Miksi p******* noihin prisman pregent stickeihin tulee värillinen testiviiva, kun ei ole raskaana??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sekaisin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
joo kyllä nuo nyt saa jäädä kauppaan, pitäis melkein palautetta antaa.. Outoa! Ja jos joskus vielä testiä tarviin niin suuntaan apoteekkiin. Mulla nuo ihme viivat tuli ihan heti!

Mä kirjoitin juurikin vähän aikaa sitten samasta aiheesta avauksen. Niihin tulee aina haalea viiva ja mitään raskautta se ei ole koskaan tarkoittanut!!!
Pystytkö ap laittamaan kuvaa omasta "viivastasi"?

Ne on oikeesti tosi paskoja, vaikka on halpojakin.

Mulle on käyny niin että viiva on jo valmiina ennen kun es käyttää. Onneks katoin ennen kun tein. En tiä onks siellä pussissa sit ollu kosteutta tai jotain.

mulla ei ole koskaan tullut väärää plussaa.. aina vain oikeita tai sitten puhtaita negoja :D

niin ja voihan se olla oikea plussa, mutta testaatte liian aikaisin ja menee aikaisin kesken..? siksi kannattaisi odottaa ehkä pidempään ennen kuin testailee.

Jep jep, ainakin 3 kertaa vääriä haamuja niillä saanut ja ollut tosiaan välillä väriäkin, valokuvissa näkyy viivat, ja kerran jo kaverikin onnitteli kun näki testin luonnossa... mut raskaana en oo ollut. Oikeasti, en voi suositella niitä edes hyvällä tahdolla.

Yhteistyössä