Entäs jos jää leskeksi? Ei kai silloinkaan ole oikeus pariutua uudelleen? Pitää elää ilman puolisoa lopun elämää vaikka kuinka tuntisi ittensä onnettomaksi?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Entäs jos jää leskeksi? Ei kai silloinkaan ole oikeus pariutua uudelleen? Pitää elää ilman puolisoa lopun elämää vaikka kuinka tuntisi ittensä onnettomaksi?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Entäs jos jää leskeksi? Ei kai silloinkaan ole oikeus pariutua uudelleen? Pitää elää ilman puolisoa lopun elämää vaikka kuinka tuntisi ittensä onnettomaksi?
Miks sä edes kysyt, eihän sua kiinnosta mitä muut ajattelee ja kaikista vähiten sä aiot tehdä niin kuin jotkut väittää että pitäisi tehdä. Niinhän sä aina kirjotat.
Ja siltikin olet aina ottamassa ittees. Vaikkei sua kiinnosta etkä välitä.
Tosi uskottavaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Entäs jos jää leskeksi? Ei kai silloinkaan ole oikeus pariutua uudelleen? Pitää elää ilman puolisoa lopun elämää vaikka kuinka tuntisi ittensä onnettomaksi?
Miks sä edes kysyt, eihän sua kiinnosta mitä muut ajattelee ja kaikista vähiten sä aiot tehdä niin kuin jotkut väittää että pitäisi tehdä. Niinhän sä aina kirjotat.
Ja siltikin olet aina ottamassa ittees. Vaikkei sua kiinnosta etkä välitä.
Tosi uskottavaa.
Ai, että asioista ei voi sitten keskustella...Okei, aina palstalla oppii uutta. :xmas:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Olis kiva saada tähän ketjuun muitakin vastaamaan kuin tuo traumatisoitunut perskyrpänen.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Harhaanjohtaja:Elämässä voi kyllä olla toinen aikuinen ilman että perustaa uuden perheen tai asuu tämän ihmisen kanssa..
Mutta miksi on väärin haluta asua rakastamansa ihmisen kanssa? Ja miksi on väärin haluta lisää lapsia? Jos on aina halunnut monta lasta, ja jää erossa yksin vaikkei haluaisikaan, niin ex lähdöllään sinetöisi sen ettei toinen voi koskaan kenenkään kanssa saada sellaista perhettä jonka on halunnut??
No sitten olisi ehkä kannattanut panostaa siihen edelliseen suhteeseen..aika harva avioliitto/perhe hajoaa siihen että toinen lähtee ovet paukkuen.
Toi aloitus oli ihan mun mielipide ja mulla oikeus siihen kuten teille on teidän omaanne. Mä lähden nyt saunaan jatkakaa te uusonneanne.
Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:Kun ihminen rakastuu toiseen ihmiseen, ihan perustavaa laatua oleva tarve, joka perustuu biologiaan, on viettää aikaa tämän kanssa, saada lapsia tämän kanssa. Sillä onko perhettä ollut joskus aiemmin, ei ole tämän asian kanssa mitään tekemistä.
Jos puolisosi on jättänyt sinut, hän samalla tuomitsee sinut elämään yksin, kunnes lapset ovat aikuisia? Jos olet tehnyt yhden virhevalinnan elämässäsi, siitä rangaistaan sinua koko loppu ikäsi.
Onneksi minä olen saanut eron jälkeen kohdata uuden onnen, saada vielä 2 lasta ja elää tasapainoista elämää. Elämää kun eletään juuri tässä ja nyt, eikä laiteta sitä odottamaan. En elä sitten kuin elämää - sillä sitä sitten kuin, ei välttämättä koskaan tule!
Ja eronneella ihmisellä on harvoin aikaa seurustella, ne lapset kun tuppaavat olla siinä mukana enemmän tai vähemmän koko ajan. Miten siis se toinen aikuinen ihminen voisi elämään kuulua?
Alkuperäinen kirjoittaja muhvi:Kaksi koiraa ja nakkipaketti![]()
![]()
![]()