Kiva katsella somesta miten rikkaat viettävät joulua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä nyt en taloon ja autoon ota kantaa.
Mut jos ei joulupöydän ruokiin ole varaa niin silloin puutetta ruoasta on vuoden muinakin päivinä.
Jos nyt ehdottomasti joulupöydässä pitää olla kaviaaria ja tryffeleitä, niin kyllä siihen sitten saa menemään rahaa, mutta riisipuuron saa aikaiseksi parilla kolikolla, perunoita keittää halvalla vaikka saavillisen, salaattitarpeita saa kympillä ison kassillisen, omenat ja appelsiinit on halpoja myöskin.

Sisustamiseenkin tarvitaan makua ja tyylitajua, eikä niinkään rahaa.

Sen oman joulunsa eteen voi ihan itse tehdä jotain eikä vaan kattella kuvia toisten jouluista.

Tämä totta.

Itse asiassa nimenomaan juuri se PERINTEINEN joulu on mahdollista järjestää melko halvalla - myös, vaikka ei itse jaksaisi tai haluaisi tehdä ruokia itse. Kinkun hinnasta en tiedä, kun olen kasvissyöjä, mutta esim. perinteiset joululaatikothan ovat valmiinakin aika halpoja kaupassa. Jouluruuathan nimenoimaan tehdään aika halvoista aineksista.

Ja usein ihmiset nimenomaan haluavat koristeeksi ne mummon vanhat nuhjaantuneet enkelit ja lasten päiväkodissa askartelemat tontut, joita pidetään vuodesta toiseen. Kallein hankinta lienee joulukuusi, mutta niitäkin saa tietty pieniä ja kertainvestointina muovisia - tai sitten voi miettiä sitäkin, onko joulun onnistuminen nimenomaan kuusesta kiinni. Jos on, voi ajatella että investoi siihen ja yrittää löytää vaikka ruuat halvemmalla.

Toki, jos ihan äärimmäisen tiukkaa on rahasta, voi olla vaikea järjestää minkäänlaista joulua, mutta silloin tosiaan on varmasti arjenkin pyörittäminen vaikeaa.

• Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Harmaana olevia kiukuttaa varsinkin yksi ilkeilevä punaperspaviaani joka ilkeilee muille paitsi theketjun hymistelijöille, niiden persettä se kyllä nuolee :confused:
Mutta summa summarum:

teistä harmaista harva musta tykkää.

Ja jotkut harmaat ovat jatkuvasti ilkeitä mulle.
Eiku se nuolee jotakin muuta.

jjepps

F-RGxU.gif

VHwcTFS.gif

Harmaana olevia kiukuttaa varsinkin yksi ilkeilevä punaperspaviaani joka ilkeilee muille paitsi theketjun hymistelijöille, niiden persettä se kyllä nuolee :confused:
Koitas nyt päättää kuka nuolee kenenkin takapuolia, tähän saakka te tai sinä olette aina väittäneet, että me muut nuolemme häntä:rolleyes:...eikä siinä mitään kivaahan pienet kielileikit on:coffee::p, mutta nyt se onkin toisinpäin?:cautious:

• Tykkää
Reactions: Softy
  • Tykkää
Reactions: päätön
Huomasin kans tuon itse.:D

Siis harva rekkautunut tykkää harmaista. Kai niitäkin on jotka tykkää.
Mulla ei ole harmaista mielipidettä...tykkään asiallisista ja hauskoista viesteistä on ne sitte keneltä tahansa, mutta ilkeilijät saa mun puolesta olla.:unsure:

Koitas nyt päättää kuka nuolee kenenkin takapuolia, tähän saakka te tai sinä olette aina väittäneet, että me muut nuolemme häntä:rolleyes:...eikä siinä mitään kivaahan pienet kielileikit on:coffee::p, mutta nyt se onkin toisinpäin?:cautious:

91 vastasi omasta puolestaan, ja minä nyt omaltani

Te nuolette sitä, ja kun se ei vittuile teille theketjun vakkareille, niin se sillälailla nuolee teitä. Siis olemalla kerrankin kiukuttelematta jollekin

Mutta onhan se pygmi vittuillut muistaakseni ainakin Epekille siellä ja Ak:lle.

Eli, miehiä ei siedä, kun haluaa ylläpitää the hoviaan yksin, ja ainoana kukkoilijana :D

91 vastasi omasta puolestaan, ja minä nyt omaltani

Te nuolette sitä, ja kun se ei vittuile teille theketjun vakkareille, niin se sillälailla nuolee teitä. Siis olemalla kerrankin kiukuttelematta jollekin

Eli, miehiä ei siedä, kun haluaa ylläpitää the hoviaan yksin, ja ainoana kukkoilijana :D
Ok, eli siellä kirjottelee nyt joku joka on kokenut jääneensä paitsi jostain? Hyvänen aika, juttele niinkun aikuinen ja ota yhteyttä niinkuin aikuinen vai pelkäät sä häntä? Mä en pelkää, en yhtään...ei oo syytä. Ihminenhän hän on siinä missä mekin, eikä hän oikeasti ole päätön tai kiukutteleva pikku piru vaan ihan aito mies siinä missä kuka tahansa muukin mies on...Tyypillinen harva sanainen suomalaismies, mutta aivan varmasti aito ihmisenä.
Sinä et taida saada vihtapöksyltä vastakaikua?
Sinä taas et tiedä mun kaiuista yhtään mitään joten shhh nyt siellä ja hauskaa joulunjälkeistä aikaa!

Niin joo 180cm mies ei todellakaan voi olla pygmi.:rolleyes:

Tää on joulunviettokeskustelu eikä yksittäisen nimimerkin parjaamisketju.

Mulla ei o mitään päätöntä tai epekiä vastaan. Tai ylipäänsä ketään vastaan sukupuolen perusteella.
Jos ny joskus tulee hiakkalaatikolla vähän painittua siihen malliin, että laidat ryskää niin kyl se jää siihen hiakkalaatikolle. Ei semmoisia kotiin viedä eikä kannella äidille.

Yhteistyössä