niin se ei ainakaan johdu mistään vitamiinien puutoksista. Pakko pelata varman päälle. Vaikka vähän överiks saattaa mennäkin. :laugh: :laugh: Täytyy vielä hakea lisää Glandineitakin, jos se vähän taas nopeuttaisi palautumista tyhjenyksestä. Niin mitäpä sitä ei asian eteen tekisi...

A-M. Mä voisin muuten muttakun mä toimin jo palstaemona tuolla vauvalla Haahuissa ja olen vielä ainakin yli kuukauden tosi huonosti netin ääressä kun asustellaan puoliksi Lappeenrannassa miehen töiden vuoksi ja siellä ei ole nettiä meillä tietenkään :( :( mutta pistän mietintään jaksaisinko huolehtia vielä tästäkin palstasta kun toi vauvan puoli on aika helppo eikä vie paljonkaan aikaa.

Pakko taas teidän kiusaksi purkautua (sori!:D )
..tänään on niiin pa*ka päivä, Maanantai.
Taas on yksi viikko alussa, oliskohan tämä mulle jo SE viikko?
Tänään siis 7viikkoa ku:n leikkauksesta |O eikä tätiä edelleenkään näy, ei kuulu.
alkaa mielikuvitus olemaan jo hyvin hiilloksella, taitaa pian sammua se kytevä toivo.

Positiivisia pitäisi ajatella,
olenhan terve ja nuori.. :kieh:

Ei vaan, ei pysty, ei tänään, ei enää.
Mitenkähän tästä eteenpäin?

Tekis kovin mieli soittaa lääkärille ja pyytää terot (vai mitkäs ne oli),
mutta pelottaa että menis sitten kroppa entistä enemmän sekasin.
:ashamed:
-mitenkään päin ei ole hyvin päin :headwall:

Taas on vierähtänyt aikaa viimekäynnistä. Plussanneitakin näytti olevan. Huisat onnittelut plussanneille :hug: :flower:

Täällä on oltu flunssan kourissa joten peittoa ei kovinkaan ole jaksanut heilutella muuta kuin itsensä lämmikkeeksi. Tilasin ovistikkuja joten seuraavassa kierossa ei ainakaan ajoituksesta ole kiinni.

Ainiin, uusiakin oli tullut. Tervetuloa ja :hug: kokemastanne.

Mun on pakko pyörähtää täälläkin kysymässä... Eli te joilla keskenmeno on alkanut kivuilla: Millaisia ne kivut oli ja kuinka nopeasti paheni? Meinaan mun mahaan sattuu (enkä ole oikein varma millaisia ne raskauteen kuuluvat nippailut on, kun ei ole sellasia ikinä ollut tai en muista).. Auttakaa!!

Leinikki...jaahas että ne tosiaan voi sit noinki tehdä....toivotaan että plussa vielä ilmestyy =)

Nirtsu, mulla oli kipuja aina aika ajoin silleen hetkellisesti, ja tuhrua tuli joskus 5 viikolla. Ja alko sit oikeestaan kyllä vuodolla eikä niinkään kivuilla, että enpä oikein osaa sanoa tohon mitään :|

Marza :hug: :hug: :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja herkkupeppu:
Meritähti, mikä testi sulla on ja mikäs sen herkkyys on? Mulla oli siis apteekin oma, herkkyyttä en tiedä enkä netistäkään löytänyt. Siinä vain lukee, että näkyy jo sinä päivänä, kun kuukautisten PITÄISI alkaa... Ajattelin odotella ihan rauhassa. Ellei tätiä näy, testaan lauantaina uudestaan (la ryyppäjäiset tulossa :ashamed: ). Hieman olen kyllä malttamaton näissä asioissa :snotty:

Jos maltat herkkupeppu lauantaihin odotella niin nostan hattua! Mulla on jostain sellainen mielikuva, että tuon apteekin testin herkkyys olisi 25...olisikohan joku täällä palstalla sillä lailla valistanut. Ei ole kyllä mikään tieto.

Minä tilasin mammaksin sivuilta raskaustestejä samalla kun niitä ovistikkuja tilailin. Nämä oli niitä herkkiä liuskoja "david's" tais siinä paketissa lukea. Herkkyys oli 10. Monet on täällä mun mielikuvan mukaan saanut noilla haamua dpo 9 tai 10.

Tosin nyt kun katsoin, niin ohjeissa lukee, että raskaus voidaan havaita "jopa 6-15 päivää hedelmöityksestä", eli aika iso haitarihan tuossa on.
Mulla kun tuli se ovisplussa kp19 ja nyt on kp29, niin hedelmöityksestä kaiketi olisi vasta 8-9 päivää (jos siis ovis 24-48 tuntia ovisplussan jälkeen)...että minä se vasta hätäinen olen.... :ashamed:

Intouduin vain testaamaan kun alkoi tissejä särkemään, mikä kävi viimeksikin kun plussasin.

Nyt kun mietin, niin viimeksi plussasin vasta kun menkat oli pari päivää myöhässä, mutta silloin oli kyllä käytössä joku normi testi, olisko ollut clearblue, tietääkö joku sen herkkyyttä? Mutta sillä siis plussa vasta niinkin myöhään, ja sekin tais olla kyllä haamu ennemmin. :/

Ehkei pitäisi vielä heittää kirvestä kaivoon, mutta taidanpa kuitenkin.

-Meritähti-

Alkuperäinen kirjoittaja Nirtsu:
Mun on pakko pyörähtää täälläkin kysymässä... Eli te joilla keskenmeno on alkanut kivuilla: Millaisia ne kivut oli ja kuinka nopeasti paheni? Meinaan mun mahaan sattuu (enkä ole oikein varma millaisia ne raskauteen kuuluvat nippailut on, kun ei ole sellasia ikinä ollut tai en muista).. Auttakaa!!

Minulla ei ole tuosta omakohtaista kokemusta, kivuista ei keskenmenoa huomannut.

Kivut ei kuitenkaan automaattisesti tarkoita sitä, että raskaus olisi menossa kesken. Alkuraskaudessa mahakivuthan on aika yleisiä ja useimmiten ihan vaarattomia ja asiaan kuuluvia. Yritä ottaa rauhallisesti ja olla siten miten parhaalta tuntuu. :hug:

Monesti kuulee raskaana olevilta että vatsassa tuntuu esim, voimakasta menkkajuilintaa tai vihlaisuja vaihtaessa asentoa, eikä esim. näistä kumpikaan ole huolestuttavaa.

Yhteistyössä