K
kyllä vai ei
Vieras
Missä laitettu, sattuiko, paraneminen ja oletko tyytyväinen. Itsellä vakavassa harkinnassa.
Moderaattori muokkasi otsikkoa
Moderaattori muokkasi otsikkoa
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:Mulla oli 2. Yks oli kiva, tokan kun menin ottamaan, vähän haittas. Mut joo, ei ollu kyllä mitään hyötyäkään.Sattuihan se aika reippaasti, mut ohi oli hetkessä. Paraneminen oli nopeaa, siellä kun on paljon pieniä verisuonia.
Ekan laittoi eräs lävistys- ja tatuointiketjun omistaja omassa sängyssäni.Ja tokan menin ottaan ko. ketjun liikkeeseen.
Alkuperäinen kirjoittaja kyllä vai ei:Jaa, että tälläisiä kokemuksia? Tuskinpa täältä saan asiallisia vastauksia...
Alkuperäinen kirjoittaja kyllä vai ei:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:Mulla oli 2. Yks oli kiva, tokan kun menin ottamaan, vähän haittas. Mut joo, ei ollu kyllä mitään hyötyäkään.Sattuihan se aika reippaasti, mut ohi oli hetkessä. Paraneminen oli nopeaa, siellä kun on paljon pieniä verisuonia.
Ekan laittoi eräs lävistys- ja tatuointiketjun omistaja omassa sängyssäni.Ja tokan menin ottaan ko. ketjun liikkeeseen.
Ajattelin lähinnä tuota seksipuolta. Kiihottaako enemmän jne. Mieheni pitäisi siitä varmasti.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:haluaisit/harkitset sellaista?
Alkuperäinen kirjoittaja kattila ja kansi:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:Mulla oli 2. Yks oli kiva, tokan kun menin ottamaan, vähän haittas. Mut joo, ei ollu kyllä mitään hyötyäkään.Sattuihan se aika reippaasti, mut ohi oli hetkessä. Paraneminen oli nopeaa, siellä kun on paljon pieniä verisuonia.
moderoitu
Alkuperäinen kirjoittaja Naapurin tyttö:Alkuperäinen kirjoittaja kyllä vai ei:Jaa, että tälläisiä kokemuksia? Tuskinpa täältä saan asiallisia vastauksia...
Eikö eriävä mielipide voi olla asiallinen?
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:Alkuperäinen kirjoittaja kyllä vai ei:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:Mulla oli 2. Yks oli kiva, tokan kun menin ottamaan, vähän haittas. Mut joo, ei ollu kyllä mitään hyötyäkään.Sattuihan se aika reippaasti, mut ohi oli hetkessä. Paraneminen oli nopeaa, siellä kun on paljon pieniä verisuonia.
Ajattelin lähinnä tuota seksipuolta. Kiihottaako enemmän jne. Mieheni pitäisi siitä varmasti.
No jotkut tykkäs, jotkut eivät. Muttei itteeni kyllä mitenkään kiihottanu, jos sitä tarkoitit. Ei tuonu mitään lisäsäväreitä seksiin.
Alkuperäinen kirjoittaja kyllä vai ei:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:Alkuperäinen kirjoittaja kyllä vai ei:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:Mulla oli 2. Yks oli kiva, tokan kun menin ottamaan, vähän haittas. Mut joo, ei ollu kyllä mitään hyötyäkään.Sattuihan se aika reippaasti, mut ohi oli hetkessä. Paraneminen oli nopeaa, siellä kun on paljon pieniä verisuonia.
No jotkut tykkäs, jotkut eivät. Muttei itteeni kyllä mitenkään kiihottanu, jos sitä tarkoitit. Ei tuonu mitään lisäsäväreitä seksiin.
Ok. Kiitos. Laitetaan mietintään vielä.
Alkuperäinen kirjoittaja bratman:Lävistykset ja tatuoinnit saavat naisen näyttämään "likaiselta". Pilaavat kaiken seksikkyyden.
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:Hmh, mulla taitaa olla reikäinen klitoris nyt.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja King Of The Swing:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:Hmh, mulla taitaa olla reikäinen klitoris nyt.![]()
Taitaa olla? Etkö sä tiedä?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja bratman:Lävistykset ja tatuoinnit saavat naisen näyttämään "likaiselta". Pilaavat kaiken seksikkyyden.
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:Alkuperäinen kirjoittaja King Of The Swing:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:Hmh, mulla taitaa olla reikäinen klitoris nyt.![]()
Taitaa olla? Etkö sä tiedä?![]()
En tiedä. En mie sinne pahemmin vilkuile.![]()
Kieliläväristä ainakin jäi reikä, joten miksipä ei klitorislävistyksistäkin...