Klitorislävistys. Kokemuksia? Kuvat ei herkille

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kyllä vai ei
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja kyllä vai ei:
Missä laitettu, sattuiko, paraneminen ja oletko tyytyväinen. Itsellä vakavassa harkinnassa.

Sattumisesta ei ensikäden tietoa, mutta eiköhän se ihan riittävästi tunnu.
Sanon kuitenkin että sen yhden kerran kun tuollainen on "yllätyksenä" eteen tullut, niin näky ei kyllä erityisesti kiihottanut/miellyttänyt. En nyt sentään karkuunkaan lähtenyt, mutta nätimpi olisi ollut ilman.

nää mitkä aattelee sitä et kamalan näkösiä tatskat sitte 50 vuoden päästä ni mä aattelen sen niin et sillon niitä on joka toisella ja se on ihan normaalia :whistle: B) lävärit on kans mun mielestä ihan ok kuhan niitä ei oo lärvi täys

klitoris-hood.jpg

Kerran aamutuimaan herätessäni oli tilanne, jossa pöydällämme tökittiin tälläistä minulle tuntemattomaksi jääneelle tytölle. Ei se ainakaan valittanut, että olisi sattunut.

Ällöttävää. Mä en ainakaan haluaisi niin herkkään ja hyvään paikkaan mitään tommosia vaurioita. Oksettavaa. Lakkaa vielä toimimasta ku sopivaan kohtaan osuu.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Ällöttävää. Mä en ainakaan haluaisi niin herkkään ja hyvään paikkaan mitään tommosia vaurioita. Oksettavaa. Lakkaa vielä toimimasta ku sopivaan kohtaan osuu.

Se on vaarana jokaisessa lävistyksessä, jos hermot vaurioituvat. Tää ketju sai mut miettiin, josko ottaisi uudelleen lävärin sinne.

Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:

Se on vaarana jokaisessa lävistyksessä, jos hermot vaurioituvat. Tää ketju sai mut miettiin, josko ottaisi uudelleen lävärin sinne.

Ja mut sai miettii, et ompas kaikenlaiset lävistykset yököttäviä. :$ Ja anteeks, hankkikaa vaan. :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:

Ja mut sai miettii, et ompas kaikenlaiset lävistykset yököttäviä. :$ Ja anteeks, hankkikaa vaan. :ashamed:

ai tähän oli tullut lisää.
Niin siis edelleenkin, se lävistys laitetaan siihen nahkaa mikä suojaa klitorista, ei siinä mitkään hermot voi edes vaurioitua.

Mulla tatskoja ja läväreitä,tosin naamalävärit poistanu,kun kyllästyin ja oon jo 40v! =)
Paljon ihmiset ottaa intiimi-alueille läväreitä,ite en ole niin tehnyt,muttei mua haittaa jos joku muu niin tekee! :headwall: Me ollaan ukon kanssa tälläsiä tatska-ihmisiä lähinnä,jos joku sitä halveksuu niin SO??

Itsekkäästi kerran ehdotin ukolle jos halkasis kielensä(kuulemma parantaa tota suuseksiä huomattavasti ;) )Sano mulle,että halkase keskenäs! :laugh: ja jatkettiin tatskan tekemistä! :laugh:

Klitoriksen huppu kivuttomin lävistys mitä mulla on (korvien lisäksi napa ja kielessä 2) ja parani todella nopeasti. Ja todellakin saanut siitä iloa, saa kivasti lisästimulaatiota seksissä! Ja harvemmin kai sitä ulkonäön vuoksi kukaan ottaakaan, mutta minusta sen lisäksi myös ihan nätti...

Jakaa miesten mielipiteitä, mutta valtaosalla ei mtn ongelmaa korun kanssa, päinvastoin herättää kiinnostusta. Mutta en tosin pyörikään pelkästään sivistyneiden sliipattujen virkamiesten seurassa! :D

Alkuperäinen kirjoittaja Mere:
Klitoriksen huppu kivuttomin lävistys mitä mulla on (korvien lisäksi napa ja kielessä 2) ja parani todella nopeasti. Ja todellakin saanut siitä iloa, saa kivasti lisästimulaatiota seksissä! Ja harvemmin kai sitä ulkonäön vuoksi kukaan ottaakaan, mutta minusta sen lisäksi myös ihan nätti...

Jakaa miesten mielipiteitä, mutta valtaosalla ei mtn ongelmaa korun kanssa, päinvastoin herättää kiinnostusta. Mutta en tosin pyörikään pelkästään sivistyneiden sliipattujen virkamiesten seurassa! :D

Ja ulkokuorihan se kertoo minkälainen ihminen on sängyssä? :saint: Niissä sliipatuissa virkamiehissä voi olla aika yllättäjiä ;)

Itselläni clithood on ollut kaikkein kivuliain lävistys. Liekkö johtuu siitä, että lävistäjä oli harjoittelija (jota en siis tiennyt) ja kämmäs vetämällä ensin väärinpäin korun eli kaks kertaa huppu lävistettiin. Paranemiseen meni aikaa hyvin kauan. Seksissä en siitä saa juuri mitään irti, mutta kivan näköinen se on :)

Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:

Ja ulkokuorihan se kertoo minkälainen ihminen on sängyssä? :saint: Niissä sliipatuissa virkamiehissä voi olla aika yllättäjiä ;)

Viittasin tuolla kommentilla tuonne aiempaan huuteluun lainkaan väheksymättä heidän kykyjään :D Muutama hieno kokemus tullut vastaan...

Itsellä nännikoru ja toiseen tulossa. Harkinnut myös klitorikseen. En ole ottanut ketään varten ja tatuointejakin tulossa. Minusta ne eivät tee naisesta likaista. Se vain tuo eri tavalla esille naisen/ muutenkin ihmisen tyylin ja persoonan. Itse toimin ja työskentelen kosmetologina ja tiedän ihon vaurioiden haitat ja vaarat ja kaiken mahdollisen. Kun osaa pitää huolta hygieniasta niin ei huolta. Sama se on kun pistäis rakennekynsiä tai ripsienpidennyksiä. Pidennykset vaurioittavat väliaikaisesti omia ripsiä. Samaten rakennekynnet. Ohentavat ja heikentävät. Jokainen tekee ulkonäölleen mitä lystää. Kaikki parantuu ajallaan ja reiät menevät umpeen. Aina saa pois ja jokaisen oma asia mitä ottaa. Toiset tykkää ja toiset ei :)

Tunnen yhden sairaanhoitajan opiskeluajalta jolla on tuo clit-hood, ja ollut jo 10 v. Satuttiin jokin aika sitten hotellin saunatiloihin samaan aikaan ja edelleen se siellä kimalteli..

Aina välillä käyn lukemassa tällä palstalla kirjoituksia... ja tää ketju on oikein kukkahattujen ja sädekehien... nojoo ;-)

Itse kävin Tallinnassa hakemassa Clithoodin viime kesänä. Mitään ongelmia ei ole ollut ja lävistys parantuikin varsin nopeasti. (Viikon päästä pystyi jo panemaan)
Pitää kyllä sanoa kaikille epäileväisille, että korun räplääminen tuntuu todella hyvältä, kun se hankaa klittaan. Sama homma panemisessa :-D

..niin että voin suositella! -Eikä yksikään mies ole vielä toistaiseksi karkuun juossut... päin vastoin, kovin ovat olleet kiinnostuneita korustani ;-)

Itse olen jo pitkään harkinnut ottavani kyseisen laisen korun :)
Molemmissa nänneissä on korut tällä hetkellä ja naamassa yksi...

Tää ketju sai mut innostumaan ajatuksesta entistä enemmän.. :)
Ja mä en muiden iloksi aio korua ottaa..ihan omakseni,kuten aiemmatkin.

Yhteistyössä