klamydiasta..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tauditon
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tauditon

Vieras
hei! voiko klamydia uusiutua itsestään jos joskus on ollu sellainen? Olen nyt elänyt suhteessa 3v ja minulla on ollut 5v sitten klamydia. Käyn yksityisellä gynekologilla ja olen tästä hänelle kertonut, mutta aina kun olen saanut testi tulokset kirjeitse kotiini niin paperissa puhutaan vain solumuutoksista?

Sotketkohan nyt kondylooman ja klamydian keskenään? Klamydiaan syödään parin tabletin lääkekuuri, kondylooma sen sijaan on viruksen aiheuttama, eikä siihen ole lääkettä. Papassa yleensä näkyvät kondylooman aiheuttamat solumuutokset.

Ja klamydiavastauksissa ei pyhuta mistään solumuutoksista, eli sekoitat tosiaankin kondyn ja klamydian.
Ja voi, kyllä se voi olla välillä, siis kondy, oireeton ja puhjeta uudelleen, suurimmalla osalla kondy ei koskaan häviä elimistöstä.

Kyllä voi, minulla oli kaksi vuotta sitten klamydia ja lääkityksen jälkeen kontrollikäynnillä olin puhdas. Puolivuotta myöhemmin minulla todettiin klamydia uudeestaan, enkä ollut sinä aikana yhdynnässä lainkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Kyllä voi;11301394:
Kyllä voi, minulla oli kaksi vuotta sitten klamydia ja lääkityksen jälkeen kontrollikäynnillä olin puhdas. Puolivuotta myöhemmin minulla todettiin klamydia uudeestaan, enkä ollut sinä aikana yhdynnässä lainkaan.

Tarkennuksena: ei ollut siis minkään laista seksiä.

Yhteistyössä