Emmää vaan tiäräMut kumpi noista on parempi?
Riippuu tilanteesta?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Emmää vaan tiäräMut kumpi noista on parempi?
Sekös harmaana olevaa kiukuttaa.![]()
Mä nyt en taloon ja autoon ota kantaa.
Mut jos ei joulupöydän ruokiin ole varaa niin silloin puutetta ruoasta on vuoden muinakin päivinä.
Jos nyt ehdottomasti joulupöydässä pitää olla kaviaaria ja tryffeleitä, niin kyllä siihen sitten saa menemään rahaa, mutta riisipuuron saa aikaiseksi parilla kolikolla, perunoita keittää halvalla vaikka saavillisen, salaattitarpeita saa kympillä ison kassillisen, omenat ja appelsiinit on halpoja myöskin.
Sisustamiseenkin tarvitaan makua ja tyylitajua, eikä niinkään rahaa.
Sen oman joulunsa eteen voi ihan itse tehdä jotain eikä vaan kattella kuvia toisten jouluista.
Ja jotkut harmaat ovat jatkuvasti ilkeitä mulle.Harmaana olevia kiukuttaa varsinkin yksi ilkeilevä punaperspaviaani joka ilkeilee muille paitsi theketjun hymistelijöille, niiden persettä se kyllä nuolee![]()
Mutta summa summarum:Harmaana olevia kiukuttaa varsinkin yksi ilkeilevä punaperspaviaani joka ilkeilee muille paitsi theketjun hymistelijöille, niiden persettä se kyllä nuolee![]()
Kyllä minusta ainakin yksi musta tykkää vähän. Hänen nikki alkaa E lläMutta summa summarum:
teistä harmaista harva musta tykkää.
Ja jotkut harmaat ovat jatkuvasti ilkeitä mulle.
Eiku se nuolee jotakin muuta.
Mutta rakastat kuitenkin niinkuin hyvä uskovainen.Mutta summa summarum:
Koitas nyt päättää kuka nuolee kenenkin takapuolia, tähän saakka te tai sinä olette aina väittäneet, että me muut nuolemme häntäHarmaana olevia kiukuttaa varsinkin yksi ilkeilevä punaperspaviaani joka ilkeilee muille paitsi theketjun hymistelijöille, niiden persettä se kyllä nuolee![]()
No, annan sun pitää illuusiosi: mä tykkään susta.Kyllä minusta ainakin yksi musta tykkää vähän. Hänen nikki alkaa E llä
Mitä toi tarkottaa? Että harva harmaista tykkää susta vai että harva musta tykkää harmaista?Mutta summa summarum:
En mä tiedä ketä teistä rakastaa, kun ootte kaikki semmosta persoonatonta, harmaata hyhmää.Mutta rakastat kuitenkin niinkuin hyvä uskovainen.
Luin että pienet pallileikit.Koitas nyt päättää kuka nuolee kenenkin takapuolia, tähän saakka te tai sinä olette aina väittäneet, että me muut nuolemme häntä...eikä siinä mitään kivaahan pienet kielileikit on
, mutta nyt se onkin toisinpäin?
![]()
Huomasin kans tuon itse.Mitä toi tarkottaa? Että harva harmaista tykkää susta vai että harva musta tykkää harmaista?![]()
Vuoroin vieraissa.Koitas nyt päättää kuka nuolee kenenkin takapuolia, tähän saakka te tai sinä olette aina väittäneet, että me muut nuolemme häntä...eikä siinä mitään kivaahan pienet kielileikit on
![]()
Mulla ei ole harmaista mielipidettä...tykkään asiallisista ja hauskoista viesteistä on ne sitte keneltä tahansa, mutta ilkeilijät saa mun puolesta olla.Huomasin kans tuon itse.
Siis harva rekkautunut tykkää harmaista. Kai niitäkin on jotka tykkää.
ok, mutta toihan on vaan reilua...sillon mikään ei ole yksipuolista vaan molemmat puolet saa vastakaikua.Vuoroin vieraissa.
Sinä et taida saada vihtapöksyltä vastakaikua?ok, mutta toihan on vaan reilua...sillon mikään ei ole yksipuolista vaan molemmat puolet saa vastakaikua.![]()
Koitas nyt päättää kuka nuolee kenenkin takapuolia, tähän saakka te tai sinä olette aina väittäneet, että me muut nuolemme häntä...eikä siinä mitään kivaahan pienet kielileikit on
![]()
Ok, eli siellä kirjottelee nyt joku joka on kokenut jääneensä paitsi jostain? Hyvänen aika, juttele niinkun aikuinen ja ota yhteyttä niinkuin aikuinen vai pelkäät sä häntä? Mä en pelkää, en yhtään...ei oo syytä. Ihminenhän hän on siinä missä mekin, eikä hän oikeasti ole päätön tai kiukutteleva pikku piru vaan ihan aito mies siinä missä kuka tahansa muukin mies on...Tyypillinen harva sanainen suomalaismies, mutta aivan varmasti aito ihmisenä.91 vastasi omasta puolestaan, ja minä nyt omaltani
Te nuolette sitä, ja kun se ei vittuile teille theketjun vakkareille, niin se sillälailla nuolee teitä. Siis olemalla kerrankin kiukuttelematta jollekin
Mutta onhan se pygmi vittuillut muistaakseni ainakin Epekille siellä ja Ak:lle.
Eli, miehiä ei siedä, kun haluaa ylläpitää the hoviaan yksin, ja ainoana kukkoilijana![]()
Sinä taas et tiedä mun kaiuista yhtään mitään joten shhh nyt siellä ja hauskaa joulunjälkeistä aikaa!Sinä et taida saada vihtapöksyltä vastakaikua?
Oot päässy mittaamaan?Niin joo 180cm mies ei todellakaan voi olla pygmi.![]()
Mä jätän teidät vihaamaan meitä Harmaita ja menen aamukahville.
Reg, Algoma
Mutta onhan se pygmi vittuillut muistaakseni ainakin Epekille siellä ja Ak:lle.