Miehen seksiunet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lohjan_mimmi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Lohjan_mimmi

Vieras
Mun ukko näkee aina silloin tällöin seksiunia ja joskus se saattaa saada jopa orgasmin noissa unissaan... Toi on kai aika yleistä nuorilla pojilla, mutta mun mies on jo 40v. Aika hassua. Oon koittanut kysellä, että mimmosia unia ne on, mut eipä oo halunnut kertoa. Toki mä sen ymmärrän, mutta on se aika hassua.

Onks muilla kokemuksia ja mitä ajattelette siitä. Sen verran mies on sanonut, että peuhaa unissaan joidenkin naisten (Yleensä kaksi) kanssa, joita ei oikeesti ole olemassa. Joskus niissä on joku ex, joskus joku muu tuttu, joskus julkkis ja joskus minä.

En usko että ne on mitenkään iästi kiinni. Mäkin nään vastaavia sillon tällön.. harmillisen harvoin kun ovat tavallaan aika piristäviä unia :P silleen jännä että unissa saatan harrastaa seksiä semmoistenkin miesten kanssa, joista en tosielämässä olis pätkääkään kiinnostunut. Ja seksiunia oon nähny naisistakin vaikka mielestäni oon hetero. Me jutellaan miehen kanssa kyllä seksiunista aika avoimesti.

Itse en näe seksiunia, mutta sitten taas sellasia tunteellisia unia jossa joku mies (joko tuntematon tai ex, harvemmin oma mies...) huolehtii minusta, halaa ja sanoo kauniiksi jne.
Itse en noista kerro miehelleni, jotenkin uskon että hän ehkä loukkantuisi siitä että muistelen noita vielä hereillä.

Hän taas kertoo heti aamusta että keiden kaa (harvemmin minä) ja kuinka paljon ja miten päin hän on harrastanu seksiä unessaan. Jotenkin minusta nuo asiat ovat yksityisasioita, ei oikeasti kiinnosta tietää noin tarkkaa kaikkea.

Olenko kenties jotenkin outo?

Miehelläsi on luultavasti jotain kieroutuneita, jopa lainvastaisia seksifantasioita. Nämä sitten pakkautuvat mieleen yöaikaan koska päivällä ei niitä uskalla (?) ajatella.

Yhteistyössä