millä h***** saan esikoisen pois kylvystä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
vastaus nim.kysymys merkille hei olen itse 10lapsisen perheen vanhin, ja oli äitillä helppo pistää vaavi mun hyssyteltäväksi ku hoiti toiset pienet pikaseen, että ni kenenkäs syliin mä tuon työnnän kun en halua huudattaa sitä yksin?

Hmm, tuikkasko äitisi vauvan sulle hoidettavaksi kun itse olit 4 v? Ei äitilläskään vissiin kerralla ollut kymmentä lasta joista sinä hyssyttelyiässä...

Mutta älä teekuten äitisi, jos jo 2 on liikaa.

no mä nyt en sattumoisen halua itkettää vauvaa yksin kun sillä on nälkä. enkä voi tietää kuinka kauan milläkin kerralla nukkuu.

Vauva tissi suussa kantoliinaan, samalla peset esikoisen hiukset. Kantoliinan kanssa saat kädet vapaaksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
no mä nyt en sattumoisen halua itkettää vauvaa yksin kun sillä on nälkä. enkä voi tietää kuinka kauan milläkin kerralla nukkuu.

Vauva tissi suussa kantoliinaan, samalla peset esikoisen hiukset. Kantoliinan kanssa saat kädet vapaaksi.

Ja miniläppäri kaulassa roikkuvaan telineeseen niin voi jatkaa chättäilyä =)

miks vauvan pitäis koko ajan roikkua tissillä? mekin ollaan pärjätty hyvin kun ei aina joka kitinästä ota vauvaa syliin. ja ei tarvii vauvan olla nälässä ja tyytyväinen vauva on.

kokeileppa antaa korviketta jospa olisi sitten tyytyväinen ja jaksaisi olla kauemmin tyytyväinen. jos ei saa tissistä tarpeeksi maitoa niin kyllähän se huutaa ja on tisulla koko ajan.

Ap, ymmärrän että pienikin asia tuntuu ylivoimaiselta kun on väsynyt ja tuntuu et mikään ei onnistu.

Mulla 3 alle 5v, ja pienimmän odotuksesta asti oon ollut yh, ja sitä ennen yksin myös kun mies ei ollut koskaan paikalla.

Ajattele nyt vaan että ei se vauva kärsi jos laitat sen hetkeksi sitteriin tai sänkyyn kun on syönyt vielä vähän.

Sun on pakko ottaa se esikko pois kylvysä ja itse voit valita teetkö sen hermona niin että kaikilla on sit paha mieli vai otatko siltä kannalta että pian se on hoidettu ja saan istua rauhassa. =)

Saatko sä nukkua?
Älä vaadi itseltäs liikaa, ei ne lapsen hiukset edes siitä pilalle mee jos et niitä nyt pese, ja vaika vauva sylissä suihkuttelet ne kylpysaippuat pois.

Onko sulla tukiverkkoa? Missä päin asut?

Alkuperäinen kirjoittaja äippä77:
kokeileppa antaa korviketta jospa olisi sitten tyytyväinen ja jaksaisi olla kauemmin tyytyväinen. jos ei saa tissistä tarpeeksi maitoa niin kyllähän se huutaa ja on tisulla koko ajan.

tätäkin kannattaa kokeilla.

ja usko pois, jos jaksat vaan olla kärsivällinen etkä stressaa kovin asioista ja annat kaiken mennä painollaan, niin huomaat pian että elämä sujuu ihan kivasti!

Yhteistyössä