Alkuperäinen kirjoittaja vieras:jos nyt joku pitää ottaa esille, niin minusta Merlion on saanut viime viikkoina kohtuutonta paskaa niskaansa.
tämäkin on totta
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:jos nyt joku pitää ottaa esille, niin minusta Merlion on saanut viime viikkoina kohtuutonta paskaa niskaansa.
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:Okei, eli sua otti niin pahasti kupoliin mun ikäveikkaus että jatkat sitä vielä tänäänkinEi siinä sitten mitään. Naurattaa kyllä.
Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:Vaikea nimetä yhtä tiettyä, eikö täällä "kiusata" vähän yhtä sun toista aika ajoin?
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:Okei, eli sua otti niin pahasti kupoliin mun ikäveikkaus että jatkat sitä vielä tänäänkinEi siinä sitten mitään. Naurattaa kyllä.
ai sä haluat vieläkin jatkaa, no jätän sut yksinäsi jatkamaan, ja naura toki, sillä se ei ainoastaan pidennä ikää vaan jopa kaunistaa =)
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:Okei, eli sua otti niin pahasti kupoliin mun ikäveikkaus että jatkat sitä vielä tänäänkinEi siinä sitten mitään. Naurattaa kyllä.
ai sä haluat vieläkin jatkaa, no jätän sut yksinäsi jatkamaan, ja naura toki, sillä se ei ainoastaan pidennä ikää vaan jopa kaunistaa =)
Sulta puuttuu joku ymmärrys nyt.
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:Okei, eli sua otti niin pahasti kupoliin mun ikäveikkaus että jatkat sitä vielä tänäänkinEi siinä sitten mitään. Naurattaa kyllä.
Alkuperäinen kirjoittaja Harhaanjohtaja:sä myös osaat tulla ilkeilemään ihmisille, ja siitä syystä sulle saatetaan toivotella vaikka mitä.
Alkuperäinen kirjoittaja Halvat huvit hullulla:on se varmaan luonnehäiriöiselle hauskaa
No ei tuo nyt ole ihan normaalia, että menet noin sekaisin jonkun palstailijan viesteistä.. ja tuossa uloslähtöketjussa aloit kyllä itse riehumaan ensin. Ihan kuin Ninatt ei olisi saanut vastatakaan.Alkuperäinen kirjoittaja sama:Alkuperäinen kirjoittaja sama:Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Alkuperäinen kirjoittaja hyh:Lue esim tuo lähdenkö ulos ketju.
Vaikka olisi pointti niin vain sekopää kirjoittaa tuollaista haukkumista!
Ei kukaan terve räjähdä tuollaiseksi ja sitten kun ei löydä enää selitystä niin "pyyhkii" jutun "se olikin vaan vitsi" MONEN viestin jälkeen. Että se siitä pointista juu.
2 ekaa sivua luin, siihen mennessä NinaTT oli kirjoittanut tosi asiallisesti, samaa ei ikävä kyllä voi sanoa kaikista muista...esim. sen ketjun ap:stä.
Totaaah...lueppa eteenpäin, kuinka hän arvostelee minua ja vauvan läheisyyttä, väittää mun menevän rihumaan räkälöihin, kyseenalaistaa mua imetyksestä joka sairauden takia ei ole täysimetys, ja kaikki muut mitä hän sanoo.
Ja se oli ilkeästi sanottu se "et ole normaali" mutta se tuli siitä, kun hän toisessa ketjussa lynttäsi imetykseni jota olen itku kurkussa yrittänyt saada toimimaan. Hän sai minut itkemään ja vihaamaan iteäni sen hetken. Vaikka vika ei ollut minussa.
Niin inhottavalta ihmiseltä en halua kuulla kuinka etäinen olen vauvani kanssa ja kuinka lopettelen imetystä vain sen takia että pääsen menemään enemmän TAI että mun on pakko päästä DOKAAMAAN ja riehumaan!
Taas tuli itku. Etkö tosiaan ymmärrä miksi olen niin kiukkuinen hänelle? En jaksa enää itkeä ja pitää itseäni maailman huonoimpana äitinä sen kammotuksen takia!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:no hyvä sitten =)
...mä olen jo liian vanha tyhjänpäiväseen kettuiluun ylipäätään kenenkään kanssa, vaikka nyt muutama vuosi siitä 60 vielä puuttuukin.
Ja kuten itse sanoit itsestäsi, eri kuvissa näyttää erilaiselta, riippuen valaistuksesta, väsymyksestä jne, niin onhan niitä kuvia mustakin joissa näytän ihan 70 vuotiaalta pyhäkoulunopettajalta ja joissakin hiukan nuoremmalta ja yhtä lailla olen nähnyt susta hyvinkin eri tyyppisiä kuvia.
Ja varmasti on olemassa mua vanhempia jotka näyttävät mua nuoremmilta, mitä näitä vatvomaan, ei vanaha jaksa
Alkuperäinen kirjoittaja -:Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:Okei, eli sua otti niin pahasti kupoliin mun ikäveikkaus että jatkat sitä vielä tänäänkinEi siinä sitten mitään. Naurattaa kyllä.
mistä teillä nyt on nokkapokkaa?
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Savanna, Sirkkis, Scarlett, NinaTT... ne nyt on ainakin selkeet kiusatut. Savannan ei tarvitse tosiaan sanoa mitään kun jo haahkat on kimpussa haukkumassa.
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:Alkuperäinen kirjoittaja -:Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:Okei, eli sua otti niin pahasti kupoliin mun ikäveikkaus että jatkat sitä vielä tänäänkinEi siinä sitten mitään. Naurattaa kyllä.
mistä teillä nyt on nokkapokkaa?
en nyt vielä kutsuisi tätä nokkapokaksi...
Alkuperäinen kirjoittaja -:mistä teillä nyt on nokkapokkaa?
Alkuperäinen kirjoittaja ok:Alkuperäinen kirjoittaja -:mistä teillä nyt on nokkapokkaa?
WM laittoi kuvansa "laitan kuvani, arvaa ikäni" -ketjuun ja Phoebsi veikkasi hänen olevan 60.
Alkuperäinen kirjoittaja ok:Alkuperäinen kirjoittaja -:mistä teillä nyt on nokkapokkaa?
WM laittoi kuvansa "laitan kuvani, arvaa ikäni" -ketjuun ja Phoebsi veikkasi hänen olevan 60.
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja ok:Alkuperäinen kirjoittaja -:mistä teillä nyt on nokkapokkaa?
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ok:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja ok:Alkuperäinen kirjoittaja -:mistä teillä nyt on nokkapokkaa?
![]()
Älä muuta sano. Sitten tulikin sivukaupalla WM:ltä ja kumppaneilta, miten Phoebsi luulee olevansa jotain, eikä ole.
Alkuperäinen kirjoittaja ok:Älä muuta sano. Sitten tulikin sivukaupalla WM:ltä ja kumppaneilta, miten Phoebsi luulee olevansa jotain, eikä ole.