iltaviesti kännykkään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sinisilmäinenkö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Katso lähetetyt viestit..:
Katso miehesi puhelimesta lähetetyt viestit ja välitystiedot. Onko hänen puhelimestaan lähetetty ennen tuota saapunutta viestiä joku viesti exälle? Tiedän, ei saisi urkkia toisen puhelinta, mutta hitto vie, jos tommoisen viestin on silmiinsä saanut, tehtäköön poikkeus!

Ei saa kurkkia? no kyllä pitää vaan kurkkia, tässä tapauksessa pitää ajatella vain omaa itseään, eikä antaa pitää itseään hulluna ja uskoa miehen kaiken maailma selityksiä valheita.

Tuli minullekin heti mieleen, miksi exällä on entisen puolison puhelinnumero tallella? Ymmärsin, ettei ole edes yhteisiä lapsia (vai onko?) Laita viesti takaisin ja selvitä asiaa!

Alkuperäinen kirjoittaja sinisilmäin:
Alkuperäinen kirjoittaja hämäystaktiikkaa:
Miksi exellä on edelleen miehesi nro. Jos näkisin viestin, ei ole epäilystäkään mistä on kysymys.

minusta tuo vikaviesti on aika uskomaton ollakseen totta. Mieheni kuitenkin vannoi silmät kyynelissä, että hän ei tajua, mitä tuo tarkoittaa, hänellä ei ole mitään sen kanssa tekemistä. Hän ei kuulemma pidä tästä naisesta enää, hän on epämiellyttävä. Mies tietää, että olen aika räväkkä nainen, ja hän olisi saanut kengän kuvan persuksiinsa aika helposti tuon jälkeen.

Paskapuhetta mikään vikaviesti tai puhelu! Tuon tason viestin jos vahingossa laittaisi väärälle ihmiselle, lähtisi VÄLITTÖMÄSTI multa uusi viesti samalle heepolle että "Anteeksi sait väärän viestin" tms.

Alkuperäinen kirjoittaja ggggggggg:
Voihan se exä vittuillakseenkin tuollaisen viestin laittaa. Sotkeakseen välinne. Tai exän mies sitten jonkun riidan päätteeksi vaikka...

Ihmettelen miksi ap:n mies lukee ääneen tämän tason viestin, oli se sitten virhe vai ei??

minun mieheni pyysi tuomaan kännynsä tultuaan ulkomailta. känny oli siis mun viereen jäänyt pöydälle. No ,minä otin puhelimen ja siinä luki: darling,are you at home. call me. Heitin kännytn ukolle ja huusin mitä tämä on olevinaan. No,ukko poisti viestin sen samantien ja Kehtasi alkaa väittään ,että näin harhoja ,ettei sellaista ollutkaan. en jaksanut inttää vaikka epäilys tuli ja vuoden päästä asia tuli julki. Pettihän se.

Alkuperäinen kirjoittaja vuosi pimennossa:
minun mieheni pyysi tuomaan kännynsä tultuaan ulkomailta. känny oli siis mun viereen jäänyt pöydälle. No ,minä otin puhelimen ja siinä luki: darling,are you at home. call me. Heitin kännytn ukolle ja huusin mitä tämä on olevinaan. No,ukko poisti viestin sen samantien ja Kehtasi alkaa väittään ,että näin harhoja ,ettei sellaista ollutkaan. en jaksanut inttää vaikka epäilys tuli ja vuoden päästä asia tuli julki. Pettihän se.

Sama kun mun ukko oli soittanut ulkomailta lomamatkalta muka "ex" hoidolleen. Jäi kiinni sattumalta. Teki myös niin että poisti puhelutiedot ja väitti ettei ollut soittanut. Käski minun vielä tarkistamaan ettei mitään sellaista tietoa hänen puhelimestaan löytynyt. Kysyin häneltä luuliko hän todella etten nähnyt tietoja, että unohdan nähneeni jos hän poistaa tiedot. Niin hän ilmeisesti kuvitteli.
Ollaan eroamassa enkä edelleenkään tiedä totuutta tuossa asiassa. Kyseinen nainen on vain röyhkeästi iskenyt miestäni minun silmieni edessä baarissa, että ei tainnut kovin viaton viesti olla kyseessä... tahtoisinpa tosiaan tietää totuuden vielä joskus.

Äh, ukko vedättää. Kukaan ei laita tuollaista viestiä vahingossa väärään nroon. Ja mitä sitäpaitsi entisellä on sun ukkelin nro vielä tallessa, jos he eivät ole missään tekemisissä ja ukkosi sanoo vielä, ettei voi sietää naista.

Ei kannata uskoa kaikkea mitä valehdellaan. Ovat käyneet bylsimässä ja uutta sessiota odotellessa lähettelevät ikävä-viestejä. Klassista.

Kandeisi antaa ukolle monon kuva perseeseen tai sitten muuten selvittää asia tään naisen kanssa. Ottaa yhteyttä siihen nroon ja kysyä suoraan. Jos ei muuta, niin saadaan vähän säpinää sen naikkosenkin perhe-elämään.

Nyt ei kannata jättää asiaan sikseen.

Kyllä kaikki miehet tietävät, että jos alkaa varjelemaan kännykkäänsä niin se on sama kuin myöntäisi että käynnissä on suhde toiseen naiseen. Siksi hän näytti iltaviestin ettet ajattelesi hänellä olevan jotakin salattavaa. Säälittävän huonon selityksen vain keksi.

Aivan varmasti hän panee viestin lähettäjää.

No toi on kyllä aika selkee juttu toi tekstari.

Mutta itse kyllä kuskaan puhelintani mukana joka paikassa, koska TIEDÄN että mieheni ois muuten sen kimpussa tonkimassa. Ei siellä mitään salaista ole, mutta itse en pidä siitä, että myöskään mun ja ystävieni välisiä viestejä lueskelisi ukkoni. Ei ne asiat hänelle kuulu millään muotoa. Esim. jos ystäväni kirjoittaa miesasioistaan mulle tekstarilla niin en todellakaan haluaisi mieheni niitä lukevan.

Yhteistyössä