V
vieras
Vieras
meillä matka varattuna tammikuulle, paljon oli viel vaihtoehtoja hyttiluokista. C ja B ilmanen A 25?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:näin moni vielä innostuu ilmaisristeilystäeihän tuo c-hytti maksa muutenkaan varmaan kuin 10e per naama.
Alkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa:Mä en saa ikinä mitään vaikka on ollut silver-tason
kortti jo 5 vuotta |O
Varmaan ajattelevat, että tuo urpo reissaa kuitenkin ettei sille mitään ilmaista tarvitse antaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Pettynyt Siljan kantis"etuihin":Alkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa:Mä en saa ikinä mitään vaikka on ollut silver-tason
kortti jo 5 vuotta |O
Varmaan ajattelevat, että tuo urpo reissaa kuitenkin ettei sille mitään ilmaista tarvitse antaa.
Ei ole tännekään eksynyt noita Siljan ilmaismatkoja tai muitakaan etuja Ja Club One-kortista: Mä en edes tajua mitä virkaa sillä kortilla on kun ei niitä pisteitä voi ikinä mihinkään käyttää. Aina on clubimatkat loppuunmyytyjä. Niitä on varmaan joku 4 hyttiä/laiva tarjolla tmv. :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Alkuperäinen kirjoittaja Pettynyt Siljan kantis"etuihin":Alkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa:Mä en saa ikinä mitään vaikka on ollut silver-tason
kortti jo 5 vuotta |O
Ei ole tännekään eksynyt noita Siljan ilmaismatkoja tai muitakaan etuja Ja Club One-kortista: Mä en edes tajua mitä virkaa sillä kortilla on kun ei niitä pisteitä voi ikinä mihinkään käyttää. Aina on clubimatkat loppuunmyytyjä. Niitä on varmaan joku 4 hyttiä/laiva tarjolla tmv. :kieh:
Mä olen aina pässy bonus matkalle ihan helposti. Tosiaan en muista koska olisin matkasta maksanu, aina joku sopiva ale on löytyny.
Alkuperäinen kirjoittaja Huijausta:Meille ei ole kyllä tullut mitään etuja vaikka kortti on ollut kohta 2-vuotta ja risteilyjäkin Ruotsiin ollaan tehty tuona aikana 3 kappaletta ja tammikuussa mennään taas. Ja aina kun yrittää maksaa niillä pisteillä risteilyn niin ei ole onnistunut kun pistematkoja on myynnissä vain rajoitettu määrä ja yllätys vain, ne on aina loppuunmyyty vaikka kuin aikaisin varaisi matkan.
Alkuperäinen kirjoittaja ööh:mä en oo ikinä kertaakaan saanu vikingiltä mitään vaikka clubikortti on..Muille on tullu?
Alkuperäinen kirjoittaja vipititi:juuri varasin meille siljan reissun tammikuun lopulle,b-hytti ja aamupalat 78e.ihan ok hinta mielestäni![]()
ja tosiaan pisteitä meillä oli huimat 0,joten ihmetteln että tuli edes tuommoinenmutta en valita!
niin joo ja lastensängyn varasin samalla.
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Alkuperäinen kirjoittaja vipititi:juuri varasin meille siljan reissun tammikuun lopulle,b-hytti ja aamupalat 78e.ihan ok hinta mielestäni![]()
ja tosiaan pisteitä meillä oli huimat 0,joten ihmetteln että tuli edes tuommoinenmutta en valita!
niin joo ja lastensängyn varasin samalla.
Eikö se olltukaan ilmainen?