V
"Vauvakuumetta"
Vieras
Olen 33 vuotias nainen joka on juuri aloittanut miehensä kanssa lapsen teon.. Sairastin vähän yli parikymppisenä klamydian ja pelkään että se vaikeuttaa ikäni lisäksi raskaaksi tuloa... Tauti kerkesi olla minulla varmaan ainakin vuoden, koska oli TÄYSIN oireeton ja luotin silloinseen poikakaveriini (aivan liikaa!)
Pelkään siis, että tämä tauti on tehnyt kiinnikkeitä tai muuta epämukavaa..
Kuulin jostakin että jonkun lääkäri oli sanonut klamydian vaikuttavan vielä 10vuoden päästä. Itselläni onki juuri sen verran ellei enemmänki aikaa..
Yritin myös vähän aikaa lasta edellisen poikaystäväni kanssa (ennenkuin hän petti) ja kävin lääkärillä joka katsoi ultralla minua. Olisiko siinä näkynyt kiinnikkeet??
Miten tutkitaan onko kiinnikkeitä? Olen kuullut, että nykyään juuri ultralla. Jos on kiinnikkeitä vähän, vaikeutuuko raskaus jo siitäkin?
Pelkään siis, että tämä tauti on tehnyt kiinnikkeitä tai muuta epämukavaa..
Kuulin jostakin että jonkun lääkäri oli sanonut klamydian vaikuttavan vielä 10vuoden päästä. Itselläni onki juuri sen verran ellei enemmänki aikaa..
Yritin myös vähän aikaa lasta edellisen poikaystäväni kanssa (ennenkuin hän petti) ja kävin lääkärillä joka katsoi ultralla minua. Olisiko siinä näkynyt kiinnikkeet??
Miten tutkitaan onko kiinnikkeitä? Olen kuullut, että nykyään juuri ultralla. Jos on kiinnikkeitä vähän, vaikeutuuko raskaus jo siitäkin?