kiva työkaveri miehellä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äimänä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äimänä

Vieras
mies on ollu vuoden uudesa työpaikassa ja viihtyy tosi hyvin. etenkin yhden kollegansa kanssa on (ollaan) paljon tekemisissä. tää työkaveri ei ole parisuhteessa, ja olivat jutelleet nyt töissä hänen puutetilastaan. mies oli siihen sanonu ettei muista puuteaikojaan, siitä on niin kauan kun on ollu ilman...

työkaveri oli ihan pokkana kysyny saisko lainata mua välillä....

meillä on kolmas lapsikin tulossa, ja kymmenisen vuotta on yhdessä oltu. jo on äijällä otsaa =)

mä en kyl hyvällä kattois jos mun kaveri pyytäis mun miestä lainaks....

Alkuperäinen kirjoittaja just:
tuskin nyt ihan tosissaan olis hei lainaamassa.. Missä huumorintaju? Se oli KOHTELIAISUUS!
:)

oon kyl jutuistaan päätelly että saattais olla ihan tosissaanki.... mut tuskin on kohteliaisuus, jos on pitkään ollu ilman niin ehkä sille kelpais ihan kuka vaan... ;-)

Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Taitaa olla raskaushormonit pinnassa kun noin tosissas tommosen otat! Meijän kaveripariskunta sai vauvan ja oltiin just kattomassa sitä, mä sanoin miehelle et mäkin haluun tämmösen, johon mies vastas kysyvänsä siltä pariskunnan mieheltä jos se vois mua.. :laugh:

sehän raskaudessa onkin niin hyvä kun voi näitä hormoneja syyttää kaikesta ;-) ei mua muuten niin ahdista tollanen kommentti mut oon pakostakin sen tyypin kans paljon tekemisissä, ja vaivautuneet tilanteet jännittää mua... kai mä sit kieltäydyn kohteliaasti jos kysyy vielä =)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Taitaa olla raskaushormonit pinnassa kun noin tosissas tommosen otat! Meijän kaveripariskunta sai vauvan ja oltiin just kattomassa sitä, mä sanoin miehelle et mäkin haluun tämmösen, johon mies vastas kysyvänsä siltä pariskunnan mieheltä jos se vois mua.. :laugh:

sehän raskaudessa onkin niin hyvä kun voi näitä hormoneja syyttää kaikesta ;-) ei mua muuten niin ahdista tollanen kommentti mut oon pakostakin sen tyypin kans paljon tekemisissä, ja vaivautuneet tilanteet jännittää mua... kai mä sit kieltäydyn kohteliaasti jos kysyy vielä =)

Heh, en usko että kysyy sulta. Eiköhän tuo ollu semmonen miesten keskinäinen läppä =) Se on vaan aatellu et miehelläs on viriili nainen ja kysyny, vähän samaan tyyliin kuin et mistäs semmosen löytäs?