Milannan varmaan olisikin pitänyt nimetä lapsensa Jormaksi tai Urpoksi, niin ei ketään häiritsisiAlkuperäinen kirjoittaja päätön;25916707:on siinä taas ihmisen alkua nimellä murjottu :O
Milannan varmaan olisikin pitänyt nimetä lapsensa Jormaksi tai Urpoksi, niin ei ketään häiritsisiAlkuperäinen kirjoittaja päätön;25916707:on siinä taas ihmisen alkua nimellä murjottu :O
ei kuule häiritse oikeestaan ollenkaan. sitä vaan aina olettaa että ihmisillä olkis edes alkeellista älyn käyttöä joissain asioissa.Milannan varmaan olisikin pitänyt nimetä lapsensa Jormaksi tai Urpoksi, niin ei ketään häiritsisi
Ei häiritse ollenkaan, mutta mainitsit kuitenkin asiasta... okAlkuperäinen kirjoittaja päätön;25917451:ei kuule häiritse oikeestaan ollenkaan. sitä vaan aina olettaa että ihmisillä olkis edes alkeellista älyn käyttöä joissain asioissa.
Vaikka horoskoopiltaan onki kalat. Tai itellä on tänään syndet ja aina ollu näissä kalat. Voi toki olla parempaa tietoa/tarkempaa tietoa ku mun "iltalehden horoskooppi" -tietämys.Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;25913631:Onnittelut oinaspojasta! :heart:
anteeks, mä olen kuvitellu että tämä on keskustelupalsta.Ei häiritse ollenkaan, mutta mainitsit kuitenkin asiasta... ok
Eipä täällä "keskustelu"palstalla paljon muuta näköjään tehdä kun arvostella toisia ja kinastella.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;25918017:anteeks, mä olen kuvitellu että tämä on keskustelupalsta.
sitä samaahan sinäki.Eipä täällä "keskustelu"palstalla paljon muuta näköjään tehdä kun arvostella toisia ja kinastella.
Pitkään sivusta seuranneena lähinnä vaan huvittavaa lastentarhameininkiä aikuisilta (?) ihmisiltä :xmas: