Kivat miehen kavereille

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Sen jälkeen, kun eräs ''ystäväni'' alkoi seurustelemaan mieheni kaverin kanssa, minua ei ole juuri pyydetty mihinkään yhteisiin illanistujaisiin tms. Ex-kaverini tuntuu olevan jostakin minulle katkera (minulla ei ole aavistustakaan miten olen mahtanut loukata hänen tunteitaan) ja hänen vuokseen ketään muukaan miehen ystävä ei pyydä minua mieheni kanssa kylään, ainoastaan vain mieheni. Mieheni ei ymmärrä kuinka pahalta minusta tuntuu tämän vuoksi.
Muutin mieheni vuoksi paikkakunnalle, josta en entuudestaan tuntenut ketään. Olen kotona lapsemme kanssa, enkä siis juurikaan ole päässyt tutustumaan muihin samanhenkisiin ihmisiin, Olen käynyt paikallisessa MLL:n perhekahvilassa, mutta haluaisin saada ystäviä, joiden kanssa ei tarvitsisi koko ajan puhua vain ja ainoastaan lapsista. Olen melko yksinäinen.
Tänään miehen ystävä soitti, josko mieheni tulisi ystävänsä ja tämän tyttökaverin kanssa ravintolaan syömään. Minua ei kutsuttu, taaskaan. En kuitenkaan halua mieheni sosiaalisen elämän olevan yhtä onnetonta kuin minun, joten lupasin jäädä lapsemme kanssa kotiin. Mies tuli äsken kotiin hyvin hämmentyneenä. Miehen ystävä oli pyytänyt työpaikaltaan jotakin naista mukaan syömään, ja mieheni tultua paikalle oli alkanut armoton parittaminen.
Minusta tuo on todella loukkaavaa ja törkeää. En voi pakottaa ketään pitämään minusta, mutta toisten avioliiton tuhoaminen -tai edes sen yrittäminen!- on minusta uskomattoman röyhkeää. Minulle tuli todella paha mieli. Mieskin on aika järkyttynyt.

*kiitos kun sain purkaa pahaa mieltäni*

:o

Ei meillä mies katselis tuollaista ja sanois kyllä heti suorat sanat kavereilleen.Tuohan on jo naurettavaa, kiusaavat sinua kuin pikkulapset ja lisäksi tuo että yrittävät parittaa ihmistä joka on parisuhteessa tietäen siittä.

Mitä miehesi oli tästä mieltä?Millainen miehesi suhtautuminen on tään jälkeen kavereihinsa?

Uskomattomia ystäviä miehelläsi! Täytyy miehesi ystävän olla melkoinen tollukka, kun suostuu tuollaiseen syrjimiseen. Ilmeisesti entinen ystäväsi on tämän kaiken saanut alulle. Teineiltä tuollaista voisi odottaa, mutta ei kyllä aikuisilta ihmisiltä.
Ja komppaan kunnon kinttaita siinä, että miehesi pitäisi nyt ottaa ja selvittää asia ystäviensä kanssa. Toivottavasti hänessä on miestä siihen, kun ainakaan ystävissään ei ole!

Sano miehellesi että voiko seuraavan kerran sano ettei mene mihinkään?sanot että tuo on lapsellista että he sorsivat sinua.ja toisekseen teeppä niin että kutsuu miehesi vain tuon miehen teille joskus,ja jos nainen tulee mukana käännytät ovelta!

Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:
:hug: täytyy kyllä sanoo et jos oisin miehes asemassa niin sanoisin kyllä melko suorat sanat tommosille ns."kavereille",kyllähän senki nyt pitäs tajuta että tuo loukkaa sua.

Tähän yhdyn ja saattaisin avautua itsekkin ko.ihmisille jotka hommaavat sinne naisia tyrkylle..idiootit. Täysin sympatiat sun puolella!

minä kyllä antaisin tulla kunnolla sille entiselle ystävälleni tuosta hyvästä! Ota yhteyttä häneen ja kysy, mistä tämä kaikki johtuu. Kyllä aikuisten ihmisten pitää kyetä selvittämään välinsä. Kaverisi (ja kaikki, jotka hän jollain konstilla on kääntänyt sinua vastaan) on kyllä TODELLA lapsellinen ja naurettava!

HUh! Otan osaa. Yritä saada rohkeutta ja soita tälle naiselle joka tuntuu olevan kaiken takana.
Ja teille jotka huutelette että kyllä pitäis miehen avata suunsa ja puolustaa naistaan, on olemassa myös kilttejä miehiä jotka eivät vastaavassa tilanteessa hämmennyksissään osaa tehdä mitään, vaikka ehkä haluaisivat. Että siinä mielessä ap:n mies ei ole tehnyt mitään väärää eikä jättänyt myöskään tekemättä mitään tärkeää.

Yhteistyössä