Kiva päivää oli:D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Venakko Milanna

Vieras
Me löysimme itselle kuskin, mutta vähän hassua, kun auto on iso musta ja mustat ikkunat ja kuski näyttää ihan kun meillä joku bodyguart, kun se seuraakin meitä joka paikassa ja on mustat vaatteet :laugh: ja vielä täällä sellainen palvelu on halpa, hassua, mutta hotelli suositeli meille että me ollaan näin turvassa:D. Ennnen me otimme vaikka mistä taksin, kerran mä jopa hävitin taksissa puhelimen ja kuski toi mulle, ei ikinä mitään tapahtunut, päinvastoin ystävällisiä ihmisiä täällä....Sitten mä löysin itselle ompeilijan, se tekee mulle 3 ihanaa mekkoa, mitä mä itse sunnitelin ja keskiviikona on valmista, wauuu:D ne on hienot mekot. Mutta kampaaja ei saanut mun hiuspidennystä, kun mä haluan se hyvää laatu ja nyt jo varmasti varattu aika maanantaiks.... Muttenkin olimme ajanneet veneillä isossa puistossa missä on vaalea vihreä joku tai joku ja kävimme 2ssa hienossa ravintolassa ja yhdessä en tiedä onko se ravintola, baari tai yökerho, mutta joku erikoinen paikka, siellä otettiin punaviinia

Yhteistyössä