Klo 7.59 maailmaan tuli Bret Bentley Lee:)))))))!!!

  • Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
"..."
Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;25913631:
Onnittelut oinaspojasta! :heart:
Vaikka horoskoopiltaan onki kalat. Tai itellä on tänään syndet ja aina ollu näissä kalat. Voi toki olla parempaa tietoa/tarkempaa tietoa ku mun "iltalehden horoskooppi" -tietämys.

Onnea joka tapauksessa pojasta :)
 
"sivustaseuraaja"
Onnea kovasti!

Mieti nyt vielä kuitenkin, voitko lähteä viikkokausiksi Meksikoon ja jättää pienen vauvan ilman rintamaitoa..
Ja sinuna miettisin vielä myös tuota nimeä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;25918017:
anteeks, mä olen kuvitellu että tämä on keskustelupalsta. :LOL:
Eipä täällä "keskustelu"palstalla paljon muuta näköjään tehdä kun arvostella toisia ja kinastella.
Pitkään sivusta seuranneena lähinnä vaan huvittavaa lastentarhameininkiä aikuisilta (?) ihmisiltä :xmas:
 
"vierailija"
Olen miettinyt tässä hommieni välissä, että miun pojallahan päänympärys oli syntyessään tuo 38 cm eli sama kun Milannan pojalla. Kuitenkin poika painoi "vaan" 3,5 kg. Mut tuo iso päänympärys teki ponnistamisesta vaikeahkoa. Ehkä se päänympärysmitta joskus merkkaa jopa enemmän kun lapsen muu koko..?

Mutta hienosti synnytetty Milannalta kun tuon kokoinen poju tulee alakautta !
 
"vieras"
[QUOTE="...";25917540]Vaikka horoskoopiltaan onki kalat. Tai itellä on tänään syndet ja aina ollu näissä kalat. Voi toki olla parempaa tietoa/tarkempaa tietoa ku mun "iltalehden horoskooppi" -tietämys.

Onnea joka tapauksessa pojasta :)[/QUOTE]

klo 07.59 on kylläkin oinas!

Jos olet syntynyt puolenyön jälkeen aamuyöstä, niin olet kalat. Syntymähetki ratkaisee kumpi olet. =)
 

Yhteistyössä