Ihan käsittämätöntä. Mä oon laihiksella ja..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras."
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras."

Vieras
..en oo varmaan pahimpina mässykausinakaan syönyt näin paljon kuin nyt! Mulla on koko ajan vatsa täynnä eikä mitään mielitekoja. Ruoka on hyvää ja sitä on enemmän kuin riittävästi. (Ei, en karppaa)

Salaisuutena tässä on se, että syödään tarkkaan 3-4 tunnin välein. Siitä EI lipsuta. Ruuat mä punnitsen ja mittaan orjallisesti, joten ylilyöntejä ei tapahdu.

Possukausina söin todella epäsäännöllisesti, paastosin päivät ja söin illat. Lisäksi mulla on aina ollut jostain syystä laihan ihmisen vatsalaukku, ts. se ei vedä kerralla kauheasti vaikka olenkin lihava. Aiemmat laihdutuskuurit oon viettänyt kituen, mitä vähemmän kaloreita, sen parempi. Nyt mä laihdutan ekaa kertaa siten, miten aina on toitotettu -500 kalorin vajeella ja tää on ihan käsittämätön määrä oikeeta ruokaa mitä siihen saa syödä! Ruokavalio koostuu kasviksista, marjoista, hedelmistä, lihasta, kalasta, äyriäisistä, täysjyvävalmisteista sekä hyvistä rasvoista. Tää ruuan määrä on ihan käsittämätön!

Ihan käsittämätöntä on myös se, että musta ei tunnu yhtään siltä että oisin laihiksella (tai elämäntaparemontissa). Ei tarvii kärsiä nälkää, ei heikotuksia, ei mielitekoja, ei mitään. Käsittämättömän hyvä olo!

Ja painon pudotus ekalla viikolla -3.5kg ;)

Muakin kiinnostaa mitä sä syöt kun 3,5 kg pudotus viikossa on kyllä melkoinen. Mitkä on sun lähtömitat? Itse olen normaalipainoinen, tosin siellä yläpäässä, joten muutaman kilon tahtoisin pudottaa, vaan kun ei lähe millään....

Onnea sulle!

Yksi juttu jäi vaan häiritsemään - mikä ihme on mielestäsi laihan ihmisen vatsalaukku?
Itse oon aina ollut laiha, ja ihan yhtä aina oon syönyt hevosen annoksia...

Ois kai pitänyt sanoa "lihavan ihmisen vatsalaukku" -eikös kaikki oleta että lihavat syö hillittömiä määriä ruokaa eikä niiden vatsa täyty mistään..

Aamupalaesimerkkinä vaikka veteen tehty kaurapuuro, päälle raejuustoa ja sokeritonta mehukeittoa,marjoja, keitetty kanamuna.
Lounaalla runsaasti kasviksia, vähän täysjyväpastaa/-riisiä ja kämmenen kokoinen pala vähärasvaista lihaa tai kalaa.
Sitten syön välipalaa, yleensä jotain rahkaa ja hedelmä tai marjoja sekä muutama pähkinä.
Päivällinen on samantapainen kuin lounaskin, iltalapalla sitten jotain proteiinipitoista, esim rahkaa tai raejuustoa mehukeitolla, lisäksi marjoja/hedelmä ja vehnäleseitä. Salaatteihin käytän oliiviöljyä kastikkeeksi.
Päivän mittaan vielä 2-4 litraa vettä.

Täysjyväleipääkin voisin syödä, mutta vatsani ei oikein kestä sitä joten olen jättänyt sen vähemmälle. Tärkeintä on koostaa ateriat oikein, sopivat määrät ravintoaineita ja kaloreita ja syödä sitten säännöllisesti.

Lähtöpainoa mulla oli 115 kg, eli ihan riittävästi. Normaalipainon lähellä olevat ei varmasti tällaisia pudotuksia saisikaan ekalla viikolla aikaan.

Ehkä pari kolme rkl oliiviöljyä plus sitten mitä pähkinöistä ja kanamunasta (ja muusta ravinnosta) tulee. Ai niin, otan mä lisäksi vielä e-epaa, lasketaanko sekin rasvoihin mukaan? Niitä neljä kapselia päivässä.

Yhteistyössä