Hää laitto sen täällä johonki ketjuun ja miten sää oikein lainasit ton viestin häh?Oot päässy mittaamaan?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Hää laitto sen täällä johonki ketjuun ja miten sää oikein lainasit ton viestin häh?Oot päässy mittaamaan?
sitä paitsi enemmän sä meijjän naisten kanssa painit.Tää on joulunviettokeskustelu eikä yksittäisen nimimerkin parjaamisketju.
Mulla ei o mitään päätöntä tai epekiä vastaan. Tai ylipäänsä ketään vastaan sukupuolen perusteella.
Jos ny joskus tulee hiakkalaatikolla vähän painittua siihen malliin, että laidat ryskää niin kyl se jää siihen hiakkalaatikolle. Ei semmoisia kotiin viedä eikä kannella äidille.
Hää laitto sen täällä johonki ketjuun ja miten sää oikein lainasit ton viestin häh?![]()
Palstalla on hyvä muisti, jos kerran teet virheen niin sinut aina muistetaan virheen tekijänä.Jos olet oikeasti Algoma harmaana, kertoisitko mikset kirjoittele enää mustana? Onko joku kiusannut?
Nikkisi on tuttu, joskus joku on kysellyt perääsi, mutta uutena en tiedä sinusta mitään, enkä nyt ehdi lueskella vanhoja.
Mitäs yhdestä virheestä?Palstalla on hyvä muisti, jos kerran teet virheen niin sinut aina muistetaan virheen tekijänä.
Siinä on yksi syy miksi en esiinny mustana.
On mulla kuitenkin nikki.
Tämä on totisinta totta, eri mieltä olemalla kyseisen herran kanssa sai yksityisviestinä huorittelua ja vastaava tekstiä mitä tämä harmaa täällä kijoittaa sivu toisensa jälkeen.Krut ei vaan kehtaa kirjautua koska jäi kiinni itse teosta harmailemalla ja kiusaamalla kaikkia jota eivät suostuneet hänen persettään nuolemaan.
Annas, kun vastaan sulle.Mitäs yhdestä virheestä?
Niit tekee jokainen joka päivä.
Mikä tossa nyt on se ongelma? Mä luulen että meistä naisista kaikki muut on sortuneet samaan kerran jos kymmenenkin..kaikki muut paitsi ei tietenkään @EchoAnnas, kun vastaan sulle.
Olen rakentanut siltoja, rakentanut teitä, työskennellyt kaivoksissa, korjannut koneita.
Kutsutaanko mua siltamestariksi, tiemestariksi, kaivosmestariksi tai konemestariksi, vastaus on iso EI.
Mutta kerra erehdyin ottamaan miehen siittimen suuhuni, vain kerran, ja siitä asti olen saanut kantaa nimeä siitä
Kai ymmärrät asenteeni nyt.
Ei se liene uskovalta kielletty, mutta mieheltä on.Mikä tossa nyt on se ongelma? Mä luulen että meistä naisista kaikki muut on sortuneet samaan kerran jos kymmenenkin..kaikki muut paitsi ei tietenkään @Echo![]()
Mä en esimerkiks ole koskaan kuullut tosta asiasta ennenkun sä siitä nyt mainitsit,...ja silti susta tulee ensimmäisenä mieleen joku huppari, raitaset villasukat ja mango. Mustu nyt vaan ja lakkaa olemasta nynnyEi se liene uskovalta kielletty, mutta mieheltä on.
Mulla on kyllä punaraitaisten villasukkien lisäksi t paita, jossa lukee, en ole homo, mutta 50e on aina 50e.
Palstalla on hyvä muisti, jos kerran teet virheen niin sinut aina muistetaan virheen tekijänä.
Siinä on yksi syy miksi en esiinny mustana.
On mulla kuitenkin nikki.
Ei kerta homoksi tee.Annas, kun vastaan sulle.
Olen rakentanut siltoja, rakentanut teitä, työskennellyt kaivoksissa, korjannut koneita.
Kutsutaanko mua siltamestariksi, tiemestariksi, kaivosmestariksi tai konemestariksi, vastaus on iso EI.
Mutta kerra erehdyin ottamaan miehen siittimen suuhuni, vain kerran, ja siitä asti olen saanut kantaa nimeä siitä
Tämä on totisinta totta, eri mieltä olemalla kyseisen herran kanssa sai yksityisviestinä huorittelua ja vastaava tekstiä mitä tämä harmaa täällä kijoittaa sivu toisensa jälkeen.![]()
Annas, kun vastaan sulle.
Älä hitossa anna toisten määritellä sua!
En ole tuo mutta jokainen määrittelee mielessään jonkun aina joksikin mielessään.
Ei siinä sinun määräyksilläsi ole mitään merkitystä
sitähän 0oo0 juuri meinasikin..jokainen meistä määrittelee itsensä ja toisensa joksikin, mutta sen ei pitäisi antaa häiritä ihmisen itsensä elämää ja olemista.En ole tuo mutta jokainen määrittelee mielessään jonkun aina joksikin mielessään.
Ei siinä sinun määräyksilläsi ole mitään merkitystä
Okkei, olen hionut betonilattioita, voin kutsua itseäni liippariksi.sitähän 0oo0 juuri meinasikin..jokainen meistä määrittelee itsensä ja toisensa joksikin, mutta sen ei pitäisi antaa häiritä ihmisen itsensä elämää ja olemista.
Tervetuloa palstoille, liippari.Okkei, olen hionut betonilattioita, voin kutsua itseäni liippariksi.
No mutta mitä väliä sillä on, miten joku toinen sut määrittelee?![]()
Älä hitossa anna toisten määritellä sua!
Ei yhtään mitään mutta määräilysi ottaa pannuun. Älä siis yhtään yritä hivuttautua norsunluutorniin.
Turha kommentti:
Jos toi oli sun mielestä määräilyä niin hivuttaudu ite vaikka naapurisi pakarainväliin. Tai lähimmän ulkohuussin paskaläjään. Hop, hop!
Kähee on astetta rajumpi. Pähee on sellainen positiivisen raju.Mut kumpi noista on parempi?