Kiva katsella somesta miten rikkaat viettävät joulua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tää on joulunviettokeskustelu eikä yksittäisen nimimerkin parjaamisketju.

Mulla ei o mitään päätöntä tai epekiä vastaan. Tai ylipäänsä ketään vastaan sukupuolen perusteella.
Jos ny joskus tulee hiakkalaatikolla vähän painittua siihen malliin, että laidat ryskää niin kyl se jää siihen hiakkalaatikolle. Ei semmoisia kotiin viedä eikä kannella äidille.
sitä paitsi enemmän sä meijjän naisten kanssa painit.:ninja::barefoot:...ja ikävä kyllä aina häviät:sneaky:

Jos olet oikeasti Algoma harmaana, kertoisitko mikset kirjoittele enää mustana? Onko joku kiusannut?

Nikkisi on tuttu, joskus joku on kysellyt perääsi, mutta uutena en tiedä sinusta mitään, enkä nyt ehdi lueskella vanhoja.
Palstalla on hyvä muisti, jos kerran teet virheen niin sinut aina muistetaan virheen tekijänä.
Siinä on yksi syy miksi en esiinny mustana.
On mulla kuitenkin nikki.

• Tykkää
Reactions: Softy
Mulla oli Netflix jo köyhänä yh:na kun olin opiskelija. Pieni hinta siitä, että näkee lukuisia elokuvia ja sarjoja. Ei se maksa montaa euroa kuukaudessa.

Monella varmasti visa vinkuu ennen joulua, että saadaan kaikki mahdollinen. Moni käyttää joululahjoihin yms. veronpalautukset. Köyhä voi säästää koko vuoden rahaa ja lahjoja voi ostaa joulun jälkeen alesta ensi vuotta varten. Itse ostin köyhänä lapselle lahjoja pitkin vuotta niin kulut jakaantui tasaisemmin.

Mitäs yhdestä virheestä?
Niit tekee jokainen joka päivä.
Annas, kun vastaan sulle.
Olen rakentanut siltoja, rakentanut teitä, työskennellyt kaivoksissa, korjannut koneita.
Kutsutaanko mua siltamestariksi, tiemestariksi, kaivosmestariksi tai konemestariksi, vastaus on iso EI.
Mutta kerra erehdyin ottamaan miehen siittimen suuhuni, vain kerran, ja siitä asti olen saanut kantaa nimeä siitä

Kai ymmärrät asenteeni nyt.

Olen rakentanut siltoja, rakentanut teitä, työskennellyt kaivoksissa, korjannut koneita.
Kutsutaanko mua siltamestariksi, tiemestariksi, kaivosmestariksi tai konemestariksi, vastaus on iso EI.
Mutta kerra erehdyin ottamaan miehen siittimen suuhuni, vain kerran, ja siitä asti olen saanut kantaa nimeä siitä

Mikä tossa nyt on se ongelma? Mä luulen että meistä naisista kaikki muut on sortuneet samaan kerran jos kymmenenkin..kaikki muut paitsi ei tietenkään @Echo :love::love:

Ei se liene uskovalta kielletty, mutta mieheltä on.
Mulla on kyllä punaraitaisten villasukkien lisäksi t paita, jossa lukee, en ole homo, mutta 50e on aina 50e.
Mä en esimerkiks ole koskaan kuullut tosta asiasta ennenkun sä siitä nyt mainitsit,...ja silti susta tulee ensimmäisenä mieleen joku huppari, raitaset villasukat ja mango. Mustu nyt vaan ja lakkaa olemasta nynny:)

Palstalla on hyvä muisti, jos kerran teet virheen niin sinut aina muistetaan virheen tekijänä.
Siinä on yksi syy miksi en esiinny mustana.
On mulla kuitenkin nikki.

Ok kiitos, ymmärrän.

Joskus aina tulee vuosientakaisia ketjuja vastaan, kaikki mustat on ihan vieraita nikkejä. Ja silloinkin tapeltiin ja suututtiin ja kadottiin mustina.

On tää. Hiekkalaatikko! :confused:

• Tykkää
Reactions: Elena777

Ei kerta homoksi tee.
Ihan itte pitää tietää onko kaiken sanomisen väärti hyvässä tai pahassa.

• Tykkää
Reactions: 0oo0

Älä hitossa anna toisten määritellä sua!

• Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
En ole tuo mutta jokainen määrittelee mielessään jonkun aina joksikin mielessään.

Ei siinä sinun määräyksilläsi ole mitään merkitystä
sitähän 0oo0 juuri meinasikin..jokainen meistä määrittelee itsensä ja toisensa joksikin, mutta sen ei pitäisi antaa häiritä ihmisen itsensä elämää ja olemista.

Jos toi oli sun mielestä määräilyä niin hivuttaudu ite vaikka naapurisi pakarainväliin. Tai lähimmän ulkohuussin paskaläjään. Hop, hop!

Määräilysi ei siis ole määräilyä:eek:

zJQ68.gif

fucking-asshole.gif

Yhteistyössä