kiva juttu oli (päiväkotiasiaa)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja millipilli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

millipilli

Vieras
Meidän poika aloitti tänään uudessa päiväkodissa ja ekasta päivästä siellä oli kirjoitettu päivän kulusta vanhemmille juttu kotiin mukaan. Oli siis valmis lomake johon oli täytelty miten päivä meni (syömiset, nukkumiset, ikävöinnit jne.) Oli tosi kiva juttu mun mielestä tuollainen

Alkuperäinen kirjoittaja Knicke Knackerton:
Mie sain tänään sellasen uutisen, että pojat ei pääse samaan päiväkotiin, vaan toinen on vietävä pph:lle. Katku, kun tulee sekanen vuosi, noiden selkkausten kanssa |O

Voi itku :/ täällä on kanssa päivähoitotilanne tosi huono. Meillä kävi hirmu tuuri kun saatiin poika just tuonne mihin haettiinkin

Tytön päiväkodissa tuli kans joka päivä lappu, missä luki syömiset, nukkumiset, ulkoilut + vapaan sanan kohta. Tosin joka päivä ne eivät olleet sitä muistaneet tytölle mukaan pistää, mutta oli minustakin tosi kiva juttu. Parissa pkssa missä olen itse ollut harjoittelussa, ei siihen aikaan ainakaan vielä moisia ollut.

se on "minun päiväni-lappu" ja ainakin pohjois-espoossa on käytössä. arvatkaa vaan onko niitä kiva kirjoittaa.. niin, mitäs se "maija" tai "matti" tekikään tänään..

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
se on "minun päiväni-lappu" ja ainakin pohjois-espoossa on käytössä. arvatkaa vaan onko niitä kiva kirjoittaa.. niin, mitäs se "maija" tai "matti" tekikään tänään..

Mä käsitin, että tuolla sellainen tehdään vaan näistä ihan ensimmäisistä päivistä.

Yhteistyössä