Kiva katsella somesta miten rikkaat viettävät joulua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kyllä Päätön ihan tykätty täällä on, joten säästä kiukkusi vaikka puoliksi syödylle joulukinkulles.

-Enkä kuulu mihinkään haaremiin täällä, ainakaan tietoisesti.
Kuulut, sä kuulut meidän tyttöjengin haaremiin..siellä me vaan istutaan haarat levällään ja ihmetellään ja sä soitat meille ukuleeleä päivät pitkät.

Kuulut, sä kuulut meidän tyttöjengin haaremiin..siellä me vaan istutaan haarat levällään ja ihmetellään ja sä soitat meille ukuleeleä päivät pitkät.
o_O
Luin tässä joskus entisaikojen haaremeista. Oli ihan jäätävää kun ne eukot pääsi kuninkaan luo ehkä puolen vuoden välein.

Loppuaika kinastella muiden naisten kans että kuka on kaunein ja kuninkaan suosiossa jne.

-Ei ruveta kinastelemaan kuka on kaunein!

• Tykkää
Reactions: Elena777
o_O
Luin tässä joskus entisaikojen haaremeista. Oli ihan jäätävää kun ne eukot pääsi kuninkaan luo ehkä puolen vuoden välein.

Loppuaika kinastella muiden naisten kans että kuka on kaunein ja kuninkaan suosiossa jne.

-Ei ruveta kinastelemaan kuka on kaunein!
Mä luin kanssa joskus jostain entisajan haaremeista sellasen mielenkiintosen kirjan, oli niillä kyllä muutenki aika raskasta se aika...orjiahan ne siellä oli ja monet ostettiinkin sinne orjamarkkinoilta tosi nuorina...sitä harjoitetaan salaa kuulema vieläkin joissain päin maailmaa, esim. niinkin lähellä kuin Tunisiassa ja Egyptissä....no Saudeissa ja Jemenissä ja monissa muissakin afrikan maissa myös...kiva kulttuuri...not.

• Tykkää
Reactions: Echo
Kyllä Päätön ihan tykätty täällä on, joten säästä kiukkusi vaikka puoliksi syödylle joulukinkulles.

-Enkä kuulu mihinkään haaremiin täällä, ainakaan tietoisesti.

Hmmmm, max puolet tykkää

Mainitse edes yksi miespuolinen nikki, jonka kanssa se olisi edes jotenkin hyvissä väleissä.

Kiukkuisia kommentteja siltä yleensä lähtee, siis miehille.

Keittiön pöydät notkuvat erilaisia salaatteja, kaloja, kinkkua, juustoa, jälkkäreitä, viiniä ja ties mitä herkkuja. Hienosti sisustetuissa kodeissa on jouluvalojakin mietitty tarkkaan.
Lapset availevat mitä ihanempia lahjoja ja hienosti puettu äiti seisoo uusien korujensa kanssa kuvassa. Ulkoa otetussa lumisessa maisemassa seisoo joku hieno auto ja kaikki suunnittelevat hiljalleen uuden vuoden menojaan.

Osa syö vaatimattommin, kodin sisustus on vaatimton, lapsille varaa ostaa vain pientä, vanhemmat eivät saa mitään, hienoihin viineihin ja juustoihin ei ole varaa. Uutena vuotena ollaan kotona ja raketteja ei ole varaa ampua. Netflixiäkään ei ole.
Mä nyt en taloon ja autoon ota kantaa.
Mut jos ei joulupöydän ruokiin ole varaa niin silloin puutetta ruoasta on vuoden muinakin päivinä.
Jos nyt ehdottomasti joulupöydässä pitää olla kaviaaria ja tryffeleitä, niin kyllä siihen sitten saa menemään rahaa, mutta riisipuuron saa aikaiseksi parilla kolikolla, perunoita keittää halvalla vaikka saavillisen, salaattitarpeita saa kympillä ison kassillisen, omenat ja appelsiinit on halpoja myöskin.

Sisustamiseenkin tarvitaan makua ja tyylitajua, eikä niinkään rahaa.

Sen oman joulunsa eteen voi ihan itse tehdä jotain eikä vaan kattella kuvia toisten jouluista.

Hmmmm, max puolet tykkää

Mainitse edes yksi miespuolinen nikki, jonka kanssa se olisi edes jotenkin hyvissä väleissä.

Aika harva mies täällä täysin toimeen tulee toistensa kanssa..on niitäkin jotka tulee toimeen kaikkien kanssa mutta sitten täytyy muistaa sekin ettei noi riitaisat välit ole ollenkaan välttämättä vain sen toisen osapuolen syytä, sanotaan että tangoon tarvitaan aina 2 ja niinhän se usein vaan on...vaikka sekään ei aina pidä paikkaansa.

Mä en ole huomannut kertaakaan sellasia ketjuja missä kyseinen ihminen ois aloittanut ilkeilyjä ihmisille, sitä vastoin jatkuvasti näkee viestejä missä hänelle auotaan päätä jos hän kirjoittaa vaikka sanan ''huomenta'' ja auta armias jos hän laittaa perään vielä hymiön, sillon sitä vasta riemu repeekin.

• Tykkää
Reactions: Softy
Keittiön pöydät notkuvat erilaisia salaatteja, kaloja, kinkkua, juustoa, jälkkäreitä, viiniä ja ties mitä herkkuja. Hienosti sisustetuissa kodeissa on jouluvalojakin mietitty tarkkaan.
Lapset availevat mitä ihanempia lahjoja ja hienosti puettu äiti seisoo uusien korujensa kanssa kuvassa. Ulkoa otetussa lumisessa maisemassa seisoo joku hieno auto ja kaikki suunnittelevat hiljalleen uuden vuoden menojaan.

Osa syö vaatimattommin, kodin sisustus on vaatimton, lapsille varaa ostaa vain pientä, vanhemmat eivät saa mitään, hienoihin viineihin ja juustoihin ei ole varaa. Uutena vuotena ollaan kotona ja raketteja ei ole varaa ampua. Netflixiäkään ei ole.

Niin kai se on lopulta miten rikkauden näkee. Voi olla että katsantokantani on väärä. Mutta viini ja juustot on aika edullisia, vaikka ostaisi parempia. Eikä Netflix tee joulua!

Mä luin kanssa joskus jostain entisajan haaremeista sellasen mielenkiintosen kirjan, oli niillä kyllä muutenki aika raskasta se aika...orjiahan ne siellä oli ja monet ostettiinkin sinne orjamarkkinoilta tosi nuorina...sitä harjoitetaan salaa kuulema vieläkin joissain päin maailmaa, esim. niinkin lähellä kuin Tunisiassa ja Egyptissä....no Saudeissa ja Jemenissä ja monissa muissakin afrikan maissa myös...kiva kulttuuri...not.
Heh, tuli yhtäkkiä mieleen Kauniit ja Rohkeat, siinä joskus 20 v.sitten Taylor joutui marokkolaiseen haaremiin ja prinssin puolisoksi. :D

b247fe12a3f9bad1bc26b26c6abfcca7--hunters-jo-omeara.jpg

• Tykkää
Reactions: Softy
..ja sä niin haaveilet olevas Teilori?:love::love:
Sen nuoruusaikaisen ulkonäön ottaisin mut jos mun miesvaihtoehdot ois
a) marokkolainen prinssi jonka varpaanvälit haisee hiekan ja hien sekotukselle
b) mies jolla on leukaperät kuin ladon ovet ja jota havittelee koko sisäsiittoisen perheen kanssa naimisissa ollut Brooke,

niin kiitos ei. :)

Sen nuoruusaikaisen ulkonäön ottaisin mut jos mun miesvaihtoehdot ois
a) marokkolainen prinssi jonka varpaanvälit haisee hiekan ja hien sekotukselle
b) mies jolla on leukaperät kuin ladon ovet ja jota havittelee koko sisäsiittoisen perheen kanssa naimisissa ollut Brooke,

niin kiitos ei. :)
Mistä sä tiiät miltä sen varpaat haisee?:sick:

Hmmmm, max puolet tykkää

Mä en ole niin laittanut merkille miesten välisiä kahinoita, joskus niitä näkyi The Ketjussa mutta en seuraa sitä aktiivisesti.

Mutta -ketään palstamiestä loukkaamatta- luulen että mies miehen tuntee. Päätön näkee joidenkin miesten läpi (ei se mikään meedio ole :D). Kyllä naisissakin on niitä jotka näkee toisen naisen läpi, vaikka miehet tätä toista naista ylistäisi.

• Tykkää
Reactions: Softy ja Elena777
Mä nyt en taloon ja autoon ota kantaa.
Mut jos ei joulupöydän ruokiin ole varaa niin silloin puutetta ruoasta on vuoden muinakin päivinä.
Jos nyt ehdottomasti joulupöydässä pitää olla kaviaaria ja tryffeleitä, niin kyllä siihen sitten saa menemään rahaa, mutta riisipuuron saa aikaiseksi parilla kolikolla, perunoita keittää halvalla vaikka saavillisen, salaattitarpeita saa kympillä ison kassillisen, omenat ja appelsiinit on halpoja myöskin.

Sisustamiseenkin tarvitaan makua ja tyylitajua, eikä niinkään rahaa.

Sen oman joulunsa eteen voi ihan itse tehdä jotain eikä vaan kattella kuvia toisten jouluista.
Jep. Porkkanalaatikon hinta itse tehtynä...euro? Lanttulaatikko samoin. Rosolliin menee ehkä huikeat 5 euroa.
Riisipuuro ja sekahedelmäsoppa yhteensä 3 euroa?

Kinkku ja lohi maksoi meillä eniten, yhteensä 30-40 €.
Oisko joulupöytään menny 60 €.
Viini meillä on halpaa Gato Negroa.

:cautious:
tai on se ite tehtynä parempaa. :p

Meilläpä on nyt hakusessa ohje, millä kaupungin keittiössä tehdään porkkanalaatikko. Kun se (siis koulun porkkanaloota) on tyttöjen mielestä maailman parasta laatikkoa. :confused:

Jos mä kiltisi pyydän resepti sieltä sähköpostitse niin ehkä antavat silkasta ilosta että joku pitä suurtalouskeittiön pöperöitä herkullisina?

Yhteistyössä