raskautuminen kakkoseen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kakkonen haaveissa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
no en minä halunnut tänne valittaa asiasta. tiedän ettei puoli vuotta ole paljon,niinkuin ekassa viestissäni sanoin,mutta olisin halunnut vähän tukea ja purkaa asiaa jonnekin. ilmeisesti väärän paikan valitsin. olen vain turhautunut ja peloissani,ettemme saakkaan toista lasta,tai siihen menee vuosia.

kiitos nyt kuitenkin =/

Alkuperäinen kirjoittaja kakkonen haaveissa:
no en minä halunnut tänne valittaa asiasta. tiedän ettei puoli vuotta ole paljon,niinkuin ekassa viestissäni sanoin,mutta olisin halunnut vähän tukea ja purkaa asiaa jonnekin. ilmeisesti väärän paikan valitsin. olen vain turhautunut ja peloissani,ettemme saakkaan toista lasta,tai siihen menee vuosia.

kiitos nyt kuitenkin =/

Eläs nyt :hug: Tiedän ettet halua kuulla tätä ja se on niin helppo sanoa, mutta hyvin monet ovat sanoneet että kun sitä asiaa ei enää mieti niin paljon, niin sitten tärppääkin. Minä ainakin uskon, että kun kroppa on koko ajan sellaisessa "suoritustilassa" niin stressihän siitä tulee. Ja vaikeaa se on tietysti olla ajattelematta sitä niin toivottua asiaa, mutta ehkä kannattaisi unohtaa se kuitenkin vähäksi aikaa.

tiedän,että pitää unohtaa. mutta tiedän myös sen etten asiaa nyt unohda ennenkuin sain purettua pahaa mieltäni! voihan ihmisellä olla pahamieli,vaikkei yritystä olekaan takana kauankaan!
Ja nyt on jo helpottuneempi olo. oon saanut asian kirjoitettua!
nyt ei ainakaan ehdi vähän aikaan asiaa miettimään =)
jos ees joskus. db

Hauska otsikko :laugh:

Mutta ymmärisin mitä tarkoitat kun luin viestisi.
Lopettakaa yrittäminen ja ajatelkaa, tulee kun on tullakseen,,,huomaat jo hyvinkin pian olevasi raskaana =)
Tässä mun vinkki, me tehtiin toista vuosi koska odotin sitä niin innolla,eka tulikin kun kerran rykäs

Yhteistyössä