kivaa kuultavaa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja no huh..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

no huh..

Vieras
Mitä tekisit jos uusi ihastuksesi jonka kanssa seurustelet jo jonkin aiikaa...tässä teille hiukan historiaa:
Olet jossakin tanssimassa mies tulee luoksesi hurmaa ja vietelee sinut, mies haluaa tavata toisten ja toisten teillä synkkaa hyvin!
Tapaatte vaikka mies tiesi jo heti alusta lähtien kun kerroit rehellisesti, että olet 44 vuotias nainen.
Mies lähettää ihania rakkaudenosoituksia/soittaa,teet samoin,tapaatte ja teillä on yhdessä ihanaa!
Mutta sitten myöhemmin mies alkaa vaan yhtä'kkiä selittää sinulle saat kuulla päin naamaa että, olet kyllä sievä viehettäva 'hyvin säilynyt nainen' mutta en voi tehdä suunitelmia tylevaisuuden suhteen kanssasi, koska olet liian vanha hänelle, jos olisit ollut nuorempi niin sitten voisin tehdä suunitelmia sinun kanssa..
Mies on itse 37 vuotias.Mies selitti vielä ettei huolisi eikä halua ikinä omaa ikäistä naistakaan itselleen.
Siis, jopa 37 vuotias nainenkin on miehen mielestä jo liian vanha hänelle,vaan mies haluaa itselleen nuoremman nuoren kauniin naisen.
Minulle tuli vähän paha mieli tästä kuulla tuollaista, koska meillä synkkaa hyvin ja meillä on voimakkaita tunteitakin pelissä molemminpuolin.
En tiennyt miten piti olla kun kuulin tuollaista,ajattelin no voooiiii jumalauta....! onpa hauskaa kuultavaa...! miksei se sitten heti alusta alkaen olisi vaan kävellyt kauas pois minusta päin heti kun kuuli että olen 44 v? mutta alkaa jotakin suhdetta naisen kanssa joka on jo liian vanha hänelle?
( mies on tavallinen mies,mahaakin sillä on jo ja alkaa kaljuuntuakin siis mitä tuollainen mies oikein luulee itsestään? itse en välitä minkä näköinen ja minkä ikäinen joku mies on kunhan meillä yhdessä synkkaa!

Siis mitä mieltä olette arvoisat Ellit? mitä tekisit jos saisit kuulla tuollaista? Olisiko minun nyt vain parasta laittaa suhde poikki sitten? vaikka toi ajatus tuntuu nyt jo pahalta,kun tunteitakin on jo pelissä ja meillä on yhdessä kamalan hauskaa.
Luulin että tässä voisi olla sitä jotakin....

Mule kävi niin että 37v kaverini (mies) seurusteli aikansa 48v naisen kans joka ihan ihana ihminen ja kiva meille kavereille myös...mut sit tää mies sano et ei voi kuvitella tulevaisuutta vanhemman naisen kans...ei voi saada omia lapsia sen kans (en tiedä onko teillä kummallakaan) ei halua alkaa ""kun kohta vaihdevuodet edessä"" mihinkään ""hoitamiseen""...miestä pelotti että nainen kuolee käsiin. Siis tulevaisuudessa. 20 vuoden päästä kun hän on 57 nainen olis 68v.

Tunnen molemmat tänään ja nainen kiva ja nuorekas, mies mukava myös. Kukaan ei tiedä onko ne vai ei. Mut ite sanovat et ei.

No mulla on oma mielipide mut sitä ei kysytty.

Voimia sulle alkuperäinen.

T. Saana

Se halus vaan pillua. Kyllähän moni mies vain sänkyseuran takia jonkunkanssa deittailee aikansa, vaikkei nin tosissaan perhettä olekaan perustamassa ja naimisiin menossa. Sitä paitsi 37 mies voi hyvinkin vielä haluat perustaa joko ekan perheensä lapsineenkaikkineen tai sitten, jos on kyse eronneesta miehestä voi tuossa iässä haluta aloittaa vielä alusta. Sinusta ei taitaisi enää pienten lasten äidiksi olla ikäsi puolesta, vaikka muutoin hyvää seuraa olisitkin.

No mutta, miehethän kuolee lähes 10 vuotta nuorempina kuin naiset. Siksi tuollainen ikäero parisuhteessa on ihanteellinen. Kummankaan ei luultavasti tarvitse jäädä yksin pitkäksi aikaa. Jos nainen ottaa samanikäisen miehen, hän saa elää 10 vuotta yksin kun 10 vuotta nuorempi elää yhtä pitkään kuin hän. Tietysti aina voi sattua jotain.. Ja tässähän parilla olisi ollut vain 7 vuoden ikäero.

Tietysti on eri asia jos mies vielä haaveilee perheen perustamisesta, silloin on ""pakko"" ottaa alle nelikymppinen nainen. En kyllä käsitä sitä jos joku pitää oman ikäisiään ""liian vanhoina"".... Olen kyllä 17-vuotiaana joutunut tekemisiin tällaisen miehen kanssa. Hän oli itse yli 40 ja sanonut 36v vaimolleen ettei enää tollasta vanhaa akkaa kattele vaan vaihtaa 18-vuotiaaseen. Suuret oli luulot sedällä itsestään...

Älä ota henkilökohtaisesti miesystäväsi kommenttia.Niin se vaan on, että miesten on saatava lisääntyä uusien nuorien naisiensa kanssa.Minullakin on paljon tuttavapiirissä n. 40 eronneita ja uuden suhteen aloittaneita miehiä.Heillä kaikilla on hehkeät 10-12 v. nuoremmat nuorikot ja tietenkin lapsi/lapsia yhdessä.
Mies tuntee elävänsä, kun kykenee siittämään lapsia.Totuus koskee, me ""vanhat"" jäämme lehdelle soittelemaan.Ei voi mitään`)Mutta olemme omavaraisia, emme tarvitse miehiä, emmehän?

Kysytkö tosissasi pitäisikö sinun laittaa suhde poikki?
No kyllä pitäisi. Tai riippuu ihan siitä hyväksytkö sen, että sinut vaihdetaan nuorempaan heti tilaisuuden tullen.

Vaikka on sitä kaikkea paskaa itsekin kuultu, mies antoi ymmärtää suhteen alussa että hän pitää minua vain niin kauan kunnes löytää paremman.
Eipä kai sitten vielä ole löytänyt, kun naimisiin halusi kanssasi mennä ja lapsiakin tehdä.
Mutta kyllä siitä jonkinlaiset traumat on jäänyt ja vaikka mies kuinka nykyään vakuuttaa että olen hänen elämänsä nainen, pidän aina mielessäni takaporttia auki ja muistutan itselleni että minä selviän vaikka hän sen paremman löytäisikin.
Kurja juttu mutta kyllä tuollaiset sanomiset aina jälkensä jättää.

Joo, minulla on myös kokemuksia miehen sanomisista. Suhteen alussa sanotut pahalle tuntuneet asiat ovat vaan jääneet kummittelemaan takaraivoon. On vaikea uskoa miehen olevan tosissaan kanssani, vaikka hän nykyään vannookin rakastavansa ja haluavansa minua. Millä noista menneisyyden möröistä pääsee yli?

Kun on itse tehnyt ratkaisun jatkaa suhdetta miehen sanoista huolimatta, on myös tunnustettava realiteetit ja otettava itse vastuu omasta onnellisuudestaan. Jos sitä alkaa hautomaan, tulee vaan surulliseksi ja alkaa epäillä suhteen jatkuvuutta. Miehelle siitä ei kannata puhua, sillä mies ei voi ymmärtää mitä vahinkoa on saanut aikaan ja miksi siitä pitäisi vielä jauhaa. Hänhän oli vain rehellinen suhteen alussa.

Mutta harkitsemattomat sanat ovat myös aiheuttanut sen, että vaikka miestäni rakastankin, en sulje silmiäni muiltakaan miehiltä. Kun olen asiaa tarkemmin ajatellut, alitajuisesti 'testaan' välillä omaa viehätysvoimaani muiden miesten parissa nähdäkseni vieläkö kelpaan - ihan siltä varalta että jospa oma mies sittenkin joskus löytää sen paremman... :(.

Heivaa heti tässä vaiheessa.Ei ole kundilla paljon käytöstapoja! Pitääkö se nyt ääneen ilmoittaa minkä ikäistä haluaa, sanot vain että sopii lähteä hakemaan sitä nuorempaa.

Onko miehellä lapsia? Jos ei ole niin toisaalta ihan ymmärettävää ja usko tai älä sinkkumiehet ovat kusipäitä ja puhuvat mitä sattuu saadakseen p....a. Ihan mielenkiinnosta vielä alkaako meihen etu- ja sukunimi R:lla ja jos alkaa kannattaa juosta karkuun, kun vielä voi....

Jos mies ei sinusta mitään vakavaa voi kuvitella niin tietysti laitat suhteen poikki! Sehän nyt on itsestään selvää jos mies on suoraan kertonut ettei teillä ole tulevaisuutta.

Ja syy siihen miksi mies ei heti lähtenyt tiehensä kun kuuli ikäsi on että mies haluaa hurmata. Ei iällä siinä vaiheessa ole väliä kun saa metsästää. Se ei silti tarkoita että mies haluaisi sitoutua.

Olin 38 v., kun tapasin miehen, joka oli kuusi vuotta nuorempi. Olimme yhdessä kuusi vuotta, mutta emme koskaan rakentaneet suhdetta kunnolla. Olin aina miehelle liian vanha. Suhde todella söi minua. ERosimme ja mies aloitti suhteen 40 v. naisen kanssa, hän itse on 39 v. En tiedä o´nko tuossakaan järkeä jos lapsia toivoo. Mutta onneksi ei ole enää minun ongelmani.

Kuinka kauan olette seurustelleet? Seurusteletteko siis?

Tarinasi kuullostaa siinä mielessä tutulta, että mulla ja miehellä on ikäeroa just toi 7 vuotta, niin päin siis, että minä olen se vanhempi osapuoli. Ennen seurustelun alkua mies pyyteli minua monta kertaa treffeille, ennen kuin suostuin lähtemään. Esteenä ei ollut suinkaan ikäero vaan ihan muut seikat.

Alussa emme puhuneet ikäerostamme, vaikka tiesimmehän luonnollisesti toistemme iät jo ennen treffeille menoa. Eikä ikäero näyttänyt miestä alussa vaivaavan.

En muista missä vaiheessa seurustelua, joko puolen vuoden tai vuoden jälkeen miestä rupesi yhtäkkiä vaivaamaan meidän ikäero ja se, että minulla on yksi lapsi. Minä koin asian hirveän loukkaavana ja sanoinkin hänelle sen aika suoraan. Lastani en saa piilotettua ja ikäni koin taas silloin, että mies tarvitsi ikäisekseen paljon päiväunia, mitä itse en tuon ikäisenä vielä tarvinnut. Ulkonäköähän ja painoa esimerkiksi ihminen pystyy muuttamaan, mutta harvemmin ikää, pituutta ja lapsia. Sanoin, että jos asia vaivaa häntä niin paljon, niin eiköhän pistetä kerrasta poikki, eikä jäädä roikkumaan.

No, hän ajatteli asiaa jonkun aikaa tahollaan ja pääsi sitten asioissa selvyyteen, koska suhteemme jatkuu edelleen 6 vuoden jälkeen.

Itse en tänä päivänäkään usko, että ongelmana oli ikäero tai lapsi vaan lähinnä se, että olin ensimmäinen pitempiaikainen seurustelusuhde miehelle, ja hän etsi tekosyytä päästä tilanteesta eroon. Syyksihän olisi voinut keksiä ihan mitä tahansa - jos ei löydy ulkonäössä tai luonteessa vikaa, niin kyllä jotain muuta aina keksii!

Tunteita ei voi olla pelissä, jos mies tuollaista sinulle puhuu. Tai siis, sinulla voi olla tunteita, mutta ei miehellä. Jos mies oikeasti rakastuu, ei hän puhu tuollaisia eikä anna ymmärtää, että tämä on vain väliaikaista. Eihän siinä ole mitään järkeä.

Voit pitää miehen kaverina, jos haluat, mutta en minä sinun sijassasi mitään rakkaussuhdetta ylläpitäisi.

Jos jatkat ""seurustelemista"" hänen kanssaan, et voi olla onnellinen vilpittömästi. Tuo asetelmahan loukkaa sinua koko ajan. Mies taitaa muutenkin olla aikamoinen moukka, eihän tuollaista mennä naiselle puhumaan, vaikka ajattelisikin noin. Ei se suora rehellisyyskään nyt ihan joka tilanteessa kunniaksi ole.

Kyllä minä lähtisin omaan suuntaani. Miehelle sanoisin tuollaisen jälkeen suoraan, että koska olen nyt sitten sinulle liian vanha, en enää jatka tätä. Toivottavasti löydät sen, joka sinulle on sopivampi.

Onpa rehellinen ja suorapuheinen mies. Miksi sinä etsit olemattomia asioita, tunteita, joita ei ole, kun mies on sinulle suoraan sanonut ettei teillä ole tulevaisuutta?

jatkoa vielä... vakka sanoit ikäsi heti alussa, eikä se silloin muka haitannut.. niinp. Kuka meistä kaiken sisimmästään ja itsestään, ajatuksistaan heti ensitapaamisella tuntemattomalle ihmikselle paljastaisikaan? Minusta mie son todella suoraselkäinen kun myöhemmin sentään on sanonut suoraan mitä ikäerostanne ajattelee.

Yhteistyössä