Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Mihin aikaan teidän lapset oikein herää jos kerta menevät 19-19.30 aikoihin nukkumaan? Tuntuu monella menevän niin aikaisin!
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Mä en taas tykkäis :ashamed: Meillä mukelot menee ainakin iltatoimiin niihin aikaan ja sen jälkeinen aika on mun ja miehen
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Mihin aikaan teidän lapset oikein herää jos kerta menevät 19-19.30 aikoihin nukkumaan? Tuntuu monella menevän niin aikaisin!
Alkuperäinen kirjoittaja Hot Shot:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Mä en taas tykkäis :ashamed: Meillä mukelot menee ainakin iltatoimiin niihin aikaan ja sen jälkeinen aika on mun ja miehen
Ja sekin vielä.Tosin täällä ei miestä ole.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Mihin aikaan teidän lapset oikein herää jos kerta menevät 19-19.30 aikoihin nukkumaan? Tuntuu monella menevän niin aikaisin!
No meillä on esikoinen aina vaatinut päästä nukkumaan klo 19, haukottelee ja kiukkuaa. Klo 7-9 aamulla herätään.
Pakko varmaan aikaistaa nukkumaanmeno klo 18 kun syksyllä alkaa päiväkotiin meno ja hereillä pitää olla jo aamulla 6 aikaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:No helvetti. Meillä lapset ei kuitenkaan ikinä hoidossa, pakko se aika kaksin jostain on repiä
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Mihin aikaan teidän lapset oikein herää jos kerta menevät 19-19.30 aikoihin nukkumaan? Tuntuu monella menevän niin aikaisin!
No meillä on esikoinen aina vaatinut päästä nukkumaan klo 19, haukottelee ja kiukkuaa. Klo 7-9 aamulla herätään.
Pakko varmaan aikaistaa nukkumaanmeno klo 18 kun syksyllä alkaa päiväkotiin meno ja hereillä pitää olla jo aamulla 6 aikaan![]()
Koska teillä sitten vietetään yhteistä aikaa, jos lapsi tarhapäivinä menee nukkumaan jo klo 18?