Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja täh:miksi ihmeessä se mummolleen menee, noin pieni?
Alkuperäinen kirjoittaja hmph:Niinhän siinä tahtoopi käydä, että se oma lapsi on kuitenkin koko ajan mielessä.
Pidä hauskaa! :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja Glorinha:Alkuperäinen kirjoittaja täh:miksi ihmeessä se mummolleen menee, noin pieni?
Ei toi ole enää pieni hoitoon meneväksOttaahan mammat mielellään niitä lapsosia jo paljon aiemminkin. Pitäähän joskus saada myös omaa aikaa enemmän kuin pari tuntia!
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Yritä pitää hauskaa, vaikka puolet ajasta varmaankin mietit miten poika pärjää. Kyllä hän pärjää, ja mummo pärjää, joten yrittäkää te vanhemmatkin pärjätä
Kun mä vein ekaa kertaa kuopuksen yökylään, niin kavereiden piti ottaa multa kännykkä pois etten koko ajan soittele tai tekstaa kysyäkseni miten poika pärjää :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja haikeaa...:Koittakaa nauttia ja hyvä on opettaa lapsille ajoissa joku tuttu ja turvallinen aikuinen.
itse kovasti kiinni omassa lapsessa joka jo 3,5 vuotias ja kerran ollut yökylässä ja sekin pari vuotta sitten, nyt ei edelleenkään jää kuin max muutamaksi tunniksi harvoin hoitoon, kun on kova ikävä jo äitiä...
Alkuperäinen kirjoittaja Glorinha:Alkuperäinen kirjoittaja haikeaa...:Koittakaa nauttia ja hyvä on opettaa lapsille ajoissa joku tuttu ja turvallinen aikuinen.
itse kovasti kiinni omassa lapsessa joka jo 3,5 vuotias ja kerran ollut yökylässä ja sekin pari vuotta sitten, nyt ei edelleenkään jää kuin max muutamaksi tunniksi harvoin hoitoon, kun on kova ikävä jo äitiä...
Voi. :/ Voin vaan kuvitella, että kaipaat varmasti välillä sitä omaa aikaa. No, kohta tuo teidän pikkuinen on jo niin iso, että itse haluaa johonkin yökylään.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja haikeaa...:Alkuperäinen kirjoittaja Glorinha:Alkuperäinen kirjoittaja haikeaa...:Koittakaa nauttia ja hyvä on opettaa lapsille ajoissa joku tuttu ja turvallinen aikuinen.
Voi. :/ Voin vaan kuvitella, että kaipaat varmasti välillä sitä omaa aikaa. No, kohta tuo teidän pikkuinen on jo niin iso, että itse haluaa johonkin yökylään.![]()
No eipä tässä kiirus mihinkään, tuo viimoinen lapsi ja yh joten eipä tekemistä olisi vaikka vapaata saisi
Mukavaa iltaa ja nauttikaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:meidän napero on ens kuussa vähän vajaa 7kk ja menee ensimmäistä kertaa mummille ja papalle yökylään...kaikki yrittäny jo ties kuin monta kuukautta houkutella että veisin,mutta en oo raaskinut.josko sitä nyt sitten ja hyvässä hoidossahan se on siellä mutta taitaa mulla tulla ikävä enemmän.