Kivi mahassa ja itkettää...

Alkuperäinen kirjoittaja haaskalintu:
Tiesin pettämisestä ja asiat sen suhteen on kunnossa.

Ja tässä se mitä ette keväällä uskoneet, se nainen lähestulkoon raiskas. OK miehen vika olla kaksin hotellihuoneessa jonkun naisen kansssa. Sitten naikkonen meni vessaan ja mies humalapäissään heittäyty sängylle selälleen maate. Ämmä tulee vessasta ilkosen alasti ja menee miehen päälle, ennenkuin mies edes kunnolla tajus niin se ämmä oli jo vetäny housut auki ja istahti päälle. Tässä välissä mies yritti vaatia kondomia, mut vastaus oli vaan "don't worry". Ämmä tyydytti itsensä, mies ei edes lauennut, kävi vessassa puki ja lähti meneen.
Mies yritti estellä hän ei missään vaiheessa halunnut moista, mutta oli liian kiltti tönäsemään naista rajusti pois.
silti pyysi kortsua väliin, eli ei hää kauheesti estelly
 
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja haaskalintu:
Alkuperäinen kirjoittaja Räpätäti:
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Pakko sanoa että saa se miehes olla susta onnellinen. Mä en ikinä päästäisi omaani noin vähällä.
Tähän on kyllä pakko peesata..

Ap:lle voimia! Vaikea tilanne.. :hug:
Ihan vaan mielenkiinnosta: Miten te olisitte toimineet, ettei mies pääsisi liian vähällä?
Ensin olisin lyönyt miestä paistinpannulla päähän ja sen jälkeen heittänyt sen ja sen kaikki kamat pihalle sekunnin tuhannesosan aikana :kieh:
Sähän liputit avoimien suhteiden puolesta vielä vuosi puoltoista sitten, joten aika kaksinaamaista sulta uhitella paistinpannulla yms. Vai onko mieli muuttunut uuden hoidon myötä :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja KuukerinNelliTekiLasiKukon:
Alkuperäinen kirjoittaja haaskalintu:
Tiesin pettämisestä ja asiat sen suhteen on kunnossa.

Ja tässä se mitä ette keväällä uskoneet, se nainen lähestulkoon raiskas. OK miehen vika olla kaksin hotellihuoneessa jonkun naisen kansssa. Sitten naikkonen meni vessaan ja mies humalapäissään heittäyty sängylle selälleen maate. Ämmä tulee vessasta ilkosen alasti ja menee miehen päälle, ennenkuin mies edes kunnolla tajus niin se ämmä oli jo vetäny housut auki ja istahti päälle. Tässä välissä mies yritti vaatia kondomia, mut vastaus oli vaan "don't worry". Ämmä tyydytti itsensä, mies ei edes lauennut, kävi vessassa puki ja lähti meneen.
Mies yritti estellä hän ei missään vaiheessa halunnut moista, mutta oli liian kiltti tönäsemään naista rajusti pois.
silti pyysi kortsua väliin, eli ei hää kauheesti estelly
Siinä vaiheessa vissiin muuten liian myöhäistä, mutta olispahan saanu tän mahdollisen jälkiseuraumuksen estettyä.

 
Alkuperäinen kirjoittaja haaskalintu:
Alkuperäinen kirjoittaja KuukerinNelliTekiLasiKukon:
Alkuperäinen kirjoittaja haaskalintu:
Tiesin pettämisestä ja asiat sen suhteen on kunnossa.

Ja tässä se mitä ette keväällä uskoneet, se nainen lähestulkoon raiskas. OK miehen vika olla kaksin hotellihuoneessa jonkun naisen kansssa. Sitten naikkonen meni vessaan ja mies humalapäissään heittäyty sängylle selälleen maate. Ämmä tulee vessasta ilkosen alasti ja menee miehen päälle, ennenkuin mies edes kunnolla tajus niin se ämmä oli jo vetäny housut auki ja istahti päälle. Tässä välissä mies yritti vaatia kondomia, mut vastaus oli vaan "don't worry". Ämmä tyydytti itsensä, mies ei edes lauennut, kävi vessassa puki ja lähti meneen.
Mies yritti estellä hän ei missään vaiheessa halunnut moista, mutta oli liian kiltti tönäsemään naista rajusti pois.
silti pyysi kortsua väliin, eli ei hää kauheesti estelly
Siinä vaiheessa vissiin muuten liian myöhäistä, mutta olispahan saanu tän mahdollisen jälkiseuraumuksen estettyä.
niin juu, kun hän olikin liian kiltti tönäistäkseen naikkosen kans, aivan..
 
harmaa
Anna miehellesi anteeksi jos tahdot, mutta älä nyt ainakaan niin tollo ole että uskot tuollaiseen "raiskaukseen". Ja tuollaiseen ettei raskinut tönäistä naista pois.... anteeksi toki saa antaa ja yrittää jatkaa eteenpäin. Mutta naiivi ja tollo ei saa olla. Ja aika säälittävän kuulosta toi kun yrität epätoivosesti puolustella miestäsi, kun kaikki muut näkee ton surkeen valehteluyrityksen läpi. Ja nyt on vielä mahdollinen pentu syntyny... herran jestas.. kyllä minä alkaisin ottamaa asioista hieman enemmän selvää kuin tuo "oli liian kiltti tönäisemään naista rajusti pois". Kyllä minulla mies sanoi, että jos häntä tuollalailla yritettäisiin raiskata, niin humalassa tai ei,jos noin paljon tajuaa, että kortsua pyytää ja vehje nousee niin tajuaa senkin, että ämmä pois päältä keinolla millä hyvänsä.
 
Mun mielestä on kans turhaa tollanen syyllistäminen jne. Tapahtunu mikä tapahtunu.

Vaikee itee sanoo mitä todellisuudessa tekisin ko tilanteessa, mut tuntuis että mua ei haittais se lapsi siellä tosi kaukana, jos siitä ei olis mitää sen kummempaa ku että se vaan on. Mut sit alkas keittää jos siitä pitäis maksaa koko ajan jotain tai se ämmä vaatis ties mitä. Isyystesti ehdottomasti pitäis tehtä. Ja jos osottautuis mun miehen lapseksi (olettaen siis että mä olisin ko tilanteessa) niin voisi olla että miehen pistäsin yrittämään sitä lasta meille. Mua sapettais ihan kympillä että joku ämmä olis käyttäny mun miestä hyväkseen turvatessaan tulevaisuutensa. Tosin miten mahdotonta se sit olis saada sen lapsen huoltajuus, amerikassa ku on kaikki mahdollista...


Tuntuu vaan ku tota ketjua luin, että sillä naisella on ollu tarkotuski vaan tulla raskaaks. Ja jos siellä on köyhää niin eihän sillon paikallisilta rahoja saa...
 
vieras
täytyy kertoa että humalaiselle miehelle voi tehdä mitä vaan.mieheni silloin ennen meidän seurustelua oli ollut tosi kännissä ja sorruksissa autossa.kaverin tyttökaveri oli tullut autoon ja alkanut hinkkaamaan sitä autossa.ois varmaan hypännyt päälle jylkyttämään mutta tää meidän reppana oli nukahtanut totaalisesti ja ilmeisesti joku keskeyttänyt tän munahaukan.samainen nainen oli tullut baarissa viime talvena(itse olin myös samassa baarissa)ja tokassut ukkoa munista kiinni.oli mies vain sanonut heitä pois jos et halua naamaas kipeäksi,kun emäntä saa tietää.ja seuraavalla kerralla saattaa munahaukan naama olla kipeä.mies oli tuntenut itsensä alistetuksi.jos ei sitten valehtele ja antanut hinkata itteään.
 
Millä ihmeellä nainen tullut raskaaksi, jos miehesi ei edes lauennut :eek: Ikävää, surullista ja sympatiat sun puolella :hug: mutta älä ole ihan niin sinisilmäinen, että annat "raiskauksen" mennä läpi. Kyllä aikuinen mies humalassakin saa naisen pois heitettyä, jos haluaa. Ja jos niin humalassa ettei siihen pysty, tuskin pystyisi muuhunkaan..
 
OK! Mä lopetan puolustelun. Tärkeintä on että mä itse tiedän mitä on tapahtunut. Te tuskin ootte kuitenkaan saanu oikeeta käsitystä, koska mun sanallinen ilmaisuni on rajallista.

Tää (vaillinainenkin) kirjoittelu on auttanut mua selkiyttään ajatuksia, antanut jopa uusia katsantokantoja. Kiitoksia siis terapioinnista ja haleista. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja haaskalintu:
OK! Mä lopetan puolustelun. Tärkeintä on että mä itse tiedän mitä on tapahtunut. Te tuskin ootte kuitenkaan saanu oikeeta käsitystä, koska mun sanallinen ilmaisuni on rajallista.

Tää (vaillinainenkin) kirjoittelu on auttanut mua selkiyttään ajatuksia, antanut jopa uusia katsantokantoja. Kiitoksia siis terapioinnista ja haleista. =)
Minusta olisi parempi sinulle, jos ajattelisit, että uskot kertomuksen, sillä oikeasti, ihan oikeasti et kyllä tiedä mitä on tapahtunut.
 
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Alkuperäinen kirjoittaja haaskalintu:
OK! Mä lopetan puolustelun. Tärkeintä on että mä itse tiedän mitä on tapahtunut. Te tuskin ootte kuitenkaan saanu oikeeta käsitystä, koska mun sanallinen ilmaisuni on rajallista.

Tää (vaillinainenkin) kirjoittelu on auttanut mua selkiyttään ajatuksia, antanut jopa uusia katsantokantoja. Kiitoksia siis terapioinnista ja haleista. =)
Minusta olisi parempi sinulle, jos ajattelisit, että uskot kertomuksen, sillä oikeasti, ihan oikeasti et kyllä tiedä mitä on tapahtunut.
No hyvä on! Sillä kokemuksella ja mieheni tuntemuksella jota omaan, uskon tietäväni mitä on tapahtunut. Vaikka luottamus saikin kolauksen sitä riittää silti.
 
aurinko paistaa
Luin ketjun pääpiirteittäin...En halua siihen kommentoida.

Haluan kuitenkin sanoa sinulle, kuten jo itse sanoit: avioliitto on tahdosta kiinni. Meillä miehen kanssa oli taannoin TODELLA vaikea tilanne. Ei kuitenkaan samanlainen kuin teillä, mutta vaikea.
Puolin ja toisin anteeksi antaminen ja luottamuksen palasten keräily tuotti meillä aivan ihanan tuloksen; pitkän vaikean jakson jälkeen eheän ja kauniin avioliiton.
Taistelkaa ja rakastakaa, rakkauden voima on luja!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja aurinko paistaa:
Luin ketjun pääpiirteittäin...En halua siihen kommentoida.

Haluan kuitenkin sanoa sinulle, kuten jo itse sanoit: avioliitto on tahdosta kiinni. Meillä miehen kanssa oli taannoin TODELLA vaikea tilanne. Ei kuitenkaan samanlainen kuin teillä, mutta vaikea.
Puolin ja toisin anteeksi antaminen ja luottamuksen palasten keräily tuotti meillä aivan ihanan tuloksen; pitkän vaikean jakson jälkeen eheän ja kauniin avioliiton.
Taistelkaa ja rakastakaa, rakkauden voima on luja!!
Vaikeuksien kautta voittoon. Taitaa vaan lujittaa suhdetta kun on tahdottu yhdessä selvitä ongelmistakin.
 
vieras
faktaa on se että jos kerran pettää, tulee jatkossakin pettämään!! itse en katsoisi päivääkään sellasta tyyppiä joka pettäisi edes kerran. oli se tapa mikä tahansa!
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
faktaa on se että jos kerran pettää, tulee jatkossakin pettämään!! itse en katsoisi päivääkään sellasta tyyppiä joka pettäisi edes kerran. oli se tapa mikä tahansa!
Mä olen skeptikko, joten jos se on faktaa niin todista se.

Jos näen lampaan laitumella, niin voin vaan todeta että ainakin sen toinen kylki on valkoinen.
 
kk
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
faktaa on se että jos kerran pettää, tulee jatkossakin pettämään!! itse en katsoisi päivääkään sellasta tyyppiä joka pettäisi edes kerran. oli se tapa mikä tahansa!
Just joo, tai että kun kerran lyö, aina lyö?
Ei onneksi aina pidä paikkaansa kuitenkaan.

Ap:lle voimia, kamala tilanne. Ehkä kuitenkin helpottaa, ettei se nainen ja lapsi asu edes samassa maassa, tekee asian etäisemmäksi.
 

Yhteistyössä