Kivojen ihmisten sisäpiiriketju VAIN KIVOILLE JUTUILLE!

hmm..pitää oikein miettiä..käsi on turvoksissa ja kipeä, se ei ole positiivista ni se ei käy, suomi hävis, ei..ukko on perseestä, täähän on ollu jo pitkään tiedossa mut sekään ei kai oo positiivista..hmm..hmmm..

hei, mä sain etupihalle kukkaset ostettua ja siivottua sen muutenkin =)

ja mä hymyilen, ainakin vähän :)
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Hei naiset. Tuossa tuli vedettyä lenkki. On se vain niin paljon ihanampaa ja mukavampaa juosta näin myöhäisellä kuin päivällä. Tai juosta ja juosta, kävelin lämmittelyikseni viitisen kilometriä ja juokseskelin toisen puolikkaan kotia. Hautausmaalla on kaunista. Otin kuvan etanastakin. Pistän sen kunhan hiukan valotan sitä. Ja käyn suihkussa ehkä ensin :D
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
"vieras"
Eilen siivosin vähän, moneen kuukauteen eka kerta. Tänään korjasin samettifarkut itselle sopiviksi. Vyötäröön lisää kangasta ja lyhensin lahkeet. Paino noussut hurjaa vauhtia, joten kaikenlaisia vippaskonsteja tarvitaan, että mahtuu vaatteet päälle.
 
Maailmaan syntyi uusi ihana ruskea vasikka, jolla oli hellyyttävän ihanat puolimetriset ripset. :heart:
Ei oikeasti ole montaa suloisempaa asiaa maailmassa.

Ja me muksun kanssa seurattiin tätä ihmettä aitiopaikalta. Seurattiin siihen asti, kun vasikka nousi jaloilleen, äitilehmä oli juonut sen sata litraa vettä kivennäisineen ja sit kun pieni nousi tissille, niin me jätettiin äiti ja vauva tutustumaan toisiinsa.

Mä niin rakastan asua meillä :heart:
 
Esikoinen pyöräili tänään aamulla kerhoon, kokonaiset kaksi kilometriä :D Mutta minä nautin siitä, että kuopus nakersi leipää rattaissa eli viihtyi hetken paikoillaan, ja esikoinen piti kivaa vauhtia yllä, joten kerhoreissun voi melkein laskea jo lenkiksi. Ja sama takaisin, eli olen tänään kävellyt jo kahdeksan kilometriä :)

Luonto näyttää niin kauniilta, että ensimmäisen kerran elämässäni sydän pakahtuu ilosta. Minulla, talvi-ihmisellä!

Illalla menen kutsuille, ja jee, me mennään Hampurin sijasta sittenkin Lontooseen! Kohta saa jo pakata :)
 

Yhteistyössä