kk synnytyksen jälkee??

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja juuliska
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

juuliska

Vieras
mun synnytyksest koht 6kk ja ei ole viel alkanu menkat vaikka en imettäny ollenkaa..Aiemmista alkoi aina alle kuukaudessa..Lääkärios kävin ja hormoonii ei voi määrätä kun mulla hyytymistekijöissä geeni virhe..Ei muuta väliä mutta mietityttää mikä voi olla..Olen kyl menos kilpirauhas kokeeseen mutta ajattelinjosko jollai samoja kokemuksii??
 

Yhteistyössä