H
hä
Vieras
et kuulosta mitenkään osaavalta äidiltä.. tän on pakko olla provo! ei kukaan voi olla noin uusavuton.. kai?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:vastaus nim.kysymys merkille hei olen itse 10lapsisen perheen vanhin, ja oli äitillä helppo pistää vaavi mun hyssyteltäväksi ku hoiti toiset pienet pikaseen, että ni kenenkäs syliin mä tuon työnnän kun en halua huudattaa sitä yksin?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:no mä nyt en sattumoisen halua itkettää vauvaa yksin kun sillä on nälkä. enkä voi tietää kuinka kauan milläkin kerralla nukkuu.
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:Alkuperäinen kirjoittaja ap:no mä nyt en sattumoisen halua itkettää vauvaa yksin kun sillä on nälkä. enkä voi tietää kuinka kauan milläkin kerralla nukkuu.
Vauva tissi suussa kantoliinaan, samalla peset esikoisen hiukset. Kantoliinan kanssa saat kädet vapaaksi.
Alkuperäinen kirjoittaja äippä77:kokeileppa antaa korviketta jospa olisi sitten tyytyväinen ja jaksaisi olla kauemmin tyytyväinen. jos ei saa tissistä tarpeeksi maitoa niin kyllähän se huutaa ja on tisulla koko ajan.